بازدید 5961
۳

اعلام شهرهای جایگزین برای سفر در ۸ استان پرمسافر

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی شهرهای جایگزین برای سفر در هشت استان‌ پرمسافر و پرازدحام را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸ 19 March 2022

مصطفی فاطمی گفت: بیش از ۸۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی استان‌های اصفهان، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، گیلان، مازندران، هرمزگان و یزد رزرو شده است. برای همین، در هر یک از این هشت استان، شهرهای جایگزین را که هنوز ظرفیت اقامتی خالی دارند شناسایی کرده‌ایم.  

به گفته او، شهرهای آران و بیدگل، شهرضا و نجف‌آباد در استان اصفهان، تنگستان و عسلویه در استان بوشهر، نیشابور و سبزوار در خراسان رضوی، کنارک و دشتیاری در سیستان و بلوچستان، فیروزآباد، لار، مرودشت و کازرون در استان فارس، میناب، بندرلنگه و سیریک در استان هرمزگان و مهریز و بافق در استان یزد، با توجه به ظرفیت اقامتی خالی‌ای که دارند، پیشنهاد می‌شوند.  

فاطمی همچنین گفت: مراکز اقامتی تمام شهرهای دو استان گیلان و مازندران بیش از ۸۰ درصد رزرو شده‌اند، بنابراین شهر جایگزینی در داخل این دو استان اعلام نشده است.

استان‌ها و مراکز پرمسافر شهرهای جایگزین برای اقامت و سفر
اصفهان (اصفهان) آران و بیدگل، شهرضا، نجف‌آباد
بوشهر (بوشهر) تنگستان، عسلویه
خراسان رضوی (مشهد) نیشابور، سبزوار
سیستان و بلوچستان (چابهار) کنارک، دشتیاری، سرباز
فارس (شیراز) فیروزآباد، لار، مرودشت، کازرون
هرمزگان (بندرعبارس، قشم، کیش) میناب، بندرلنگه، سیریک
یزد (یزد) مهریز، بافق
گیلان و مازندران (تمام شهرها پرمسافر) ندارد

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
فقط همین مونده که مقصد سفر مردم رئ مششخص کنید.
اخه این چه مسافرتییه ؟تو این شرایط با یک ماشین غیر ایمن با چادر بدون داشتن هتل وجای اقامت والا خانه بهترین مکان هست حتی من دیدم از وقتیکه گرونی شده بعضی مسافران چادر هم ندارن ووقتی ادم از کنارشون رد میشه باید یک کمکی بهشون بکنه
یه وقتی خوزستان در رقابت با خراسان برای پربازدیدترین استان در تعطیلات نوروزی بود. با درایت و تدبیر مسئولین جمهوری اسلامی در این 43 سال یه جوری زیرساخت ها و طبیعتش نابود شد که کار به جایی رسیده که حتی توی لیست 8 استان پر مسافر کشور هم نیست.
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری
آخرین اخبار