خطرناک‌ترین اسلحه تیم‌ملی از نگاه روزنامه قطری

روزنامه الوطن از مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان خطرناک‌ترین اسلحه‌های تیم ملی فوتبال ایران یاد کرد و از ماموریت سنگین مدافعان قطری در دیدار حساس با شاگردان امیر قلعه‌نویی نوشت.
کد خبر: ۱۲۶۵۷۷۹
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ 15 October 2024
|
862 بازدید

خطرناک‌ترین اسلحه تیم‌ملی از نگاه روزنامه قطری

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای هفته چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در گروه A آسیا تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در دوبی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی به میزبانی ایران در امارات برگزار می‌شود.

روزنامه الوطن قطر با تیتر «طارمی و آزمون، خطرناک‌ترین اسلحه‌های ایران» نوشت: مسئولیت بزرگ بر عهده خط دفاعی خواهد بود تا سردار آزمون و مهدی طارمی، دو مهاجم سرشناس ایران را که خطرناک‌ترین سلاح این تیم‌اند، مهار کنند. ایران مهره‌های بسیار خوبی در کارهای هجومی دارد که بدون شک خطرناک‌ترین آنها طارمی و آزمون‌اند که یکی در اینتر بازی می‌کند و دیگر هم به‌تازگی راهی الاهلی امارات شده است.

الوطن در ادامه نوشت: مارکس لوپس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر برای مهارکردن مهاجمان خطرناک ایران مجبور است سیستم تیمش را دفاعی‌تر کند؛ به طوری که از پنج مدافع استفاده خواهد کرد و در این صورت یک یار هجومی کم می‌شود و به جای سه مهره هجومی تنها از اکرم عفیف و معز علی در خط حمله استفاده خواهد شد. تاکتیک لوپس در این بازی استحکام خط دفاعی و زدن گل زودهنگام به ایران خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری قبل از بازی تاکید کرد که در دیدار با ایران برنامه خاصی برای از کار انداختن نقطه قوت تیم قلعه‌نویی دارد.

ایران و قطر از سه بازی نخست‌شان به ترتیب هفت و سه امتیاز اندوخته دارند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟