رونمایی جاروبرقی برند کرال از گروه پاکشوما

برند لوازم خانگی کرال، بیش از 10 سال است که با هدف فروش برون مرزی (صادرات) و داخل بازار ایران سبد محصولات کاملی از انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، ماشین ظرفشویی، انواع یخچال فریزر و جاروبرقی توسط گروه پاکشوما خلق و هدایت و با ضمانت پاک سرویس در بازارهای مختلف عرضه شده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۷۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 22 October 2020
|
22433 بازدید

رونمایی جاروبرقی برند کرال  از گروه پاکشوما

گروه پاکشوما در راستای تقویت تولید ملی و اشتغال زایی جوانان تحصیکرده ایرانی دومین مدل جاروبرقی خود را با برند کرال طی یک مراسم رونمایی اینترنتی رسما معرفی کرد.

برند لوازم خانگی کرال، بیش از 10 سال است که با هدف فروش برون مرزی (صادرات) و داخل بازار ایران سبد محصولات کاملی از انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، ماشین ظرفشویی، انواع یخچال فریزر و جاروبرقی توسط گروه پاکشوما خلق و هدایت و با ضمانت پاک سرویس در بازارهای مختلف عرضه شده است.

رونمایی جاروبرقی برند کرال  از گروه پاکشوما

مهرداد نیکزاد مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما، در این مراسم اعلام کرد ما به شکل قوی وارد بازار جاروبرقی ایران شده ایم و هدف گذاری ما برای فروش 300 هزار دستگاه انواع جاروبرقی میباشد.

در همین راستا، ایشان اعلام کردند گروه پاکشوما 4.5 درصد از سود سالیانه این گروه صنعتی را به سرمایه گذاری در طراحی محصول و تحقیق و توسعه برای استمرار نوآوری در محصولات  اختصاص داده است.

رونمایی جاروبرقی برند کرال  از گروه پاکشوما

جاروبرقی جدید کرال مدل 2500 وات با فیلتر هپا 13 ، کیسه جمع آوری گرد و غبار و آشغال سه لایه ضد آلرژی و حساسیت و گرید انرژی A  با ضمانت پاک سرویس محصول سرمایه گذاری در طراحی صنعتی گروه صنعتی پاکشوما است که از چند روز دیگر در فروشگاههای شهر پاکشوما، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و تمام فروشگاه های معتبر لوازم خانگی سراسر کشور با قیمت مناسب قابل عرضه خواهد بود.

رونمایی جاروبرقی برند کرال  از گروه پاکشوما

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟