تحلیل تابناک/

معضل شب‌نامه‌های بی‌پشتوانه به نام نهادهای انقلابی!

مدیران کشور، معتمدانی هستند که کشور، فارغ از دولتی که سرکار است، عملا به وسیله آن‌ها اداره و مدیریت می‌شود، دغدغه سلامت مالی و اقتصادی مدیران کشور دغدغه‌ای مقدس و مطلوب است، اما به نظر می‌رسد در زیر پوست این دغدغه‌ها تسویه حساب‌های سیاسی و شخصی نیز جریان دارد و امواج سهمگین شب نامه‌های اینترنتی و تلگرامی که بی شواهد و اسناد به جنگ نظام اداری کشور رفته اند.
کد خبر: ۱۲۵۸۳۸۵
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸ 08 September 2024
|
3447 بازدید
|
۴

سئوال این جاست، آیا می‌توان به اسم مبارزه با فساد یا افشاگری، هرچیزی را در فضای مجازی علیه مدیران و نظام اداری کشور منتشر کرد؟ انتهای این تونل وحشت کجاست؟ آیا شب‌نامه‌های ایترنتی-تلگرامی قرار است خود مجرم را پیدا کنند و محکوم کنند و به مجازات برسانند؟

معضلی به نام شب نامه های بی پشتوانه به نام نهادهای انقلابی!


به گزارش تابناک، همه موافق هستند که شفافیت و صراحت خیلی خوب است، اما آیا این قاعده شفافیت برای صاحبان شب نامه‌های اینترنتی هم صادق است؟ گردش مالی و اسپانسر‌های پشت پرده این کامال‌ها و شب نامه‌ها چه کسانی هستند؟ آیا آن‌ها هم به شفافیت و انفجار اطلاعات معتقد هستند؟

اگر رکیک‌ترین تهمت‌های اخلاقی و سیاسی به مدیری زده شود، آیا او فرضت دفاع و بیان نظر خودش را دارد؟ با مد شدن بیشتر و روزانه کانال‌های تلگرامی و شب نامه‌ها چه پشتوانه‌ای برای مدیران وجود خواهد داشت که به فغالیت ادامه دهند؟ آیا آبروی مدیران کشور و نظام اداری-با همه نواقص و مشکلات- مجانی و بی ارزش است؟


نگاه رئیس جمهور به عنوان رئیس سازمان اداری و اجرایی کشور چیست؟ نهاد‌های امنیتی انتهای این بازی خطرناک را پیش بینی و تذکر داده اند؟ آیا وقت آن نرسیده است که هم شفافیت هم فرصت دفاع "باهم" به افراد داده شود؟ اگر عرف رسانه‌ای کشور این شود که "حق الناس" ولو درباره مدیری که بیشترین اختلاف نظر با او را داریم رعایت شود، زمینه بسیاری از مفاسد جدید خشک خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
شک نکنید پشت سر بخش عمده ای از این شب نامه ها خود مدیران هستند .مدیران بالا دست برای حذف مدیران پایین دست و آوردن مریدان خودشان ، یک عده دلال اجیر می کنند تا بر علیه مدیری که می خواهند حذفش کنند شب نامه تهیه شود و اینگونه توجیه ها برای حذف افراد توانمند که داخل باند و باند بازیها نیستند شکل می گیرد
مرشدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
در خواب بسیاری از دستگاههای ذی ربط، بعضی نامه نویس ها، باجگیرها و زورگیرهای رسانه ای در حال اخاذی از مدیران شرکت های دولتی هستند و مدیران دولتی هم به خاطر ترس از آبروشون به خواسته های این افراد پلید تن می دهند. چون می دونید شایعه و دروغ و خزعبلات باورش برای مردم راحت تر هست. الان باجگیر ها در روز روشن فعالیت می کنند و حتی خوراک رسانه های معاند را تامین می کنند. برخی به اسم شفافیت و مبارزه با فساد که ترفندشون هست و پنهان شدن پشت ارزش های نظام و انقلاب هر کاری دلشون میخاد می کنند و کسی هم جلوشون رو نمیگیره!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
آره بعضی از همین مدیران کشور، معتمدانی هستند که که هیچ ابایی در اختلاس و خوردن و حیف و میل بیت المال و پایمال کردن حق الناس ندارند نمونه جدیدش عشقی است آن هم فارغ تحصیل دانشگاه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
متاسفانه وقتی بازرسی ونضارتی بر عملکردد مدیران وجود ندارد و حرایت های مجموعه ها که یکی از وظایفشون در یافت گزارشات و پیگیری موارد مطرح شده می باشد تبدیل شدن به یک سری مدیر دست نشانده رواسای ارشد این میشه که بجای برخورد با متخلف گزارش دهنده رو از هستی ساقط می کنند و این میشه که مدیران با خیال راحت تخلفاتشون رو انجام میدن واز هیچ نهادی هم ترسی ندارند شما بجای اینکه شب نامه نویس ها رو باز خواست کنی یه نهادی رو مسئول رسیدگی به اتهاماتی که به مدیران وارد می کنند مشخص کن وشب نامه ها رو برای صحتشون به اون نهاد ارجاء بدین اگر غیر واقع بود مدیر رو تشویق کنید ولی اگر واقعی بود مدیر رو بازخواست کنید و به تخلفات معرفی کنید لطفا صورت مسئله رو پاک نکنید به مسئله عنوان شده رسیدگی کنید
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟