بعدازسه قهرمانی پیاپی اروپا، بزرگترین باشگاه دنیا به هشت تیم 2019 هم نرسید

رئال مادرید 1 - آژاکس 4 : پایان افسانه سفیدها بدست جادوگران آژاکس/ سولاری و پرز در شش روز هرسه جامِ سال را به باد دادند

در حالی که دیدار رفت رئال و آژاکس در هلند با نتیجه 2 بر یک به سود مادرید‌ی‌ها خاتمه یافته بود و آنها به یک مساوی نیاز داشتند، دیدار برگشت با نتیجه یک بر 4 به سود تیم پرانگیزه میهمان خاتمه یافت تا قهرمان افسانه ای سه دوره متوالی لیگ قهرمانان و رکورددار فتح این جام با سیزده قهرمانی، به درخشش خود در اروپا پایان دهد و پس از 9 سال‌ از صعود به یکچهارم باز بماند.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶ 06 March 2019
|
14203 بازدید
|
۱

در چارچوب دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 30 دقیقه دو دیدار برگزار شد که رئال مادرید در ورزشگاه سانتایگو برنابئو در مصاف با آژاکس در حالی که فقط یک تساوی برای صعود نیاز داشت، با نتیجه عجیب و غریب چهار بر یک باخت و حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم رئال مادرید که سرجیو راموس را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، در همان نیم ساعت ابتدایی بازی با مصدمیت باورنکردنی واسکز و وینیسیوس مواجه شد و از لحاظ روحی کاملا فرو ریخت. گلهای استثنایی بازیکنان آژاکس هم جای پاسخ و واکنش نگذاشت. برای آژاکس زیاش 7، نرس 19، تادیچ 62 و لاسه شونه 72 گلزنی کردند و آسنسیو در دقیقه 70 برای رئال گلزنی کرد. رئال سه بار به تیر کوبید و چندین فرصت مسلم را خراب کرد اما در نهایت بالاخره و پس از نه سال حضور مداوم در جمع تیم های پایانی جام، از دور رقابت ها کنار رفت تا شانس برای سایر قدرت ها هم باز شود.

آژاکس-لیگ-قهرمانان-اروپا-رئال مادرید-AJAX

دیدار رفت رئال و آژاکس با نتیجه 2 بر یک به سود مادرید‌ی‌ها خاتمه یافته بود. دیدار برگشت با نتیجه 4 بر یک به سود نماینده هلند خاتمه یافت تا قهرمان 3 دوره متوالی لیگ قهرمانان به افسانه خود در اروپا پایان دهد و پس از سال‌ها از صعود به یک چهارم باز بماند. در مجموع دو دیدار رفت و برگشت آژاکس با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

در دقیقه 93 ناچو با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد. همچنین در دقیقه 72 گل سوم آژاکس بعد از اینکه توپ اوت شد به جریان بازی برگشت و وارد دروازه کورتوآ شد. داور با بررسی صحنه توسط کمک داور ویدیویی هم گل را مردود اعلام نکرد تا VAR به داد سولاری و رئال نرسید. این در حالی بود که خارج شدن توپ از زمین مشخص و واضح بود.

شرح گل ها

شرح گل ها
حکیم زیاش، دقیقه 7 برای آژاکس: با اشتباه بازیکنان رئال مادرید، تادیچ از سمت چپ حرکت سریعی را آغاز کرد و در محوطه جریمه توپ را برای حکیم زیاش مهیا کرد و او با یک ضربه پای راست دروازه را گشود.

داوید نرس، دقیقه 18 برای آژاکس: دوشان تادیچ پس از یک حرکت رو به جلوی فوق العاده، پاس عمقی زیبایی را برای نرس مهیا کرد و او در مقابل دروازه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

دوشان تادیچ، دقیقه 62 برای آژاکس: در ادامه یک ضد حمله سریع و بیرون کشیدن توپ از بیرون خط اوت، توپ تقریبا نزدیک به خط محوطه جریمه به دوشان تادیچ رسید و او با یک شوت پای چپ دقیق و زیبا به طاق دروازه، تور را لرزاند.

مارکو آسنسیو، دقیقه 70 برای رئال مادرید: رگیلون با نفوذ از سمت چپ، با یک ارسال زمینی در محوطه جریمه آسنسیو را صاحب موقعیت کرد و او با یک ضربه پای چپ دقیق دروازه را باز کرد تا رئال امیدوار شود.

لاس شون، دقیقه 72 برای آژاکس: روی یک ضربه کاشته از سمت چپ محوطه جریمه، شون با یک ضربه استثنایی به پشت سر کورتوا دروازه را به شکلی استثنایی و تاریخی باز کرد.

این برای اولین بار از سال 2010 بود که رئال از راهیابی به یک چهارم نهایی باز می ماند. 9 سال پیش رئال با مربیگری پیگرینی، در یک هشتم ابتدا در زمین لیون 1-0 بازی را باخت و سپس در بازی برگشت با وجود اینکه به کمک گل رونالدو از حریف فرانسوی پیش افتاد اما در ادامه گل تساوی را دریافت کرد و در نهایت حذف شد. رئال از سال 2004 همواره در یک هشتم نهایی متوقف می شد تا اینکه سال 2011 مورینیو توانست بر این طلسم غلبه کرده و رئال را پس از 7 سال به نیمه نهایی برساند. از آن پس رئال همواره یک پای ثابت نیمه نهایی بود تا امسال که با شکست از آژاکس دیگر رنگ یک چهارم نهایی را هم نخواهد دید.

رئال مادرید 1 - آژاکس 4 : پایان افسانه رئال مادرید بدست جادوگران آژاکس/ سولاری در شش روز هرسه جام سال را به باد داد

دورتموند صفر- تاتنهام یک/ صعود انگلیسی ها در خاک آلمان

هری کین در دقیقه 49 برای تاتنهام گلزنی کرد تا این تیم با اقتدار در خاک ژرمن ها صعود کند. دیدار رفت با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان پوچتینو خاتمه یافته بود.

دیدار برگشت با نتیجه یک بر صفر به سود اسپرز خاتمه یافت تا دورتموند در خانه هم حرفی برای گفتن نداشته باشد. در مجموع دو دیدار رفت و برگشت تاتنهام به برتری 4 بر صفر دست یافت و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
کهکشانی های ترکیده بعد از رفتن رونالدو تمام شدند
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟