بازدید 28273
بیست‌و‌هشتمین ‌‌افطار‌‌ با «تابناک»؛

فیلم: چرا گاهی «خدای پول» را پرستش می‌کنیم؟

اسماءالله‌الحسنی ‌و در ادامه، نوای ربنا را می‌شنوید... نوای روح‌بخش اذان را با صدای استاد سلیم موذن زاده خواهید شنید... دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک، سخنان حجت‌الاسلام زائری و نوای «باران فرشته» را می‌شنویم.
کد خبر: ۴۱۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱ 26 July 2014
بیست و هشتمین غروب رمضان ۱۴۳۵ هجری قمری فرارسید تا در لحظات عرفانی‌ واپسین روزهای ماه خدا با قلب‌هایی که پس از روزهای طولانی روزه‌داری زیر آفتاب مردافکن گذشته و جهاداکبری با نفس برای ماندن بر سر پیمان صورت پذیرفته، در کنار سفره الهی لبخند بر لب داشته باشیم.

حضرت محمد (ص) فرمود: «هر بنده روزه‌‏دارى كه دشنام داده شود در مقابل آن گوید درود خدا بر تو من روزه هستم مگر اینكه خداوند تبارك و تعالى گوید بنده روزه‏‌دار من به من پناه آورده، او را از آتش چهنم پناه داده و وارد بهشت كنید». امام صادق (ع) فرمود: «خداوند روزه را واجب كرد تا ثروتمند و فقیر یكسان باشند.».

همچون مغرب‌های پیشین، نخست اسماءالله‌الحسنی ‌و در ادامه، نوای ربنا را می‌شنوید. سپس به روال هر غروب، به یکی از مشاغلی اشاره‌ داریم که در این ماه عزیز همچون دیگر ماه‌ها به کار خود ادامه می‌‌دهند.

فیلم: چرا گاهی «خدای پول» را پرستش می‌کنیم؟

پس از این تصاویر، نوای روح‌بخش اذان را با صدای استاد سلیم مؤذن زاده خواهید شنید. ‌سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک ‌تقدیمتان می‌شود.

در دعای روز بیست و هشتم می‌خوانیم: «اللهمّ وفّر حظّی فیهِ من النّوافِلِ واكْرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ وقَرّبِ فیهِ وسیلتی الیكَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشْغَلُهُ الحاحُ المُلِحّین». خدایا زیاد كن بهره مرا در آن از اقدام به مستحبات و گرامى دار در آن به حاضر كردن و یا داشتن مسائل و نزدیك گردان در آن وسیله‌ام به سویت از میـان وسیله‌ها اى آنكه سرگرمش نكند اصرار و سماجت اصراركنندگان.

سپس سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین زائری را که برای روزهای مبارک رمضان و اختصاصی برای مخاطبان «تابناک» در نظر گرفته شده، خواهید شنید. این خطیب برجسته درباره توجه برخی از مردم به اشخاص متمول و احترام به چنین اشخاصی و پست شمردن فقرا سخن می‌گوید.

شنیدن این گفتارهای کوتاه را از دست ندهید.

در ادامه‌ در بخش نوای دل، نوای «باران فرشته» را می‌شنویم و در پایان نیز با هم دعا خواهیم کرد. در این لحظات ما را از دعایتان از یاد مبرید.

دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت پایین
دانلود فایل صوتی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم