بازدید 41342
دو هزار و نهصد و پنجاه و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

محمد فاضلی: هر رئیس جمهوری، مستعدترین فرد برای باور کردن آمارهای غلط است / رئیس اتاق تهران: میلیون‌ها ایرانی منتظر احیای برجام هستند / ماجرای یک سفره هفت سین که جنجالی شد / حمله تند عضو جبهه پایداری به «متن توافق وین»

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:سناتور دموکرات: باید توافق با ایران را به عقب بیندازیم / ابلاغ پیام رئیس جمهور از مسجد جامع خرمشهر نمایانگر لزوم ادامه مقاومت و ایثار است / واکنش مشاور تیم مذاکره ایران به پیام و عکس نوروزی بایدن / جزئیات تازه از تیراندازی مرگ‌بار یک سرباز در پادگان بوشهر ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 21 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

اولین حضور ایرج خواجه امیری در تلویزیون بعد از انقلاب

برای اولین بار ایرج خواجه امیری در تلویزیون بعد از انقلاب ظاهر شد.حسین خواجه‌امیری معروف به ایرج از خواننده‌های صاحب‌سبک ایران است. خواننده موسیقی سنتی ایرانی است. به ایرج لقب «پهلوان آواز» را داده‌اند و در میان طرفدارانش با این لقب شناخته می‌شود. او پدر احسان خواجه‌امیری، خواننده و آهنگساز و الیکا خواجه‌امیری، نوازنده است. ایرج در دوران قبل از انقلاب علاوه بر موسیقی اصیل و برنامه گل‌ها بر فیلم‌های فارسی نیز همت گماشت و ترانه‌هایی خواند.

رهبرانقلاب: دولت فعلی، دارای ریل جداگانه‌ای از دولت قبلی است و امیدها را در مردم زنده کرده

رهبر انقلاب: سال دیگری هم گذشت. سال ۱۴۰۰ هم به پایان رسید با همه‌ی شیرینی‌ها و تلخی‌ها و فرازها و فرودها که در زندگی طبیعی است. زندگی مجموعه‌ای از همین فراز و فرودها و شیرینی‌ها و تلخی‌هاست. اشاره کنم به چند اوج از حوادث ملّت ایران، چند فراز، چند شیرینی بزرگ که یکی از آنها مسئله‌ی انتخابات بود. انتخابات حقیقتاً مهم بود، بزرگ بود. در عین شدّت بیماریِ همه‌گیر، بیماری کرونا در اوائل سال ۱۴۰۰، مردم آمدند پای صندوقهای رأی، و رأی دادند. خیلی مهم است. در حالیکه اجتماع دو نفر در یک نقطه خطرناک بود. آن روزهایی که ما صدها نفر در روز تلفات داشتیم، شاید پانصد، ششصد و شاید هم بیشتر. در یک چنین شرایطی انتخابات برگزار شد. مردم آمدند شرکت کردند و خب دولتی تازه‌نفس به میدان آمد که آن‌طوری که قرائن نشان میدهد، دولتی مردمی و علاقه‌مند به حرکتها و هدفهای مردمی و دارای ریل جداگانه‌ای غیر از دولت محترم قبلی در حال حرکت هستند و امیدهایی را در مردم زنده کرده‌اند بحمدالله. این یکی از فرازها و اوجهای حوادث ملّت ایران بود.

شدت گرفتن بیماری آیت‌الله فاطمی‌نیا

بعد از گذشت چند روز از بستری شدن آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد برجسته اخلاق و پژوهشگر تاریخ اسلام در بیمارستان به دلیل ابتلا به بیماری سرطان، خبر رسیده که به دلیل شدت و پیشرفت این بیماری حال جسمی وی وخیم‌تر شده و پزشکان از عموم مردم درخواست کردند برای سلامتی استاد دعا کنند.

استاندار تهران: تهران از امن‌ترین استان‌های منطقه در سال ۱۴۰۰ بود

محسن منصوری در رزمایش اقتدار پلیس در نوروز ۱۴۰۱ که صبح امروز در میدان آزادی تهران برگزار شد، گفت: امروز وقتی امنیت منطقه را تحلیل می کنید، می بینید که در جای جای منطقه نا امنی هایی وجود دارد. نا امنی هایی که در برخی از کشورهای همسایه شاهد آن هستیم و اتفاقاتی در این کشورها رخ می‌دهند که ما به هیچ وجه مشابه آن را در کشورمان نمی‌بینیم. وی با بیان اینکه ما امروز در امنیت کامل به سر می بریم، اظهارکرد: در سال ۱۴۰۰ استان تهران به لحاظ شاخص‌های امنیتی جزو امن ترین استان‌های کشور و منطقه بود؛ جایگاهی که با تلاش و مجاهدت مجموعه انتظامی کل کشور به دست آمده است و ما قدردان این عزیزان هستیم. منصوری ادامه داد: در همین ایام نوروز که همه در کنار خانواده و عزیزان خود هستند و همه فکر و ذکرشان آرامش و سفر و ... است، ماموران پلیس فکر و ذکرشان مردم و آرامش و امنیت آنان در سفر است. امروز این نیرو آماده باش هستند و با اقدامات خود امنیت را در شهر برقرار کرده‌اند.

سردار رحیمی: جرایم سازمان یافته را در تهران از بین بردیم

سردار حسین رحیمی در رزمایش اقتدار نوروزی پلیس تهران گفت: کار پلیس در ابتدای هر سال با فرمان فرماندهی انتظامی کل کشور آغاز می‌شود، سال گذشته سال پرتلاشی بر ناجا بود. وی افزود: مأموران انتظامی بعد از مدافعان سلامت نقش محوری را در مهار کرونا داشتند؛ امنیت انتخابات یکی از مهم‌ترین رخدادهای سال ۱۴۰۰ برای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بود. رحیمی با اشاره به کشف جرم در سال ۱۴۰۰ بیان کرد: در حوزه مبارزه با سرقت کشف ۷۴ درصدی جرایم را در سال گذشته داشتیم. رئیس پلیس پایتخت گفت: با اجرای طرح‌های پی در پی توانستیم جرایم سازمان یافته را در تهران به رغم فعالیت مجرمین سابقه دار از بین ببریم. وی گفت: ۲ هزار و ۱۷۸ باند سرقت، قاچاقی کالا و مواد مخدر در سال ۱۴۰۰ منهدم شده است.

پیام نوروزی احمدی‌نژاد : انقلاب نکردیم که دیگران از ما بترسند یا وحشت کنند

محمود احمدی نژاد در پیام نووزی‌اش تاکید کرد که ما برای این انقلاب نکردیم که دیگران از ما بترسند یا وحشت کنند. ما نمی خواهیم در معادلات قدرت های فاسد جهانی، یک متغیر باشیم یا با همان مبانی که آنها در دنیا عمل می کنند، ما هم همان طور عمل کنیم. برخوردهای سیاسی و سیاسی کاری و تلاش برای کسب قدرت و ارعاب ملت ها، هیچوقت در برنامه ملت ایران نبوده است. ما همیشه به دنبال رفع خصومت ها، کینه ها و فاصله ها و برقراری دوستی و محبت و انسانیت بین ملت ها بوده ایم و امام عصر(ع) برای استقرار همه اینها در کل جهان خواهد آمد.  وی در پایان سخنانش برای ملت ایران و همه ملت ها در سال جدید، آرزوی موفقیت، سربلندی و همبستگی بیشتر کرد و افزود: ان شاءالله قرن پانزدهم و سال های آینده، دوره حرکت عمومی ملت ها،  رُفتن قدرت های طاغوتی از زمین و پاکسازی جامعه انسانی از کینه ها، عداوت ها، ظلم ها، تبعیض ها، حرمان ها، جهل ها و بی عدالتی ها و گسترش آگاهی و دانایی، عشق و محبت، صلح و عدالت، برادری، همراهی و تعاون خواهد بود.

بازداشت مهدی قایدی و همسرش صحت داشت؟/ لایوی مهم پس از یک شایعه عجیب

روز گذشته در فضای مجازی و چند کانال تلگرامی شایعه‌ای در خصوص دستگیری مهدی قایدی و همسرش در تهران منتشر شد و حالا این بازیکن در لایو اینستاگرام نشان داد چنین شایعه‌ای درست نبوده است. قایدی با انتشار این لایو از امارات نشان داد نه در ایران است و نه دستگیر شده است.

تورم ۴۰ درصدی در پایان سال ۱۴۰۰

مرکز آمار ایران:نرخ تورم سالانه اسفند ماه ۱۴۰۰برای خانوارهای کشور به ۴۰.۲ درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، ١.٢ واحد درصد کاهش نشان می‌دهد.نرخ تورم نقطه‌ای در اسفند به عدد ٣٤.٧ درصد رسیده است، یعنی خانوارها به طور میانگین ٣٤.٧ درصد بیشتر از اسفند ١٣٩٩ برای خرید یک «مجموعه کالاها و خدمات یکسان» هزینه کرده­ اند.

افزایش ۱۰ برابری تعداد سزارین در سه بیمارستان تهران!

مشاهدات میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از سه بیمارستان خصوصی در غرب تهران نشان می‌دهد تعداد سزارین در نخستین روز سال افزایش ۱۰ برابری داشته است. آن هم فقط بخاطر تاریخ تولد رند ۰۱/۰۱/۰۱

جزئیات تازه از تیراندازی مرگ‌بار یک سرباز در پادگان بوشهر

سربازی در یکی از پادگان‌های بوشهر بامداد امروز به علت اختلافات شخصی در حین تعویض پست، چهار سرباز هم خدمتی خود را به قتل می‌رساند.قاتل پس از ارتکاب جرم با تهدید دژبانی، به بیرون از پادگان فرار کرده و در حین فرار راننده خودروی سمند کنار پادگان را گروگان گرفته و متواری می‌شود.بلافاصله همسر این راننده با پلیس تماس گرفته و با دادن مشخصات خودرو، پلیس وارد عمل می‌شود.نیروهای ایستگاه راهور شهید موسوی دیلم اقدام به توقف خودرو کرده که در این حین قاتل با پلیس درگیر شده و با خودروی دیگر متواری می‌شود.خوشبختانه گروگان آزاد شده و اسلحه قاتل ضبط می‌شود.این فرد تحت تعقیب قرار دارد./فارس

ترامپ: برمی‌گردم؛ منتظرم باشید

دونالد ترامپ روز ‌شنبه در سخنرانی‌ خود در فلوریدا به هواداران قول داد در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید باز خواهد گشت.ترامپ گفت:با پشتیبانی همه کسانی که در این تالار گرد آمده‌اند، ما مجلس نمایندگان را پس خواهیم گرفت، سنا را پس خواهیم گرفت و ما کشورمان را پس خواهیم گرفت و سپس از همه مهم‌تر در سال ۲۰۲۴ ما کاخ سفید زیبایمان را پس می‌گیریم.شما رئیس‌جمهوری داشتید که همیشه آمریکا را اولویت قرار می‌داد. من باز خواهم گشت و ما بهتر و قوی‌تر از همیشه خواهیم بود./ایندیپندنت

حمله تند عضو جبهه پایداری به «متن توافق وین»

نبویان، عضو جبهه پایداری:متن توافق وین حاکی از زیرپا گذاشتن خطوط قرمز نظام و نفی قانون مجلس و تحمیل خسارت جدید به منافع ملت ایران است.آمریکا به هیچ وجه تضمین نداده است که تحریم جدیدی علیه ملت ایران وضع نکند و یا از برجام خارج نشود. فروش نفت صرفا کمتر از دوماه و تنها به کشورهایی که آمریکا تعیین میکند، آزاد است، پول نفت را نمی توان آورد چون نسبت به کانورژن تعهدی داده نشده است.جناب آقای رئیسی، در حالی که در توافق وین، فروش نفت دچار مشکل است و پول نفت به ملت ایران برنمیگردد و آمریکا تضمین نداده است که تحریم جدیدی علیه ملت ایران وضع نکند و ملت ایران حق دخالت در راستی آزمایی لغو تحریمها از سوی آمریکا ندارد، آیا خطوط قرمز نظام در راستی آزمایی و تامین منافع ملت در انتفاع اقتصادی یعنی فروش آزاد نفت و انتقال پول آن و نیز سرمایه گذاری در ایران تامین میشود؟/عصرما

ماجرای یک سفره هفت سین که جنجالی شد

برخی از کاربران فضای مجازی از نبودن سفره هفت سین در دکور به رییسی انتقاد کردند.امشب پس از پیام تبریک نوروزی رییس جمهور از مسجد جامع خرمشهر برخی از کاربران فضای مجازی با انتقاد از نبودن سفره هفت سین در دکور به رییسی انتقاد کردند.ا این حال برخی دیگر از کاربران فضای مجازی هم در پاسخ با مرور عکس‌های روحانی رییس جمهور سابق نوشتند: ‌حسن روحانی طی ۸ سال ریاست جمهوری فقط در پیام نوروزی سال ۱۳۹۷ از ‎سفره هفت سین در دکور استفاده کرد!

اظهارات جوکار درباره بررسی احیای پست نخست وزیری

نماینده مردم یزد همچنین پاسخ به این سوال که «آیا کمیسیون امور داخلی طرح یا موضوعی را مرتبط با مساله اصلاح قانون اساسی و احیای پست نخست وزیری در دست بررسی دارد؟»، اظهار داشت: فعلا چنین چیزی مطرح نشده است، آنچه که بوده سخنان مقام معظم رهبری بود که ایشان در کرمانشاه درخصوص نظام حکمرانی و نظام انتخاباتی یک ایده جدیدی داشتند، ولی بعد از آن کار اجرایی روی این موضوع نشده است.وی عنوان کرد: نظام ما همچنان نظام ریاستی است و موضوع نظام پارلمانی درحال حاضر مطرح نیست.

رئیس اتاق تهران: میلیون‌ها ایرانی منتظر احیای برجام هستند

رئیس اتاق بازرگانی تهران در پیامی به مناسبت آغاز سال نو، به اولویت‌های اقتصادی کشور در سال جدید اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با «توقف موقت مذاکرات» میلیون‌ها ایرانی چشم‌انتظار نتیجه نهایی مذاکرات هستند و امیدوارم تیم مذاکره‌ کننده ایران با همراهی دیگر نهادها در هفته‌های آغازین ۱۴۰۱ خبرهای خوبی را برای مردم داشته باشند.مسعود خوانساری در این پیام به مشکلات و محدودیت‌هایی که اقتصاد ایران در ماه‌های گذشته با آن مواجه بوده، اشاره کرده و از امید برای بهبود اوضاع در سال ۱۴۰۱ خبر داده است.

توییت نوروزی احمدی‌نژاد ویژه آن سوی آب

محمود احمدی نژاد در توئیتی نوشت: نوروز، فصل تجدید دوستی و محبت و نو شدن است. به امید برقراری آزادی و عدالت واقعی و ظهور انسان کامل؛ نوروز مبارک!

محمد فاضلی: هر رئیس جمهوری، مستعدترین فرد برای باور کردن آمارهای غلط است

محمد فاضلی از نبود راهکارهای راستی آزمایی ادعاها و آمارها و نقش این کاستی در «گول خوذدن» روسای جمهور انتقاد کرد.محمد فاضلی نوشت: هر رئیس جمهوری در ایران، مستعدترین فرد برای گول خوردن و باور کردن آمار و ادعاهای غلط است. اولا دوست دارد موفق بودن خودش را باور کند .ثانیا در فقدان نظام آماری دقیق و نقصان رسانه و جامعه مدنی ابزار کارآمدی برای ارزیابی ادعاهای وزرا و مدیرانش غیر از خودشان ندارد.

آرزوی قرن پانزدهمی حجاریان برای ایرانیان

فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به «مهمترین معضل ما ایرانیان در قرن گذشته»،نسبت به رفع آن در قرن جدید ، ابراز امیدواری کرد.سعید حجاریان در توئیت سال جدید خود نوشت: مهمترین معضل ما ایرانیان در قرن گذشته دور شدن تدریجی از آرمان های مشروطه از جمله حاکمیت قانون و محدود کردن قدرت بود.امید آنکه قرن ۱۵ قرن حاکمیت قانون و تحدید قدرت باشد.

ابلاغ پیام رئیس جمهور از مسجد جامع خرمشهر نمایانگر لزوم ادامه مقاومت و ایثار است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیان پیام رئیس جمهور از مسجد جامع خرشمهر، پیام بزرگی برای ملت ایران مبنی بر لزوم ایثار، مقاومت، آزادی و از خودگذشتگی داشت.قوی ادامه داد: گاهی مکان‌های مهم یادآور یک سلسله از ارزش‌ها هستند. مسجد جامع و شهر خرمشهر در دل خود پیام‌های مهمی دارند. رئیس جمهور مکان مهمی را برای ابلاغ پیام خود انتخاب کرد تا پیام مهمی را به ملت ایران برساند.رییس مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش رئیس جمهور برای تعامل با جناح‌های مختلف سیاسی جهت حل مشکلات مردم گفت: آیت الله رئیسی با شعار ایجاد دولت مردمی روی کار آمدند، از ابتدا تلاش کردند از ظرفیت همه مردم برای حل مشکلات کشور استفاده کنند و اعلام کردند که وابسته به حزب و جناح خاصی نیستند و بر همه مردم تکیه کرده‌اند.

واکنش مشاور تیم مذاکره ایران به پیام و عکس نوروزی بایدن

سید محمد مرندی، اقدام رئیس جمهور آمریکا را «شیرین کاری» خواند.سید محمد مرندی، مشاور رسانه ای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در واکنش به پیام نوروزی و تصویر بایدن در کنار سفره هفت سین نوشت:ایالات متحده احمقانه فکر می کند که این شیرین کاری ها تأثیر مثبتی دارد. فقط نخبگان لیبرال احمق ایرانی و نخبگان لیبرال بداخلاق اینها را مثبت می بینند.اکثر ایرانی ها اینها را به خاطر حرکات توخالی که هستند می بینند. بسیاری از آنها با فکر کردن به غیرانسانی بودن تحریم های ایالات متحده خشمگین خواهند شد.

سناتور دموکرات: باید توافق با ایران را به عقب بیندازیم

تلاش‌های «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا برای بازگشت به توافق هسته‌ای برجام با مخالفت‌هایی در میان قانونگذاران آمریکایی، از جمله هم‌حزبی‌های او روبرو است.در همین راستا، «بن کاردین»، یکی از نمایندگان دموکرات در مجلس سنای آمریکا امروز دوشنبه (۲۱ مارس/ ۱ فروردین) خواستار به تعویق افتادن توافق با ایران در مذاکرات وین شده و گفته که با «جو بایدن» در این خصوص رایزنی خواهد کرد.کاردین که دومین عضو ارشد دموکرات در کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا است در مصاحبه‌ای با پایگاه هیل گفته که تشدید تنش در روابط میان آمریکا و روسیه باعث ایجاد موانعی در توافق هسته‌‌ای با ایران می‌شود و بهتر است که مذاکرات را تا زمان حصول یک «توافق قوی‌تر» به تعویق انداخت.او مدعی شد که طرد روسیه از سوی جامعه بین‌المللی «وضعیت گفت‌وگوها را تغییر خواهد داد.» کاردین گفت: «می‌دانیم که روابط میان شرکا (قدرت‌های جهانی در برجام) در بهترین حالت متزلزل است. می‌دانیم که رابطه‌مان با چین تغییر داده. رابطه‌مان با روسیه تغییر کرده.»

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۹
اختلافات شخصی نبوده مرخصی ندادن بهش.
یک نیمچه امیدی هم بود با سر کار اوردن این رییس جمهور از بین رفت.
رییس پلیس پایتخت هم انگار اصلا اینجا زندگی نمیکنه یا گزارش هایی که بهش میدن با واقعیات توفیر میکنه!!!
چرا برخی مرض تشویش اذهان دارند ؟! معمولا در پیام نوروزی روسای جمهور ، هفت سین نبوده !
رییس اتاق بازرگانی میگه میلیون ها ایرانی منتظر برجام هستند که البته با واقعیات زندگی ما انتظار درستیه از انطرف نبویان و امثالهم باز هم منتظر زدن به زیر میز هستند.
پاسخ ها
دکتر محمدعلی محمدی م.ریحان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
این نکات وقتی مهمه که رئیس جمهورها نماد حاکمیت ملی باشند. مردم ایران مدتهاست که رئیس جمهورها را نماد خود و حائز مرجعیت اجتماعی نمی دانند و الگوی رفتاری آنها را با اهمیت تلقی نمی کنند.
کاری نکنید ملت آه بکشند بخدا که آه ملت می گیره.
مسئولین بدانند با بی احترامی به سنت های کهن و مورد احترام مردم ایران، لااقل در صحنه های سیاسی مدنظرشان پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد.
احترام خودتان را نگه دارید.
چبهه پایداری کلا مخالف است
بهتر است در برجام بعدی که آقای نبویان فرمودند وجود دارد ایشان وزیر خارجه بشن و بروند مذاکره
فعلا بگذارند ما یک نفسی تازه کنیم
سید محمد مرندی مشاور رسانه ای تیم مذاکره کننده رسمی که سالهاست در کشورهایی که تعداد زیادی ایرانی مهاجر در انجا زندگی میکنن و روسای جمهورشان به رسم ادب و فرهنگ انرا محترم میشمارند را به صورت توهین امیز زیر سوال میبرد.این شخص باید بفهمد که حتی شعور مشاور رسانه ای بودن را ندارد و درست حرف زدن و تحلیل کردن را باید مشق کند.دکتر مرندی و خانمش به این بچه تربیت یاد نداده اند؟
محمد مرندی اگر تابناک به موقع نظرات مردم را درج کند انوقت شاید بفهمی که نظرات مردم در مورد اجرای سنت های اصیل ایرانی توسط خارجی ها چیست
درود بر محمود احمدی نژاد !
اقای دکتر مرندی ای کاش به اقازاده ات تربیت و شعور درست حرف زدن را یاد میدادی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
پدر مرندی متخصص اطفال از امریکاست مثل ولایتی
احمدی نژاد حرف به جایی زده است! حرف خوب احمدی نژاد کم نزده است. هر چند حرفهای متناقض هم دارد ولی بهتر است ما به حرف دقت کنیم تا گوینده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
درود بر شما بسیار عالی
نه تنها ریل که این دولت " لکو موتیرش " هم فرق داره ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
پروپگامی نکن
ما اصلا هم منتظر برجام نیستیم
سفره هفت سین باید باشه بدون سفره چه تبریکی آخه بیشتر دهن کجی هست به آیین ایرانی تا تبریک
آقایان خبری قمری را برسمیت می شناسند پس بیخود ایراد نگیرید که سفره هفت سین نداشته .
رهبر مدت هاست در حال و هوای دیگری است.تورم اعلامی ۴۰ درصد نشان از امید مردم به دولت دارد یا ناکامی دولت؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
ما گفتیم : طرف را کتک زدیم !!!!!؟

شما هم بگویید : که زدیم

آخه خوبیت نداره !!!!!!!!!!!!؟
سال 1401 شد، هنوز نتونستیم سنگ تحریمها وقطع نامه ها رو از چاه در بیاریم.اما افاضات معجزه هزاره سوم ادامه دارد.
مشاورمرندی از بی احترامی رییس جمهور خودمان به رسوم ملی ایران ناراحته یا از احترام رییس جمهور امریکا به سنتهای ایرانی؟
دولتی که با حداقل آرا انتخاب شده را نمی توان مردمی تر نامید
مشاور رسانه ای به این بی تربیتی نوبره واقعا!!
متاسفانه این ریل دولت فعلی به ترکستان هست!
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
به مسکو است !!!!!!
به این مشاور رسانه ای بی ادب باید گفت که چند کشور دیگر هم عید نوروز دارند و کلی ایرانی هم در امریکا زندگی می کنند و ایشون به اینها تبریک گفته چه اشکالی داره؟! مگر مسئولین ما کریسمس رو تبریک نمیگن!!!
نتایج عملکرد دولت تاکنون گرانی بیشتر بوده، رای رئیس جمهور هم کمتر از قبل بوده! اینکه مردمی هست یعنی چی؟!!
دولت با گسترش گرانیها تاکنون در دل مردم هیچ امیدی را زنده نکرده مگر آنکه بتواند برجام را احیا و با درآمد نفتی، سرعت گرانی را کم کند.
مردم بقدر کافی مقاومت و ایثار کردن و با بیکاری و گرانی مواجه هستند قدری هم مسئولین در مقابل خواسته هایشان مقاومت و ایثار کنند تا با دنیا ارتباط برقرار کنیم!
برای خودتان خطوط قرمز غیر واقع بینانه تعریف نکنید تا مجبور به نوشیدن جام زهر نشوید!!
احمدی نژاد سمبل کینه توزی و خصومت ورزی بود و هرگز او و حامیانش در دل مردمی که آنها را خس و خاشاک مینامید جایی نخواهد داشت.
با گرانی های روزافزون، چه امیدی و در دل کدام مردم زنده شده است؟ مگر اینکه دولت بتواند برجام را احیا کند.
بایدن اینقدر شعور و فهم داشت وقتی می خواد به دهها میلیون نفر از مردم که نوروز را جشن می گیرند تبریک بگه باید سفره هفت سین داشته باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
دقیقا به اندازه تو شعور و فهم داشت! به طور کلی آدمهای باشعور بهتر هندیگر را درک می کنند به خصوص از نوع آلزایمری آنها
محمد فاضلی: هر رئیس جمهوری، مستعدترین فرد برای باور کردن آمارهای غلط است
جناب فاضلی این بستگی به فرد دارد، اگر کسی مثل من رئیس جمهور باشد هیچکس نمیتواند اطلاعات غلط بهش بدهد، بک رییس جمهور اصلح می بایست از تمام علوم یک سررشته ای داشته باشد.
۱-علم مدیریت
۲- علم بازرگانی
۳- روابط بین‌الملل
۴-علم اقتصاد
۵-علوم پایه: فیزیک، شیمی، گیاه شناسی، زمین شناسی، زیست شناسی،
۶- ریاضیات و آمار
۷- جامعه شناسی
۸- علوم سیاسی
۹-تاریخ
۱۰- جغرافیا
اگر اینها را داشت جامعه را به جایی میرساند والی جامعه را بدبخت و بیچاره میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
ناشناس 1:38علاوه بر اینایی که گفتی رای هم باید داشته باشد
درصد مشارکت آمریکایی ها در انتخابات ریاست جمهوری و ایران در دوران کرونا را مقایسه کنید و بی خودی خودتان را مضحکه ملت نکنید.
درصد مشارکت آمریکایی ها در انتخابات ریاست جمهوری و ایران در دوران کرونا را مقایسه کنید و بی خودی خودتان را مضحکه ملت نکنید.
درصد مشارکت آمریکایی ها در انتخابات ریاست جمهوری و ایران در دوران کرونا را مقایسه کنید و بی خودی خودتان را مضحکه ملت نکنید.
درصد مشارکت آمریکایی ها در انتخابات ریاست جمهوری و ایران در دوران کرونا را مقایسه کنید و بی خودی خودتان را مضحکه ملت نکنید.
مسئولینی که آمار غلط تحویل می دهند در واقع 'دروغ' می گویند و با مسئول دروغ گو باید بشدت برخورد شود.
خطاب به مرندی: ادب مرد به از دولت …
اینکه ما بخواهیم دستاورد یک دولت را بدون آمار و ارقام مثبت نشان بدهیم یا یک دولت را منفی حتما راه غلطی را رفته ایم حالا اگر دستگاهای مسول آمار غلط می دهند باید دید اغلب مردم چه نظری دارند
فعلا گرانی و تورم و کاهش قدرت خرید مردم بیش از هر زمان دیگری ملموس و محسوس است ویکی از دلایل آن خلق نقدینگی است و دولت در این زمینه موفق نبوده
نظام بودجه ریزی از ریل خارج شده و در آینده منتظر فساد های گسترده خواهیم بود اینکه هر دستگاهی راسا نفت صادر کند جز فساد نتیجه دیگری ندارد
بعضی ها سخنرانی که می کنن انگار اصلا حرف مردم رو نشنیده اند که در جواب به آن سخن بگویند و صرفا ذهنیات خود رو با صدای بلند فریاد می زنن!
مرندی تو کیلو چندی از طرف مردم حرف میزنی؟ فاصله مردم با اونایی که از طرفشون حرف میزانی‌ از زمین تا کره ماهه
آقای فاضلی رییس جمهور باید سواد لازم رو داشته باشه شما مناظره دکتر احمدی نژاد رو با آقای کروبی رو بیاد دارید آقای کروبی میگفت باید تیم قوی داشت در جواب آقای احمدی نژاد گفت تیم قوی چندین نظر رو جلوی شما میگذارد این شما هستید که باید سواد لازم رو داشته باشید و درست انتخاب کنید و ...توی آمریکا و انگلیس همه رییس جمهورها مال دانشگاه های هاروارد و جان هابکینز و ... توی هند بیشترشون حقوق خوندن و تو ایران تعداد معدودی ....
بایدن رئیس جمهور امریکا کنار سفره هفت سین پیام نوروزی می دهد و رئیس جمهور ایران کاملا بی اعتنا به رسوم ایرانی نوروز و بدون سفره هفت سین پیام می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
امان از مردم کوته بین و ظاهرکرا
یکی از بخت های مسلم اقای رئیسی نسبت به روحانی این است که مخالفانروحانیی از جنس نانجیب و مخالفان رئیس از جنس نجیب هستند . زیرا روحانی را بعد از 3 ماه به توپ بستند و تا اخر توپخانه به شدت خود ادامه میداد . و هر کاری خواستند بر علیه برجام انجام دادند . ولی مخالفان رئیسی بخاطر منافع ملی سکوت اختیار کردند و تا هر گونه بهانه را از دست دولت بگیرند. حال معلوم میشود که ریل گذاری دولت قبلی و فعلی در چی و کجاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
خوبه نمردیم و معنی نجیب و نانجیب را فهمیدیم!!!!!
تابناک شما چرا به قوانین خودتان پای بند نیستید.
چه فرقی بین من و صاحب منصبان قدرت است که من اجازه بی احترامی ندارم ولی آنها از جمله تیمدجدید مذاکره کننده هرچی دلشان میخواهد میگویند و شما درج میکنید
بویژه آنهم در آغاز سال جدید و عید سعید نوروز که پیام آور صلح و دوستی است
به این اقایان یادآوری کنید که عید سعید نوروز بعنوان عید جهانی ثبت شده و روسای بسیاری از کشورهای دنیا ازجمله همانی که اقایان گفته اند سالهاست که هفت سین گذاشته و تبریک میگویند و این برخلاف گفته
این اقایان کاری نیست که آنها گفته اند
احتمالا اقایان از خجالت عمل آشکار و بی احترامی رئیس‌جمهور خودشان عجولانه بی ادبی کرده اند
احتمالا اقایان ایرانی نیستند و کتاب هم نخوانده اند که هر یک از هفت سین حکمت خاص خودش را دارد ،‌نمادی از صحت و سلامتی و دانائی است و نداشتن آن هفت سین در سفره رئیس جمهور نشانی جز ….ندارد
بسیار جای تاسف است که در هنگامه بیماری کرونا که تجمع دو نفر هم به شدت خطرناک بوده ، انتخابات برگزار شده است .
هیچ افتخاری نیست و باید سرزنش کرد زیرا همان انتخابات سبب گسترش بیماری و مرداد سیاه ۱۴۰۰ را سبب شد.
سرافکندگی ست که پنجمین قدرت جهان ! بالاترین آمار سرانه ابتلا و مرگ را در بیماری کرونا دارد
تا امنیت را چی تعریف کنیم
قرن پانزدهم چیه؟؟؟؟ ما هنوز در قرن ۲۶ هستیم
هویت ایرانی رو قبول ندارن
آقا اگر حرف های نبویان درست باشد، این برنامه هیچ سودی برای ایران ندارد. وقتی نفت بفروشیم نیاز آمریکا و غرب به نفت بر طرف شود، بازار از نفت اشباع بشود اما برای ایران فایده نداشته باشد پول آن به ایران برنگردد این برجام چه سودی برای ایران خواهد داشت؟
ما ایرانی اصیل هستیم وبه تاریخ و مراسم سنتی ایران کهن با تمدنی چند هزار ساله احترام می گذاریم عید باستانی نوروز مبارک
رییس اتاق ایران کاروحرصشان واردات است بدون توجه به تخریب منابع اقتصادی وانسانی داخلی ارزوی خودشان درتسهیل هرچه بیشتر واردات رابنام میلیون هاایرانی بیان می کند!
با کدوم امامزاده عکس بندازه تا شما تند رو ها خوشحال شوید؟
ایرج که خواننده کاباره بود رو اوردین تلویزیوون ولی شجریان که از کنار ابتذال رد نشده بود محروم بود سیاست چقدر کثیفه .
مگر هررئیس جمهوری تو این مملکت زندگی نمی کنه و همون مایحتاجی که مردم تهیه می کنند و می خرند ، تهیه نمی کنه که بخواد گول بخوره. نکنه رئیس جمهورمان اخر هفته از کشورهای مجاور خرید و فروش می کنند که از قیمتها خبر ندارند.
آقای مرندی، این حرفها یعنی چی؟ اونها اتفاقا بهتر از ما فرهنگ غنی ایرانی را میشناسند و روش تحقیق کردن.در ضمن به پاس قدردانی از چندین میلیون ایرانی که شهروند امریکا هم هستند نوروز باستانی را کنار سفره هفت سین تبریک گفتند، بهتره کلاتون را بالا بزارید تا بهتر بفهمید چه خبره.کمی تعقل خیلی خوبه
بادرود واحترام
عجب آرزوی محالی داری شما برادر حجاریان یه نگاهی به بودجه ساترا ودهها نهاد وبنیاد بنداز همه اینها برای جلوگیری از تحدید قدرت وتوجیه آن پول می گیرند تازه از بخت خوش تاریخی خیلی از ملت اصلا نیاز به نهاد وبنیاد ندارند !
حمله تند عضو جبهه پایداری به «متن توافق وین» درست می فرمائید این توافق توافقی نبود که قبلا در سال 94 شکل گرفت و شما ها بودید که آنرا به سمتی بردید که آمریکا آن را زیر پا گداشت شما اصلا ایرانی نیستید همیشه ساز مخالف می زنید چه برای اصول گرا چه برای اصلاح طلب بشکل پنهانی در تمام این چهل سال قدر ت دست شما بود و تا توانستید این انقلاب را به براهه کشاندید .
با سلام بنده کاری به درست یا غلط بودن رسم سفره هفت سین ندارم اما در کشوری که اکتّریت مردمش به اّن به چشم یک سنت زیبا باور دارند و تنافصی هم با اسلتم ندارد رئیس جمهورش حتی اگر به ان اعتقادی نداشته باسد بخاطر ان جمور هم که شده و به احترام اّنها باید به این سنت عمل کند و گر نه مرپم او را بیگانه می پندارند و از او فاصله خواهند گرغت.
با احتیاط از دولت دفاع کنید بنظر من که آینده موفقی نخواهد داشت بجای انتخاب افراد شایسته فامیل بازی و رفیق بازی را باب کرده از این سیستم چه انتظاری دارید
به نظرم با طناب این دولت کسی نباید تو چاه بره. دولت هیأتی و پوپولیستی خیلی قابل اعتماد نیست.
خدا وكيلي اگه همچنين توافق زمان روحاني بسته ميشد كيهان اقاي شريعتمداري الان ظريف جر ميداد،الان به بدترين توافق قانع شد كيهان لال شد،اي كيهان اي دلواپسا اگه دين نداريد لااقل ازاد مرد باشيد
جشن نوروز بر مردان ایران زمین از دیار کهن هخامنشیان و ساسانیان خجسته باد. این متن تبریک را اگر تابناک حذف نکند ، برای مردمان پاک سرشت کشورم می فرستم.
اسکندر مقدونی، امپراتوری روم، چنگیز مغول، حمله عربها، اشغال ایران توسط روسها و انگلیسی ها و … هیچکدام نتوانستند آیین نوروز و زبان و‌ مشخصه های فرهنگی ایرانیان را تکون بدهند!
مرگ بر جبهه پایداری که شکمشان گرسنگی نکشیده است
اتفاق خاصی نیفتاده!
با سلام بنده کاری به درست یا غلط بودن رسم سفره هفت سین ندارم اما در کشوری که اکتّریت مردمش به اّن به چشم یک سنت زیبا باور دارند و تنافصی هم با اسلتم ندارد رئیس جمهورش حتی اگر به ان اعتقادی نداشته باسد بخاطر ان جمور هم که شده و به احترام اّنها باید به این سنت عمل کند و گر نه مرپم او را بیگانه می پندارند و از او فاصله خواهند گرغت
ببینید که در عراق ایشان گفت من یک عرب هستم‌
رهبرانقلاب: دولت فعلی، دارای ریل جداگانه‌ای از دولت قبلی است و امیدها را در مردم زنده کرده
دقیقا درست است از وقتی ایشان رئیس جمهور شده اند با توجه به کم شدن سرعت تورم و افزایش قدرت پول ملی و خاکی بودن ایشان مردم را بسیار بسیار امیدوار کرده است که با پشتوانه مردم و وزیران کار کشته کشتی به گل نشسته اقتصاد و صنعت کشور را در هفت سال آینده به ساخل امن خواهند رسانید.
دولت جدید امیدها را زنده کرده؟ دولت کجا؟ امید کی؟
این جماعت با نام ها یی متفاوت سالهاست که در نابودی سنت ها و شادیهای مردم ایران هستند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری