بازدید 129389

پرتاب میکروفون؛ سکوت عجیب پزشکیان در برابر رفتار چاله میدانی مشاور فرهنگی اش

اگر همه رسانه ها دست به دست هم می دادند موفق نمی شدند ثابت کنند ستاد پزشکیان در قرق تندروها قرار گرفته است اما مشاور به اصطلاح فرهنگی پزشکیان کاری کرد که همه به خوبی مشاهده کنند که تندروها پزشکیان را دوره کرده اند.
کد خبر: ۱۲۴۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰ 19 June 2024

پرتاب میکروفون در برنامه زنده | سکوت عجیب پزشکیان در برابر رفتار چاله میدانی مشاور فرهنگی اش

به گزارش تابناک، صداوسیما در روزهای اخیر و در برگزاری میزگرد های فرهنگی و سیاسی و اقتصادی از هیچ حمایت مستقیم و غیر مستقیمی به پزشکیان دریغ نکرده بود تا جایی که این شائبه به وجود آمده شاید ستاد پزشکیان اسپانسر برنامه میزگرد بوده است اما در کمال تعجب دیدیم وقتی به مشاور پزشکیان گفته شد بالای چشمت ابرو است با عصبانیت از جا بلند شد و میکروفون را پرت کرد و رفت .

این در حالی است که در همین برنامه حسین انتظامی کارشناس نزدیک به پزشکیان تند و تیز ترین سئوالات را از نامزدهای اصولگرا و مشاورانشان پرسید ولی نه کسی میکروفون پرتاب کرد و کت در آورد!
اقدام محمد فاضلی بلافاصله در فضای مجازی ترند شد و کاربران را به یاد تندروهای اصلاحات انداخت. 

پیشتر هم یکی از وزیران دولت روحانی در مواجهه با خبرنگاران میکروفون او را پرت کرده بود.

ستاد پزشکیان این روزها پاخور تندروترین نیروهای اصلاح طلب شده به شکلی که حتی میزگرد فرهنگی پزشکیان با تنش همراه می شود و این در حالی است که پزشکیان قادر به کنترل فرهنگی خود نبود و سئوال این است اگر رئیس جمهور شود کابینه خود را که احتمالا سهمیه هایی هم از جریانات تندرو در آن خواهد داشت را می تواند کنترل کند؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۷
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳۶۴
کارشناسان از کجا اومده بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
واقعا پزشکیان خودشو خراب کرد
اینا چجوری میخوان پاسخگوی مردم باشن
فاتحه اینجور اساتید را باید خوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
میکروفن که جای خود، اگه استودیو هم خراب میکرد باز رای ما پزشکیان بود و هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
این نشون می ده دکتر پزشکیان با تیمی اومده که زیر بار حرف زور و تهدید نمی رود. تبریک می گو یم به مردم تبریز با این نماینده دلاور. حتی اگر رئیس جمهور هم نشه در قلب ما ماندگار شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
مقصر صد در صد کسی بود که مشاور پزشکیان رو اینجوری عصبانی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
تمام تلاش صدا وسیما و رسانه های مانند آن
تخریب پزشکیان است.
قشقایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
این دلیل نمیشه مابه پزشکیان رای ندیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
این سناریو با پرونده سازی توسط صدا وسیما و بااجرای اسفندیاری و خسروی در دقایق پایانی با ترفند اجرا شد که وقت تمام بود و صدای فاضلی را هم قطع کردند که بدترین کار بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
فاضلی با شرف
فاضلی با شرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
خسروی مجری بود و ضعیف ظاهر شد. همانجا که اسفندیاری داشت سابقه فاضلی را توضیح می داد باید به او نهیب می زد تا موضوعات شخصی را مطرح نکند ولی با او همراهی کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
وقتی خویشتن داری نمی کند یا توصیح نمی دهد نشان از وحشت هست و فرار از واقعیات
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
دروغ میگه و مردم رو سرکار می‌ذاره هر کسی که ادعا می‌کنه در مورد برجام و حجاب و...
چون خودشم می‌دونه باید سیاستها رو اجرا کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
اصلا این بنده خدا دکتر فاضلی دو ساعت لام تا کام حرف نزد و ساکت و مؤدب کناردکتر پزشکیان نشسته بود و هیچی نمی گفت. وقتی 5 دقیقه آخر خواست صحبت کند و از خودش دفاع کند میکروفن او را قطع کردند.
خوب نمی شود که یک طرف آزادانه هر چی می خواد می گوید طرف مقابل تا میاد جواب بده برنامه تمام و صدا هم قطع. چه اشکالی داشت اگراجازه می دادید صحبت کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
من فکر می کنم حق دکتر فاضلی را کسانی خوردند و او بسیار ناراحت و خشمگین بود و اسفندیاری این را می دانست
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
چه عالی جواب دندان شکن به کارشناس صدا وسیما را داد..
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
کسی که اینقدر سریع عصبانی میشه،فردا چجوری میخواد پاسخگوی سوالات مردم باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
در درجه اول مجری مقصر بود که خیلی بد اداره کرد، اصلا سوال اسفندیاری یه موضوع شخصی بود و ربطی به موضوع فرهنگی نداشت و نباید اجازه میداد چنین سوالی مطرح بشه. ولی اگر سوال مطرح شد، با توجه به اینکه اسفندیاری سوالش کامل پرسیده بود، باید جلوی اسفندیاری می‌گرفت تا فاضلی اجازه داشته باشه از خودش دفاع کنه، نه اینکه به اسفندیاری اجازه بده وسط صحبت فاضلی وارد بشه و میکروفون ها رو قطع کنه.
ولی نهایتاً کار فاضلی هم اشتباه بود، باید صبوری میکرد و تا آخر می نشست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
!!!!!!!!!!!!!!!شخصیت واقعی اصلاح طلبا!!!!!!!!!!!!!
و این افرادی که با حرفای سنگین میخان بگن خیلی با شخصیت و با فرهنگیم ولی ذاتا 180 درجه فرقشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
پزشکیان کاندیدای نمایشی می باشد وقت مردم رو نگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
۰۷:۲۵
خاوری در زمان حضورش در ایران یک اصولگرای کامل بود. میتونید از اطرافیانش سوال کنید. البته بدون شک نقض اصولگرایی بازی میکرده تا بتونه اعتماد جلب کنه.
حالا وقتی که اختلاس کرد و فرار کرد ما باید بگیم همه اصولگراها همین هستن؟!!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
چه ربطی داره ؟
اتفاقاً این کار پزشکیان رو بیشتر محبوب کرد . چون اگه پزشکیان رئیس جمهور بشه، کسانی سر کار میان که حرف زور رو از هیچکسی قبول نمیکنند . کسی که به دکتر افضلی تهمت زد مقصر بود . وقتی طرف بدون دلیل مسئله رو شخصی میکنه وضع این میشه دیگه .
ضمناً اگه قرار باشه پزشکیان تخریب بشه و مردم بهش رأی ندن ، قرار نیست مردم به بقیه کاندیداها رأی بدن.
باور کنید اون بیست سی درصدی که هم میخوان رأی بدن، فقط پزشکیان رو می بینن .
آخه پورمحمدی ؟
قالیباف ؟
جلیلی ؟
اینا مگه کاندیدن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
ملت ما با کسی عهد اخوت نبسته است بهتر است در همین مرحله پزشکیان ردصلاحیت شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
ضرر این کارا به خودشان برمیگردد چون مردم از دعوا و جریان و افراد تنش زا خسته شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
تا دریروز نمیخواستم رای بدم
ولی وقتی تنور داغ انتخابات رو دیدم همینجا اعلام میکنم
رای نمیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
جالبه خبر تابناک!
سکوت عجیب!
اون وقت اگر سکوت نمی کرد و حمایت از کارشناس می کرد، نمی نوشتید طرفداری از کار غیر قانونی!؟ طرفداری از عصبانیت!؟ طرفداری از ناحق!!؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
عجیب است که آقای فاضلی جناب اقای دکتر پزشکیان عزیز را تویت خودش بلافاصله بعد از برنامه کوتوله سیاسی می خواند و بعدش هم پاک میکند البته از تویت ایشان اسکرین شات گرفته شده است.آنوقت آن دوست عزیز می گوید فاضلی با شرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیف آقای دکتر پزشکیان عزیز که چنین انسان هایی دور ایشان جمع شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
مثله اینکه دارو دسته پزشکیان تاکتیکای سایبری و شدید دارن پیاده میکنن شاید بقیه هم البته دارن کمکشون میکنن. بالاخره دوره هم جمع شدن یه نمایشی
اجرا میکنن گرمش کنن. درنهایت با حال مردم که فرقی نمیکنه.45+1=46،46+1=47 و الی ماشاله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
چرا این اصولگراها در مورد اصرار بر سر هیات علمی شدن ۳۰۰۰ نفر بورسیه های غیر قانونی در زمان احمدی نژاد و برکناری وزیر علوم روحانی پس از عمل به قانون حرفی نمی زنند؟
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
میکروفون هر دو طرف قطع شد نه یک طرف. فاضلی هم اسفندیاری و رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی (دکتر نصیری) که در زمان دولت روحانی به سمت ریاست دانشگاه منصوب شده بود و فاضلی را قطع قرارداد کرده بود، دروغگو خواند. کسی که مشاور فرهنگی میشه باید صبور باشه و انتظار نمی ره میکروفون پرت کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
اصولگرایان بخصوص اون رییس دانشگاه صداوسیما باید از ایران تبعید بشن
ناشناس
| Denmark |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
جون مادرتون اینا رو نیارید سرکار. دانشگاه و هر کار دیگه دولتی برای اینا زیاده چه برسه رئیس جمهوری.
شخصی که پزشکیان آورده مشاور فرهنگی خودش در تلویزیون یعنی از هر نظر مورد اطمینان بوده. فکر کن همچین آدمی رو آورده مشاور فرهنگی تو تلویزیون جلو میلیونها بیننده اونم برا مناظره. دیگه اگر رئیس بشه فاتحه استاندار و مدیر میانی دوستشو باید خوند. نکنید.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
احسنت و آفرین و هزار باریک الله به مسولان هوشمند نظام.ببین چطور نظر ملتی رو از شعار "نه به انتخابات" به "رای ما به پزشکیان"تغییر دادن.قول میدم بزرگترین انتخابات تاریخ ایران بشه.استاد بازی دادن ملت هستند.احسنت
من نمیخواستم رای بدم ولی با این رفتار صدا سیما و ظلم به مشاور حتما رای من و خانوادم به دکتر پزشکیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
تو نمیخواستی رای بدی؟تو الان یه هفتست زیر هر پست
میزاری به همراه خانواده میریم رای میدیم میریم رای میدیم
تو الان شهاب سنگم بباره میگی من هرگز نمی خواستم برم رای بدم ولی با بارش شهاب رای امثال من خاکستری واسه آقای پروفوسور دکتر پزشکیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
عجب،، بعدا اگر رای آورد نیایید بگویید هیچ کاره ایم و نگذاشتند وقتی گند می زنند/!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
مشاور توهین کرده به هشتاد میلیون ایرانی بعد تو میگی مشکل از صداوسیماست!!!!؟
کی سر عقل میایید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
بله حتما رای بده چون آقای پزشکیان قراره طعمع ی افرادی بشه ک میکروفون پرت کردن کوچیکترین بی ادبیشوه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
شما هرروز همین کامنتو میذاری . .تقریبا هم دوسه تا کامنت اول هم هست
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
در ساختار فعلی کشور حتی اگه ترامپ رییس جمهور بشه نمتونه هیچ تغییری ایجاد کنه.
روز جمعتونو بشینید پیش زن و بچتون استراحت کنید وقتتونو تلف نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
۲۳:۴۶
رفتار مشاور بدون شک بد بود ولی رفتا طرف مقابل که توان 2 دقیه تحمل کردن نداشت و دائم تو حرف طرف مقابل میپرید زشت تر بود
هر دو طرف باختن.
صدا و سیما هم با جانبداری از یک کاندید ک البته نصف اقوام ش در صدا و سیما هستن بار هم نشون داد ک ملی نیسیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
علی آبادی! منم به خاطر این حرکت زشت مجری صدا و سیما به جلیلی رای میدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
خلایق هرچه لایق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
دکترا ازت قطع امید کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
برو کشکت بساب !! رای دادن پیشکش نظرت راجع به مشاور چاله میدوونی چیه !!!؟؟؟ رئیس جمهورت که هنری نداره فقط جواب سوالات را حواله کارشناس میده کارشناسشم که اینجور باشه اونم از نوع فرهنگیش آدم باید عقلش پاره سنگ برداره به این آدم رای بده !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
بخدا احمدی نژاد جای پزشکیان بود اون کارشناس بیسواد رو از صحنه روزگار محو میکرد
چالش و دعوا را که شروع کرد؟؟
تا کی کینه و اختلافات جناحی و حزبی سیاسی؟
آیا دو جناح نباید بعذ از ۱۵ سال آشتی کنند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
با سناریو قبلی اجرا شد.
ناشناس
| Canada |
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
الان باید به چی رای داد؟
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
اسفندیاری ، شب دومی بود که سعی کرد جو سازی کند

شب اول پور محمدی با قدرت جلویش ایستاد

ولی امشب ، خسروی از داخل گوشی با اطاق فرمان صحنه را

ساختند و هماهنگ بودند که نگذارند فاضلی پاسخ بدهد

با نوع واکنش و کار منطقی فاضلی کاملا موافقم
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
اینجا تابناکه انتظاری جز حمله چند نفری به این شخص که میگه نمیخواستم رای بدم نیست.خب شاید هنوز مردده و با هر اتفاق به این نتیجه میرسه که مصمم تر باید رای بده.چرا شما جوش میارید؟؟؟.اینکه مجری دخالت میکنه کارشناس تهمتشو سوالشو میپرسه کاملا کارشناسی شده و دقیق در اخرین لحظه که نتونه جوابی بده این یعنی صدا سیمای میلی یعنی خیانت کارشناس .مگه جز اینه که به طرف تهمتی زده شده باید وقت دفاع داده بشه؟؟.چرا ادا در میارید.من اصلا نمیخوام رای بدم از دست امثال شما.ولی اگه رایی هم بخوام عادلانه بدم اعتدال پزشکیان خود به خدایی ار همه این بدرد نخور ها بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
جدی می فرماید!!؟
مثلا اگر آقای پزشکیان به نوشته تابناک از رفتار چاله میدانی حمایت می کرد، عجیب نبود، ولی وقتی حمایت نکرد ، رفتارش عجیب بود!؟
تابناک زود قضاوت نکنید

سایت های دانشگاهی را ببینید
و حمایت دانشگاهیان از دکتر فاضلی را
چون این استاد شریف را می شناسند.

آن کارشناس صدا سیم مشکل داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
ربطی ندارد
و ایشان در دولت روحانی اخراج شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
همه مشکل دارن به جز شماها
اینا زبون دنیا پیشکششون حتی زبون آدمارو بلد نیستن
هشت سال معطلی مجدد امورات کشور در راه است ..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
اعتراف به شکست
یه گام به جلو است
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
حسابی ترسیدی ها. این ماجرا هنوز 2 هفته دیگه ادامه داره تا به نتیجه برسه.
درضمن هنوز خیلی ها مثل من نمیخوان رای بدن. اگه رای میدادیم که به جلیلی و دوستان به تاریخ می پیوستن
اول که پزشکیان سکوت نکرد و موضع را هوشمندانه جمع کرد
ثانیا فرد سوال کننده نوبتش نبود و باید اجازه میداد حرف طرف مقابل تمام بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
هر دو طرف باختن هیچ یک از طرفین بهتر عمل نکرد
دامی بود که صدا و سیما پهن کرده وقتی اجازه جواب به تهمت و توهین به شخصیت علمی یک نفر رو نداده و میکروفن قطع میکنند بهترین کار بود!! قالیباف و جلیلی و رئیس جمهور کنید و با اعصاب مردم بازی نکنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
شخصیت علمی ک نتونه خوشه کنترل کنه معلوم خیلی بی علمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
صدا و سیمای جلیلی
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
23:48
دکتر افضلی نماینده یک کاندیدای ریاست جمهوری بود . شاید بحث شخصی باشه (که البته طرف مقابل شخصیش کرد) ولی باید جواب میداد و از کاندیدا و جبهه خودش دفاع میکرد. ولی نذاشتن جواب بده ، هم میکروفونش رو قطع کردن هم اون یارو حرف میزد.
یه جوری میگفت شما به من تهمت دروغگویی می زنید؛ انگار ما هیچوقت از مسئولین دروغ نشنیدیم !!!
بله شما دروغ گویید، همین دروغ ها مملکت رو به این پرتگاه آورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
ایشان از ماست بند محله ما صبرش کمتره
رفتار دکتر فاضلی زشت و بی ادبانه بود و مستحق حذف از تیم دکتر پزشکی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
از اینا اطرف ایشون زیادن اگه قرار باشه حذف بشن اومدن پزشکیان توجیهی نداره دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
اتفاقا رفتارش شجاعانه بود و مردم کیف کردند. کف و هورا هم برای دکتر فاضلی تو رستورانی که من غذا می خوردم کشیدند.
مردم ایران! یادتان هست؟

یادی کنیم از جهانگیری و سایر حامیان پزشکیان:

مردم ایران! یادتان هست ۷۰میلیارد دلار ۴۲۰۰تومنی را دود کردیم با رانت؟
مردم ایران! یادتان هست قیمت دلار را ۱۰برابر کردیم؟
مردم ایران! یادتان هست قیمت مسکن را ۲۰برابر کردیم؟
مردم ایران! یادتان هست شما را در بورس به خاک سیاه نشاندیم؟
مردم ایران! یادتان هست.......؟

پی نوشت:
هر آدمی بر آیین دوستان خود است!
حضرت محمد(ص)

#یاران_پزشکیان
#نه_به_دولت_سوم_روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
بشین بابا. کی به کی می گه.
یک کیلو گوشت 850 هزار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
شما چای دبش یادته . شما هزینه هنگفت برای حداکثر تولیدیک میلیون واکسن کرونا توسط بنیاد برکت یادته. شما زمین خواری ها و تاراج بیت المال به بهانه دور زدن تحریم ها یادته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
منفیم اشتباه بود
یادم هست
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
فکرکردی الان خیلی گل وبلبل دلارازبیست تومان شده شص تومان گوشت لباس لوازم خانگی همه چی صدبرابرگران شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
زمان رییسی هم گروهی زیاد شد
اما اگه بخواهیم منصف باشیم خیلیش برمی‌گرده به نقدینگی سنگینی که از روحانی تحویل گرفتش و هنوزم جذب نشده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
عمو جان خودتو به اون راه نزن! این گوشت 850 تومنی که می بینی، نتیجه همون 10 برابر شدن ارز، نتیجه قاچاق گوسفند زنده در زمان های نه چندان دور و .... است که منشاء اون هم مشخصه به کجا بر میگرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
حالا نیست ک بعدی عالی بود و ب همه وعده ها عمل کرد و مشکلات حل شد!!!!!!!!
گوشت کیلو 140 تحویل بگیری 3 ساله 800 تحویل بدی هنره
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
میشه یه سری به آمارها و نمودارهای بی طرف بزنی ؟
تورمی که تو یکسال اول رئیسی ایجاد شد، تو تموم هشت سال روحانی درست نشد. اون هم با اون همه کارشکنی برای روحانی و اون همه پشتیبانی از رئیسی .
مردم چیزی رو فراموش نمیکنند عزیزم. مردم فراموش نمیکنند که بدبخت شدن و این بدبختی ها هم ربطی به رئیس جمهورها نداره. چون در واقع رئیس جمهورها هیچکارن .
بله، شما نگران نباشید، مردم چیزی رو فراموش نمی کنند !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
یادمان هست.
نه به دولت سوم روحـانـی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
به عقب(دهه 90) برنمی گردیم
اقای تابناک آقای صدا و سیمای میلی
سناریو نوشتید که پزشکیان را ضایع کنید.
راجع به فرهنگ صحبت می کنید و یا آقای فاضلی ؟
ما در این انتخابات شرکت نمی کنیم.
اگر پزشکیان پیروز هم بشود شما بازی را برهم می زنید !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
اگه از نظر شما استاد داتشگاه و شخصیت و جایگاهش جزو مقوله های فرهنگی کشور نیست پس بفزمایید فرانگ را باید از کجا درست کرد؟ از کوره ی ذوب آهن؟
بله بشناسید شخصیت این نامزد ریاست جمهوری و مشاورانش رو بعد یه سری با چشم بسته همچنان از این آدم طرفداری میکنند
برید ببینیم تا کجا میرید ما که میدونیم تهش چی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
خود آقای پزشکیان بسیار پخته برخورد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
درست میگی به خاطر همین هم رای نمیدهم
این حقه ها، دیگه جواب نمیده، وکسی تحت تاثیر قرار نمیگیره. درک درستی از جامعه نیست.
یک مثل من ،از نداری وگشنگی میخواد خودکشی کنه #یکی هم واسه موقعیتش، میکروفون پرت میکنه، واقعا قدرت و پول مفت شیرینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
به جای این که پول اینترنت بدی بیای اینجا کامنت بذاری برو چندتا نون بخر و کارکن گشنگی نکشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
من اگه اا این حد گشنه بودم اینترنت که هیچی هم خطم رو میفروختم هم گوشیم رو!!!
میخوام چکار وقتی معده ام خالیه بعدشم بلا فاصله میرفتم سر یه کاری که از گشنگی نمیرم
پس حرفای الکی نزنید وقت ما هم نگیرید بیخود کردی به خودکشی فکر کنی زندگی کن چون تحت هر شرایطی زندگی زیباست
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
از گشنگی ؟
خوب گوشیتو بخور .
کسی که از گشنگی در حال خودکشیه ، نمیاد اینجا پیام بده .
خوب اسفندیاری کار زشتی کرد سوال شخصی پرسید اصلا فرض کنید مشاور پزشکیان مجرم . ایشان بعنوان مشاور وارد برنامه شده و موضوع برنامه خود پزشکیان هست و نه کس دیگه. و برای مردم هم اصلا مهم نبود مشاور چه کسی هست. من بشخصه بار اولم بود این آدمو دیده بودم .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
دکتر افضلی بسیار انسان شریفی هستند . صحبت های بسیاری از ایشان شنیدم و برنامه های ایشان رو دیدیم. اگه بجای اون کارشناس مقابل که مسئولیت کل کشور در این چند دهه در تصرف اونا بوده، چندتا انسان باشرف مثل دکتر افضلی مسئول بودن، الان ما بدبخت ترین مردم دنیا نبودیم.
وقتی یک استاد رو از کار بیکار می کنید ، تحت شدید ترین فشارها قرارش میدید ، بعد تو یک برنامه ، مثلا کارشناس می خواد تسویه حساب شخصی کنه و نمی ذارید طرف از خودش دفاع کنه و میکروفونش رو قطع می کنید ، معلومه هر آدمی یک ظرفیتی داره و یک جا از کوره در میره ، بعدش چی میشه؟ مرتکبین بدترین اعمال غیر اخلاقی یهو میشن استاد ادب و می فرمایند اوووووووووه چاله میدونی ، اوه...
با صدا و سیما باید همین کارو کرد دیگه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
اینا اگه بیان با همه همین کارو میکنن بدبخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
بدبخت چیه، این چه طرز حرف زدنه
خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
بدبخت تویی با هم فکرات
بگم بگم، باز هم کار خودشو کرد
بدبخت شدیم
خدا نکنه فرهنگ بیفته دست اینها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
بدبخت بودی فقط خبر نداشتی
مریم اصلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
اگه دست اینا نیافته اونوقت به پای امثال شما میافته و با پا تون شوتش میکنید بره این یه ذره ای هم که ازش مونده میره تو هوا
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
اولاً دکتر افضلی هیچگاه در امور سیاسی نبوده و یک استاد دانشگاه بوده . اومده بود تا بلکه همین اندک امیدی هم که مونده از مردم گرفته نشه و از پزشکیان دفاع بکنه.
ولی مگه چیزی هم از فرهنگ مونده اخوی ؟
یعنی واقعاً جامعه رو نمی بینی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
مثل بچه ها می ماند. بی فرهنگ میکروفن پرت کن
زنده باد محمد فاضلی
این برخورد نامناسب با برخورد وزیر راه اسبق مقایسه شد ، قضیه وزیر اسبق از این قرار بود که در حالی که تعدادی هواپیمای ایرباس نو خریداری شده بود اما خبرنگار رسانه ملی گاه و بیگاه در مسیر وزیر مذکور کمین می نمود و در سوال خود اظهار می کرد ورود این هواپیما ها روی کاغذ است . و باعث برخورد بد وزیر شد
بله کسی کت در نیاورد چون موقع دفاع از خودشون میکروفون رو قطع نکردن روشون!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
این آقا جوابی نداشت و دنبال این بود ک شلوغ کاری کنه. سیاست امثال اینها اینه ک با شلوغ کاری فتنه به پا میکنن
شمایی که از واقعیت حراسانین و میترسید بیجا می کنین در رسانه ملی حضور پیدا میکنین . چون حرفی و عملی و برنامه ای برای اینده ندارین و تکیه به اقایان روحانی و خاتمی کردین که خودشون هزاران اشتباه کردن و به ملت خیانت کردن صادقانه و تا بیشتر از این خوار نشدین خاموشی رو پیشه راحتون کنین سنگین ترین . و انصراف بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
شما که جرات شنیدن حرف طرف مقابل را ندارید و میکروفن قطع می کنید. غلط می کنید اصلا میزگرد برگزار کنید.
پزشکیان خوب جمع کرد و درست گفت"اول باید خودمان را اصلاح کنیم"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
رای پزشکیان با این مشاوراش، از جمله ظریف و فاضلی به شدت کاهش پیدا کرد.
اجازه حرف زدن به آقای فاضلی ندادن در ضمن جای این سوال و بحث نبود
پر قدرت تر از پیش برای پزشکیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
محاله پزشکیان رای بیاره
ادبیات شما هم چندان جالب توجه نیست و یکسونگرانه است و واکنش دکتر پزشکیان هم، به نظرم منطقی و منصفانه بود و گمان نمی کنم کسی نداند که صدا و سیما در دست عوامل جناب جلیلی است
چه پست جانبدارانه‌ای. چرا از قطع میکروفون دکتر فاضلی ننوشتید؟ چرا از طرح سوالات شخصی و پریدن‌های پی در پی وسط جواب کارشناس ننوشتید؟ چه تیتر زردی
ایران بهشت تنبل ها است.
کاندیدا ها نیز وعده دادن امکانات بیشتر می دهند.
باید از ایران بیرون بروید تا ببینید در دنیا برای زندگی باید جان کند
خوب کرد میکروفون پرت کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
من که تا حالا فاضلی رو نمیشناختم ولی دیگه طرفدارش شدم دمش هم گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
حتما در مورد سوابق علمی دکتر فاضلی در مقایسه با دکتر اسفندیاری یه سرچ ساده بکنید. خیلی چیزا دستتون میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
برگ زرینی به سوابق دکتر اضافه شد. پرتاب میکروفن در چاله میدان
همين کارها است که موجب میشه رای بیاره. این ها اصلا هم از دید اون ها بد نیست. بلکه تشویق هم می شوند.
دکتر پزشکیان باید به نشانه اعتراض به بی احترامی به مشاورش صحنه رو ترک می کرد. شرم بر صدا و سیما میلی با این سناریو!
در کمپین این آقا آهنگ شورش ززآ رو پخش میکنن و مشاور فرهنگی این آقا هم میکروفون رو پرت میکنه ، من پیاپیش به کسانی که میخوان به ایشون رای بدن تبریک میگم !!! خسته نباشید !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
آبو بریز اونجا که میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
کسی منتظر تبریک یا تسلیت شما نیست.
تازه مردم دارند با شخصیت افتاده و نازنین
دکتر پزشکیان آشنا می شوند. بسوزید
به نظر من طرف مقابل مقصر بود
همه یکی اند ایرانیان راهشون راپیدامیکنند اگرهمه راهی زندان شوند
عجب رییس‌جمهوری بشه ایشون!!!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
به به عالی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
خاک به سرم. پزشکیان روحانی دیگر است
در ابتدا انتشار فیلم توهین پزشکیان به یک نگهبان حالا هم پرت کردن میکروفون!!! الان میفهمم چرا این آقای پزشکیان بین جماعت برعنداز و شورشی های ززآ اینقدر محبوبه و همه شون میخوان بهش رای بدن !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
خودت رو گول نزن شورشی های زیادی که اصلا رای نمیدن کلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
ناراحت نشو تو بازی شماها شرکت نمیکنیم برید هر کاری دوست دارید بکنید رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
محبوبیت این آقا بین جماعتی هست که بعد این همه سال هنوز متوجه نشدن انتخاب رییس جمهور یا بهتر بگم معاون
دهم هیچ ارزشی ندارد تو زیاد غصه نخور همون رییس جمهور منتخب شماها با ده درصد رای انتخاب میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
چه نظر لوس و بی اساسی
متاسفم براتون از یک پر کاه کوه درست میکنید به کوری چشم ..ا پزشکیان منتخب مردم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
پر کاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پزشکیان مال این حرفها نیست هر کسی را بهر کاری ساخته اند پزشکیان را چه به کشور داری
از شهید رییسی تا پزشکیان فاصله ها بسیار است مطمئنا همچین افرادی به درد دربانی یه شرکت هم نمی‌خورند چه رسد به کشور داری و هییت دولت
اگر راست می گویید که این مطلب را منتشر کنید
سوال کننده از آقای فاضلی ، مطلبی خارج از انتخابات ( اخراج آقای فاضلی ) را در این مناظره مطرح کرد که وقتی آقای فاضلی خواست جواب بدهد مجری صدا را قطع می کند. خوب وقتی اینکار از طرف صدا وسیمای به اصطلاح بی طرف صورت میگیرد باید به آقای فاضلی حق بدهیم که اینکار را بکند.
به اصطلاح اصلاح طلبان راهبردشان خشونت طلبی و به چالش کشیدن هنجارهای جامعه برای جذب و مردم فریبی زاویه دارها با روش درست است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
عجب. اصلاح طلب و خشونت.
دانشمند سکوت کنی بیشتر به سودت تمام می ‌شه
چوب خدا صدا ندارد
پزشکیان که سکوت نکرد .
خود پزشکیان هم تک رفتار و شخصیت مشکل داره و آدم فرهیخته ای نیست
تابناک چرا کامنت ها را منتشر نمیکنی ؟؟؟
مشاور پزشکیان دقیقا همون رفتاری رو کرد که طرف مقابلش می خواست.
تا وقتیکه مثل آدم و با آرامش با همدیگه گفتگو نکنیم هیچ اتفاق خاصی برامون نمی افته
پاسخ ها
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
داشت صحبت میکرد که دکترفرهیخته ! اسفندیاری! هی مثل قاشق نشسته می پرید تو حرفش و صدا وسیمای جلیلی هم به جای قطع میکروفن دکتر سهمیه ای میکروفن فاضلی رو قطع کرد
مشاور فرهنگی جناب پزشکیان در وسط برنامه زنده : برو بابا !!!!
بهترین کار را کرد. طرف مقابل بجای بحث در مورد عقاید و برنامه ها، در مورد مسایل شخصی آقای فاضلی صحبت می کرد. جواب این نوع مناظره کننده را باید به همین صورت داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
خب عزیز من طرف مقابل هم دنبال همین بود و عمدا این پاس گل به خودی رو بهش دادو فاضلی هم گل به خودی خوبی زد . هنر گفتگو و مناظره همینه که در چنین شرایطی بتونی عصبانیت خودت رو کنترل کنی وگرنه در شرایط عادی که همه بلدند افاضات کنند
واقعا از کاندیدی که محبوب دشمنان و شورشیان و برعندازان و رسانه های معاند و.... هستش چه انتظاری دارید !!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
تازه مردم با شخصیت والا و صادق این مرد دارند آشنا می شوند. تبریک به تبریز برای داشتن چنین نماینده شجاع
واکنش معاون پزشکیان توهین به مردم بود . اگه ریگی به کفشش نداشت جواب کارشناس رو میداد نه اینکه با این رفتار چاله میدونیش از جواب دادن فرار کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
داشت جواب می داد. صداش قطع کردند.
تحمل شنیدن صدای مظلوم را ندارید. مشکل خودتان هستید
در کشورهای غربی هم همین جوری است اون‌هایی که مدعی دموکراسی و شفاف سازی و غیره هستند قط شعار می‌دهند و خودشون از بدترینان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
کشورهای غربی رو که دیگه نگو اونا که دیگه خیلی داغونن. تو خوبی تو زورو
به نظر من مقصر اصلی مجری برنامه بود که خوب مدیریت نکرد و سریع دستور قطع میکروفن هر دو نفر را داد.بزرگترین اشتباه را مجری پا به سن گذاشته انجام داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
هیچ وقت از این خسروی خوشم نیومده نمیدونم چرا
توهینش به لباس کردی یادتون هست؟؟
سلام
الحمدلله دست امثال روحانی وپزشکیان روشده و مردم بزرگ ایران هیچگاه اجازه نخواهند داد این حیله گران دوباره بر سر کار بیایند و برای همیشه به زباله دان
تاریخ رفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
برو زاکانی
پول میکروفن رو ازش میگیرن....دیگه هم نمیتونه بیاد جلو دوربین.شبش ماه دیگه هم میره کانادا.وسلام.
عالی بود. رفتار دکتر فاضلی. میکروفن چرا قطع می کنی. اجازه بده حرف بزند.
کاری که انجام داد توهین به همه بینندگان بود مخصوصا پزشکیان ضربه سختی بود برا پزشکیان خیلی بی شخصیت بی معرفت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
باز توهم خود همه پنداری
تاثیر بدی توی حتی رای دادن مردم داشت.... من اگه قرار بود به پزشکیان رای بدم، باعث شد اصلا پای صندوق نیام.... خوب تریبون بهت دادن حرف بزن دفاع کن... مثل ظریف باش...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
اتفاقا خیلیها الان به پزشکیان رای خواهند داد با این حرکت طرف مقابل و صدا و سیما
این رفتارهیچ ربطی ب پزشکیان نداشت
اگه 1 درصد هم احتمال داشت که پزشکیان رای بیاره با این حرکت مشاورش صفر شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
دیس لایک ک چیز دیگری میگه
نه کارشناس محترم هم سوال تخصصی وعمومی نداشته خواسته سرگرمی ایجاد کند
دیگه مردم با طناب پوسیده اصلاح طلبان وارد چاه نمی شونند
ابروی پزشکیانو برد مردک
هرکیو که نباید مشاور معرفی کنه با خودش ببره صداو سیما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
آبرو ریزی برا صدا و سیمای میلی بود با رئیس دانشکده که بچگانه فکر می کند.
ببخشید همین فیلم نشون میده طرف مقابل فاضلی رعایت اخلاق رو نکرد. صدا وسیما فقط اصول گرا شده. در کلیپ قبلی هم دیدم که پزشکیان از خودش نمیتونه دفاع کنه وظریف رو وسط اورده. بابا بس کنید. من تاالان رای ندادم ولی رای من برای اولین بار پزشکیان
یعنی فاجعه برای پزشکیان درست کرد....یک فاجعه تمام عیار
یکی از مشاوران پزشکیان عباس آخوندی است
یکی از مشاوران پزشکیان عباس آخوندی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
چند بار میگی فهمیدیم. حالا خیلی چیز مهمی بود
مجری برنامه جناحی و خارج از وظایف سخن گفت و پاسخ گرفت هرچند کارشناس محترم باید حرفه ای تر عمل می کرد،،،ضمنا پزشکیان سکوت نکرد ،،
سلام انصاف نگارنده این مطلب کجارفت.من هم رفتار دکتر فاضلی را تایید نمی کنم ولی آیا تهمت هایی که به او زده شد و اجازه دفاع را ندادند وپمیکروفونش را هم خاموش کردند به مفهوم بالای چشمت ابروذاست .امیدوارم روزی همین بلاهایی را که به ناحق به دکتر فاضلی وارد کردند بر سر نگارنده این مطلب بیاورند و بعد رفتار ایشان را نظاره گر باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
چه تهمتی زدن بهش ؟ تهمت نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
۲:۷
اتهام که بود. وقتی اتهام شخصی میزنند بهش. فرق از مناظره باید یه وقت شخصی بهش بدن از خودش دفاع کنه. حالا یا می‌تونه یا نمیتونه.
به قدری به ملت فشار آورده اید که اینگونه صحبت می کنن خشم نهفته
فقط پزشکیان
واقعا جای تأسف دارد!!!!
حالا که اینجور شد رای من پزشکیان
گنده گویی و تخریب نکنید اون مردک که تسویه حساب شخصی را در برنامه زنده آورده باید محاکمه و به اعدام محکوم شود اگه بجای مشاور پزشکیان بودم میکروفن رو رو سرش میزدم تلویزیون جای افراد نالایق نیست جای بسی تعجب و تأسف است مردم باید برنامه نامزدها را بدانن
در مقابل ظلم باید صدای بلند داشت. ممنون از دکتر فاضلی.
دم دکتر فاضلی گرم که وقتی اسفندیاری دروغ گفت و میخواست جوابش را بدهد،صدا و سیمای جبلی-جلیلی میکروفونش را قطع کرد،واکنش عزتمندانه نشان داد،اگر در سال ۸۸که هاله ی نوردیده عکس خانم موسوی را نشان داد،میرحسین بلند میشد و یه کشیده ی آبدار میخواباند زیر گوش معجزه ی هزاره ی سوم،اینقدر پررو نمیشدند این به اصطلاح ارزشی ها!!!
مجری برنامه با اهداف برنامه ریزی شده با مطرح کردن مسائل شخصی و تخریب شخصیت مشاور پزشکیان کلیت مشروعیت نامزدی پزشکیان زیر سوال وسبب ریزش رای او شوند
خود پزشکیان همچین شخصیتی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
حیفه که دو روزی هست که داره تنور رو گرم میکنه
آن آقا اجازه نداد حرف بزند. به همین دلیل رای نمی دهيم، چون اجازه نمی دهید که حرف بزنیم.
آقای پزشکیان بااینامیخوای مملکت رواداره کنی؟انصراف بده بروخونت،عاقبت بخیر میشی‌.
واقعا متاسفم آبروی دکتر پزشکیان را برد.
یادم میاد دوران خاتمی مردم را با روزنامه ها دوقطبی وبه جان هم میداختند درایران جناح اصلاحات مساوی با دعوا وبلوا نشانی از توسعه وپیشرفت نیست جناح بازی ورفیق باری سرلوح کار دولت مردانه اونه. خدا بداد مردم برسه کشور دوباره بدست اینا اداره بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
راست میگی داداش کلش واس شماست، خواهشا دنبال رای نباشید برید کارتونو بکنید
عین ضربه سر زیدان بود تو سینه ماتراتزی

#باشرف
پزشکیان ادعا دارند با کارشناساش میخواد مملکت رو بچر خونه
استادی جامعه شناسی که پز روشنفکری می دهد وآرام ومدین است نشان داد جاش برسد بسیار خشمگین وعصبی برخورد می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
آدمی که شرف داشته باشه خشمگین هم میشه ، سیب زمینیه که رگ نداره
علیرغم احترام زیاد به دکتر پزشکیان ،این رفتار مشاوران دورازانتظاربود و شوکه شدم .استاد علوم اجتماعی اولین شاخصه اش ، شکیبایی و متانت همراه با وقاراجتماعیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
اخراجش کردند.
درسته و کاملا واضح هست ک رفتار مشاور اقای پزشکیان در شان برنامه زنده نبود. اما بیایید هرکدوم از ما خودمون رو جای اون بذاریم. در جایی ک بهمون تهمت بزنن و دروغ نسبت بدن ایا امکان این نیست ک ازکوره در بریم؟؟؟قضاوت با وجدانتون.....
انشاا....دکتر پزشکیان رأی میاره
چه داستانی شد رو آنتن زنده
اگر دقت کنید اون آقا دعوارو شروع کرد و مجری میکروفون مشاور آقای پزشکیان رو قطع کرد این یعنی جانبداری پس صداوسیما مقصره الکی داستان نبافین
بله میتواند
در میزگردهای برگزار شده قبلی توهینی از طرف کارشناسان به مشاوران کاندیداها نشد ولی در این برنامه کارشناس برنامه ، موضوع را شخصی کرد و ایشان را متخلف خطاب نمود و از آنجا که سالهاست تریبون دست اینگونه کارشناسان بوده و جای دفاع برای طرف مقابل فراهم نبوده ، بغض فروخفته امثال فاضلی ها خودش رو اینطوری نشون می ده که البته می بایست سعه صدر بیشتری از خودشون نشون می دادند
یکی باید ترمز صدا وسیما را بکشد. آنجا جای عقده گشایی شخصی نیست.
این یارو مدعی کارشناس فرهنگی پزشکیان هست؟!! هنو خودش ادب و فرهنگ و سعه صدر نداره !!! الهی این ضعیف الاعصاب ها پیروز نشوند
به نظز شما در برابر ظلم اشکار کارشناس و مجری صدا و سیما چکار باید کرد؟
میفرمایید ما نمیتونیم فرهنگ جامعه رو درست کنیم؟! بعد کسی رو گذاشتید به عنوان مشاور فرهنگی که میکروفون رو شوت میکنه توی دکور و میکشونه ؟! شما میخوای فرهنگ مارو درست کنی ؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
شما برو فرهنگ رئیس دانشکده صدا وسیما را درست کن.
صداو سیما بازنده اصلی شد.
پشیمان شدم و هرگز به پزشکیان رای نخواهم داد ، رای اصلاح طلبان و عدالت خواهان : جناب پورمحمدی نماینده شایسته ما و قهرمان مناظرات
شما ناراحت نباش تابناک اصولگرا
مقصر کارشناس بی ادب صدا و سمیای میلی بود
رفتار بسیار درستی داشت.
مردم باید خیلی ساده لوح باشند که گول این سیاه بازی ها را بخورند ،همه این مشاورین و معاونین از این قماش هستند دلم برای کسانی می‌سوزد که تحت تاثیر این اتفاقات نتیجه گیری میکنند
این اصلاح طلبا همشون همینقدر عصبی و غرغرو هستن ولی خودشون که پا به میدون میزارن گندشون از همه بیشتر همه جا رو برمیداره یکیش روحانی خائن
خواهشا رد صلاحیتش کنید نذارین برگردیم به دهه سیاه نود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
خخخخ.
چرا یه عده کشور رو ارثیه مادری خود دارن و میخان همه از کشور اخراج بشن؟؟ کار خسروی مجری واقعا شرم آور بود که میکروفون رو قطع کرد و اجازه صحبت کردن نداد پزشکیان هم نتوانست از حق مشاورش دفاع کنه ؟؟ پزشکیان با این دست فرمون بهتره به نقع پور محمدی بره
سلام ،دوباره ۸سال دیگه دولت میخواد دست این تندروهای به اصطلاح اصلاح طلب باشه ،منم دو دل بودم ،پلی حالا تکلیفم مشخص شد ،رای من نه به تندروهای به اصطلاح اصلاح طلب.زنده باد دکتر جلیلی که مودبانه راه شهید جمهور را طی میکند.
خود پزشکیان تند خوی و پرخاشگر هست مشاورانش نمی خواهی تندرو تر باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
پزشکیان از اینهمه انحراف و کج روی و کج فهمی عصبانی است
رفتار چاله میدانی مربوط به آن به اصطلاح کارشناس بود
الان که اینقدر عصبی و کم تحمل است و اینطور از کوره در میره وای به روزی که قدرت را دست بگیرند.
پشت پرده با هم دست میدن نگران نباشید
مجری صداسیماعرضه مدیریت رانداشت،اصلا این آقا برای چی بایدمجری این برنامه باشه؟واقعااگرنامزدخودشان هم بودمجری این واکنش راداشت؟هرچندکارکارشناس غیرحرفه ای بود ولی این مجری پاچه خوارعامل وآتشبیارمعرکه بود
نظرات سایبری های پولی که رفتار بچگانه این فرد رو توجیه میکنند نشانه های عجیبی دارد
ایران باید به دست انگلیس آمریکا واسرائیل اداره شود فقط وفقط
خدا را شکر
ما که شناختیم دیگه عمرا رای نمیدیم به پزشکیان
فکر میکردم این یکی شخصیت داره
زنده باد دکتر فاضلی عزیز با آن شجاعت و شهامت مثال زدنی.
اگر دین ندارید، لا اقل آزاده باشید.
بیشتر از همه برای مجری متاسفم که ادبیات درستی نداشت
آقای پزشکیان تا به مردم تضمین داده نشود که بلایی که سر دولت خاتمی و روحانی نیاوردن سر دولت شما نیارن انتخابات فایده نداره چرا که ااز حالا این جماعت نشون دادن جنبه شکست ندارن و از هر حربه ای برای نابودی شما استفاده میکنن
با این رفتار امشب صدا و سیما با قطع کردن میکروفن برای کسی که می خواد از شراعتش دفاع کنه رای بی رای!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
خداوکیلی شماها رای ندین مشکل ما حل میشه جان عزیزتون رای ندید شماها ، رفتار کاندیدتون رو داریم میبینیم خخخخ
این چه تیتری است تابناک از شما بعیده
واقعا تاسف داره این حرکات توهین به ایران و ایرانی با عزت هست آقای پزشکیان عملا هیچ کاری اصل کنترل برنامه های ایشون تیم شکست خورده دولت روحانی هست و بس
دکتر پزشکیان یک بار به خسروی تذکر داد که شما فقط باید وقت را مدیریت کنید ولی گوش نکرد.
یه جنگ زرگری بود مهم نیست
رای آوردن پزشکیان یعنی ۸ سال تکرار اشتباه تاریخ دولت دوازدهم مردم دیگر تحمل این افراد عصبی رو ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
عصبی ها و پرخاشگرها را مردم سالهاست شناختند.
بازنده اصلی صدا و سیما بود
هیچ شناختی از کارشناس ندارم ولی سالها پاتکسهای آقای فاضلی بنام دغدغه ایران را دنبال میکنم انسانی محقق و آگاه هستن که همیشه دغدغه ایران را دارن با اینکه بهشون و امثال ایشان ظلم زیاد شده
رای من دکتر عالی مقام پزشکیان
آقای فاضلی آدم حسابی هست
حالا شما هی به در و تخته بزن
مردم میدونن و میفهمن
امیدوارم که پزشکیان انتخاب نشود کشور را بد جور دوقطبی خواهد کرد دوباره دوران خاتمی و روحانی تکرار خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
بشه بهتر
آفرین به فاضلی که با حرکت فرهنگی خود صداقت اصلاح طلبان در تحمل مخالف را به خوبی نشان داد!

آقای پزشکیان یک استاد اخراجی را به عنوان نمونه اورده بود و برای اساتید اخراجی یقه میدرید. در این شرایط کجای سوال کارشناس شخصی است؟
میگه استادی که پیمانی است و طبق قانون شرایطشو از دست داده اخراج شده چرا نظام را متهم می کنید؟
رفتار مشاور پزشکیان هیچ توجیهی نداره. ولی من اسم این اتفاق رو میگذارم فوران خشم فرو خورده ی خیل کثیری از جامعه.، که از رفتار دولت، و جریان حاکم و اقتدارگرا که مملکت رو ارث پدرشون میدونند واقعا ناراحت هستند و خشمگین. جریانی که اکثر کرسی های مهم و اکثر پستهای کلیدی رو تو دست دارند و اقلیتی بسیار کوچک در جامعه موافق افکار و رفتارشان هستند بواسطه منافع. این ادم شاید انقدری بهش فشار امده بابت بی عدالتی که اینطور بروز پیدا کرده. هر چی هست این حالت خیلی از مردم هست نسبت به این قشر مدعی که دررتوهم مملکت داری هستند
من جای پزشکیان باشم بعنوان وزیر علوم دکتر فاضلی رو به مجلس معرفی میکنم

مجلس رای نداد

معاون اولش میکنم

آقایون مخالفت کردند 11 روز میرم خونه دورکاری

بازهم مخالفت کردند رییس دفتر رییس جمهورش میکنم تا بسوزن مخالفاش
درمقابل حرف ناحق وزور باید سکوت کرد ایا به شعورشما توهین نمیشه
دکتر پزشکیان تنها گذینه ای میباشد که من بعد ۲۰سال میرم به همراه خانواده ام تا رای بدهیم به دکتر ایران پزشکیان
من جای پزشکیان بودم استادیو رو سر مجری بیسواد و کارشناسای معلوم الحالش خراب میکردم
بعدم پامو تو صداسیما نمیذاشتم
بعد صددرصد 20 میلیون رای به دکتر پزشکیان اضافه میشد
موضوع چیه
پزشکیان باید صداوسیما رو تحریم کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
پزشکیان باید صداوسیما رو بدست بگیرد
بعد ۹۶،قسم خوردم رای ندم،خیلی ظلم شد بهمون.ولی احتمال داره رای بدم به پزشکیان
آقای پزشکیان باید دکتر فاضلی رو بعنوان وزبر علوم انتخاب کنه
تا بحساب این اوباش به ظاهر کارشناس برسه
معلم اخلاق ادب زاکانی است ببینیم فردا چیکار میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
اوه اوه فقط پینه پیشونی از فرط عبادتشو عشقه کجای کاری خیلی باتقواست
محمد فاضلی بازی در زمین اعتراضات 1401 (اغتشاشات) را بر بازی در زمین انتخابات 1403 ترجیح میدهد و پرداخت هزینه‌ای بیش از آنچه با حضور در صدا و سیما برایش ایجاد می شود را نمی پذیرد. تریبون صدا و سیما و مخاطب آن، فاقد جذابیت لازم برای تحریک حس رواداریِ محمد فاضلی و استمرار حضور او در کنار نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود.
دمش گرم ، چون اون دکتره داشت بهش توهین میکرد طوری جوابشو دا د که همه بدونن بر سر اساتید دانشگاه ب اسم خالص سازی چی اوردن
آقا پزشکیان برادر عزیز اینجوری پیش بری با چهار ایه خوندن کار درست نمیشه بامشاور بی ادب کار درست نمیشه باید جواب منطقی می‌دادی بزرگوار نه اینکه مشاورعزیزتون میکروفون پرت کنه کسی که زود عصبانی میشه نمیتونی بهش تکیه کنی مردم خوب قضاوت میکنند خودتو گول نزن بکش کنار
خداراشکر زودترا ین جماعت شناختم نظرم از پزشکیان برگشت
با این حرکت زیبا و تحسین برانگیز دکتر فاضلی حداقل ۳ میلیون رای به جناب پزشکیان اضافه شد .
اگر پزشکیان از فاضلی طرفداری کرد و پشتشو خالی نکرد بهش رای میدم ولی اگر ازش انتقاد کرد یا اخراجش کرد هرگز .
آدمای صادق و رک و راست اینجوری هستن دمش گرم
صدا و سیما باید از مردم عذرخواهی کنه وگرنه رای بی رای
جامعه دو قطبی به برنامه زنده رسید ، خطرناکه .
رای ما اریا یی ها و صاحبان واقعی ایران دکتر هاشمی یادگار شهید رییسی بزرگ است جاوید ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
کی هست ایشون
درود برفاضلی که برویرانه های صدا وسیما کاخ آزادگی برافراشت
پزشکیان باید انصراف بده
وقتی که اصلاحاتی در پیش نیست
با عرض معذرت ، رفتار چاله میدانی را سال هاست از امثال این اقا کترشناس و مجری میبینیم که می خواهند همه ساکت باشند و فقط خودشان حرف بزنند. و به هر روشی دست می زنند تا طرف مقابل را حذف کنند . .
واقعا درود و سلام بر تمامی خوانندگان، هرچی صدا و سیما و تابناک تلاش می کنند پزشکیان را خراب کنند، کامنتها نشان می دهند که مردم واقعیت را گونه دیگری درک می کنند. رفتار ظاهری اصل نیست، اصل تشخیص باطن است.
احسنت به فاضلی .وقتی بهش توهین شد بهترین کار ممکن رو کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
حقیقت رو عوض نکن فاضلی تهمت دروغگویی به طرف مقابل زد
تحمل حرف حق قطع میکروفون هست عجب تیتر ناتیتری
حالا وقتی کارشناس بیخود صدا و سیما به یک ر حمله می کنهو طرف تا هنوز نگفته که داری دروغ میگیبه اسم فرهنگ صدا و دفاع رو ازش سلب کنن معلومه که از کوره در میره . یک عده شدن حرف . الان هر کی حاضره بیاد من بهش تو یک برنامه تهمت بزنم بعد موقع جواب بگید تو نگو دروغ میگه و اگه طرف خواست بگه که من دروغ گفتن صداش قطع کن . معلوم دیگه منفجر میشه . بعدم چ ربط به پزشکیان داره که مشاور بلند شده رفته . اتفاقا اگه کسی با این استاد که نا حق اخراج شده بها می داد و حرفش می شنید کار به اینجا کشیده نمیشد .


ضمنا تو رفتار نا متعارف و حرف بیخود زدن هیچکس باقر لوله و جلیل تحریم و زاکان سوییسی نمیشه . کسی عقل داشته باشه مبفهمه . بیخود از آب گل آلود ماهی نگیر رفیق با کلک؟؟؟
تاسف باره که طرفداران نامزدها از اشتباهات شدید نامزدشون یا تیم نامزدشون حمایت میکنند. هم «عمق راهبردی» آقای جلیلی برای فرار از پاسخ در مورد حجاب بد بود، هم این رفتار آقای فاضلی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
فرض کنیم رفتار قاضلی اصلا اشتباه هم بوده باشه به پزشکیان چه ربطی داره؟ ولی عمق راهبردی جلیلی دقیقا به خودش ربط داره !!!!!!!!!!!!!!
نمیدونم چرا مردم به شکل احمقانه ای دنبال تولید بدبختیم ایها الناس گوش کنین من نمی گم پزشکیان خوبه یا بد ولی حرف من اینه کل کابینه روحانیرتو ستاد پزشکیانه بعد از دو بار انتخاب اشتباه مردم شریف ایران سومی را انجام ندهید با انتخاب پزشکیان کشور بددبخت خواهد شد بعدش اشتباه خودمون رو قبول نمیکنیم میکنیم ج.ا.ا بده اخه چندتا کشور تو دنیا انتخابات مردمی دارن مگه خلاصه فرصت سوزی نکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
حالا دو بار اشتباه بهتر از چندین بار اشتباهه .
درود بر پزشکیان.تا دیروز نمی خواستم رای دهم.ولی الان خروش میلیون ملت را خواهید دید که حماسه 2 خرداد خاتمی را هم محو خواهد کرد و با از روی اصولگرایان تقلبی رد خواهند شد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
منم دوست دارم به پزشکیان رأی بدم.
ولی بخدا داداش کاره ای نیستن. نمیذارن کار بکنن . دستورات و تصمیمات کلان کشور که میتونه راهگشا باشه دست رئیس جمهور نیست .
برنامه فرهنگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از سال ۹۶ رای ندادم ولی اینبار بخاطر ظلمی که در حق دکتر فاضلی شد رای میدم .
خیلی خوبه همین ها شما رو درست می کنند وقتی رفتار وزیر روحانی رپ به پای پزشکیان می نویسید معلوم حف داشته
فعلا که طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما پزشکیان پیشتاز است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
خودت رو گول نزن پزشکیان رای نمی آورد.
این که دکتر نامش است تحمل شنیدن یک سوال ولو. مغرضانه را ندارد. آنوقت ددر مواجهه با درخواست. ملت چه کار می کند . این انتقاد ناپذیری خصلت کلی این به اصطلاح اصلاح طلبان است که خود را. عقل. کل می دانند. خود. پزشکیان هم در. مواجهه با انتقاد کشاورزان اصفهان. برخوردی. مودبانه و در شان نامزد ریاست جمهوری. نداشت
رفتار فاضلی دقیقا نشان دهنده مدیران اصلاح طلب است. درست مثل وزرا و معاونان روحانی، همگی متکبر هستند و نگاه از بالا به پایین دارند
انگار میگی برنامه زنده ، انگار از آبروی آدمها مهمتره
تابناک تحلیل شما درست نیست . این دومین با است که به اصطلاح کاشناسان صدا و سیما زمینه را برای عکس العمل میهمان فراهم می کند بار قبل هم فواد ایزدی در برابر ظریف چنین کرد . کارشناس مسله را شخصی کرد و آن عکس العمل را دریافت کرد . در مجموع بنفع پزشکیان تمام شد .
از تعداد مثبت منفی ها میشه نظر جامعه را به طور کلی فهمید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
شما در مجازی و مجازی بازی گیر کرده ای
تعداد مثبت و منفی چی ؟
لَّا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَن ظُلِمَ وَکَانَ اللَّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا سوره نساء آیه ۱۴۸ خدا بلند کردن صدا را به بدگویی دوست ندارد، مگر از آن کس که به او ستمی شده باشد، و خدا شنوا و داناست
این رفتار فاضلی، قابل اجرا بودنِ وعده پزشکیان مبنی بر رجوع همه مسایل به کارشناسان را با تردید روبرو می کند. می توان مدعی شد که شدت برخورد اسفندیاری با فاضلی قابل مقایسه با شدت برخوردهای احتمالیِ نهادهای امنیتی و اطلاعاتی با کارشناسان پزشکیان، در آینده نباشد. آیا کارشناسان در اینگونه برخوردها در آینده به مانند حادثه دیروز، جایگاه تصمیم گیری خود را ترک خواهند کرد؟
بفرموده قرآن اگر کسی مورد ظلم قرار گرفت حق دارد فریاد بزند .
اسفندیاری مقصر این ماجرا است چرا یک مسله شخص را روی آنتن زنده مطرح کرد . چرا مجری میکروفن را قطع کرد تا فاضلی نتواند از خود دفاع کند ؟؟؟؟؟؟؟؟
هر نامزدی که قاطعانه از مذاکره با آمریکا و رفع کامل تحریم ها و همچنین حذف گشت ارشاد حمایت کند ،شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد.
کسی که خودش چاله میدانی حرف میزنه. به جای فعل "نیست" میگه "نی". مثه میوه فروش که پشت وانت میوه میفروشه حرف میزنه اونوقت شما انتظار داری مشاورش چجور بشه؟ نمیدونم والا اینا چجور پزشک شدن قدیم یه پزشک میدیدی از یه کیلومتری معلوم میشد این پزشکه از طرز راه رفتن نشستن حرف زدن ولی نگاه کنین وضع دندونای ایشون مثه اینکه چند ساله مسواک نزده همه جرم و قهوه ای رنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
.در سر عقل باید. بی کلاهی عار نیست
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
یکی را بگفتم ز صاحبدلان که دندان پیشین ندارد فلان
برآمد ز سودای من سرخ روی کزین جنس بیهوده دیگر مگوی
تو در وی همان عیب دیدی که هست ز چندان هنر چشم عقلت ببست
وقتی باد می کارید طوفان درو می کنید
باید عمق راهبردی بالا باشه !!!!!!! همه چی درست می شه . !!!!
همین و تمام
لاکن به کم بسنده نباشید
رفتار پزشکیان منطقی و برای پیشگیری از تشدید تنش لازم بود البته طف مقابل یعنی نماینده صداو سیما و مجری صدا و سیما تمام تلاش خودشان برای بروز اینگونه رفتارها نشان داده و نشان خواهند داد تا طرف مقابل را از دید مردم طرد کنند اما به این توجه شود که قاعدتا مردم این تفکر را دارند که چرا جناح تند رو اینگونه رفتارهای تندی دارند و بیشتر متمایل به پزشکیان خواهند شد هر چند که در صورت انتخاب پزشکیان از این قبیل رفتارها کم نخواهد شد
عصبانی کردن یک روش برای شناخت افراد و سیستم ها است و در عصبانیت افراد ذات خودشان را بیرون می ریزند
این موضوعات نشان می دهد که ما اهداف اصلی را گم کرده و دنبال فرعیات و مسائل پیش و پا افتاده هستیم که در حیطه وظایف ما هم نیست
خدا به داد مردم برسد
باز گروه تنش زا و حاشیه ساز و بحران ساز می خواهند کشور را در دست بگیرند
چرا به جرم ایشان رسیدگی نشده و سه سال معطل نگه داشته شده است؟ مسئولین اینرا پاسخ دهند
لا یُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاّ مَنْ ظُلِمَ وَ کانَ اللّهُ سَمِیعاً عَلِیماً«۱۴۸»

خداوند،آشکار کردن گفتار بد را دوست نمی دارد مگر از کسی که به او ستم شده باشد و خداوند شنوای داناست.

وَ لَمَنِ انْتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولئِکَ ما عَلَیْهِمْ مِنْ سَبِیلٍ و هرکس پس از ستم دیدن، یاری جوید و انتقام گیرد، راه نکوهشی بر او نیست.
اسفندیاری باید اخراج شود
مشکل صدا و سیما این هستش که با بایکوت می خواهد مشکل را حل کند
بنده خدا داشت حرفش را می زد و اینکه به طرفت بگویی که دروغ می گویی تهمت و افترا نیست و جنبه دفاع دارد و البته مجری باید کارشناس را ساکت می کرد و اشتباهی که کرد میکروفن را قطع کرد

در سال ۸۸ تمام اتفاقات بخاطر صدا و سیما بود که نظر مخالف را بایکوت کرد و مردم ریختند به خیابان ها

صدا و سیما محل حل اختلاف و آزادی بیان است نه بایکوت کردن و جناح گرایی آنهم از جنس اصول گرایی

اصلاح طلب فقط حرفش این است که مته به سیاست خارجی نزنید و ادبیات خودتان را در سیاست خارجی معتدل کنید و مثل بقیه دنیا باشید و در داخل هم همه چیز را بایکوت نکنید و بگزارید تمام دیدگاه ها شنیده شود
البته نه من فاضلی را تایید میکنم و نه رفتارش را ولی در برابر رسانه میلی با اینگونه مجریان این کمترین و محترمانه ترین رفتار بود
طرف. تحمت می زند که امکان اثبات و یا ردش در این برنامه نیست
خوب معلوم است که طرف مقابل هم اینطور برخورد می کند
رفتار صدا و سیما و فرد سئوال کننده یعنی اسفندیاری بسیار غیر منصفانه و مغرضانه بود. حتی اجازه پاسخگویی به ایشان درمقابل بینندگان برنامه زنده را ندادند. ترک جلسه درست ترین کار ممکن و بسیار مؤثر درمقابل بی احترامی بود.
در همین بحث و جدال و اختلافات و تهمت زدن ها است که افراد بهتر شناخته می شوند طبیعتا کسی می تواند مملکت را اداره کند که بتواند حداقل جلسات اینچنینی را کنترل و حرف قانع کننده تری داشته باشد

بخصوص در کشوری مثل ایران که تا دلتان بخواهد تنوع افکار و کمال طلبی و تمامیت خواهی در حد بالا است

و مثل بعضی از کشور ها نیست که سرشان به کار خودشان است و کاری به سیاست هم ندارند
حالا یا از روی رفاه و یا مسائل دیگر و عدم تحمل گرایی
منتظر هشت سال برگزاری مراسم بزرگداشت مرحـوم بـرجـام باشید
مجری باید به کارشناس تذکر می داد و میکروفون او را قطع می کرد در حالیکه اجازه داد او هر حرفی بزند چون او رئیس دانشکده صدا و سیما است و به جای برخورد با او، میکرفن دکتر فاضلی را قطع کرد و اجازه جواب را از او گرفت.
این جنگ زرگری است که بامدیریت صدا وسیما با بازیگری کاندیدها انجام میشه تا مردم بکشانند به انتخابات
پاسخ کلوخ انداز سنگ است. باید دکتر فاضلی یه چک هم بهش میزد.
آقای پزشکیان مشاور فرهنگیش میشه آدمی که توی برنامه زنده میکروفن پرت میکنه، مشاور سیاست خارجیش هم میشه کسی که میخواد در عرصه بین المللی که زور حرف اول رو میزنه، با ناز و ادا کار رو پیش ببره!
این بهترین عکس العملی بود از طرف مردمی که بهشون ظلم شده و صداشون هم خفه شده.وقتی بهت تهمت می زنند و اجازه دفاع بهت نمی دن بهترین کار انجام داد
درود بر دکتر پزشکیان
اگر ویدیو رو یک بار دیگر نگاه می کنید هنگام صحبت مشاور خود چندیدن بار تکرار کرد بگذار حرفش را بزند بگذار حرفش را بزند. این حرف داره به ما اشاره میکنه که در صدا و سیما ما آزادی بیان نداریم در واقع این تکرار شاید یک پیام بود.
از طرفی به هر فرد وقت مشخصی داده شده و کارشناس نباید در زمان صحبت مشاور پزشکیان چیزی میگفت.
کارشناس نباید خصومت شخصی رو وارد برنامه می کرد از نظر من باید کارشناس تلویزیون اخراج یا جریمه شود.
بعد چرا تابناک نوشته تند رو ها دور پزشکیان هستن؟ اگر کسی جلوی چند میلیون نفر تهمت دروغگویی بزند و خلاف واقعیت حرف بزند و هنگام دفاع از خود اجازه این کار را ندهد آیا چنین واکنشی نخواهید داشت؟
اتفاقا نظام هم خیلی دلش می خوادهد که پزشکیان رئیس جمهور بشه. اگر غیر از این بود مثلا حداقل جهانگیری را هم تایید می کرد که رای اصلاح طلبان بشکند. همان کاری که با اصول گرایان کرد. هدف مصالحه با غرب است
به نظر من آقای جلیلی میتونه انتخاب درستی باشه، چه برای کسایی که امیدوارند و یا منافعی دارند و چه کسایی که مثل من دیگه هیچ امیدی ندارند.
دلیلشم اینه دیگه تکلیف همه مشخص میشه. لطفا گول امثال پزشکیان را هم نخورید.
یا رای ندهید یا به جلیلی رای بدهید
بنده رای نخواهم داد.اما این موضوع ارتباطی به پزشکیان نداره.اتفاقی که افتاد و پزشکیان پیش بینی نمیکرد.دوم اینکه اون کارشناس ،مسائل شخصی رو وارد مناظره کرد تا دکتر فاضلی رو عصبانی کنه درحالیکه موضوع هیچ ارتباطب به مناظره نداشت
این خشم فروخورده جامعه ایست که همه روزه با انواغ تحقیرها و توهینها روبروست و فریاد رسی هم ندارد
حرف را باد می برد.
اگر به فلانی توهین شده یا بی سواد خطاب شده میشود بی توجه بود. چون فقط حرفه.
ولی در عمل اگر به فردی ظلم بشه به راحتی نمیشه گذشت.
تابناک زوق زده نشو
در مورد رویکرد صدا و سیما فکر کن با کارشناسانی که گرایش دارند
زور نزنید پزشکیان رئیس جمهور است
چاله میدانی اونه که با شنیدن جواب حق اقدام به قطع میکروفن و به خیال خودش بریدن صدای طرف اقدام کرد. دورود بر پزشکیان
انسان‌های کوته‌اندیش سرمایه را می‌سوزانند محمد فاضلی و افرادی چون وی، سرمایه و ظرفیت ارزش‌مند کشور هستند و هیچ دولت و مدیر و مجری و کارشناسی نباید برای سوزاندن آنان، قدم بردارد.
باید میکروفن رو میکوبید تو سر کچله خویشتن داری کرد
نمایش های عوام فریبانه جهت ترغیب ملت به رای دادن
کارشناس همه این حرفارو زد که طرف از کوره در بره موفقم شد
کارشناس باید خویشتنداری می‌کرد، ولی خب صبر هر کسی یه حدی داره
این آقا سوال نپرسید وارد مسائل غیرمرتبط شخصی شد
او کچله اول مسایل شخصی را آورد وسط و مشاور پزشکیان هم رفتار بسیار ساده و بی سیاست وار برخورد کرد در صورتیکه مشاور پزشکیان باید با سیاست و دلیل حرف میزد نه ا
انتقام سخت ار طوفان ظریف
تعجب از نویسنده محترم.درحالیکه همه میدانند صداوسیما در دست یاران جلیلی است
به نظر من موضوع اصلا شخصی نبوده زیرا وقتی فردی به تخلف در اورگان دولتی پست می گیره این عمومی هست نه شخصی
من قبلا رائیم پزشکیان بود الان با این وضعیت اصلا نیست
انتخاب پزشکیان یعنی دوباره چندسال کشمکش دولت با نهادهای بالادستی و امنیتی و مجلس پایداری و قفل شدن همه امور و بهانه برای ناکارامدیها و تکرار دولت دست خودتان بود چرا کاری نکردید.
وقتی یک کارگر پیمانی مشاور وزیر میشود ببین چه مملکت گل و بلبلی
واکنش دکتر فاضلی بسیار کنترل شده اتفاق افتاد و گرنه به نظر من حق داشت میکروفن رو محکم سر مجری یا کارشناس برنامه بکوبد.
"رفتار چاله میدانی"؟ عوام همیشه ظاهر قضیه رو میبینه و قضاوت می کنه ولی انسان های هوشمند چرایی اتفاقات رو نقد و بررسی می کنند. کلیت این قضیه زشت بود ولی کارشناس متعصب صداسیما نتونست بر احساساتش غلبه کنه و خواسته یا ناخواسته جریان برنامه رو به این به اصطلاح "رفتار چاله میدانی" هدایت کرد.
اسفندیاری وصدا وسیما می‌خواند آقای دکتر پزشکیان خراب کنند اما خودشون خراب شدن اسفندیاری آبروی همه کارشناسان را برد فقط آمده بود تنش ایجاد کنه.
ادب از که آموختی ؟ از بی ادبان.پاسخ دکتر فاضلی به اسفندیاری بهتر از این نمیشد.البته اسفندیاری که مهره بود .مهمتر از اون وقتی یک مجموعه ای بی ادبانه صدای یک فرد رو قطع میکنه می بایستی پاسخی در شان خودش دریافت کنه ، که دریافت کرد.میکرو.فون رو قطع میکنی.پاسخش شکستن میکروفون تا صدا و سیما یاد بگیرد رفارش رو تنظیم کنه.
میخواستم به جلیلی رای بدهم ولی با مشاهده این حرکت حتما به پزشکیان رای خواهم داد
1- از نظر قانونی با اجازه هیات امنا عضو هیات علمی پیمانی میتواند مامور شود.
2- عضو پیمانی بر اساس قانون میتواند در صنعت مامور شود(فرصت مطالعاتی صنعتی)
3- رفتار دکتر اسفدیاری خلاف اخلاق حرفه ای بود و رفتار دکتر فاضلی هم در شان هیات علمی نبود.
الان دیگه مطمئن شدم به پزشکیان رای میدم. بخصوص آخرش گفت باید اول خومان را درست کنیم. این قهمیدگی و تواضع در کاندید ها سابقه نداشته
سواللللللللللللللللللللللللللل دروازه شناخت شخص است چه شخصی چه عمومی
درود بر فاضلی.خشم فروخورده آحاد ملت بود
حرف دل ملت =پرتاب میکروفون رسانه میلی
پزشکیان پوشش است انگارظریف کاندید ریاست جمهوری است.
به نظر می رسد که اقای شهریاری به عمد دنبال تخریب اقای فااضلی بود ،، وصد البته این میزگرد جای ان نبود ،، اگر کار فاضلی چاله میدانی است کار شهریاری هم لومپن بازی بود
با احترام به آقای پزشکیان وقتی کاندیداها توان کنترل یک برنامه با شرایط خاص رو ندارند قطعا به کار اداره کشور نخواهند آمد. رای نخواهم داد.
چاله میدونی در اصل اونایی هستن که ایشون رو اخراج کردن از دانشگاه
درودبه پزشکیان
با این اوصاف اکثریت قاطع مردم‌در انتخابات شرکت نخواهند کرد.
میخواستم به جلیلی رای بدهم ولی با مشاهده این حرکت حتما به پزشکیان رای خواهم داد
آبی از هیچکدام آقایان گرم‌نمیشود به هر کدام رای بدهیم فرقی ندارد
چون از هیچکدام کاری ساخته نیست.
خیلی وضع خرابه ظاهرا
با این رفتار ها و بی برنامه‌ گی کاندیدا ها و اینکه خودشان میگویند هیچکاره هستند حداکثر شاید ۱۰٪ در انتخابات شرکت کنند.
رفتار مشاور آقای پزشکیان که عنوان استاد دانشگاه را یدک می کشد، غیر حرفه ای بود. اما رفتار پزشکیان بسیار متین بود و این اتفاق هیچ چیزی از ارزش آقای پزکشیان کم نمی کند. فقط هشداری برای ایشان محسوب می شود که امروز در ستاد ایشان افراد تندروی وجود دارد که باید هواسش باشد. البته در جبهه اصئل گرایان نیز این اتفاق به شکلی دیگری برای اقای قالیباف هم افتاد. که بسیار نگران کننده است. هر دو گروه باید امواظب همچون افرادی باشند اکنون به مطامع مختلف در ستاد ها جضور دارند.
خوب کرد . اگر یک سیلی هم به کارشناس نما زده بود من رای می دادم
مردم آگاه هستند ومی دانند باخراب کردن حریف ومنحرف وبی دین خواندن آنان کاری از پیش که نمی برید بماندبلکه نتیجه ی عکس هم می دهد به هر کسی حمله کردید مردم ازاوحمایت بیشتری کردند این بار هم ببینید
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری