عامل قطع ۲۰۰ اصله درخت در یزد شناسایی شد

دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: بنگاهداری که با خرید باغ انار به صورت غیرقانونی اقدام به قطع ۲۰۰ اصله درخت در محله اکرمیه در مرکز استان برای قطعه بندی و فروش کرده بود شناسایی شد.
کد خبر: ۹۸۵۰۹۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵ 17 June 2020
|
14214 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی دادگستری، محمدرضا حدادزاده افزود: این فرد که صاحب یک بنگاه بود با خرید باغ و قطع درختان قصد قطعه بندی این زمین و فروش آنها به شهروندان را داشت.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی با تماس همسایگان متوجه وقوع این حادثه شده و بلافاصله درصدد برخورد با عامل قطع درختان این باغ بر آمدند.

دادستان عمومی و انقلاب یزد خاطر نشان کرد: این اتفاق مربوط چند روز پیش است و وقتی دهیاری و کلانتری در محل حضور یافتند این اتفاق رخ داده بود.

حدادزاده بیان کرد: این باغ پلمب شد و وسایل و خودرو و بنگاه املاک صاحب باغ که به قطعه بندی این باغ برای فروش آن پرداخته بود توقیف شد.

وی گفت: پرونده قضایی نیز تشکیل شده و حداکثر تا هفته آینده برخورد با این افراد انجام خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
دست بردارید از این کارا
طرف ملک خریده و دوست داره قطعه بندی کنه و بفروشه
برید اونایی رو دستگیر کنید که جنگل های شمال رو دارن غارت میکنن چه با مجوز چه بدون مجوز. اونا رو دستگیر کنید. شاه دزد رو ول کردید و افراد معمولی رو با جرم های کوچیک دستگیر میکنید؟
چرا تخریب شدید محیط زیست تو نیروگاه سیاه بیشه رو پیگیری نمیکنید؟؟
به بهانه تامین مصالح برای احداث سد هزازان انفجار رو تو کوه هایی که پر از دار و درخت بود و زیستگاه کل و بز و خرس انجام دادن و هزازان درخت رو نابود کردن. چند صد هکتار جنگل رو از بین بردن. انگار حرص داشتن که طبیعت گیاهی و جانوری اون منطقه رو از بین ببرن. بجالبه که این کارا تو روز روشن و جلو چشم کارکنان منابع طبیعی و محیط زیست انجام دادن. هم به بهانه حفظ حریم نیروگاه چند صد هکتار از اراضی ملی رو فنس کشی کردن.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...