به گزارش تابناک به نقل از فارس، سیدمهدی هدایت اظهار کرد: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در فازهای مختلف این شهر آماده تحویل به متقاضیان داریم، ولی مالکان این واحدها را تحویل نمیگیرند.
وی ادامه داد: این واحدها در اختیار سه گروه است. بخش اول در اختیار افراد سرمایهگذار یا بنگاهداران است، اما با توجه به اینکه دریافت دفترچه اقساط هزینهای را برای آنها به همراه دارد و برای اینکه در خرید و فروش دچار مشکل نشوند بهدنبال تحویل واحد و دریافت دفترچه قسط نیستند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس تهران افزود: گروه دوم مالکان مسکن مهرهای آماده تحویل، افراد غیرسرمایهگذار هستند که حداکثر یک واحد را در اختیار دارند.
آنها به دلیل این که نیازی به واحدشان ندارند و در نقطه دیگری ساکن هستند واحد خود را تحویل نمیگیرند و دفترچه اقساط را نیز دریافت نمیکنند.
هدایت اضافه کرد: بخشی از این واحدها در اختیار افراد اندکی است که مشکل دریافت دفترچه قسط را دارند و این تعداد محدود در تأمین ۲ ضامن کارمند یا بهطور کلی در زمینه ضمانت مشکل دارند. در خصوص این افراد با مدیران بانک مسکن جلساتی را برگزار کردیم تا حداکثر همراهی را در بخش تحویل دفترچه اقساط داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: این همراهی را با بانک مسکن خواهیم داشت تا کسانی که میتوانند دفترچه قسط را دریافت و ساکن شوند مشکلی در این رابطه نداشته باشند.
مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس تصریح کرد: عدهای از ساکنان و متقاضیان نیز بهدلیل نبود خدمات عمومی گلایهمند هستند که تلاش میکنیم امسال هدف ما تکمیل پروژههای روبنایی و خدماتی در مسکن مهر پردیس باشد.
هدایت عنوان کرد: امسال در زمینه ساخت مدارس، درمانگاه، پارک، فضای سبز جدید و سایر فضاهای مورد نیاز به صورت جدی ورود کردهایم و امیدواریم با این اقدامات مشکلات ساکنان کمتر شود.
وی افزود: بخش دیگر مشکلات مسکن مهر پردیس به حمل و نقل مربوط میشود که در این حوزه نیار به ورود شهرداری و کمک ویژه آنها داریم تا بتوانیم حمل و نقل درون شهری را از مساکن مهر به شهر پردیس تقویت کنیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس بیان کرد: شرکت عمران تا به امروز نتوانسته یک دستگاه خودپرداز را علیرغم مکاتبات فراوان در فازهای مسکن مهر نصب کند تا شهروندان برای استفاده از دستگاههای خودپرداز به شهر پردیس تردد نداشته باشند.