بازدید 13928
۳

تکلیف محموله فشنگ‌های ایران در آلمان چه می‌شود؟

کد خبر: ۹۹۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 17 August 2020

تیم ملی تیراندازی ایران در آخرین اردوی خود در آلمان که سال گذشته و پیش از شیوع کرونا برگزار شد، مقداری فشنگ خریداری کرد، اما این فشنگ‌ها هنوز وارد ایران نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی تیراندازی ایران در آخرین اردوی خود در آلمان که سال گذشته و پیش از شیوع کرونا برگزار شد، مقداری فشنگ خریداری کرد، اما این فشنگ‌ها هنوز وارد ایران نشده و در اختیار تیراندازان قرار نگرفته است.

آنچه مسلم است این است که این فشنگ‌ها به نام ایران ثبت و در آلمان نگهداری می‌شود. فدراسیون نیز در نظر دارد تا در گام‌اول پس از کاهش شدت کرونا و در اولین فرصت اردویی را در آلمان برگزار تا تیراندازان المپیکی از فشنگ‌های مناسب خریداری شده استفاده کنند در غیر این صورت این فشنگ‌ها را وارد خواهد کرد تا در داخل مورد استفاده قرار بگیرد.

این فشنگ‌ها بار مسافری حساب شده که مشمول گمرکی نخواهند شد و در صورت تصمیم فدراسیون برای استفاده در داخل کشور، به راحتی در اختیار تیراندازان قرار می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
"این فشنگ‌ها بار مسافری حساب شده که مشمول گمرکی نخواهند شد "
این درست نیست....

الان گمرک از لباس نو که خریدین هم گمرک میگیره ( دو هفته پیش از سفر امدم) ظبق برگه اظهار نامه که همه مسافر ها باید پر کنن هر فردی یک بار در سال و به میزان 80 دلار میتواند کالای نو وارد کند( شامل همه چیز حتی لباس) .
اينهمه تجهيزات نظامي ميسازيم نمي توانيم اين فشنگها را خودمان بسازيم
اخه این خبر که چند تا فشنگ خریدن نیاز به گفتن داشت اون هم با این تیتر خبری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری