به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه عملکرد شعب در تمامی موارد اعم از جذب منابع، اعطای تسهیلات، صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبار اسنادی و خدمات بانکداری مدرن و طرح وصول مطالبات فجر در دستور کار و بررسی قرار گرفت؛ همچنین راههای تحقق طرحهای ابلاغی نظیر طرح شعب پیشرو، طرح پیشاهنگ و طرح خدمات کارمزدی بررسی و راهکارهای لازم در این زمینه پیشنهاد شد.
تأکید بر استفاده بهینه از فرصت باقیمانده برای رسیدن به اهداف از پیش تعیینشده سال جاری، یکی دیگر از موضوعات محوری و پراهمیت مطرحشده در این جلسه بود.
مدیران ارشد استان تهران در این جلسه بر لزوم برنامهریزی مدون و حسابشده جهت مشارکت بیشتر و تلاش مضاعف تمامی کارکنان شعبه در تحقق اهداف ابلاغی تأکید کردند. مرحله دوم مسابقه بخشنامه خوانی، توصیه جهت بهبود ترکیب منابع و جذب مشتریان حقوقی، پایش و کنترل دستگاههای پوز مشتریان و پیگیری دستگاه صفر و کم تراکنش از دیگر مواردی بود که در جلسه بررسی عملکرد به بحث و تبادلنظر گذاشته شد. در پایان نیز مسؤولان شعب دیدگاههای خود را مطرح کردند.