تحلیل محتوای بیانیه کناره گیری رئیس جمهور آمریکا از انتخابات

جو بایدن اسب زین شده را به جانشینش می‌دهد!

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در بیانیه کناره گیری‌اش سعی کرد با تشریح مواضع خود تاکید کند که همه چیز رو به راه است و رئیس جمهور بعدی یک آمریکای قوی و سرپا را تحویل می‌گیرد و به قول معروف یک اسب زین شده را به رئیس جمهور بعدی تحویل می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۴۹۲۳۹
|
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹ 21 July 2024
|
2986 بازدید

جو بایدن اسب زین شده را به جانشینش می‌دهد!

تحلیل محتوای بیانیه کناره گیری جو بایدن نشان می‌دهد او قصد داشته این پیغام را بدهد که یک اسب زین شده را به جانشینش تحویل می‌دهد.

به گزارش تابناک، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در بیانیه کناره گیری‌اش سعی کرد با تشریح مواضع خود تاکید کند که همه چیز رو به راه است و رئیس جمهور بعدی یک آمریکای قوی و سرپا را تحویل می‌گیرد و به قول معروف یک اسب زین شده را به رئیس جمهور بعدی تحویل می‌دهد. در متن بیانیه او آمده است:

«هموطنان آمریکایی من،

در طول سه سال و نیم گذشته، ما به عنوان یک ملت پیشرفت بزرگی داشته‌ایم. امروز آمریکا قوی ترین اقتصاد جهان را دارد. ما سرمایه‌گذاری‌های تاریخی در بازسازی کشورمان، کاهش هزینه‌های داروهای تجویزی برای سالمندان، و گسترش مراقبت‌های بهداشتی مقرون‌به‌صرفه برای تعداد بی‌سابقه آمریکایی‌ها انجام داده‌ایم. ما مراقبت‌های ضروری را برای یک میلیون آسیب دیده که در معرض مواد سمی قرار دارند، ارائه کرده‌ایم. اولین قانون ایمنی اسلحه در 30 سال گذشته را تصویب کرد. اولین زن آفریقایی آمریکایی را به دادگاه عالی منصوب کرد. و مهم ترین قانون آب و هوا در تاریخ جهان را تصویب کرد. آمریکا هرگز بهتر از امروز موقعیت رهبری را نداشته است.

من می‌دانم که هیچ یک از این کارها بدون شما، مردم آمریکا انجام نمی شد. ما با هم بر یک بیماری همه گیر در یک قرن و بدترین بحران اقتصادی از زمان رکود بزرگ غلبه کردیم. ما از دموکراسی خود محافظت و حفظ کرده ایم. و ما اتحادهای خود را در سراسر جهان احیا و تقویت کرده‌ایم.

خدمت به عنوان رئیس جمهور شما بزرگ‌ترین افتخار زندگی من بوده است. و در حالی که قصد من این بوده است که دوباره انتخاب شوم، معتقدم که به نفع حزب و کشورم است که کناره گیری کنم و تنها بر انجام وظایف خود به عنوان رئیس جمهور برای باقیمانده دوره خود تمرکز کنم.

من در اواخر این هفته با جزئیات بیشتری در مورد تصمیم خود با ملت صحبت خواهم کرد. در حال حاضر، اجازه دهید عمیق ترین قدردانی خود را از همه کسانی که برای انتخاب مجدد من بسیار تلاش کرده اند ابراز کنم. من می خواهم از معاون رئیس جمهور کامالا هریس به خاطر شریک فوق العاده ای در تمام این کار تشکر کنم. و اجازه دهید قدردانی صمیمانه خود را از مردم آمریکا به خاطر ایمان و اعتمادی که به من دارید ابراز کنم.

من امروز چیزی را که همیشه دارم باور دارم: اینکه آمریکا کاری نیست که نتواند انجام دهد، وقتی ما با هم انجامش می‌دهیم. فقط باید به یاد داشته باشیم که ما ایالات متحده آمریکا هستیم.»

جو بایدن از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره‌گیری کرد

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟