اجرای طرح گفتگوی بی واسطه مدیران بانک انصار

کد خبر: ۷۴۹۱۵۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 21 November 2017
|
6355 بازدید
از اول آذرماه 1396 طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد و پاسخگویی مستقیم آنان به مشتریان و کارکنان به مورد اجرا درمی‌آید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد با پاسخگویی مستقیم در راستای تحقق برنامه‌های راهبردی مبتنی برمشتری‌گرایی بانک‌انصار، از تاریخ ‌1 آذرماه تا  6 دی ماه، اجرا می شود و در آن معاونین و روسای ادارات‌کل به صورت مستقیم بامشتریان و کارکنان این بانک گفتگوکرده و به سئوالات و ابهامات و شکایات تماس گیرندگان پاسخ می‌دهند.

در اطلاعیه ای که به همین منظور از سوی اداره کل بازاریابی، منتشر شده چنین آمده است که گفتگوی مدیران ارشد بانک با مشتریان در محل مرکز خدمات مشتریان با شماره تماس 096300 و براساس جدول زیر انجام می شود.  شایان ذکر است که این برنامه به مدت 3 سال است که با اهداف پاسخگویی شفاف‌تر وموثرتر، مطرح شدن انتظارات و انتقادات مشتریان و رفع مشکلات و مسائل مبتلابه آنان اجرامی شود.
 
اجرای طرح گفتگوی بی واسطه مدیران بانک انصار 
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات