انتقاد یک توان یاب از کارکنان و خدمات فرودگاه مهرآباد

قبلترش هرچی خواهش کردم اگر صندلی خالی نزدیک درب هواپیما هست بهم بدید ولی توجه نکردن.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۶۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ 29 June 2022
|
14834 بازدید

به گزارش «تابناک»، وحید رجبلو توان یاب در توییتر نوشت: از خدمات و کارمندان فرودگاه مهرآباد راهی برای شکایت هست؟ خدماتش کیفیت که نداره هیچ امروز انقدر اذیتم کردن و عذابم دادن اشکم و درآوردن تو بازرسی فرودگاه یک تایم خیلی طولانی من و گشتن می‌گفت تمام جاهاشو بگرد به اینا باید بیشتر شک کرد آخرسر با سختی از رو ویلچرم بلندم کرد زیرمم گشت.

- جلوتر هرچی خواهش کردم اجازه بدید برای سوار شدن هواپیما دو نفر همراهم کنارم باشن کمکم کنن اجازه ندادن.

- قبلترش هرچی خواهش کردم اگر صندلی خالی نزدیک درب هواپیما هست بهم بدید ولی توجه نکردن.

- از همه بدتر زمان بازرسی بود که ۶ بار من و گشت آخر گفت نه نمیشه از رو ویلچر بلندش کنید.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# ترامپ # قیمت طلا # مذاکره ایران و آمریکا # قیمت سکه # سلاح پلاسمایی # سریال پایتخت
الی گشت
نظرسنجی
به نظرشما مذاکرات ایران و آمریکا در عمان چه نتیجه ای خواهد داشت؟