قرار ساعت ۱۷

مناظره ها صراحت ندارند/ رئیسی موفق ترین بود / دهه تعارض ها برنگردد/ قالیباف شایسته ترین نامزد انقلابی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی (زادهٔ ۲۵ اسفند ۱۳۴۱) روحانی و سیاستمدار اصول‌گرای ایرانی است که نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های هفتم، هشتم و یازدهم بوده‌است؛ همچنین ایشان داوطلب ثبت‌نام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بوده که احراز صلاحیت کسب نکرده است.
کد خبر: ۱۲۴۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶ 22 June 2024

رئیسی موفق ترین رئیس جمهور از 1368 بود / قالیباف شایسته ترین نامزد انقلابی است

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی نماینده تبریز در مجلس یازدهم در گفتگو با تابناک در خصوص انتخابات و حاشیه‌های آن، گفت: رویکرد همه افراد جریان انقلابی باید رویکرد همگرایی باشد با هدف افزایش مشارکت مردم در انتخابات تا یک رئیس جمهور شایسته انتخاب شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی (زادهٔ ۲۵ اسفند ۱۳۴۱) روحانی و سیاستمدار اصول‌گرای ایرانی است که نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های هفتم، هشتم و یازدهم بوده‌است؛ همچنین ایشان داوطلب ثبت‌نام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بوده که احراز صلاحیت کسب نکرده است.

متن انتخاباتی این گفت‌وگو را در زیر بخوانید و تماشا کنید:

 

شما در نامه کنارهگیری از انتخابات،  گفتید که جبهه انقلاب نیروهای شایسته زیادی دارد،   اگر الان بخواهید از نامزدی شایسته در جبهه انقلاب حمایت کنید، کدام را نام میبرید؟

میرتاج‌الدینی: در حال حاضر ۵ نفر از نیروهای جبهه انقلاب به عنوان نامزد انتخاباتی حضور دارند که گفت‌وگو و مناظرات را نیز شروع کردند و هر کدام از این افراد اگر تا انتهای رقابت بمانند و در نظرسنجی‌‌ها پیشتاز شوند برای ما هم قابل قبول است.

همه افراد شایسته هستند لکن در انتخاب فرد برای ریاست جمهوری ما باید به دنبال فرد قوی‌تر،  صالح‌تر و شایسته‌تر برویم . من در مجموع این‌ افراد، کسی را قوی‌تر میدانم؛ با‌توجه به شناختی که از ایشان دارم و در مجلس شورای اسلامی چهار سال به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی بودند و  با ایشان کار کردم؛ گذشته‌شان را مطالعه کردم با مسؤلیت ‌های اجرایی گسترده‌تری که داشتند؛ بنده آقای محمد باقر قالیباف را انتخاب کرد.


بعضی‌ها می گویند پزشکیان احمدی نژاد اصلاحات است؟ موافقید؟

میرتاج‌الدینی: شخصیت‌های ویژگی خاص خود را دارند خیلی نمی‌شود با هم مقایسه کرد. تنها تفاوت ما با  پزشکیان  در گرایش سیاسی است که ایشان در جریان اصلاحات و بنده در جبهه اصولگرایان و نیروهای انقلاب هستم؛ از نظر ذائقه سیاسی و گرایش سیاسی با هم تفاوت داریم.

تعداد بازدید : 112

قوی ترین و موفق ترین رییس جمهوری که از سال ۱۳۶۸ تا الان  انتخاب شده است،‌ از نظر شما کیست؟

میرتاج‌الدینی: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی است.

بهترین راهکار رسیدن به نامزد واحد و اجماع نیروهای انقلاب را چه می دانید؟

میرتاج‌الدینی: اول رویکرد همه افراد جریان انقلابی و اصول‌گرا باید رویکرد همگرایی باشد با هدف بالا آمدن مشارکت مردم در انتخابات تا یک رئیس جمهور شایسته انتخاب شود. دوم  نظرسنجی‌‌های معتبر علمی و قابل اعتماد باید مبنای کار باشد. نکته بعدی به داوری بزرگان جریان انقلاب نیز اعتماد کنیم و احترام گذاریم در یک بررسی منطقی نامزد انتخابی را انتخاب کنیم لکن اقبال و انتخاب مردم هر چه که باشد به آن احترام بگذاریم.

 

پیش‌بینی شما از فضای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه است؟ و مشارکت را از نظر شخص خود چند درصد حدس می‌زنید؟

میرتاج‌الدینی: در حال حاضر نظر سنجی‌ها حدود ۵۰ درصد نشان می‌دهد اگر شور انتخاباتی در هفته آتی بیشتر شود قطعا مشارکت نیز افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.

 

رقابت انتخاباتی را بین کدام نامزدها شما می‌بینید؟

میرتاج‌الدینی: جریان‌های سیاسی که وجود دارند در جمع جریان نیروهای انقلابی قالیباف و جلیلی جلوتر هستند و یک رقابت درون گروهی دارند اما بیرون جریان انقلابی بین پزشکیان و همین ۲ فرد جریان انقلابی رقابت وجود دارد.

 

پیروز این میدان رقابت انتخاباتی از نظر شخص شماکدام نامزد است؟

میرتاج‌الدینی: ما نمی‌توانیم بگوییم ولی خواسته ما این است که دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تداوم داشته باشد؛ جریان انقلابی پیروز شود و ما دوباره به دوره دهه نود برنگردیم؛ دهه‌ای که دوره مطلوبی برای کشور ما نبود. تعارض بین دولت و حاکمیت؛ بسیاری از مشکلاتی که الان در کشور داریم میراث همان دوران است. آرزو داریم که دوباره تکرار نشود آیت‌الله شهید رئیسی دولت انقلابی و خدوم از خود به مردم نشان داد و ما تکرار رجایی را در گام دوم انقلاب مشاهده کردیم، آرزو داریم جریان خدمت صادقانه، خالصانه، بدون تنش و حاشیه در دولت  حداقل در یک دوره هشت ساله تداوم داشته باشد.

ثمره دولت خدمتگزار، دولت مردم و انقلابی که مردم بیشتر این خدمات را ببینند. در دولت دوازدهم ما مسائلی را مشاهده کردیم که نتیجه نداد؛ می‌گفتند که ما زبان دنیا را بهتر می‌دانیم اما از این ارتباطات گشایشی برای کشور نشد با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی روابط کشور ما  با عربستان درست شد، روابط با برخی کشورها در حال انجام است مانند مصر و بحرین در حقیقت روابط ما با همسایه‌ها تقویت شد در حالیکه در گذشته اینگونه نبود حتی روابط کشور با دنیا نیز خیلی بهتر شد، بعد شهادت آیت‌الله رئیسی و یارانشان احترامی که دنیا به جمهوری اسلامی ایران داشت احترامی بود که در گذشته اصلا اتفاق نیفتاده بود.

چندین کشور همچون کشور بزرگ هندوستان عزای عمومی در کشور خود اعلام کرد؛ اعلام سکوت‌هایی در مجامع بین‌المللی مانند سازمان ملل شما این را در نظر بگیرید دولت قبل اگر  روابط با دنیارا واقعا بلد بودند بریکس آن زمان هم بود چرا نتوانستند عضویت در بریکس را داشته باشند؟ همین‌طور عضویت در پیمان شانگهای را داشته باشند این‌ها اگر زبان ارتباط با دولتها را بلد بودند چرا نتوانستند نفت کشور را بفروشند، خود آقای روحانی گفتند؛ این را از زبان آیت‌الله شهید رئیسی چند بار از خودشان شنیدم که در جلسات سران آقای روحانی میگفت که هر کس بتواند دویست هزار بشکه نفت بیشتر بفروشد من او را وزیر نفت می‌کنم در حال حاضر فروش نفت کشور سه برابر شده است. پس این موضوعات توانایی نیروهای انقلابی را نشان می‌دهد و ما انتظار داریم که این خط دولت شهید رئیسی در دولت آینده ادامه پیدا کند و نامزدهای ریاست‌جمهوری جریان انقلابی این وعده را دادند  که هر کدام انتخاب شدند این مسیر را با ابتکارات جدید در حوزه‌های اقتصادی با راه‌حل‌های قوی‌تر و بیشتر  برای حل مسائل کشور اقدام کنند.

 

پیوست صحبت قبل شما اگر جای آقای روحانی بودید چه کاری را انجام می‌دادید و کدام کار را انجام نمی‌دادید؟

میرتاج‌الدینی: من جای آقای روحانی نیستم؛ ولی اگر مسؤلیتی برایم باشد ابتکارات و ایده‌های خود را دنبال می‌کنم.

 

تعارض بین دولت و حکومت در دولت تدبیر امید بیشتر بود یا آقای احمدی‌‌نژاد؟

میرتاج‌الدینی: هر ۲ احمدی‌نژاد در دوره دوم این تعارض را بیشتر کرد زمان روحانی که این تعارض از اول بود.

 

اولین کلمه‌ای که با شنیدن این اسامی  به ذهن شما خطور می‌کند را برایمان بیان کنید!

محمد باقر قالیباف

میرتاج‌الدینی: مرد عمل و مدیر توانمند

علیرضا زاکانی

میرتاج‌الدینی:فرد انقلابی و تلاشگر

سعید جلیلی

شخصیت ارزشمند و برنامه‌ریز

سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی

فردی نجيب و دارای برنامه

مسعود پزشکیان

میرتاج‌الدینی: شخصیتی دارای فن بیان خوب

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی

میرتاج‌الدینی: دارای سوابق گذشته و تجربیات زیاد در عرصه‌های مختلف

 

از نظر شما مناظره اول نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه بود؟

میرتاج‌الدینی: من با بعضی از افراد که صحبت کردم و خودم هم مناظره را مشاهده کردم، برای همه انتظار بیشتر از این مناظره بود که هیجان و شور بیشتری داشته باشد و در بحث موضوعات اقتصادی ملموس‌تر از این می‌توانستند  صحبت کنند بیشتر تئوری و نظری صحبت می‌کردند. من اگر آنجا بودم نکاتی را عنوان می‌کردم؛ در توضیح برنامه هفتم باید سریع‌تر می‌گفتند که چرا برنامه‌های پنج ساله قبلی نشد که  بیشتر از ۳۰ درصد تحقق پیدا کند آیا واقعا می‌توانند این برنامه را بالاتر از ۴۰ درصد و ۵۰ درصد اجرا کنند این نکته را من ندیدم کسی شفاف بیان کند که ما تا منابع برنامه را تامین نکنیم قادر نخواهیم بود که  ۳۰ و ۴۰ درصد بیشتر این برنامه را اجرا کنیم، همچنین برای کسری بودجه راهکار عملی کسی مسایلی را عنوان می‌کرد، برای کنترل تورم نظرات علمی و اقتصادی را می‌گفتند اما اینکه چگونه مشکل تورم را کنترل می‌کند راهکار ملموسی نمی‌گفتند همچنین مشکل خودرو را یک نفر صریح باید بیان می‌کرد چرا واردات خودرو شکل نگرفت چون رئیس جمهور خیلی توانایی دارد جایگاه و مقامش خیلی اختیارات دارد می‌توانست بگوید من واقعا مساله خورو را حل میکنم و به این شکل حل میکنم درب واردات خودرو را باز می‌کنم طوری عمل میکنم که نیاز به ارز بانک مرکزی نداشته باشیم رئیس جمهور می‌تواند این مسائل را قشنگ بگوید و عمل هم کند. بعضی از اینها نیاز به قانون هم ندارد ما در گذشته قانون منع واردات خودرو را نداشتیم دولت‌ها خودشان این  مسیر را بستند و به این مشکل رسیدیم نهایتا در مجلس تصویب کردیم که دولت‌ واردات خودرو را انجام دهد. ما قانون نداشتیم که واردات خودرو انجام ندهیم ولی از بس دولت‌ها انجام نمی‌دادند مجلس ورود پیدا کرد که دولت واردات خودرو را انجام دهد اما باز هم اینجا کامل نتوانست این مشکل را حل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۷۶
عجب. جوری از خوبیهای رئیس جمهور سابق صحبت میکنه هر کس ندونه فکر میکنه رئیس جمهور در مدت 3 سال کشوری با امکانات بورکینافاسو تحویل گرفته و سوییس تحویل داده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
واسه ایشان و همفکران شان در تندروهای جبهه پایداری ها

که بسیار خوب بودند و همشون را داخل دولت و مجلس و

نهادهای حکومت کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
خدای من
نماینده مجلس؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
درود به شرفت ، گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
جلیلی وزاکانی هیچچچچچچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
ایشان نتونست پیش بینی کند که احمدی نژاد مادر چاوز را بغل نکند چطوری چنین حرفی که مرغه پخته خنده اش می گیره زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
بالای هزار هزار میلیارد بدهی تحویل گرفت با امار کورنا با رکود در مسکن و تورم پنجاه درصد دولت قبل حتی نمی تونست کارت ملی تولید کنه چقدر متعصبید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
این حاجی کسی است که در زمان محمود هاله ی نور دیده،چنان مجیز معجزه ی هزاره ی سوم را می گفت که بیا و ببین،حالا هم داره همون کار را برای سردار دکتر خلبان ،میکنه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
اخه شما از کدوم کار رئیسی دم میزتید؟
ادم شاخ درمیاره بخدا
عجب !
پاسخ ها
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
قطعا هر چه ایشان بگوید را من انتخاب نمی‌کنم

و حتما به پزشکیان رای خواهم داد که هم دکترایش،واقعی

است و هم هیچگونه لکه سیاهی در زندگی خود و خانواده

شان ندارد و هم ۴ سال وزیر موفق بهداشت خاتمی بودند

و هم سه دوره نمایندگی مجلس را داشته اند

و هم تسلط به دین اسلام رحمانی و واقعا پیرو عدالت و منش، علی ع هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
آقایون چون شکمشون سیره خبر ندارن ملت 3 سال قبل چی کشیدن. گوشت و اکثر میوه ها کلا از سفره مردم حذف شد
اصلا هر چی شما بگید. بگید کی رئیس جمهور بشه ما قبول داریم.
چرا از بی ارزش شدن ریال چیزی نمی گویید ؟ در حالی که ایران یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیاست اما بی ارزش ترین پول ملی را دارد چرا کسی پاسخگو نیست ؟ مسئول این وضعیت کیست؟
ارزیابی های شما همیشه اینطور بوده است در زمان احمدی نژاد آنطور و الان هم اینطور !!
حاج آقا بی خبری از جامعه ، بی خبر
بهترین رئیس جمهور تاریخ ایران رفسنجانی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
مشخصه بچه ای سن و سالت کمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
رفسنجانی در سازندگی عالی عمل کرد اما بهترین بخوایم بگیم خاتمی بود
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
به شهادت تمام آمارهای بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و سازمان آمار و شهادت میلیونها نفر از جمعیت کشور

موفق ترین و پاکدست ترین و آبرومند ترین دولت خاتمی بود و رشد اقتصادی ۱۱ درصدی و تورم ۶ درصدی و ثابت

نگهداشتن ۷ ساله نرخ ارز و پس انداز دلارهای نفتی در صندوق ذخیره ارزی که خودش مبتکر آن بود

و ساخت هزاران خانه بهداشت و بیمه سلامت و مدرسه ووو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
خیر با اختلاف جناب آقای دکتر محمد خاتمی بود. از اسمش سالها است عده ای دارند می خورند.
ناشناس
| Romania |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
۱۱:۵۸
دولت رفسنجانی یکی از بدترین دولت های تاریخ ایران بود اما قطعا بهترین دولت در جمهوری اسلامی بود تو هم سواد نداری که قدرت خرید مردم در زمان رفسنجانی را با الان مقایسه کنی بعد به دیگران بگی بچه هستند چون جوابی نداشتی بنویسی به سفسطه و حرف مفت زدن رو آوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
همین حجاب اجابری سیم کارت یک میلیون تومانی خودور چند میلیون نتیجه کار رفسنجانی بود
اگر پوتین در باتلاق اوکراین گیر نیفتاده بود .نه در بریکس نه در شانگهایی و نه ایجاد روابط با عربستان و... هیچکدام نصیب شما نمی شد که حالا پزش را بدهید. تازه پیمان هاییبه درد نخور و غیر عملیاتی...فروش نفت را هم آمریکا به خاطر ایجاد تعادل در بازار اجازه داده و تازه پلشم که کامل دریافت نمی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
اواقعا این کارشناس بود
اگر اشتباه نکنم ایشان یک زمانی معاون احمدی نژاد بود
این حاجی معاون حقوقی پارلمانی معجزه هزاره سوم بود این حرفها ازش عجیب میست.
باشه
مردم شایسته انتخاب بین خوب و خوبتر ند
نه حتی بین خوب و بد
دفاع از انتخاب بد از ترس بد تر یعنی خواری ملت
مردم را ارج گذارید.
تابناک خودتو بی خودی خوشحال نکن ایشان متفق قسم خورده ی دکتر پزشکیان است
حرفهای کلی وبدون مقایسه شاخص های اقتصادی و فرهنگی.دوره این کلی گویی تمام شده. براساس مرکز آمار ایران بهترین دوره با کمترین نرخ تورم و بالاترین درصد رضایتمندی مردم به دوره آقای خاتمی مربوط است. وبالاترین نرخ تورم سالانه با ۲۹.۸ به دوره آقای ریسی.
اینکه در بین 5 نفر اصول گرا قالیباف از همه اصلح تر است را قبول دارم
ولی اینکه رئیسی موفق ترین رئیس جمهور بوده را اصلاً
تیم رئیسی فقط بلدند همه چیز را گردن دولت قبل بندازند
اصلا انگار نه انگار که 3 سال است کل کشور در اختیار انهاست
چه جالب! اینو نمیدونستیم!
قالیباف رای نداره تو مجلس هم اول نشد ایشون ربطی به رییسی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
فقط پزشکیان صلاحیت و دارای استاندارد ریاست جمهوری در بین این شش نفر میباشد و لاغیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
پزشکیان = حسن
با مردم صادق باشید
ایشون درست میگه ولی تعریفش از موفقیت و معیارهاش برای موفقیت با بقیه فرق میکنه.
شما اول باید پاسخگوی دوره احمدی نژاد باشی تابعد .
جالبه از همه تعریف وتمجید کرد به پزشکیان که رسید گفت فن بیان خوبی دارد
یعنی فقط حرفهای خوبی میزنه!!
بعد دولت رئیسی با این همه کارهای خوبی که انجام دادند بفرمایید چرا مردم مخصوصا اقشار ضعیف و فقیر روز به روز وضع واوضاعشون بدتر میشد؟ پس خروجی این همه فروش نفت و چه و چه کجا باید خودشو نشون میداد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
خروجیش واسه خودشون و اطرافیان خوب بود نه برای مردم
توسظ حاج آقاها احاطه شدیم و گریزی هم نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
خودمون انتخاب کردیم
حاجی گوشت کیلویی چند برنج کیلویی چند بازم بگم ........... سال 1400 چند بود !؟
حجت الاسلام حسن پزشکیان حتما رای میاره! فقط حسن کلید رو هنوز تحویل نداده بهش!
من یکی تا آخر عمرم هر کسی از کابینه روحانی از هر کدوم از نامزدها حمایت کنه بهش رای نمیدم چه قالیباف باشه چه پزشکیان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
به زاکانی رای بده میخواد سالی ۲۰ گرم طلا بده بهت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
من کلا رای نمیدم مهم نیست کی از کی حمایت کنه
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
۱۴:۰۵
هر کسی رای بده یعنی شرایط روز کشور مورد تاییدش هست هیچ فرقی هم نداره به جلیلی رای بده یا پزشکیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
االحق که مردم فراموشکاری هستیم و حقمونه که تو این شرایط زندگی کنیم ... چه رای ؟؟ برای چی باید رای بدیم ؟/
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
تو رای بده لطفا و به پزشکیان رای بده
چون رای ندی زاکانی رییس جمهور میشه بعد باید مردها هم چادرسر کنند هاااا
بعد گله نکنی
تو فقط نماینده خودت از تبریزی. نماینده بقیه تبریزی ها نیستی.
آقای میرتاج الدینی ما به گدشته شما نگاهی کردیم هرکجا پست داشتی یا تعطیل شده یا جمع شده خیلی مدیر موفقی هستید سپاس از نظرات شما بزرگوار
زاکانی رئیس جمهور است .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
زاکانی فقط برای رفتار چاله میدانی آورده شده نه بیشتر تا آخر هم نمی ماند و طبق معمول بعد از لجن پراکنی کنار می رود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
عمرا.
ایشان پوششی-روکشی است. ملت را بازی داده و وقت ملت را گرفته
وحانی و سیاستمدار اصول‌گرای ایرانی....من دیگه حرفی ندارم
در خواست نظارت در باز میوه وارزاق مردم چون قیمت ها 3-4 برابر شدند. انصاف نیست.
واسطه گران دارند می تازند. به داد حقوق بگیر وبازنشسته برسید
ای مسئول.

آلان 5-6 سال هست که مسئولین می گویند می خواهیم همسان سازی را انجام دهیم و1403 هم فرمودند فرودین بعد آقای داود منظور وزیر رفاه وریس امور اداری گفتند همسان سازی را در اردیبهشت انجام می دهیم بعد بدون عذر خواهی گفتند خرداد 1403 همسان سازی را انجام می دهیم.هنوز طبق قانون انجام ندادند.
از سوی دیگر تورم سر کش شده است ونظارت اصلا نیست بازاریان به جان مردم افتادن
گیلاس 200 هزار تومان- قیضی 190 هزار تومان و......
فقط پزشکیان صادق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
بالاخره امثال تو هر 4 سال یه بار یکی علم میکنن و زندگی مردمم که هر سال نابود تر .......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
هیچکدام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
پزشکیان گفت هیچ کدوم از خانوادش هیچ جا نیستنن دخترش گفت در پتروشیمی جمع هستم پزشکیان یک زمانی معجون ممنونع کرد دنبال گشت ارشاد بود خود روحانی حجاب اجباری امضا کرد
من پزشکیان رو قبول داشتم ولی از وقتی چسبیده به ظریف، متاسفم براش

هراس دارم از دور و بریاش
خوب سر مردم را گرم کردید صدای کسی در نمیاد سه چهار عدد شلیل میشود صد و هشتاد هزار تومن
زیاد به حرف های افرادی مثل میرتاج الدینی نباید توجه کرد. چرا که ایشون شش دونگ حواس و کلام و عملش در خدمت جناح خاصیه.
مرغ پخته خنده اش میگیره مال اینجاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
مرغ پخته کجا بود که بخنده. مرغها پرکشیدن و رفتن
واقعا ایشون نماینده مجلس بوده؟؟!!
حرف مفت دیگه خریدار نداره
2.2میشه چهارتا نه اون که به نفع توست
منم میتونم بگم عابدزاده بهترین نوک حمله تاریخ فوتبال ایران بوده اما همه میدونن چرت میگم
نظر امثال این آقا نشون می ده تا چه اندازه از اوضاع کشور و جامعه بی خبر هستند امثال این فرد با همین درجه از آگاهی از جامعه تصمیم های کلان هم گرفته و می گیرند
رئیسی یک پدیده بود که هنوز به دنیا شناسانده نشده بود و از دست رفت
بااحترام،البته برای ایشان که صاحب منصبی نبود دهه خوبی نبود.
آقای قالیباف ۴ بار نامزد شده و مردم ۴ بار گفتن ایشون رو نمی خوان! به نظر مردم تمکین نمی کنید چرا!!!!
جدی این حاج آقا، نماینده مجلس بوده؟؟؟
جناب تاج الدینی
شما که قالیباف را تائید می کنید آیا به تخلفات متعدد ایشان و خیانت در امانت در اموال عمومی توسط ایشان را که در محافل مختلف high light می شود را بررسی کرده و مطمئن هستید که این موارد اتهامات درست یا نادرست است ؟؟؟
قالیباف
روحانی دوم است
گول نخورید
ایشان از تبریز رای نیاورد
من هم اگر مفت و مجانی از سفره مردم میخوردم همچون سخنانی را میگفتم
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری