حزب‌الله مسئولیت حمله به منزل نتانیاهو را بر عهده گرفت

حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه ضمن برعهده گرفتن مسئولیت عملیات علیه منزل بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که بزودی شماری از نظامیان اسرائیلی به اسارت مقاومت لبنان در‌خواهند آمد.
کد خبر: ۱۲۶۷۲۶۵
|
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ 22 October 2024
|
975 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس؛ مسئول روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان محمد عفیف امروز سه‌شنبه اعلام کرد که طولی نخواهد کشید که اسرای دشمن را خواهیم داشت و بر سر آنها مذاکره خواهد شد. 
وی ادامه داد که بزودی مذاکرات غیر مستقیمی برای تبادل اسرا انجام می‌شود. همانطور که شهیدمان اعلام کردند ما اسرای خود را در زندان‌ها رها نمی‌کنم. دشمن مسئول حفظ جان و سلامت اسرای ما است. به زودی نظامیانی از دشمن را به اسارت می‌گیریم.اظهاراتی که اسرا زیر شکنجه بر زبان بیاورند، هیچ ارزش و اهمیتی ندارد.

آتش‌ در برابر آتش، خون در برابر خون 

وی در ادامه خطاب به صهیونیست‌ها گفت که حزب‌الله هرگز پرچم سفید را بالا نخواهد برد. «آتش در برابر آتش و خون در برابر خون؛ این پاسخ ماست».
عفیف با اعلام این‌که حزب‌الله رسما مسئولیت حمله پهپادی چند روز پیش به منزل نتانیاهو در قیساریه را بر عهده می‌گیرد، تصریح کرد: ️»به نتانیاهوی جنایت‌کار می‌گوییم که اگر در گذشته دست ما به تو نمی‌رسید، امروز بین ما تو زمان نشان می‌دهد که پیروز میدان کیست».

حزب‌الله از موسسه قرض‌الحسن کمکی دریافت نمی‌کند

وی در بخش دیگری از سخنانش به هدف قرار گرفتن موسسه قرض‌الحسن توسط رژیم صهیونیستی و ادعاهای تل‌آویو علیه این نهاد مالی اشاره کرد و توضیح داد که حزب‌الله به هیچ عنوان اسلحه و حقوق کارکنان خود را از این موسسه دریافت نمی‌کند. اسرائیل به به بهانه‌های پوچ و در راستای تداوم جنایاتش این موسسه را هدف قرار داده است. 
عفیف ادامه داد که این نهاد مالی، به تمامی مردم لبنان خدمات می‌دهد و حزب‌الله لبنان به این موسسه کمک می‌کند نه اینکه از آن کمک می‌گیرد.

مقاومت در بهترین وضعیت قرار دارد

مسئول رسانه‌ای حزب‌الله تأکید کرد که جنایات رژیم صهیونیستی بر روحیه مردم لبنان تاثیری نخواهد گذاشت و خطوط لجستیکی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.
 وی افزود که مقاومت در بهترین حالت و آمادگی کامل قرار دارد. انواع سلاح‌ها را در اختیار دارد و روزانه ۲۵ عملیات انجام‌ می‌دهد و عملیات‌های مقاومت افزایش یافته است. 

عفیف ادامه داد: «موشک‌های ما در حیفا به اهداف برخورد می‌کنند...مجاهدان تانک‌های دشمنان را هدف قرار می‌دهند و سربازان صهیونیستی را به هلاکت می‌رسانند.

آمریکا مادر تروریست‌هاست

آمریکا مادر تروریستها و مسئول اول جنایات در غزه و لبنان است. این آمریکاست که به صهیونیست ها تسلیحات می‌دهد.

به دولت نبیه بری اعتماد داریم

گفت‌وگوها زیر آتش هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت. ما به جناب رئیس نبیه بری اعتماد کامل داریم. موضع ما کاملا شفاف و قاطع است.

اظهارات وزیر خارجه آلمان را محکوم می‌کنیم

مسئول روابط رسانه‌ای حزب‌الله همچنین اظهارات اخیر وزیر خارجه آلمان در توجیه کشتارهای رژیم صهیونیستی و قتل‌عام غیرنظامیان را قویاً محکوم کرد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات