ماجدی گزینه نخست هیات رئیسه برای سرپرستی موقت نبود

براتی: سهم‌خواهی؟! گزینه اول سرپرستی فدراسیون بودم و رد کردم

کد خبر: ۱۱۱۷۶۷۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ 08 May 2022
|
17569 بازدید

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، دوماه بعداز عزل موقت رییس فدراسیون و انتخاب سرپرست ، فاش کرد که ریاست موقت فوتبال ایران را نپذیرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، احمدرضا براتی در جمع خبرنگاران و در واکنش به شائبه سهم‌خواهی خودش و یکی دیگر از اعضای هیات رییسه، گفت: این را اولین بار است که می گویم، دوستان اگر من دنبال سهم خواهی بودم که گزینه اول سرپرستی بودم. بنده با مخالفت شدید خودم سرپرست نشدم. این را هم اگر می‌خواهند تکذیب کنند بیایند و تکذیب کنند. من خودم گفتم سرپرست نمی شوم. آقای ماجدی لطف کرد قبول زحمت کرد. وقتی من سرپرستی را قبول نکردم دیگر چه چیزی مهم تر از آن می تواند وجود داشته باشد که آن را بخواهم؟

براتی: سهم‌خواهی؟! گزینه اول سرپرستی فدراسیون بودم و رد کردم

براتی ادامه داد: بنده فقط رییس یک کمیته بودم که از آن هم در دوران رییس قبلی خودم استعفا کردم. روی استعفایم هم سفت ایستاده ام. سرپرستی را هم که نپذیرفتم، دیگر چه چیزی وجود دارد که من روی آن مطالبه و سهم خواهی کنم؟ صراحتا می گویم هیچ سهم‌خواهی وجود ندارد. هیچ سهمی اصلا وجود ندارد. من یک عضو هیات رییسه هستم با رای مجمع و تا روزی که مجمع بخواهد اینجا هستم. هیچ دغدغه ای جز اجرای قانون ندارم. اگر مجمع نخواهد، من که نمی توانم کاسه داغ تر از آش بشوم.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟