خودکفایی کامل در تولید شیرخشک

مدیرکل فرآورده‌های طبیعی سازمان غذا و دارو از خودکفایی در تولید شیرخشک رگولار و امکان جایگزینی برندهای مختلف بر اساس گروه سنی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۷۸۳
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ 05 October 2024
|
454 بازدید
|
۱

خودکفایی کامل در تولید شیرخشک

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا رستمی، مدیرکل فرآورده‌های طبیعی، مکمل و شیرخشک سازمان غذا و دارو اعلام کرد که در حال حاضر کشور در تولید شیرخشک رگولار به خودکفایی کامل رسیده است و با اختصاص ارز کافی و دیگر حمایت‌ها، تولید شیرخشک افزایش قابل توجهی داشته است.

بنا بر اعلام سازمان غذا و دارو، وی اشاره کرد که هرچند برخی برندهای خاص ممکن است ظرفیت تولید محدودی داشته باشند، اما جایگزینی بین انواع مختلف شیرخشک رگولار (بر اساس گروه سنی) امکان‌پذیر است و تفاوت چشمگیری بین آنها وجود ندارد.

رستمی از مردم خواست که اصرار بر مصرف یک برند خاص نداشته باشند.

وی از صدور ۲۱ کد آی آر سی جدید برای تولید شیرخشک اطفال در کشور طی هشت ماه اخیر خبر داد و تأکید کرد که سازمان غذا و دارو هرگونه حمایت قانونی لازم برای توسعه تولید داخلی شیرخشک را در دستور کار خود دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
شیرخشک برای کودکان حساس یه پروتین گاوی که بیمای شایعی است اصلا گیر نمیاد هلال احمر ، 13 آبان ، 29 فرودین هم رفتم ندارن، بچه معصوم باید چیکار کنه؟؟
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟