نمي‌خواستم بكشمش!

کد خبر: ۲۶۰۳۹۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۰ 25 July 2012
|
4063 بازدید
عامل جنایت پارک طالقانی که دختر جوانی را با ضربه کارد به قتل رسانده بود، با تايید حکم اعدامش در یک قدمی‌چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش تهران امروز مجتبی که پسری دانشجو است سوم اردیبهشت سال گذشته دختر جوانی به نام مریم را به قتل رساند.این جوان وقتی با تهدید مریم مبنی‌بر شکایت به مرجع قضایی مواجه شد با ضربه چاقو او را کشت. متهم بعد از قتل موضوع را به خواهرش گفت و به جرمش اعتراف کرد.مجتبی در جلسه محاکمه‌اش که 18 بهمن سال گذشته در شعبه 71 دادگاه کیفری استان برگزار شد در دفاع از خود گفت: من اتهام قتل را قبول دارم اما قصد کشتن او را نداشتم. من و مریم از 15سالگی با هم دوست بودیم. من عاشق او شده‌ بودم اما چون سنم کم بود نمی‌توانستم به خواستگاری‌اش بروم. به مریم گفته‌ بودم با هم ازدواج می‌کنیم و نباید نگران چیزی باشد، همین هم باعث شده ‌بود به هم نزدیک‌تر شویم. دو سال پیش من دانشگاه قبول شده و در رشته مدیریت دولتی مشغول به تحصیل شدم، همین موضوع ازدواج‌مان را عقب انداخت. در این مدت من و مریم چندین‌بار با هم رابطه داشتیم. ما عاشق هم شده بودیم. تا اینکه روز حادثه از من خواست زودتر ازدواج کنیم. به مریم گفتم من به تو قول داده‌ام با هم ازدواج می‌کنیم اما حالا نمی‌توانم چون نه سربازی رفته‌ام و نه شغل درست و حسابی دارم.

متهم ادامه داد: او خیلی اصرار می‌کرد باید در چند روز آینده ازدواج کنیم، من قبول نکردم و گفتم صبر کن حداقل سربازی بروم. اگر در وضعیتی که حالا دارم به خواستگاری بیایم پدرت جواب رد می‌دهد و آن‌وقت دیگر نمی‌شود کاری کرد.مریم یکدفعه عصبانی شد و من را تهدید کرد و گفت اگر با من ازدواج نکنی از تو شکایت می‌کنم. خیلی ترسیدم و از خود بی‌خود شدم و یک ضربه به او زدم، نه به خاطر اینکه او را بکشم فقط به‌علت اینکه می‌خواستم به او ثابت کنم دوستش دارم.

در پایان جلسه هیات قضات وارد شور شده و متهم را به جرم قتل به قصاص و به جرم رابطه نامشروع به 100‌ضربه شلاق محکوم کردند. با اعتراض او پرونده به شعبه 11 دیوان عالی کشور فرستاده شد و قضات دادگاه حکم را تايید کردند. با تايید حکم مجازات متهم در یک قدمی‌چوبه دار قرار دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟