انتقاد یک توان یاب از کارکنان و خدمات فرودگاه مهرآباد

قبلترش هرچی خواهش کردم اگر صندلی خالی نزدیک درب هواپیما هست بهم بدید ولی توجه نکردن.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۶۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ 29 June 2022
|
14732 بازدید

به گزارش «تابناک»، وحید رجبلو توان یاب در توییتر نوشت: از خدمات و کارمندان فرودگاه مهرآباد راهی برای شکایت هست؟ خدماتش کیفیت که نداره هیچ امروز انقدر اذیتم کردن و عذابم دادن اشکم و درآوردن تو بازرسی فرودگاه یک تایم خیلی طولانی من و گشتن می‌گفت تمام جاهاشو بگرد به اینا باید بیشتر شک کرد آخرسر با سختی از رو ویلچرم بلندم کرد زیرمم گشت.

- جلوتر هرچی خواهش کردم اجازه بدید برای سوار شدن هواپیما دو نفر همراهم کنارم باشن کمکم کنن اجازه ندادن.

- قبلترش هرچی خواهش کردم اگر صندلی خالی نزدیک درب هواپیما هست بهم بدید ولی توجه نکردن.

- از همه بدتر زمان بازرسی بود که ۶ بار من و گشت آخر گفت نه نمیشه از رو ویلچر بلندش کنید.

اشتراک گذاری
محک پایین متن خبر
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# قیمت دلار # فیلترینگ # ترامپ # ایران و آمریکا # قیمت طلا # تعطیلی مدارس # کالابرگ # مهدی تاج # سید حسن نصرالله
الی گشت
نظرسنجی
در جنگ سه ساله اوکراین-روسیه کدام طرف پیروز میدان است؟