ربیعی: تولید آذراب برای ۵ سال آینده تضمین می‌شود

علی ربیعی که به دستور رئیس‌جمهور عازم استان مرکزی شده است، در صفحه توئیتر خود از تضمین ۵ سال آینده تولیدکارخانه آذراب خبر داد و در عین حال گفته بود که فردا یعنی ۶ مهرماه بخش عمده‌ای از مطالبات کارگران پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۴۰۴۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ 27 September 2017
|
3217 بازدید
علی ربیعی که به دستور رئیس‌جمهور عازم استان مرکزی شده است، در صفحه توئیتر خود از تضمین ۵ سال آینده تولیدکارخانه آذراب خبر داد و در عین حال گفته بود که فردا یعنی ۶ مهرماه بخش عمده‌ای از مطالبات کارگران پرداخت خواهد شد.

به گزارش فارس، علی ربیعی که امروز به همراه مدیرانش به استان مرکزی سفر کرده، در جریان مشکلات و چالش‌های شرکت‌های آذراب و هپکو قرار گرفت. 

براساس این گزارش، شرکت هپکو و آذراب ماه‌هاست حقوق هزاران کارگر خود را پرداخت نکرده‌اند و پس از بالا گرفتن چالش‌های این شرکت و تعطیلی خط‌های تولید و همچنین عدم مدیریت باکفایت در این دو شرکت، رئیس‌جمهور به وزیر کار خود دستور داد تا برای حل مشکلات این دو کارخانه عازم اراک شود. 

به گزارش فارس، علی ربیعی پس از حضور در این دو شرکت و بحث و تبادل نظر با کارگران، وعده کرد تا بخش عمده‌ای از مطالبات کارگران از فردا پرداخت شود. 

نکته مهم دیگر، موضوع پایداری خط تولید و ادامه روندفعالیت این دو شرکت بزرگ است که در این باره علی ربیعی در صفحه تویتر خود پیامی را با این عنوان که تا پنج سال آینده می‌توان تولید در شرکت آذراب را تضمین کرد، در معرض دید عموم گذاشت. 

بنا بر این گزارش، پیش از این نیز مسئولان حاضر در کارخانه وعده کردند که مشکلات مربوط به تأمین اجتماعی و دفترچه درمانی کارگران این کارخانه‌ها به همراه خانواده‌هایشان برطرف شود و مجدداً امکان استفاده از خدمات درمانی تأمین اجتماعی برای آنان فراهم شود. 

به گزارش فارس، هفته گذشته کارگران آذراب نسبت به عدم توجه مسئولان به خواسته‌هایشان در محل شرکت و یکی از میدان‌های اصلی تجمع کرده بودند که با برخورد شدید نیروهای انتظامی مواجه شدند. 

در این باره نمایندگان کارگری با محکوم کردن چنین برخوردی خواستار عذرخواهی دستگاه‌های نظامی و انتظامی از کارگران زحمتکش این شرکت‌ها شدند. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟