تابناک گزارش می دهد

قیمت آهن آتش گرفت/ وضعیت بازار آهن بعد از آتش سوزی شادآباد

ناآرامی‌های اخیر در غرب آسیا و بالا رفتن قیمت دلار تاثیر خود را بر بازار آهن نیز گذاشت و از سوی دیگر با تغییر قیمت نفت خام شاهد تغییر قیمت آهن نیز بودیم.  
کد خبر: ۱۲۶۵۳۴۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ 14 October 2024
|
1721 بازدید
|
۴

 ناآرامی‌های اخیر در غرب آسیا و بالا رفتن قیمت دلار از یک سو و آتش سوزی گسترده در بازار آهن منطقه شاد آباد قیمت آهن را صعودی کرد و از طرفی افزایش قیمت هر بشکه نفت در نرخ جهانی باعث شده تا قیمت هر کیلوگرم آهن که وابسته به این صنعت است نیز تغییر کند. 

به گزارش سرویس اقتصادی «تابناک»، رصد ها از فروشندگان آهن در بازار شادآباد نشان می دهد قیمت هرکیلوگرم میلگرد در سایز ۱۰ به ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسید که حاکی از افزایش پنج هزار تومانی برای این اندازه در هر کیلوگرم است. همچنین قیمت هرکیلوگرم میلگرد در دیگر سایزها ازجمله سایز‌ ۱۴ و ۱۶ و ۱۸، ۱۲ به ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید و قیمت پروفیل ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت نبشی هرکیلوگرم ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. 

همچنین فروشنده دیگری به خبرنگار تابناک گفت: قیمت ها بعد از آتش سوزی و افزایش نرخ دلار تغییر کرده است و اخبار اخیر غرب آسیا و نیز قرار گرفتن بازار در شرایط ابهام، موجب گرانی شد. در حالی که تصور ما بر این بود که با افزایش قیمت جهانی فولاد، معاملات بازار داخلی نیز رونق می یابد اما روند بازار میلگرد مطابق انتظارات پیش نرفت.

فروشنده دیگری در بازار آهن اظهار کرد: گرانی قیمت جهانی نفت اثر خود را بر بازار آهن گذاشت به طوری که هر زمان که هر بشکه نفت خام قیمت بالاتری در بازار فروش جهانی پیدا کند ما شاهد افزایش نرخ هر کیلوگرم آهن نیز خواهیم بود که این قیمت شامل  صادرات و هم شامل بازار داخلی آهن می‌شود.

وی گفت: در برخی دیگر از بازارها، قیمت میلگرد سایز ۱۰ هرکیلوگرم به ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سایز ۱۴ و ۱۶ میلگرد در هرکیلوگرم به ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. همچنین قیمت پروفیل به ضحامت ۲ میل ۳۹ هزار تومان و قیمت نبشی کیلویی ۳۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش شد همچنین قیمت قوطی پروفیل ساختمانی، قیمت پروفیل صنعتی، پروفیل مبلی و ... نیز بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
نخرید ارزون بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
به دولت سوم حسن خوش اومدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
یادش بخیر اوایل دهه نود دمبل خریدم کیلویی هزار تومن! طی سیزده سال سی برایر شده قیمت آهن!! آقایون مملکت دار واقعا این چه طرز مملکت داریه؟؟ واقعا بلدید مملکت داری یا فقط اداشو درمیارین؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
آهن که گرون بشه قیمت ملک هم گرون میشودو....همه اینها برنامه ریزی شده میباشد.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟