تائید خبر «تابناک»؛

استانداران خراسان رضوی، فارس و یزد مشخص شدند + سوابق

در جلسه امروز هیئت دولت استانداران استان های خراسان رضوی، فارس و یزد مشخص شدند. پیشتر «تابناک» از انتصاب غلامرضا مظفری به عنوان استاندار خراسان رضوی و حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس خبر داده بود.
کد خبر: ۱۲۶۴۵۶۷
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷ 09 October 2024
|
2242 بازدید

استانداران فارس، خراسان جنوبی و یزد مشخص شدند

در جلسه امروز هیئت دولت استانداران استان های خراسان رضوی، فارس و یزد مشخص شدند.

در این جلسه غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی، حسینعلی امیری استاندار فارس و محمدرضا بابایی استاندار یزد شدند.

پیشتر «تابناک» از انتصاب غلامرضا مظفری به عنوان استاندار خراسان رضوی و حسینعلی امیری به عنوان استاندار فارس خبر داده بود.

به گزارش تابناک استان‌ها - غلامحسین مظفری استاندار خراسان رضوی، حسینعلی امیری استاندار فارس و محمدرضا بابایی استاندار یزد شدند.

استانداران فارس، خراسان جنوبی و یزد مشخص شدند

سوابق غلامحسین مظفری

غلامحسین مظفری متولد سال ۱۳۴۷ شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی است. دکتری مدیریت و برنامه ریزی شهری و به عنوان نماینده مردم فهیم و فرهنگ مدار شهرستان نیشابور در مجلس شورای اسلامی مشغول به فعالیت بوده است. ریاست جهاد دانشگاهی استان خراسان، معاون استاندار خراسان بزرگ، دو دوره معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور و معاون استاندار تهران از دیگر سوابق اجرایی اوست. 

استانداران فارس، خراسان جنوبی و یزد مشخص شدند
سوابق حسینعلی امیری

حسینعلی امیری در بهمن ماه سال ۱۳۴۵ در سنقر کلیایی از توابع استان کرمانشاه به دنیا آمد. وی تحصیلات متوسطه را در محل تولد خود سپری کرده و پس از آن مدرک کارشناسی خود را از دانشکده علوم قضایی قوه قضاییه، کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه شیراز و دکترایش را در رشته حقوق عمومی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران دریافت کرده است.

حسینعلی امیری در دولت حسن روحانی معاون امور مجلس رییس‌جمهور بود. وی همچنین قائم‌مقام وزیر کشور و سخنگوی وزارت کشور و قاضی دیوان عالی کشور و مأمور در دولت بود. او در سال ۱۴۰۰ رییس شعبه ۴۲ دیوان‌عالی کشور شد.

استانداران فارس، خراسان جنوبی و یزد مشخص شدند

سوابق محمدرضا بابایی

محمدرضا بابایی در سال ۱۳۴۵ در محله اکبرآباد یزد به دنیا آمده است. او ایثارگر هشت سال دفاع مقدس است و معاونت استانداری یزد را در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟