نام‌نویسی پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها+جزییات

جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) سراسری – مهر ماه سال 1403 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اعلام شد.
کد خبر: ۱۲۵۷۰۱۶
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 01 September 2024
|
4104 بازدید
|
۱

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سازمان ملی سنجش اعلام کرد: پیرو انتشار اطلاعیه کارنامه علمی ملاک عمل انتخاب رشته به تاریخ نهم شهریورماه به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در رشته‌هايی كه پذیرش آنها در آزمون سراسری سال 1403 صرفاً بر اساس سوابق تحصيلی (معدل کتبی ديپلم براي داوطلبان شاخه نظری و معدل کل ديپلم برای داوطلبان شاخه فني و حرفه‌ای يا کاردانش) صورت می گيرد، میرساند ثبت‌نام و انتخاب رشته براي گزينش در اين رشته‌ها از طريق درگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان از روز چهارشنبه به تاریخ 14 شهریورماه آغاز می شود و در روز یکشنبه به تاريخ 18 شهریورماه پايان می پذيرد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول كدرشته محل هاي مربوط به پذيرش فوق از روز یکشنبه 11 شهریورماه بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. 

متقاضيان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرايط مندرج دفترچه راهنماي مربوط براي پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (معدل ديپلم) در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي در روزهاي فوق به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب رشته (حداكثر 150 كدرشته‌محل) به روش اينترنتي، اقدام کنند.متقاضيانی که در آزمون سراسري سال 1403 (نوبت های اول و دوم) ثبت نام کرده و غایب جلسه آزمون بودند نيازی به ثبت‌نام مجدد براي رشته هايی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است، ندارند.

 این متقاضیان مي توانند با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسري سال 1403 و مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org، نسبت به انتخاب حداکثر تعداد 150 کدرشته‌محل از رشته هاي بدون آزمون اقدام و در فرم انتخاب رشته درج کنند.

چنانچه متقاضي در مرحله انتخاب رشته آزمون سراسري سال 1403 اقدام به تکميل فرم انتخاب رشته کند و مجدداً در پذيرش رشته هاي صرفاً با سوابق تحصيلي (بدون آزمون) هم ثبت نام و انتخاب رشته کند، فرم ثبت نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی وی باطل خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
فکری برا کارمندهای موسسات اموزش عالی وکارمندانشان وهمینطور علمی کاربردی کنید که پس از 20سال تعدیل نیرو شدن الن اونا کجا برن سر کار سنشان هم بالا رفته وبیمه قطع شده وبی کارن ودچار افسردگی خودشون وخانوادهاشون شدن ای کاش وزیر علوم این موسسات را در دانشگاهای دولتی وازادا ادغام میکرد مگه چند نفرن با تشکر
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...