بازدید 54197
۱
پنجاه‌‌وششمین «به اضافه تابناک»؛

گل‌شماری ولایتی قبل از اعلام نتیجه توسط روحانی / فیلم تکان دهنده از درو کردن طوفانی که ترکیه کاشته بود! / آمار عجیب درباره مصرف مشروب و سیگار / استمرار سلفی گرفتن با اجساد در اتاق تشریح!

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۱۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 22 July 2015
گل‌شماری ولایتی قبل از اعلام نتیجه توسط روحانی / فیلم تکان دهنده از درو کردن طوفانی که ترکیه کاشته بود! / هر ایرانی بیش از شش و نیم لیتر مشروب می خورد و بیش از هزار نخ سیگار می‌کشد؟! / استمرار سلفی گرفتن با اجساد در اتاق تشریح!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای پنجاه و ششمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در پنجاه و ششمین «به اضافه تابناک»؛ از روایت امروز دکتر حسن روحانی از تعداد گل هایی که در مذاکرات زدیم و خوردیم، روایت کردیم و نتیجه 3 بر 2 را مرور کردیم و سپس سراغ گل‌شماری مشاور رهبر انقلاب در شب گذشته رفتیم؛ سپس به سلسله حوادث تروریستی در ترکیه در روزهای اخیر و آغاز آشوب در این کشور پرداختیم و فیلم تکان دهنده‌ای از درو کردن طوفانی را منتشر کردیم که قبلاً بادهایش توسط ترکیه کاشته شده بود!؛ در ادامه سراغ آمارهای عجیب 65 میلیارد نخ سیگار و 425 میلیون لیتر مشروب رفتیم و محاسبه کردیم سرانه مصرف، بیش از شش و نیم لیتر مشروب  و بیش از هزار نخ سیگار می‌ شود و سپس از نوع آمارگیری معاون وزیر بهداشت پرسیدیم که نتیجه اش چنین ارقام تکان دهنده‌ای شده است؛ و در آخر استمرار سلفی گرفتن با اجساد در اتاق تشریح توسط پزشکان آینده را بررسی کردیم که ظاهراً بر خلاف سریال «درحاشیه» مهران مدیری، تأثیر در آسیب دیدن اعتماد عمومی نسبت به جامعه پزشکی ندارد!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 109
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی