بازدید 25276
۱
یازدهمین ‌‌افطار‌‌ با «تابناک»، بازنشر؛

فیلم: اشخاص را معیار حق قرار ندهیم

خورشید چنان می‌تابد که ایستادن مستمر در زیر آن، به مرور رنگ بخش‌هایی از بدن را که ‌پوشیده نباشد، با رنگ بخش پوشیده شده، تغییر می‌دهد و همین نشانه، میزان دشواری چنین شغلی و روزه‌داری در این شرایط را یادآور می‌شود. به همه آنهایی که این شغل شریف را دارند و با عرق جبین نان حلال به دست می‌آورند، خسته نباشید می‌گوییم.
کد خبر: ۴۱۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 28 June 2015
‌ماه مبارک رمضان 1436 هجری قمری به یازدهمین غروب خود رسید تا با این امید که آثار روزه در این روزها در جسم و روحمان مشخص شده باشد، به دعا برای بیماران بنشینیم و در این شب‌های نه چندان طولانی، به کمک مستمندان بشتابیم.

امام صادق می‌فرماید: «هر مؤمن روزه‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت، خونش در راه خدا ریخته شده است‌».

همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی  را با صدای سیدالنقشبندی و در ادامه نوای ربنا را با صدای میلاد بهمنی می‌شنوید.

به روال هر غروب، اشاره‌ای داریم به یکی از مشاغل سخت که شاید کمتر مورد توجه‌مان نیز قرار گرفته باشند. پخش کننده‌های تراکت که عمدتاً جوانان هستند، بابت اینکه این تراکت‌ها را از دستشان بگیرید، عددی بسیار اندکی دریافت می‌کنند و حقوق ماهیانه‌شان رقمی محدود است که به سختی به دست می‌آید.

این جوانان به جای آنکه به مشاغل سیاه روی بیاورند، در مسیر مستقیم از دشوارترین راه‌ها‌ کسب در‌آمد می‌کنند؛ راهی بس نفس‌گیر، آن هم در فصل گرما، به ویژه اگر روزه دار باشید.

خورشید چنان می‌تابد که ایستادن مستمر در زیر آن، به مرور رنگ بخش‌هایی از بدن را که ‌پوشیده نباشد، با رنگ بخش پوشیده شده، تغییر می‌دهد و همین نشانه، میزان دشواری چنین شغلی و روزه‌داری در این شرایط را یادآور می‌شود. به همه آنهایی که این شغل شریف را دارند و با عرق جبین نان حلال به دست می‌‌آورند، باید خسته نباشید گفت و دست‌کم تراکت را از ایشان گرفت.

فیلم: اشخاص را معیار حق قرار ندهیم

پس از این تصاویر، نوای روح‌بخش اذان را با صدای استاد علی اربالی خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و به ویژه دعای روز یازدهم ماه مبارک ‌تقدیمتان می‌شود.

در دعای روز یازدهم رمضان می‌خوانیم: «اللهمّ حَبّبْ الیّ فیهِ الإحْسانَ وكَرّهْ الیّ فیهِ الفُسوقَ والعِصْیانَ وحَرّمْ علیّ فیهِ السّخَطَ والنّیرانَ بِعَوْنِكَ یا غیاثَ المُسْتغیثین»؛ خدایا دوست گردان با من در این روز، نیكى را و نـاپسند بدار در این روز فسق و نافرمانى را و حرام كن بر من در آن خشم و سوزندگى را به یاریت اى دادرس داد‌ خواهان.

سپس سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین زائری را که برای روزهای مبارک رمضان و اختصاصی برای مخاطبان «تابناک» در نظر گرفته شده، خواهید شنید. گفتار روز یازدهم این خطیب برجسته درباره معیار حق و باطل است که در بسیاری از اوقات به اشتباه، افراد این معیار تلقی می‌شود.

شنیدن این گفتارهای کوتاه را از دست ندهید.

در ادامه برای اندک‌ آرامشی بیشتر در این ساعت پس از افطار، نماهنگ غریب الغربا را خواهید شنید و در پایان نیز با هم دعا می‌کنیم. در این لحظات ما را نیز در دعایتان فراموش نکنید.

تعداد بازدید : 25
دانلود با کیفیت پایین
دانلود با کیفیت بالا
دانلود فایل صوتی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
بابت پخش هر عدد از تراکتها در شهرستانها 25 تا 30 و در تهران تا 50 تومان هم پول میگیرن ، جالبه که توزیع هر 1000 عدد تراکت در سر چهارراه بین یکساعت و نیم تا دوساعت طول میکشه بعد میگین حقوقشون کمه؟
من خودم مالک یکسری فروشگاه هستم که عمده مشتریامون توسط تبلیغات جذب میشن پس اعداد و ارقامی که دادم واقعی هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم