بازدید 123997
۱
سی و سومین «به اضافه تابناک»؛

رفقای رحیمی حتی به تشییع همسرش هم نیامدند! / آدرس نان به نرخ روزخورهای داخل دولت / فیلم تکان دهنده از تحویل مردم سوریه به داعش توسط ترکیه / کلیدواژه‌های حساس محسن رضایی در تشییع 270 شهید / پرده تازه نمایش شاد واگذاری سرخابی‌ها

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان ‌روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با رویکردی متفاوت است...
کد خبر: ۵۰۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 16 June 2015
رفقای رحیمی حتی به تشییع همسرش هم نیامدند! / آدرس نان به نرخ روزخورهای داخل دولت / فیلم تکان دهنده از تحویل مردم سوریه به داعش توسط ترکیه / کلیدواژه‌های حساس محسن رضایی در تشییع 270 شهید / پرده تازه نمایش شاد واگذاری سرخابی‌ها
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای سی و سومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در سی و سومین «به اضافه تابناک»، سراغ جبهه کارآمدی رفتیم که این روزها از دل دولت سابق بیرون آمده و قرار است، جریان سیاسی تازه‌ای باشد؛ اما این جریان کارآمد ظاهراً وفاداری کافی ندارد و در روزهایی که محمدرضا رحیمی در سوگ همسرش است، رفقایش حتی به مراسم تشییع هم نیامدند و احتمالاً تلفنی رفع تکلیف کرده‌اند! سپس سراغ ماجرای «مجاهدان» جمعه رفتیم که اکبر ترکان درباره سهم‌گیران تازه در دولت مطرح کرده و در همین راستا با سعید لیلاز گفت و گو کردیم و آدرس نان به نرخ روزخورهای داخل دولت را پرسیدیم؛ سپس فیلمی تکان دهنده از نگه داشتن مردم سوریه پشت مرز ترکیه توسط ارتش ترکیه تا زمان رسیدن تروریست‌های داعش و به اسارت گرفتن این مردم را منتشر کردیم که عمق همکاری ترکیه با تروریست‌ها در یک جنایت سازمان یافته را به تصویر می‌کشد. در ادامه کلیدواژه‌های حساس محسن رضایی در تشییع 270 شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس را مرور کردیم؛ و در آخر پرده ای تازه از نمایش شاد واگذاری سرخابی‌ها گفتیم که حالا به دنبال نخودسیاه برای کسب درآمد فرستاده شدند و بدین ترتیب، دورنمای یک فصل موفق برای این دو تیم رقم زده شده است!

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان در «به اضافه تابناک»‌، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئوی «به اضافه تابناک»، با کیفیت متوسط برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه با کیفیت و حجم پایین‌تر و یا نسخه با کیفیت و حجم بالاتر را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان که ‌سرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته قرار داده شد.

تعداد بازدید : 96
دانلود با کیفیت بالا
دانلود با کیفیت متوسط
دانلود با کیفیت پاییـن
دانلود صوت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی