بازدید 207160
با دویست و سی و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین/ در حال به روزرسانی

تهاجم گسترده و شدید پهپادها و موشک های روسی به سراسر اوکراین+ فیلم/ روسیه: همه اهداف را نابود کردیم/ احتمال تحریم ایران به بهانه ارسال سلاح به روسیه

دویست و سی و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ 17 October 2022

تهاجم گسترده و شدید پهپادها و موشک های روسی به سراسر اوکراین+ فیلم

بین الملل تابناک: دویست و سی و ششمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

پنتاگون: نمی‌توانیم تایید کنیم روسیه با پهپادهای ایرانی به اوکراین حمله می‌کند
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۰۶

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که یک مقام ارشد در وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده است که پنتاگون نمی‌تواند تایید کند پهپادهایی که روسیه برای هدف قرار دادن اوکراین استفاده می‌کند،‌ ساخت ایران است.

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که مقام‌های ارشد آمریکایی طی روزهای اخیر بارها به اتهام زنی علیه ایران پرداخته و مدعی شده‌اند که ایران به تامین پهپادهای تهاجمی برای روسیه پرداخته است، اتهامی که مقام‌های ایران بارها آن را تکذیب کرده‌اند.

از سوی دیگر «ودانت پاتل» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه درباره هرگونه همکاری با ایران در خصوص پهپادها و موشک‌های بالستیک هشدار داد.

وی گفت: «هیچ تردیدی در خصوص تحریم ایران درباره گزارش‌هایی که نشان می‌دهد ایران در حال تامین پهپاد برای روسیه بوده، نمی‌کنیم».

پاتل در ادامه سخنانش گفت:‌ «همه طرف‌ها را از هرگونه تعامل با ایران در زمینه پهپادها و موشک‌های بالستیک برحذر می‌داریم».

موج جدید حملات موشکی روسیه به سراسر اوکراین
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۸

خبرگزاری‌ها گزارش دادند روسیه دور تازه حملات خود به زیرساخت‌های حیاتی در سراسر اوکراین از جمله کی‌یف را آغاز کرده است.

به گزارش شبکه آمریکایی سی ان بی سی، ارتش روسیه امروز (دوشنبه) به مواضع اوکراینی‌ها در سراسر اوکراین از جمله پایتخت حمله کرد.

به گفته مقام‌های اوکراینی، نیروهای روسیه از هواپیماهای بدون سرنشین برای هدف قرار دادن اهداف در کی‌یف استفاده کردند و در عین حال چندین مواضع را در نقاط دیگر کشور گلوله باران کردند.

ویتالی کلیچکو شهردار کی‌یف گفت: ۲۸ هواپیمای بدون سرنشین مملو از مواد منفجره صبح امروز به سمت پایتخت حرکت کردند و در حالی که بسیاری از آنها رهگیری شدند، تعداد کمی از آنها به چند نقطه اصابت کردند و حداقل پنج انفجار در شهر شنیده شد.

بنا به گزارش‌ها چهار نفر از جمله یک زن باردار در نتیجه حملات پهپادی جان خود را از دست دادند.

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین تایید کرد درگیری‌های شدیدی در منطقه شرقی دونباس در اوکراین در جریان است و ارتش اوکراین اعلام کرد که نیروهای روسیه در حال حمله به اطراف باخموت هستند.

وی در تلگرام خود با ادعای اینکه حداقل یک ساختمان مسکونی در کی‌یف مورد اصابت قرار گرفته است، گفت: موشک‌ها و پهپادهای کامیکازه به تمام اوکراین حمله می‌کنند.

زلنسکی گفت: دشمن می‌تواند به شهرهای ما حمله کند اما نمی‌تواند ما را بشکند. ما پیروز خواهیم شد.

مقامات اوکراینی ادعا کردند که حملات به کی‌یف با پهپادهای انتحاری ساخت ایران بودند که پس از رسیدن به اهداف خود منفجر شدند.

ایران به نوبه خود بارها ارائه پهپادهای جنگی به روسیه و هرگونه دخالت در جنگ اوکراین و روسیه را رد کرده است.

موضع گیری اتحادیه اروپا درباره ارسال سلاح به روسیه از سوی ایران
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۵

رئیس کمیسیون اروپا درباره تبعات ادعای بی اساس همکاری تسلیحاتی ایران و روسیه در جنگ اوکراین هشدار داد و گفت که این اقدام با پاسخ روشن اتحادیه اروپا روبرو خواهد شد.

 اوروسلا فون‌درلاین ساعاتی پس از وضع تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا به بهانه مسائل حقوق بشری علیه ایران، با انتشار پیامی در توئیتر ادعا کرد: اتحادیه اروپا تصمیم گرفت افراد و نهادهای ایرانی را به دلیل نقش آنها در مرگ مهسا امینی و خشونتی که بر مردم ایران تحمیل شده است، تحریم کند.

وی با تکرار ادعای استفاده ارتش روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ با اوکراین مدعی شد: حمایت ایران از جنگ روسیه در اوکراین با پاسخ روشن اتحادیه اروپا مواجه خواهد شد.

احتمال تحریم ایران به بهانه ارسال سلاح به روسیه
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۲

یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که دولت جو بایدن در پی ادعای ارسال سلاح از سوی ایران به روسیه علیه اوکراین قصد دارد تحریم های بیشتری علیه تهران اعمال کند.

تارنمای پولیتیکو روز دوشنبه به وقت محلی گزارش داد دولت جو بایدن قصد دارد به بهانه ادعای ارسال پهپاد از سوی ایران به روسیه تحریم‌های جدیدی وضع کند.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا که مدعی رویکرد دیپلماسی در قبال ایران است، به بهانه های مختلف همان سیاست شکست خورده فشار حداکثری دولت قبلی آمریکا را پیگیری می کند.
پولتیکو به نقل از یک مقام آمریکایی که نامش را بیان نکرده است، گزارش داد ایالات متحده قصد اعمال تحریم‌هایی را علیه ایران به خاطر کمک به روسیه در جنگ علیه اوکراین دارد.
این رسانه آمریکایی به نقل از این مقام آمریکایی ادعا کرد که ایالات متحده قصد دارد ایران را به دلیل کمک به روسیه در جنگ اوکراین، مجازات و تنبیه کند.
بر اساس گزارش این روزنامه آمریکایی، تدابیر تنبیهی آمریکا احتمالا تحریم‌های اقتصادی و صدور ممنوعیت‌های صادراتی را شامل خواهد شد و طرفهای ثالث را که به تهران و مسکو کمک‌رسانی‌ کنند، هدف قرار خواهد داد.
این مقام آمریکایی ادعا کرد ما تحریم‌هایی را علیه ایران و طرف‌های دیگری که تجهیزات پهپادها یا موشک‌های بالستیک را می‌فروشند، اعمال خواهیم کرد.

سقوط جنگنده روسی سوخو ۳۴ در منطقه مسکونی
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۷

یک جنگنده سوخو ۳۴ روسیه در مناطق مسکونی شهر ییسم سقوط کرد.

به گزارش سان، تصاویر منتشر شده حاکی از سقوط یک جنگنده روسی در شهر ییسم است. طبق اولین اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری اینترفکس این جنگنده از نوع سوخو۳۴ بوده است.

بر اساس این گزارش جنگنده روسی روی مناطق مسکونی شهر سقوط و گفته می‌شود خلبان روسی از این حادثه جان سالم به در برده است.

تعداد بازدید : 29616

هنوز اطلاعاتی از میزان تلفات جانی این حادثه منتشر نشده است.

وزارت دفاع روسیه با تایید خبر سقوط این جنگنده اعلام کرد که این جنگنده لحظاتی بعد از برخاستن از یک فرودگاه محلی برای یک پرواز آموزشی سقوط کرد.
تصاویر منتشر شده در رسانه‌های محلی نشان می‌دهد که یک ساختمان آپارتمانی چند طبقه در شعله‌های آتش غرق و دود غلیظ سیاه به آسمان بلند شده است.

حملات روسیه موجب قطع برق صدها منطقه شده است
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۴

«دنیس اشمیهال» نخست‌وزیر اوکراین روز دوشنبه اعلام کرد حملات جدید روسیه موجب آسیب جدی به زیرساخت‌ها در این کشور شده‌اند.

به نوشته «خبرگزاری فرانسه»، اشمیهال با اشاره به دور جدید حملات علیه مواضع مختلف در اوکراین از جمله در کی‌یف گفت:‌ «تروریست‌های روسی بار دیگر به زیرساخت‌های انرژی در سه منطقه اوکراین حمله کردند».

نخست‌وزیر اوکراین افزود: «در نتیجه این حملات، برق صدها ناحیه مسکونی قطع شده است».

تظاهرات اتریشی ها علیه مهاجران اوکراینی
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۰

اقدام دولت اتریش در پذیرش بی‌رویه آوارگان اوکراینی و چادرزدن این مهاجران در مناطق مختلفی از شهرهای این کشور، با اعتراض شدید اتریشی‌ها مواجه شد.

رسانه‌های اتریشی امروز (دوشنبه) گزارش دادند که تظاهرات گسترده‌ای در اعتراض به چادرهایی که برای پناهجویان اوکراینی برپا شده بود، در خیابان‌های این کشور آغاز شده است.

وبگاه «ریانووستی» به نقل از این گزارش‌ها نوشت: «اعتراضات در اتریش بر سر نصب چادرها برای مهاجران اوکراینی آغاز شد و همزمان رئیس اداره اجتماعی در ایالت فدرال اتریش علیا تهدید کرد که به نشانه مخالفت با این چادرها، اتوبان‌ها را مسدود می‌کند. در ایالت‌های فورارلبرگ و تیرول نیز با این برپایی چادرهای پناهجویان اوکراینی مخالفت شد».

«فردیناند آگنر» شهردار «تالهایم» در یک مصاحبه تلویزیونی گفت این واقعیت که امروز در منطقه تالهایم و آنهم در زمان بارش‌های سیل‌آسا، ده‌ها چادر توسط وزارت کشور اتریش برپا شده و مهاجران اوکراینی به آنجا انتقال داده شدند، از حد گذشتن است.

آگنر ضمن غیرقابل قبول دانستن اجبار شهر تالهایم به پذیرش پناهندگان اوکراینی، توضیح داد که مراکز پذیرش اولیه کاملا پر شده و اکنون به «توزیع نامتناسب» اوکراینی‌ها بین مناطق مختلف اتریش توسط دولت این کشور معترض هستند.

وی با بیان اینکه مردم تالهایم از خود در برابر سیل مهاجران اوکراینی دفاع خواهند و در صورت لزوم اتوبان‌ها را مسدود می‌کنند، اظهار داشت: «ما در حال حاضر مشکلات زیادی با محل اقامت پیشین آنها داریم و آنها اکنون فقط چادرهای بیشتری در سنت‌جورج برپا می‌کنند زیرا دیگر راه حلی ندارند».

از سوی دیگر، مقامات ایالت فدرال فورارلبرگ نیز گفتند که درخواستی برای جلوگیری از استقرار پناهجویان در چادرها به وزارت کشور اتریش داده‌اند و همزمان جستجو برای آپارتمان‌های خالی جهت اسکان آوارگان اوکراینی نیز با مشکل مواجه شده زیرا اقامتگاه‌های دولتی کاملا پر شده‌اند.

هشدار شدیداللحن روسیه به اسرائیل
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۵

معاون شورای امنیت روسیه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت ارسال کمک نظامی و تسلیحات به اوکراین،‌ روابط خود با مسکو را به نابودی خواهد کشید.

به گزارش اسپوتنیک، «دیمیتری مدودف» امروز در پیامی که در کانال تلگرام خود منتشر کرد، نوشت: به نظر می‌رسد، اسرائیل به دنبال ارسال سلاح به رژیم کی‌یف است.

وی این اقدام رژیم اشغالگر را "بی‌پروایانه" خواند و تاکید کرد که این رژیم با این اقدام روابط خود با روسیه را نابود خواهد کرد.

مدودف در ادامه با اشاره به کشتار ده‌ها هزار لهستانی، روس توسط گروه‌های افراطی اوکراین در زمان جنگ جهانی دوم، خاطر نشان کرد که صهیونیست‌ها در صورت تامین سلاح برای رژیم کی‌یف باید خود از حامیان گروه‌های ملی‌گرا و نئونازی اوکراین معرفی کنند.

روز گذشته یک مسئول رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که زمان آن رسیده که این رژیم در سیاست‌هایش درباره جنگ اوکراین تغییر ایجاد کند و از تل‌آویو خواست هرگونه ممنوعیت ارسال تسلیحات به اوکراین را لغو کند.

بنابر این گزارش، درخواست اوکراینی‌ها برای دریافت سلاح پیشرفته از صهیونیست‌ها که پیش از این مطرح شده بود تاکنون بی پاسخ مانده بود.

در همین پیوند، هفته گذشته نیز سفارت روسیه در تل آویو نسبت به بیانیه رژیم صهیونیستی در محکومیت حملات مسکو به اوکراین واکنش نشان داده و اعلام کرده بود: اسرائیل در طول هشت سال نسبت به حملات تروریستی و ادامه دار اوکراین علیه غیر نظامیان منطقه دونباس سکوت اختیار کرد. رژیم صهیونیستی همچنین در برابر کشته شدن داریا دوگینا روزنامه نگار روس و حمله به پل شبه جزیره کریمه نیز موضع‌گیری نکرده است.

جنگ اوکراین در ماه‌های گذشته تنش میان روسیه و رژیم صهیونیستی را شدت داده است.

روسیه: همه اهداف را نابود کردیم
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۴

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام اهداف تعیین شده برای حملات هوایی امروز در اوکراین با موفقیت منهدم شده‌اند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: «در خلال روز، نیروهای مسلح روسیه تسلیحات دوربرد با دقت بالا را از زمین و دریا به تأسیسات فرماندهی نظامی و شبکه برق اوکراین شلیک کردند. تمام اهداف تعیین شده منهدم شدند».

در گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است، در حملات توپخانه‌ای امروز در خارکیف حدود ۱۶۰ سرباز اوکراینی کشته شده و چهار خودرو نظامی منهدم شدند.

در این گزارش آمده است، نیروهای روس توانستند با دفع حملات نیروهای اوکراینی در دونتسک، بیش از پنجاه سرباز اوکراینی را کشته و ۶ تانک را منهدم کنند. در منطقه خرسون نیز بیش از صد سرباز اوکراینی کشته شدند.

به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای روس توانستند روز دوشنبه ۹ پهپاد، ۲۱ موشک هیمارس و اولخا و دو موشک رادار گریز هارم آمریکایی را رهگیری و ساقط کنند.

تهاجم گسترده و شدید پهپادها و موشک های روسی به سراسر اوکراین

پس از به صدا در آمدن هشدار حمله هوایی در برخی مناطق اوکراین از جمله کی‌یف، رسانه‌های اوکراینی از شنیده شدن صدای چندین انفجار در پایتخت اوکراین خبر می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز مقامات محلی اوکراین اعلام کردند که هشدار حمله هوایی در برخی مناطق جنوب و مرکز اوکراین از جمله وینیتسا، چرکاسی، کیرووگراد، نیکولایف و اودسا فعال شده است.

تعداد بازدید : 48742

تارنمای"کی‌یف اینیدپندنت" نیز به نقل آندری یرماک رئیس دفتر رئیس جمهور مدعی شد که کی‌یف با پهپادهای کامیکازه مورد حمله قرار گرفته است.

راشاتودی دقایقی پیش از توقف فعالیت مترو در خارکیف خبر داد و علت احتمالی آن را قطعی برق اعلام کرد.

در این میان، خبرگزاری تاس از تشدید تنش‌های در برخی شهرهای منطقه دونستک خبر می‌دهد. بنا بر این گزارش نیروهای اوکراینی از صبح امروز بمباران این شهرها را آغاز کرده‌اند. تاکنون ۶ مورد حمله خمپاره‌ای در این منطقه گزارش شده است.

همچنین خبرها از تخلیه مدارس، مهد کودک‌ها و دادگاه‌های شهر «کرچ» در شبه جزیره کریمه به دلیل تهدید به بمب‌گذاری حکایت دارند.
تاس در گزارشی با اشاره به این خبر می‌افزاید: اماکن عمومی در کریمه همواره و به خصوص از زمان آغاز عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین مورد تهدید بمب‌گذاری قرار می‌گیرند اما تاکنون همگی آن‌ها جعلی بوده‌اند.

همچنین شب گذشته چندین انفجار در شهرهای نیکولایف و اودسا رخ داد که موجب آتش سوزی در یک انبار سوخت در نیکولایف شد.

تعداد بازدید : 48750

به گفته مقام‌های محلی اوکراین، صبح امروز زیرساخت‌های حیاتی در مناطق سومی و دنپروپتروفسک هدف حمله قرار گرفتند که این حملات آتش سوزی در یک تاسیسات انرژی در دنپروپتروفسک را به دنبال داشته است.

کی‌یف ایندیپندنت نیز شب گذشته به نقل از ولادیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین نوشت: درگیری‌های شدید میان نیروهای روسیه و اوکراین در دو شهر باخموت و سولدار در منطقه دونباس ادامه دارد.

برگزاری رزمایش هسته‌ای ناتو در اوج تنش با روسیه

رزمایش هسته‌ای سالیانه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز دوشنبه در میانه تنش با روسیه، با حضور بمب افکن‌های بی- ۵۲ آمریکا و حدود ۶۰ جنگنده آغاز شد.

خبرگزاری فرانسه نوشت که ناتو رزمایش بازدارندگی هسته ای خود را در غرب اروپا آغاز کرده است.

این ائتلاف نظامی تاکید کرده است که فعالیت تمرینی طبق روال ناتو که تا ۳۰ اکتبر ادامه دارد، پیش از تهاجم روسیه به اوکراین برنامه ریزی شده بود و ارتباطی با شرایط فعلی ندارد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، این رزمایش با حضور بمب افکن‌های B-۵۲ آمریکا برگزار می‌شود و بیش از ۶۰ جنگنده در مجموع در پروازهای تمرینی بر فراز بلژیک، انگلیس و دریای شمال مشارکت می‌کنند.

ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو پس از شدت گرفتن تهدیدهای هسته‌ای از سوی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه، هر گونه درخواستی برای لغو این رزمایش را نپذیرفت.

استولتنبرگ هفته گذشته اعلام کرد: اگر ناگهان تمرین طبق روال و برنامه ریزی شده در طولانی مدت را به علت جنگ در اوکراین لغو کنیم، یک پیام بسیار اشتباه را ارسال خواهیم کرد. ما باید درک کنیم که رفتار قابل پیش بینی و استوار، و قدرت نظامی ما بهترین راه برای جلوگیری از تشدید تنش است.

ناتو می‌گوید که برغم لفاظی‌های کاخ کرملین درباره بحث هسته‌ای، هیچ تغییری در موضع هسته‌ای روسیه مشاهده نکرده است.

کرملین: ناتو عملا در جنگ اوکراین شرکت دارد

سخنگوی کرملین به شبکه تلویزیونی روسیه 1 گفت، ناتو عملا در درگیری‌های اوکراین شرکت دارد اما این امر مانع مسکو از اجرای برنامه‌هایش و دستیابی به اهداف نظامی‌اش در اوکراین نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری راشاتودی، با این حال دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اذعان کرد، مداخله ناتو کار را برای روسیه برای انجام عملیات‌هایش بسیار دشوار می‌کند اما باز هم این امر موجب نمی‌شود که مسکو اهدافش را تغییر دهد.

وی افزود: مشارکت‌های ناتو مستلزم بسیج داخلی ما در زمینه اقتصاد و دیگر حوزه‌هاست. تفاوت عظیمی میان دولت کی‌یف و پتانسیل ناتو وجود دارد. با این حال، پتانسیل روسیه اجازه خواهد داد که ما به این عملیات تحت چنین شرایطی ادامه دهیم.

پسکوف جزئیات بیشتری درباره برنامه‌ها و استراتژی مسکو در این عملیات نظامی که بیش از هفت ماه است که ادامه یافته، ارائه نکرد. مسکو اخیرا شایعات مطرح شده دال بر اینکه این عملیات در اوکراین به عنوان یک کمپین مقابله با تروریسم مجددا طراحی می‌شود را رد کرد.

وی همچنین در آن زمان گفته بود که هنوز هیچ تصمیمی در رابطه با برقراری حکومت نظامی در مناطق روسیه که هدف حملات اوکراین در هفته‌های اخیر قرار گرفته‌اند، اتخاذ نشده است. مسکو همچنین این مساله را رد کرد که محدودیت سفر را برای مردان واجد شرایط خدمت در ارتش در بحبوحه ادامه این بسیج نسبی در نظر گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۹۴
انتشار یافته: ۴۲
مرگ بر روسیه
نابود باد متجاوز
موشک ها و پهبادهای روسی یا ایرانی
روسیه وکسانی که‌ از اینها حمايت میکنند بايد نابود شوند
مرگ بر روسیه
چه می کنه این پهبادهای عزیزی.
بهترین‌پاسخ اوکراین‌حمله به عمق خاک‌روسیه است
واقعا چه جوري ميشه به اسم اسلام از يك متجاوز كمونيستي بي دين دفاع كرد ؟ طرف اومده 4 شهر يك مملكت گرفته ميگه هر كسي دخالت كنه با اتم ميزنم !!!!بعد ايران از همچين آدمي دفاع ميكنه !!
دست پهبادهای ایارنی درد نکنه خوب ترکوندن
قدرت ایران رو حال می کنید، پهپاد های ایرانی اوکراین رو با خاک یکسان کردن.
ابر قدرت دوم دنیا حریف اوکراین نشد تا اینکه ایران وارد صحنه شد
روسیه شکست سنگینی در میدان نبرد خورده و دیوانه وار به شهر ها حمله می‌کند.
پهباد ایرانی یا روسی؟
لعنت بر رفیق پوتین
الان کیهان بادمش گردو می شکنه
روسیه شکست خورده
زنده باد ولادیمیر پوتین
روسیه ول می‌کنه ال می‌کنه. دوسیه بر عکس آمریکا هیچ غلطی نمی‌کنه
نه شرقی نه غربی شد ارسال تجهیزات جنگی به شرقی!!!
پهپادها اعلان جنگ با اروپا هست،متاسفانه باز هم اشتباه کردید و باید منتظر عکس العمل آنها باشید
روسیه ظاهرا به آخر خط نزدیک می‌شود وباید با چکمه خداحافظی کند
روسیه توان نظامی خود را در جبهه از دست داده و دست به خرابکاری های غیرنظامی زده. اگر چندین پهباد انتحاری به مسکو ارسال شود احتمال اینکه پوتین دست به اسلحه اتمی ببرد زیاد است. این دام نهایی غرب برای پوتین بیچاره خواهد بود.
روسیه با خرید وبه کار بردن پهبادهای ایران در حمله به اوکراین عملا ما را وارد جنگ و دستمان را به خون مردم اکراین آغشته کرد !!
با مرور این این اخبار به راحتی میتوان به خباثت روسها و شجاعت اوکراینی ها پی برد زیرا در حالیکه روسها مشغول بمباران و موشکباران نیروگاه های برق و مناطق مسکونی هستند، ارتش اوکراین مردانه در خرسون پیش میرود و مزه تلخ شکست نظامی را به روسها می چشاند
الان مردم ایران همگی دو حالت دارند یا خشمگین هستند یا ناراحت ولی یک نفر هست که به شدت خوشحال هست اون نفر کسی نیست جز حسن روحانی.
ارتش روسیه آنقدر ضعیف و پوشالی است که حتی از خبر تحویل اسلحه اسراییلی به اوکراین وحشت می کنند
بالاخره ما با اشغالگران و متجاوزان به کشورهای دیگر در دنیا

هنوز مخالف هستیم ، یا نه !!!!؟؟؟؟

اگر نیستیم که لطفا اعلام کنید تا حداقل کشور و مردم بتوانند از تحریم های جهانی خارج شوند

و همچون خانواده و آغازاده های مسولان بتوانند حداقل چند

سال در آرامش و صلح و بدون تحریم زندگی کنند !!!؟؟؟
مانده ام چرا اکراین اهداف متقابل در مسکو و سن پترزبورگ را نابود نمی کند
دم. روسیه گرم
زنده باد اوکراین نابود باد روسیه جنایتکار
در قرنی زندگی میکنیم که گفتگو پایه مشکلات است نه جنگ !
اره اروپا در جنگ اکراین شرکت داره خب چه غلطی میتونی بکنی روس کثیف؟
مرگ بر انگلیس
زنده باد روسیه ، آمریکا , چین و....
میشه گفت جنگ روسیه و اوکراین بی معنیه.
چیزی که هست در اصل نبرد تسلیحاتی بین ایران و غرب هست و عملا فقط پهپاد های ایرانی هستن که بازوی ارتش روسیه رو تشکیل دادن و کل معادلات جنگ رو به نفع مواضع روسیه و به ضرر تسلیحات غربی تغییر دادن.
و این خیلی جای تامل و افتخار داره که روسیه بعنوان دومین به اصطلاح ابر قدرت، برای بقای پیروزی خودش در جنگ محتاج یک نمونه کوچیک از تسلیحات ایرانی هست و از این قضیه باید دنیا و بخصوص روسیه درس بگیرن.
فکر میکنم ایران از ابر قدرت های جهانی چیزی جز تسلیحات هسته ای کم نداره که این تسلیحات هم هیچوقت نه تنها تضمینی برای امنیت نبودن بلکه همونطور که میبینیم خودشون میتونن باعث نابودی زود تر از موعد ابر قدرت ها باشن.
با توجه باینکه وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرده است که هیچ گونه پهبادی به روسیه نداده است چرا بسیاری از کانال های خبری در ایتا، سروش و ...... مرتب از هجوم پهباد های ایران به اکراین صحبت میکنند و آب به اسیاب دشمن میریزند
بنازمت روسیه بزن .شیرم روسیه .بنازمت ولادیمیر پوتین . شیر مادرت حلالت مرد بزرگ
البته مخالفت با جنگ‌ در اکراین خوب همین اروپایی ها در تجاوز صدام حسین به ایران خیلی سلاح به عراق فروختند حتی فرانسه هواپیمای ضد کشتی به عراق اجاره داد
اگه به ایران احترام میذاشتید اینجوری نمیشد
20 یا حتی 10 سال پیش اگر کسی می گفت ایران به روسیه سلاح میفرسته همه می زدند زیر خنده. ولی الان شکر خدا مملکت به جایی رسیده که به ابرقدرت های نظامی دنیا سلاح صادر می کنه و سلاح هاش هم بسیار موثر و عوض کننده نتیجه بازی هستند. ان شالله که در دیگر حوزه ها هم همین طور باشه و 10 سال دیگه این ما باشیم که مثلا به اروپا هواپیمای مسافربری یا خودرو و چیزهای مشابه دیگه صادر کنیم.
اروپا و آمریکا برای حمایت از دلقک ، همه کاری میکنند ولی نمی‌دانند که تاثیری ندارد
پهبادهای روسیه یا .....؟!!!
دلقک رئیس جمهور بشه همینه کشورش رو در اختیار ناتو گذاشت
پهپاد ایرانی نه روسی
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری