در پذیرش نتایج انتخابات مشكلی نداریم

کد خبر: ۲۶۴۸۸۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵ 12 August 2012
|
2146 بازدید
سخنگوی جبهه ایستادگی خراسان رضوی گفت: در پذیرش نتایج انتخابات مشكلی نداریم.

محمد حسین روشنك در گفت و گو با ایسنا با بیان اینكه در پذیرش نتایج انتخابات مشكلی نداریم، افزود: مشكلاتی در شهر مشهد وجود داشته كه خیلی چشمگیر نبوده و توسط مسوول ستاد انتخابات در حال پیگیری است.

وی افزود: ما تمام افرادی كه به تایید صلاحیت شورای نگهبان رسیده‌اند را سربازان نظام می‌دانیم كه در مجلس انجام وظیفه می‌كنند اما ممكن است در توانمندی‌های آنها تفاوت باشد.

سخنگوی جبهه ایستادگی خراسان رضوی در مورد حضور مردم در انتخابات، خاطر نشان كرد: حضور مردم بیش از تصور سیاسیون داخل و خارج از كشور بوده و به جز مقام معظم رهبری كه معتد بودند جمعیت زیادی پای صندوق‌ها خواهد آمد، این مشاركت از باور همه به دور بود.

وی ادامه داد: مردم ایران ثابت كردند كه مردمی هستند كه نیازها را در مواقع مختلف به خوبی درك می‌كنند.

وی با بیان اینكه از اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات رضایت دارم، افزود: از مطبوعات، صدا و سیما و ستاد انتخابات تشكر می‌كنیم.

وی در پاسخ به اینكه آیا جبهه ایستادگی فعالیت خود را ادامه می‌دهد یا به انتخابات بسنده كرده است، افزود: جبهه ایستادگی در این انتخابات ماموریت اطلاع‌رسانی و جذب و تشویق مردم به حضور و رای دادن را داشت و در كنار جبهه‌های دیگر برای دفاع و كمك به مدیریت و اداره كشور همچنان باقی خواهد ماند و فعالیت خواهد كرد.

روشنك در پاسخ به این سوال كه بهترین راه نظارت بر عملكرد نمایندگان چه می‌تواند باشد، گفت: اگر نماینده‌ها بدانند باید به جایی پاسخگو باشند این بهترین نظارت است و مردم از طریق تشكل‌ها، جبهه‌ها و ائتلاف‌ها می‌توانند بر نمایندگان نظارت كنند و از طریق تشكل‌ها باید هم به نماینده‌ها نظارت و هم به آنها كمك شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟