گفت وگو

طارمی: اینقدردویدم که عضلاتم گرفت/دهن گلرخارجی راه آهن را با دو گل بستم

دروازه بان راه آهن قبل از بازی و حتی بعد از شروع آن به من فحش می داد. من نگاهش می کردم اما چیزی نمی گفتم. فقط در دلم گفتم نوبت من هم می رسد. وقتی گل زدم سمت او رفتم و نگاهش کردم. به او گفتم که با فحش دادن کار تو پیش نمی رود. تا صبح هم فحش می داد اتفاقی نمی افتاد
کد خبر: ۵۵۴۸۸۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ 18 December 2015
|
4477 بازدید

مهاجم اول پرسپولیس تنها یک بازی فرصت می خواست تا صدر جدول گلزنان را از رقیب استقلالی اش پس بگیرد و با دو گلی که طارمی به راه آهن زد آقای گل لیگ در نیم فصل اول شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی طارمی که دو هفته اخیر را تحت شدیدترین فشارها گذراند، بعد از زدن دو گل امروز گفت: خوشحالم که دو گل زدم، اما باید بگویم که مهمتر از گلزنی من، برد پرسپولیس است. بردن راه‌آهن تیم دونده و جنگنده ای است و بازیکنان جوان خوبی هم دارد. ما هم قبل از بازی هم می‌دانستیم که بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت، اما خدا را شکر که بردیم و خودمان را به جمع تیم‌های بالای جدول رساندیم. با این برد به نیم فصل دوم لیگ می‌رویم. موضوع خاصی نبود، فقط به دلیل دوندگی زیاد کمی دچار کشیدگی عضله شدم، اما مشکل خاصی ندارم.

طارمی: اینقدردویدم که عضلاتم گرفت

طارمی درباره دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: باید بگویم من زحمت بچه‌ها را تبدیل به گل کردم، اما مهمتر از گلزنی من برد پرسپولیس بود که خدا را شکر به آن دست پیدا کردیم. البته خوشحال هستم که توانستم دو گل بزنم و برای تیمم مؤثر باشم.

مهاجم پرسپولیس در مورد میزبانی شهر قدس و زمین شهدای این شهر از این بازی ادامه داد: زمین که شرایط خوبی داشت و از طرف دیگر هم باید از این همه هوادار تشکر کنیم که به استادیوم آمدند و حضورشان این بازی را جذاب و گرم کرد. میزبانی خوبی امروز انجام شد و در کل همه چیز خوب بود.

طارمی بعد از گل اول خوشحالی نکرد. او دلیلش را اینگونه توضیح می دهد:« می خواستم خوشحالی کنم اما دروازه بان راه آهن قبل از بازی و حتی بعد از شروع آن به من فحش می داد. من نگاهش می کردم اما چیزی نمی گفتم. فقط در دلم گفتم نوبت من هم می رسد. وقتی گل زدم سمت او رفتم و نگاهش کردم. به او گفتم که با فحش دادن کار تو پیش نمی رود. تا صبح هم فحش می داد اتفاقی نمی افتاد. چون پرسپولیس برای کسب سه امتیاز به زمین رفته بود و یکدل شده بودیم تا این بازی را ببریم.»

طارمی درباره فشاری که طی روزهای گذشته تحمل کرد هم صحبت می کند:« فشاری روی من نبود. فقط از نظر مردم من تحت فشار قرار داشتم. در این روزها سعی کردم کار خودم را انجام بدهم و به نظرات مختلف احترام بگذارم. من فقط در یک بازی مقابل استقلال اهواز چند موقعیت خراب کردم. مقابل نفت که این همه جو علیه من بوجود آمد 4 پاس تک به تک به هم تیمی هایم دادم. فقط یک پنالتی از دست دادم که این اتفاق برای هر بازیکنی پیش می آید. من جز یک بازی در هیچ یک از بازی های پرسپولیس زیاد موقعیت خراب نکردم اما نمی دانم چرا برخی به من می گفتند گل نزن... حالا هم مهم نیست. همه چیز تمام شده و از حالا تمرکزم را روی بازی های بعد پرسپولیس گذاشته ام تا باز هم گل بزنم وبا تیمم به موفقیت برسم.»

آقای گل فعلی لیگ برتر از هواداران پرسپولیس تشکر می کند:« همان هوادارای که مرا در سرما و گرما تشویق می کند، این حق را دارد که از من انتقاد هم بکند. من ناراحت نیستم و یک بار دیگر از هوادارانی که در سرمای شهر قدس آمدند و ما را تشویق کردند تشکر می کنم. امیدوارم که بازی ما مورد قبول شان واقع شده باشد.»

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟