بازدید 1330
۳

نصب چهار آبشار سانتریفیوژ جدید در فردو

جمهوری اسلامی ایران هنوز مشخص نکرده است که چه زمانی تزریق اورانیوم را به این سانتریفیوژها آغاز می‌کند.
کد خبر: ۱۲۴۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲ 29 June 2024

نصب چهار آبشار سانتریفیوژ جدید در فردو

به گزارش تابناک به نقل از عصرایران؛ بنا بر گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، جمهوری اسلامی ایران تاکنون چهار آبشار سانتریفیوژ جدید پیشرفته IR-6 را در تاسیسات هسته‌ای «فردو» نصب کرده است.


بنا بر این گزارش؛ تهران پیشتر در پی صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در روز پنجم ژوئن، اعلام کرده بود که قصد دارد هشت آبشار سانتریفیوژ جدید را در تاسیسات فردو نصب کند.  


در گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که روز جمعه ۲۸ ژوئن / 8 تیر به دست خبرگزاری رویترز رسیده، آمده است: «بنابر راستی‌آزمایی‌های آژانس، از زمان آخرین گزارش رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون جمهوری اسلامی ایران چهار آبشار سانتریفیوژ از هشت آبشار سانتریفیوژ IR-6 را در واحد یک FFEP (تاسیسات هسته‌ای فردو) نصب کرده است.» 

به گزارش رویترز، جمهوری اسلامی ایران هنوز مشخص نکرده است که چه زمانی تزریق اورانیوم را به این سانتریفیوژها آغاز می‌کند.  

نصب چهار آبشار سانتریفیوژ جدید در فردو

تاسیسات هسته‌ای فردو

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هنوز پیروزی پزشکیان قطعی نشده، کارشکنی را شروع کردید؟
بابا هر چی بدبختی میکشیم از همین انرژیه هسته ایه، خوب لااقل تا آخرش بریم و لااقل نتیجه این همه فشار را به یه جایی برسانیم و تمام ، یا زنگی زنگ یا رومی روم. اگر این همه هزینه و تاوان که برای انرژی هسته ای دادیم و داریم هنوز هم میدهیم را صرف انرژی خورشیدی کرده بودیم و از آفتاب سوزان کویر های بی کرانمان برق تولید کرده بودیم الان به کل خاور میانه را برق میدادیم و میلیاردها درآمد داشتیم، و خودمون مجبور نبودیم ساعت 6 صبح بریم سر کار تا مثلا در برق صرفه جویی کنیم !!! چرا همه چیز ما نیمه کاره است؟؟؟
چون میدانند مردم نامزد مورد نظر آنها را نمی خواهند، زمینه سازی برای فشار بر دولت بعدی را شروع کردند.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات