واکنش مقاومت عراق به تهدیدات اسرائیل: پاسخ ما غافلگیرانه و قوی تر خواهد بود

یک منبع نزدیک به گروه‌های مقاومت عراقی امروز شنبه تصمیم به مشارکت در جنگ علیه اسرائیل را «راهبردی» توصیف و تاکید کرد که این گروه‌ها منتظر چراغ سبزی در این خصوص هستند.
کد خبر: ۱۲۶۳۸۳۱
|
۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ 05 October 2024
|
1125 بازدید

 

 
به گزارش تابناک، این منبع به پایگاه خبری «بغداد الیوم» گفت: تهدیدات رژیم اشغالگر در هدف گرفتن گروه‌های مقاومت عراقی یا رهبران آن، موضوعی عجیب نیست و هر لحظه احتمال آن می‌رود، ما در عمل شهدای بسیاری در مقابله با استکبار جهانی تقدیم کرده‌ایم و امروز درگیر نبرد پشتیبانی از برادران خود در لبنان و فلسطین هستیم.

وی افزود: هرگونه حمله‌ای واکنش قوی‌تر ما را به دنبال خواهد داشت و اهداف بسیار متفاوت خواهد بود، ما امکان و توان پاسخ را داریم و واکنش ما با توجه به توسعه توانمندی موشکی و پهپادی غافلگیرانه خواهد بود.

این منبع نزدیک مقاومت عراق تاکید کرد: فداکاری‌های و جان‌فشانی‌ها هرچقدر هم باشد، گروه‌های مقاومت به تلاش خود برای حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین ادامه خواهد داد، ما برای حضور میدانی در نبرد منتظر چراغ سبز هستیم زیرا حمایت از محور مقاومت تصمیمی راهبردی است.

یک منبع دیگر پیشتر گفته بود:گروه‌های مقاومت عراقی سلسله تصمیمات راهبردی طی روزهای گذشته برای حمایت از جبهه لبنان اتخاذ کرده‌اند و متعاقبا آن را اعلام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: «ورود به ساعت صفر در حمایت از مقاومت لبنان برای مقابله با دشمن صهیونیستی امری است که حزب‌الله آن را تعیین خواهد کرد و ما منتظر چراغ سبز برای حمایت از مقاومت لبنان هستیم، این امری راهبردی است که هیچگونه عقب‌نشینی از آن در کار نخواهد بود.»

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟