بازدید 10968
فرمانده انتظامی استان خبر داد:

اجرای طرح فاتح ۳ در قزوین

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از اجرای طرح فاتح ۳ و کشف ۴۷ کیلو و ۱۱۲ گرم انواع موادمخدر و دستگری ۹ سارق در شهرستان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 02 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان روز پنجشنبه اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت مردم و با اجرای طرح فاتح ۳ در شهرستان قزوین، نیروی انتظامی موفق به کسب موفقیت در زمینه کشف و دستگری سارقان شد.

وی ادامه داد: در همین راستا ضمن کشف ۴۷ کیلو و ۱۱۲ گرم انواع مواد مخدر، ۱۱ عدد ادوات دخانی کشف و ۱۳ توزیع کننده و فروشنده موادمخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

به گفته این مسئول انتظامی، در راستای این طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به دستگیری ۹ سارق، کشف ۱۳ فقره انواع سرقت و ۶ فقره اقلام سرقتی خرد از سارقان و مالخران شدند.

سردار حاجیان یادآور شد: بازدید از ۱۲۱ واحد صنفی و پلمب ۱۸ واحد متخلف، اخطار تعطیلی و پلمب ۳۸ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و نداشتن پروانه کسب، کشف ۱۱ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، ۴۸ عدد پایه قلیان و یک هزار عدد قرص غیرمجاز از دیگر اقدامات پلیس در راستای اجرای طرح فاتح ۳ بوده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش سطح ایمنی تردد‌های درون شهری و امنیت عابران پیاده ۳۰۰ راننده متخلف اعمال قانون و ۱۸ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: ۱۳ مزاحم خیابانی و ۹ نفر از اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشتند دستگیر و تمامی متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار حاجیان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری در جامعه، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار