بازدید 6390
۱

‌عیادت فرمانده بلندپایه سپاه از غلامحسین پیروانی‌

سردار یدالله بوعلی امروز، ۲۴ اردیبهشت‌ماه به همراه‌ کریمی رئیس هیئت مدیره و مفتاحی مدیرعامل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با پیشکسوت عرصه فوتبال استان فارس حاج غلامحسین پیروانی دیدار کردند.
کد خبر: ۱۲۳۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹ 13 May 2024

به گزارش تابناک، فرمانده سپاه فجر فارس در این دیدار با تاکید بر اهمیت تکریم و تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش استان فارس، گفت: دیدار مستمر با پیشکسوتان عرصه ورزش و استفاده از تجربیات و دانش آنان رسالت مهم مدیران این عرصه بوده و بدون شک در حل مسائل و موفقیت تیم‌های ورزشی فارس تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه مزین شدن عنوان تیم فوتبال فجر سپاسی به نام شهید، یک افتخار است، گفت: امروز تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در جایگاه مناسبی از جدول لیگ فوتبال آزادگان کشور قرار گرفته و موجب ایجاد نشاط و اُمیدآفرینی در دل هواداران جوان و پیشکسوتان عرصه فوتبال استان فارس شده است.

محمد حسین مفتاحی، مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی نیز در این دیدار با بیان اینکه ارتباط بسیار خوب و صمیمانه ای بین کادر مدیریتی باشگاه فجر با پیشکسوتان فوتبال فارس برقرار است، گفت: در زمینه تیم‌های پایه فجر نیز اقدامات بسیار خوب و تاثیرگذاری در استان فارس انجام شده که نتیجه آن بازیکن سازی و انتقال بازیکنان بومی و با استعداد به تیم‌های اصلی و بزرگسالان است.

 

 ‌عیادت فرمانده بلندپایه سپاه از غلامحسین پیروانی‌
منبع: ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خدا شفا بده به اقاي پيرواني مرد اخلاق در ورزش كشور .
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی