دبیرخانه دائمی اجلاس رضایتمندی مشتری از برگزاری این اجلاس سراسری در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ در تهران خبر داد.
به گزارش بازتاب، این اجلاس نظر به اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ و صیانت از حقوق مردم و با استناد به مجوز شماره ۴۴۵۵/۱۵/۹۶ وزارت کشور (استانداری تهران) و حمایت نهاد ریاست جمهوری (مرکز آموزش مدیریت دولتی) به شماره ۳۲۰۹/۱۱ مورخ ۹۶/۰۶/۱۳ ، در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران، “اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری”، در مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد.
برنامه های کاربردی و محورهای اصلی این اجلاس به قرار زیر خواهد بود:
آشنایی با متدهای جهانی حوزه
آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاههای اقتصادی تولیدی و خدماتی
راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری
بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان
شناخت و بررسی چالش های کسب و کار
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در اجلاس با شماره تلفن ۸۸۳۲۶۳۲۰ (دبیرخانه دائمی اجلاس) تماس حاصل نموده و یا به آدرس اینترنتی www.Modiryatnovin.com مراجعه نمایند.