گزارش روز اول ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم؛

برآورد اولیه از میزان مشارکت / ثبت نام سعید جلیلی با تکنیک تبلیغاتی لاریجانی +تصاویر / جلیلی نرسیده قانون را شکست / اعتراض به توجه بیش از حد به جلیلی: شهيد زنده‌ام!

در نخستین روز ثبت نام برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، ثبت نام چهار نفر قطعی شد. در این میان سعید جلیلی نخستین چهره قابل توجهی بود که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و در این مسیر از تکنیک تبلیغاتی لاریجانی در دوره پیشین وام گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۰۰۸۶
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ 30 May 2024
|
72369 بازدید
|

به گزارش «تابناک»، ثبت نام کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۸ صبح امروز - پنجشنبه ۱۰ خرداد - آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد یافت. کاندیداها به مدت پنج روز (تا ۱۴ خرداد) فرصت دارند با حضور در ستاد انتخابات کشور در این انتخابات ثبت‌نام کنند.  ۷ روز برای بررسی صلاحیت‌ها و ۱۴ روز برای تبلیغات داوطلبان تداوم خواهد داشت و همگان نیز خود را برای مشارکت گسترده در ۸ تیر آماده کنند.

از صبح تا ظهر امروز سی نفر برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات رفته‌ بودند که هیچ‌کدام شرایط اولیهٔ ثبت‌نام را هم نداشته‌اند. برخی چهره ها هم از جمله نمایندگان ادوار و فعلی در ادوار قبل ثبت نام کرده اند که هیچگاه احراز صلاحیت نشده اند. در این میان سعید جلیلی تنها کاندیدای قابل توجهی بود که ثبت نام کرد و ثبت نامش نیز با حواشی همراه بود.

میراحمدی: پیش‌بینی مشارکت بالای ۷۰ درصد است
۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۸:۴۶

ثبت نام سعید جلیلی با تکنیک تبلیغاتی لاریجانی +تصاویر / جلیلی نرسیده قانون را شکست / اعتراض یک کاندیدا به توجه بیش از حد به جلیلی: من شهيد زنده انقلابم!

سید مجید میراحمدی رئیس کمیته امنیت انتخابات کشور عصر پنجشنبه 10 خرداد 1403 در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره آمادگی وزارت کشور برای برگزاری الکترونیکی انتخابات گفت: ما از نظر امنیتی مشکلی برای برگزاری الکترونیکی انتخابات نداریم و زیر ساخت آن هم وجود دارد اما این موضوع به توافق میان وزارت کشور و شورای نگهبان بستگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه از نظر وزارت کشور مشکلی برای برگزاری الکترونیکی انتخابات وجود ندارد، افزود: بنا بود برای انتخابات 1404 این کار به طور کامل برگزار شود ولی همانطور که آقای شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور توضیح داد، وزارت کشور آمادگی برگزاری الکترونیکی به میزانی که الان آمادگی زیر ساختی فراهم شده است را دارد.

رئیس کمیته امنیت انتخابات کشور درباره وضعیت امنیت برگزاری انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ مشکل امنیتی نداشتیم  و بر اساس نظرسنجی های روزانه ای که صورت می گیرد، برآورد ما این است که انتخابات 8 تیر پرشور، رقابتی و سالم و در امنیت کامل خواهد بود.

میراحمدی درباره پیش‌بینی‌ها در خصوص میزان مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی که توسط وزارت ارشاد برای ما ارسال شده بود، تا 3 روز قبل مشارکت بالای 70 درصد برآورد شده است.

اعتراض یک کاندیدا به توجه بیش از حد به جلیلی
۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۰

قدرتعلى حشمتيان، نماینده سابق مجلس که برای انتخابات ۱۴۰۳ ثبت کرده، نسبت به توجه بیش از حد خبرنگاران به جلیلی که ثبت نامش با ثبت نام حشمتیان تلاقی پیدا کرده، گفت: «من شهيد زنده انقلاب هستم!» او در ادامه به خبرنگاران توصیه کرد که کتاب زندگینامه‌اش را خریداری کنند.

تعداد بازدید : 2334
جلیلی در ب بسم الله قانون را شکست
۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۸:۲۷

با اینکه فرصت پنج دقیقه‌ای جلیلی تمام شد و میکروفون او قطع شد اما وی سخنرانی خود را بدون توجه به این قانون وضع شده، سخنرانی‌اش را با شکستن قانون ادامه داد

تعداد بازدید : 2370
سعید جلیلی: نوبت عدالت است!
۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۲

ثبت نام سعید جلیلی با تکنیک تبلیغاتی لاریجانی / کاندیدای روز آخری، این بار روز اول آمد! +تصاویر

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اکنون، نوبت عدالت برای نقش‌آفرینی تک‌تک مردم ایران جهت مشارکت در پیشرفت کشورشان است و اکنون، زمان تدبیر برای یک تصمیم بزرگ و فرصت جهاد بزرگ برای جهش ایران است.

جلیلی یادآور شد: رئیس‌جمهور شهید این سرمایۀ مردمی را می‌شناخت و قدر آن را می‌دانست. کسی که پا به عرصۀ انتخابات ریاست جمهوری می‌گذارد، باید هم‌چون رئیس جمهور شهید این سرمایۀ مردمی را بشناسد و قدر بداند. امروز به دولتی نیاز داریم که با همۀ وجود، عزم و اراده و برنامه داشته باشد تا این سرمایه را ارتقا دهد.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما در ده سال گذشته در «دولت سایه» به این اندیشیده‌ایم و با شبکه‌ای گسترده از نخبگان و استادان حوزه‌های مختلف درباره آن بررسی‌های کارشناسی انجام داده‌ایم. در تمام این ۱۰ سال، فارغ از اینکه دولت مستقر، خود را رقیب ما می‌دانسته یا رفیق ما، نتایج بررسی و حل مسائل را برای تایید، تصحیح یا تکمیل به دولتمردان ارایه کردیم.

وی با بیان این‌که «رئیس‌جمهوری باید بداند چه فرصت‌هایی وجود دارد و چگونه از این فرصت‌ها به نفع ملت ایران استفاده حداکثری کند»، اظهار کرد: رئیس‌جمهوری آینده باید به حداقل‌ها و ادارۀ روزمرۀ کشور راضی نشود و به قله‌ها نگاه کند. پیشرفت‌های مردم ما و روندهای جهانی به ما نشان می‌دهد، ما امروز در یک فرصت تاریخی هستیم. هر ملتی که از فرصت‌های تاریخی غفلت کرد، از مسیر پیشرفت عقب ماند.

جلیلی یادآور شد: پیشرفت به دست نمی‌آید مگر با عدالت. عدالتی که در جهت جهش کشور، برای مشارکت‌دادن ظرفیت تک‌تک مردم ایران حق قائل باشد و آن را به میدان بیاورد. این حق همه مردم ایران است که برای جهش این کشور دوست داشتنی نقشی ایفا کنند و این وظیفۀ دولت است که برای آن برنامه داشته باشد.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: تبعیض نمی‌گذارد همه حرکت کنند.‌ بدون مناسبات عادلانه، سرمایه‌ها به ضرر همه تلف می‌شود و به سود عده‌ای معدود به کار گرفته می‌شود. در مناسبات عادلانه است که همۀ ظرفیت‌ها به کار گرفته، حصارها و انحصارها شکسته، خطکشی‌های نادرست برداشته و پیشرفت محقق می‌شود.

وی ادامه داد: برای جهش، برای پیشرفت، مشارکت حداکثری مردم لازم است، عدالت لازم است. همه باید امکان حرکت و رشد داشته باشند و امروز درادامۀ موفقیت‌های مسیر شهید رئیسی، به تصمیم‌های صحیح و به‌موقع نیاز داریم،  تا نه تنها دچار روزمرگی نشویم، بلکه به قله‌های پیشرفت دست پیدا کنیم.

جلیلی گفت: هنر تدبیر یعنی باید فرصت‌های فرهنگی، تاریخی، منطقه‌ای، اقتصادی، علم و فن‌آوری را از قبل شناخته باشیم، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی کرده باشیم و با اشراف لازم بر برنامه، آن را به اجرا درآوریم تا نتیجۀ تحقق برنامه‌ها، بهره‌بردن همه مردم ایران باشد، نه فقط عده‌ای خاص. همچنان که باید آسیب‌ها را که مانع این پیشرفت است شناخته باشیم و اجازه ندهیم مانع این پیشرفت شود.

سعید جلیلی این گونه حضورش را قطعی کرد
۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۰

تصاویر لحظات ثبت نام جلیلی را می‌بینید.

تعداد بازدید : 2207
سعید جلیلی با تیم مستندساز برای ثبت نام انتخابات آمد
۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۶

سعید جلیلی که تجربه دو دوره حضور در انتخابات ریاست جمهوری را دارد، برای سومین بار وارد صحنه انتخابات شد و با حضور در ستاد انتخابات در وزارت کشور رسماً به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام کرد. جلیلی نخستین چهره قابل اعتنایی است که تا اینجا ثبت نام کرده است.

نکته قابل توجه اینکه یک گروه مستندساز بسیار مجهز به همراه کارگردان جلیلی را از لحظه حرکت از ستادش تا وزارت کشور پوشش داده‌اند و در همین چارچوب یک نمایش قابل توجهی با گروهی از حامیانش در ورودی ستادش در لحظه حرکت در نظر گرفته شده بود؛ تصاویری که قاعدتاً قرار است در کلیپ‌های تبلیغاتی اش استفاده شود. شبیه این اقدام را علی لاریجانی در دوره قبل کرده بود که بازدهی تبلیغاتی برایش داشت.

هجوم مسافران بهارستان به دروازه دولت؛ نمایندگان برای رئیس جمهور شدن، صف بستند

هجوم مسافران بهارستان به دروازه دولت؛ نمایندگان برای رئیس جمهور شدن، صف بستند

تعداد بازدید : 2690
رئیس خانه احزاب ایران به صف کاندیداها پیوست
۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۰

قدرتعلی حشمتیان، رئیس خانه احزاب ایران جهت ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات حضور یافت و فرم را پر کرد

سعید جلیلی رسماً ثبت نام کرد / صف نماینده‌های مجلس برای پاستور!

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور فرم را پر کرد
۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۰

محمدحسن نامی وزیر ارتباطات دولت دهم و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور کاندیدای انتخابات پیش رو خواهد بود.

صف نماینده‌های مجلس برای پاستور!

فقط ثبت نام سه نفر قطعی شده
۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۶

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: تا الان ۳ داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت‌نام بودند و ثبت‌نام از آن‌ها قطعی شده است.

یک نماینده دیگر هم آمد
۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۳

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و ورزنه در ادوار نهم، یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و با گذراندن مراحل اولیه برای کاندیداتوری ثبت نام کرد.

صف نماینده‌های مجلس برای پاستور!

صباغیان فرم ثبت نام را امضاء کرد
۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۶

محمدرضا صباغیان نماینده بافق در مجلس، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

صف نماینده‌های مجلس برای پاستور!

کواکوبیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ثبت نام کرد
۱۴۰۳/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۹

 مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری نیز به‌عنوان نخستین کاندیدای اصلاح‌طلب داوطلب انتخابات شد تا نتیجه ثبت‌نام چهره‌های شاخص تا پیش از ظهر روز نخست نام‌نویسی، به پیشگامی مستقلان و اصلاح‌طلبان از یک‌سو و غیاب اصولگرایان از سوی دیگر منجر شود.

صف نماینده‌های مجلس برای پاستور!

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۹
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۴۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
سالی که نکوست از بهارش پیداست! ان شاء الله به خیر بگذره
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
مجلس ندیدی حالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
آقای سعید جلیلی چه دستاورد مدیریتی داشتند دقیقا چه باری از روی دوش این مملکت برداشتند که به این نتیجه رسیدند میتوانند کاندید ریاست جمهوری شوند واقعا این سئوال اساسی مطرح هست که این دوستان که خود را کاندید ریاست جمهوری می کنند از نظر مدیریتی چه دستاورد ملموسی داشتند چه تغییر مثبتی در زمان مدیریتشان ایجاد کردند که حالا میخواهند آن تجربه را در سطح یک کشور اجرا کنند
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
خوب از الان مشخص شد که قراره آمار شرکت در انتخابات

را بالای ۷۰ درصد نشان بدهند !!!؟؟

و جلیلی چطور می‌تواند با آن کارنامه سیاه گرفتن ۷ قطعنامه

تحریم کمر شکن که اقتصاد کشور و مردم را نابود کرد

حتی در جلوی چشمان مردم ظاهر شود ؟؟ چه برسد که نامزد

انتخابات ریاست‌جمهوری هم شده است !!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
این بنده خدا جوگیر شده
70
درصد مشارکت
ناشناس
| Romania |
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
اون آقا همون بهتر که در سایه بمونه
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
من که میرم رای میدم شمام برید رای بدید
پاسخ مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
دیگه مهران رجبی نخواد رای بده کی باید بده.ما میدونستیم تو رای میدی و دعوت هم میکنی اما مهران جان هرکسی رو تو گور خودش میزارن . بعدش هم تا الان همه رای دادیم نتیجه اش رو دیدیم ارزش پول ملی رو نگاه کن و نتیجه رو خودت خواهی فهمید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
این جناب جلیلی از جوانی بازیگر بود واشتباه کرد که وارد سیاست شد
وگرنه غیر از مشکل صدا و بیان که بسیار ضعیف است در بازیگری ید طولانی دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
فتاح هم بیاد بهار در بهار شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
ریاست جمهور آینده باید برنامه ای مدون برای برخورد قاطع با مشاورین املاک داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
:) :) :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
تو دیگه چقدر بدبختی
اینها چکارت کرده اند که هی هرجا از این قشر بدگویی میکنی؟
سرت کلاه گذاشتن؟
حقتو خوردن؟
خوب برو صنف اگردلایلی داری شکایت بکن مملکت قانون داره عموجان
وگرنه چرا به یک قشر شریف و کاسب بازار اهانت میکنی؟؟؟

شک ندارم که یکی از فامیل یا همسایه املاکی است و حتما کار و بارش کوکه داری حسادت میکنی

کسی جلوی ترا نگرفته تو هم برو مغازه اجاره بکن پول بده خرج بکن مراحلو طی بکن پروانه بگیر مشاور بشو همین

عیب نی مدام به یک قشر بزرگ توهین میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
کدوم شریف،
برو ببین برا 100 هزار تومن کمیسیون بیشتر
چه کارها که نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
۱۴:۳۹
معلومه مشاور املاکی خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
مشاورین املاک اگر تو به حق و حقوقت اشنا نباشی و واز فرمول کمیسیونها آگاه نباشی آنچنان مبالغ پایین را سوبله برایت میزنن که اگر اگاه شوی دود از سرت بلند میشود مثلا یکبار حق تمدید هشتصد هزار تومنی را برای ما چهار ملیون هشتصد حساب کرد که بعد از تحقیق و مطالعه در اینترنت حق کمیسیون را خودم هشتصد بدست اوردم
رضا
| Canada |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
میدونی چرا وضع مملکت این است؟چون عوام مردم از جنس امثال شما هستند و مثلا می‌خواهند مشگل مسکن که یک مشگل اقتصاد کلان است را از طریق برخورد با بنگاهی های مسکن حل شود
ناشناس
| Turkey |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
رئیس جمهور برنامه مدون داشته باشه برای برخورد با مشاورین املاک .. چه ربطی به رئیس جمهور داره .. قانون رو مجلس تصویب میکنه و برخورد بی قانونی با قوه قضائیه هست .. مگه دارن رئیس قوه قضائیه انتخاب میکنن که میگی برنامه برخورد داشته باشه
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
مشکلت با مشاورین املاک چیه بابا جون ؟
سرت کلاه گذاشتن ، خب مملکت قانون داره برو شکایت کن .
چرا میترسی شکایت کنی ؟ میخواستی زیاده خواهی کنی نذاشتن ؟ آره ؟
بدبختی ولله
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
بالاخره شغلی است و کارش هم اینه پول هنگفتی از یک معامله گیرشان میاد پولی که یک جوان تحصیل کرده با هزار بدبختی جمع کرده. اگر به درستی عمل کنند که هیچ اشکال نداره ولی مردم کم دیدند. بعلاوه، اگر لغت مشاور کنارشون نبود و همان املاکی صدا زده میشدند بهتر بود..برادر من چه مشاوره ای. مشاور یعنی کسی که در یک علمی آنچنان دانش دارد که بتواند راهنما و هدایتگر باشد. نه دنبال جوش دادن یک معامله با هر روشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
مثبت ها نشون می ده
که مشاوراملاک تبدیل به یک معضل شده
والی
|
Japan
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
آدم عاقل دنبال کاری که میدونه از پس اش برنمیاد نمی رود!!!
خدایی در این اوضاع بلبشو کسی هست که بتونه اوضاع رو سروسامون بده؟؟؟
پاسخ ها
اسدالله شیواری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
کسانیکه در ۴۵ سال گذشته عهده دار مسولیت های بزرگ

و متوسط بودند ، و نتایج کارشان در جلوی چشمان است

چطور می‌توانند باز مجددا خودشان را نامزد کنند!!؟؟

اینها حتی از خجالت ، نباید بتوانند در ملاء عام حاضر شوند

و چه برسد به اینکه از مردم فلکزده، انتظار رای داشته باشند
کوروش
| Germany |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
معجزه هزاره سوم را باور کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
نه ولی اوضاع خودشون که میتونن سر و سامان بدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
موقعیت خیلی خطیر است و باید کسی بیاد سابقه مدیریت و علم و دانش و اگاهی داشته باشه و چهره ای موجه در داخل و خارج باشه
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
اگر همین اقا به اسم دولت سایه
مزاحمت ایجاد نمیکرد
الان اینهمه بدبختی نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
دوره امثال جلیلی خیلی زود گذشت اتفاقات مجلس همه چیز را شفاف کرد
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
خطاب به ناشناس 40 : 14
شماها چرا هنوز زنده اید ؟
چهره موجه دقیقاً یعنی چی ؟
یعنی چی خب ؟
سابقه مدیریت داشته باشه ؟
مگه سوابق آقایون رو ندیدیم ما ؟
چرا نمی تونید ساکت بشید لااقل ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
کسیکه در خود توانایی انجام وظایف این پست را نمی بیند به دنبال آن نباید برود به گفته شهید چمران اگر بپذیرد خیانت است
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
اینا دنبال ریاست نیستن .. میان یه اسمی مطرح کنن دیده بشن شاید یه وزارتی چیزی گیرشون بیاد .. والا خودشونم میدونن چقدر وزن دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
خود برادر دکتر چمران ، حرف برادرش را گوش و اجرا نکرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
حالا که اینطوریه من به عمو و دایی هام میگم همشون ثبت نام کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
منم باید برم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
یه موقعی برو که کسی نبیندت
ناشناس
|
Turkey
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
یه سری هم امثال این نمایندگان قبلی مجلس و یه عده آدم سیاسی که خودشونم میدونن رای نمیارن و اصلا در حدریاست جمهوری نیستن که بخوان بازی کنن میان ثبت نام میکنن بعد به نفع یه نامزدی که احتمال میدن رای میاره مثلا میکشن کنار که شاید وزارتی یا معاون وزیر یا مدیرکلی بتونن به چنگ بیارن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
شجاعت ،تخصص،مردمی ،تسلط کامل به زبان حداقل انگلیسی ،دارای شناخت جامعه شناسی ،احترام به محیط زیست وحقوق همه مردم ایران ،پایبند به قانون اساسی ،وبرچیدن بساط تبعیض ورانت وتوان برگشت ثروت وسرمایه هایی که با فساد از کشور خارج ویادرداخل درحال انباشت ثروت دارند وتوزیع ثروت به تمام مردم ،تحمل وپذیرش نقد ،دارای سابقه پاک ،شایسته سالاری،
کاندیدا اگر این حداقل ها را دارا میباشندمیشود امیدوار بود
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
دقیقا چرا باید زبان انگلیسی حتما بلد باشه
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
اولین چیز اینه که خدا حاضر و ناظر ببینه،پایبند به انقلاب و رهبری باشه،مدیر،مدبر،عاقل،با بصیرت و باسواد باشه هر کی اینا رو داره باید بره ثبت نام کنه
Nader
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
دعوای امروز مجلس جریانش چی بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
رسایی وارد شده تا دعوا و فتنه روشن کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
تاجگردون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
من نمي خواستم كانديد بشوم. ولي در شرايط موجود احساس تكليف مي كنم. بي قرارم روز و شب!
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
نگاه به منفی نکن .. حسوده طرف
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات