مددی: فضای اطراف استقلال به‌شدت آلوده است

کد خبر: ۱۰۵۹۱۵۱
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵ 20 June 2021
|
7113 بازدید
|
۱

 احمد مددی درباره اعتراض فرهاد مجیدی درخصوص عدم جذب گابریل پین گفت: پین قرارداد خالص می‌خواهد که قرارداد ما اینگونه نیست. نمی‌توانیم مالیات طرف مقابل یا حق ایجنت (مدیر برنامه) را پرداخت کنیم. قرارداد باید «برد - برد» باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، وی درخصوص انتقادات شدید مجیدی از مهدی علی‌نژاد عنوان کرد: مسئولان وزارت ورزش به‌صورت بی‌شائبه از استقلال حمایت می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد انتقادات صالح مصطفوی از تفاوت میان وضعیت استقلال و پرسپولیس برای خرید بازیکن گفت: فضای پیرامون استقلال به مسائل مختلف بسیار آلوده است. آنها این مسائل را ندارند؛ وگرنه وضعیت مالی پرسپولیس هم چندان خوب نیست.

مددی: فضای اطراف استقلال به‌شدت آلوده است

مددی درباره اینکه مصطفوی گفته بود اسپانسر باشگاه استقلال، شلنگ آبیاری زمین تمرین آبی‌ها را جمع کرده است، گفت: از این صحبت‌ها تعجب می‌کنم. کدام کادر فنی درباره شلنگ، حساب باشگاه و در و تخته تیم صحبت می‌کند؟ آقای مصطفوی! اگر داشته‌ای را نداری، بگو تا کاری برای شما بکنیم.

وی درخصوص اختلاف اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال با خودش خاطرنشان کرد: من برای دوستان توضیحات مفصلی ارائه کردم. دوستان در ظاهر می‌پذیرند، اما علیه من جوسازی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت قرارداد هروویه میلیچ اظهار داشت: قرارداد او بسیار خطرناک است. وکیل میلیچ وکیل شفر، میلیچیچ و رادوشویچ است و قرارداد را فقط برای طرح شکایت در فیفا می‌بندد. او دیگر به عِرق و باشگاه نگاه نمی‌کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هوچیگری ممنوع!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
تقصیر شما نیست آقای مددی، دو تا بحث وجود داره:
1. تیم استقلال تا به حال شخصیتی با کاراکتر فردی شما را به خودش ندیده و طبیعتاً باید هم حضور شما را برنتابد و برای شما مشکل سازی کند چون یک عمر با هوچیگری و باجگیری و قانون شکنی در فوتبال این مملکت به خواسته هایش رسیده است.
2. حافظه تاریخی هواداران استقلال خیلی ضعیف هست و یادشان رفته که هر موقع این تیم نیاز به آقای مجیدی داشته، ایشان با بهانه کردن یک موضوع پوچ و بی اساس از بار مسئولیت فرار کرده و تیم را تنها گذاشته است.

آقای مجیدی با همین دست آویز در حال فرار رو به جلو بوده و در تلاش است تا بی کفایتی خود و کادرش را با بهانه های واهی به دیگران ربط دهد و از بار مسئلیت مسابقات دور دوم لیگ قهرمانان آسیا و مسابقه دربی در جام حذفی فرار کند. وگرنه هر فرد ذیشعوری متوجه میشود که انجام اینگونه مصاحبه ها برای فرد مصاحبه کننده تبعات انضباطی داشته و علاوه بر در معرض اخراج قرار گرفتن،فقط منجر به تضعیف روحی تیم میشود و نتیجه ای ندارد. البته آقای مجیدی با این مصاحبه ها دنبال یک نتیجه مطلوب برای خودش است و آن اخراج آقای مجیدی است که در اینصورت میتواند بگوید من میخواستم کار کنم، ولی اخراجم کردند و اجازه ندادند.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟