نتانیاهو اخراج وزیر جنگش را به تأخیر انداخت 

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم قصد داشت پس از بازگشت از سفر واشنگتن، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ را برکنار کند اما ترورها مانع از این امر شد.
کد خبر: ۱۲۵۱۴۸۴
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰ 03 August 2024
|
2413 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از شفقنا، این رسانه اسرائیلی تصریح کرد: نتانیاهو همچنین در حال بررسی برکناری «هرتزی هالیوی»، رئیس ستاد ارتش و «رونین بار»، رئیس بار است.

به گفته این رسانه اسرائیلی، هدف نتانیاهو از این برکناری‌ها، تشکیل یک سطح نظامی و امنیتی است که دستوراتش را اجرا کنند.

پیش از این، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند نتانیاهو با ارسال تیم مذاکره‌کننده به قاهره خبر داده بودند.

در این باره، روزنامه هاآرتص به نقل از مسئولان مذاکره کننده اسرائیلی اعلام کرد برآورد فرماندهان دستگاه‌های امنیتی این است که نتانیاهو به دنبال امضای توافق تبادل اسرا نیست.

خبر اعزام تیم مذاکره‌کننده به قاهره در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی با ترور شهید «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر فقید جنبش حماس عملا مسئول ارشد مذاکره‌کننده این جنبش را هدف گرفت و در این وضعیت انتشار این خبر بیشتر به تبلیغات رسانه‌ای می‌ماند که هدفش آن است که اسرائیل را علاقه‌مند به امضای توافق نشان دهد، حال آنکه واقعیت میدانی و ترورها و حملات مداوم ارتش این رژیم چیزی کاملا مغایر را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟