به دنبال بارش باران؛

ترافیک جاده‌های مازندران سنگین است

مدیرکل مدیریت بحران مازندران، با اشاره به جاری شدن سیل و بروز خسارت گفت: همه محورهای اصلی استان به رغم بارش و ترافیک سنگین باز است.
کد خبر: ۵۱۸۱۹۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 19 July 2015
|
7087 بازدید
 مدیرکل مدیریت بحران مازندران، با اشاره به جاری شدن سیل و بروز خسارت گفت: همه محورهای اصلی استان به رغم بارش و ترافیک سنگین باز است.

علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بروز سیل در منطقه سوادکوه مشکلاتی را ایجاد کرده است، بیان داشت: راه ارفده در منطقه سوادکوه بسته بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی راههای منطقه شش رودبار و آلاشت سوادکوه نیز با تلاش راهداران بازگشایی شده است، از مجروحیت دو نفر در روستای پارسی و تل افرا خبر داد و گفت: این افرادبه بیمارستان منتقل شدند.

احمدی با بیان اینکه تردد در محورهای استان به رغم بارش باران برقرار است، بیان داشت: بارندگی شدید سبب آبگرفتگی مدرسه ابتدایی روستای شیرکلا در سوادکوه شده است.

در عین حال حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در گفتگو باخبرنگار مهر با بیان اینکه ترافیک محورهای اصلی استان از جمله فیروزکوه، هراز و کندوان سنگین است، ادامه داد: تردد در این محورها جریان دارد.

وی بیان داشت: همچنین راه چهار روستا بسته است که تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی ادامه دارد.

نوروزی همچنین از ریزش کوه در چند نقطه از راههای استان از جمله هراز خبر داد و گفت: راهداران مشغول بازگشایی مسیر برای تردد هستند.

به گزارش مهر، بارندگی های رگباری و تابستانه عصر یکشنبه در استان مازندران سبب بروز مشکلاتی در منطقه شده و مسافران را دچار سردرگمی کرده است.

بیش از سه میلیون مسافر در سه روز اخیر در مازندران اقامت داشته اند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟