هوای "بهمن" با حداکثر رضایت مشتریان بهاری شد

کد خبر: ۹۶۲۵۲۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 29 February 2020
|
3374 بازدید

طرح استقبال از بهار گروه بهمن پس از 20 روز کاری در هشتم اسفند ماه 98 با مراجعه بیش از 4000 مشتری خاتمه یافت. گروه بهمن با مشارکت 68 نمایندگی منتخب در سطح کشور و همچنین نمایندگی مرکزی جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تاسیس این شرکت، این طرح را اجرا کرد.

هوای

چندی پیش سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن به ارائه خدماتی در طرح بیست روزه طرح استقبال از بهار به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تاسیس و به پاس قدردانی از همیاری مشتریان این شرکت در این سال ها، از 15 بهمن لغایت 8 اسفند ماه 98 به مشتریان دارای دارندگان خودروهای H2،B30 ،B50 ، مزدا 3، کاپرا، کارا، وانت مزدا اقدام کرد.

در طرح استقبال از بهار برای دارندگان خودروهای مذکور 20درصد در ارائه قطعات مصرفی شامل فیلتر هوا، فیلترکابین، فیلتر سوخت، فیلتر روغن، ضد یخ و آب رادیاتور و 12درصد در روانکارها اعم از روغن موتور و روغن گیربکس تخفیف در نظر گرفته شده بود، همچنین اجرت تعویض قطعات مصرفی، ضدیخ، آب رادیاتور، روغن موتور، روغن گیربکس و تنظیم نور چراغ در این طرح رایگان بود.

طرح استقبال از بهار توسط تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب در نمایندگی های منتخب گروه بهمن در سطح کشور انجام شد و با حداکثر رضایت دارندگان خودروهای شامل این طرح از تخفیفات ارائه شده، خدمات رایگان دریافتی و استفاده از قطعات و خدمات با کیفیت و استاندارد همراه بود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟