گفت‌وگو با بانوی تبریزی که به جبهه مقاومت کمک میلیاردی کرد؛

بانوی خیر تبریزی: مگر می‌شود فریاد مظلوم را شنید و کمکی نکرد؟/نابودی رژیم صهیونیستی را شاهد خواهیم بود

گروه استان‌ها- دلارام شمس‌آذران، بانوی تبریزی است که روز گذشته در اقدامی تحسین برانگیز طلا و جواهرات شخصی یک میلیاردی خود را برای حمایت از جبهه مقاومت اهدا کرد، می‌گوید: مسئله هویت امت اسلامی، مسئله‌ای اساسی و فراتر از ملیت است.
کد خبر: ۱۲۶۷۰۴۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ 21 October 2024
|
1322 بازدید

دلارام شمس‌آذران در گفت‌وگو با تابناک آذربایجان شرقی با اشاره به حدیث نبوی "هرکس صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نخواهد بود" گفت: فریاد مظلومیت مردم بی دفاع غزه و فلسطین بلند شده، مگر می‌شود فریاد مظلوم را شنید و کمکی نکرد؟
 
وی ادامه داد: ما همه امت اسلامی و ید واحده هستیم، امت واحد تحت لوای امام است، وقتی که امام امت می‌فرمایند: "حمایت از غزه و فلسطین از واجبات است"، ما نیز در حد وسع و توان خودمان از مردم بی دفاع غزه دفاع می‌کنیم.
 
این بانوی تبریزی در ادامه سخنان خود افزود: واقعاً یک مادر اگر خود را جای مادران غزه و فلسطین بگذارد، متوجه می‌شود که آنها زیر سایه دشمنی که به هیچ اصولی پایبند نیست، از بهداشت کاملا محروم هستند، از غذا محروم هستند، از کمترین و کمترین امکانات یک بشر برای زنده کردن محروم هستند، و عمق رنج این مادران را متوجه می‌شود، مگر می‌تواند دست روی دست بگذارد و کمکی نکند؟
 
وی افزد: دشمن صهیونیستی به هیچ اصولی پایبند نیست این یک سگ هار و غده سرطانی است به زودی انشالله رفع خواهد شد.
 
شمس آذران خاطر نشان کرد: از مردم غیور ایران تشکر می‌کنم که همیشه در دفاع از مظلوم پای کار هستند. انشالله همه رو به جلو خواهیم بود و نابودی رژیم صهیونیستی را شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات