بازدید 10993
۳

بازداشت عامل آتش ‌سوزی خودروها در دیباجی

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی ۴ دستگاه خودرو سواری خیابان "دیباجی" با تلاش ماموران پایگاه سوم این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 18 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از  ایلنا، سردار "علی ذوالقدری " با اعلام این خبر بیان داشت: روز گذشته در پی دریافت شکایتی در خصوص آتش سوزی ۴ دستگاه خودرو سواری در خیابان "دیباجی" تهران، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله کارگروهی از ماموران پایگاه سوم این پلیس و ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک برای شناسایی عامل یا عاملان این آتش سوزی و پیگیری علت و انگیزه آتش سوزی تشکیل و تحقیقات تخصصی در این خصوص آغاز شد .

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در بازدید از خودروها عمدی بودن آتش سوزی محرز شد، ابراز داشت: پس از بررسی تصاویر دوربین های مداربسته و انجام تحقیقات میدانی، عامل آتش سوزی خودروها شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به اینکه متهم بلافاصله پس از آتش سوزی از محل متواری شده بود، تلاش برای دستگیری متهم ادامه یافت تا این که پس از ۲۴ ساعت تلاش شبانه روزی متهم در حال پرسه زنی در حوالی محل آتش سوزی شناسایی و با هماهنگی های قضائی در یک عملیات پلیسی وی دستگیر شد.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه در پی آتش سوزی صورت گرفته ۵ میلیارد ریال به شهروندان خسارت وارد شده است، گفت: متهم طبق دستور قضائی برای تحقیقات تکمیلی و بررسی علت این آتش سوری در اختیار ماموران این پلیس قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
چجوری چهار تا ماشین فقط پونصد میلیون؟ نکنه فقط پراید هاچبک آتیش زده
از قفل کرکره مغازه ها و مطب پزشکان و حتی دربهای آکاردئونی خونه ها هم بنویسید که معلوم نیست کی توش چسب میریزه و برای چی
بنظر میرسد باید همزمان با افزایش تخت های بیماران کرونایی تخت های تیمارستان ها وبخش های اعصاب روان بیمارستانها را گسترش داد....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار