بازدید 1218

پیام مخبر برای روز انتخابات

سرپرست ریاست جمهوری گفت: امیدواریم ان‌شاءالله مردم عزیزمان تصمیم بگیرند و در انتخابات شرکت کنند، زیرا رأی آنان بسیار مهم است.
کد خبر: ۱۲۴۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳ 27 June 2024

پیام مخبر برای روز انتخابات

به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد مخبر در حاشیه افتتاح ۴۲ طرح آب و برق در استان‌های اردبیل، کرمان، هرمزگان و مرکزی، طرح جهاد آب‌رسانی در ۲۶ استان و ۸۱۴ روستای کشور به ارزش ۳۸ هزار میلیارد تومان که در وزارت نیرو برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت دولت، انجام شده و هنوز طرح‌هایی که در حد ۸۰ تا ۹۰ درصد است و در چند ماه آینده به نتیجه می‌رسد، چند برابر طرح‌هایی خواهد بود که تاکنون افتتاح شده است.

سرپرست ریاست جمهوری تصریح کرد: کارهای دراز مدت، زمان‌بر است و در دولت‌های بعد با پیگیری که انجام می‌شود، به نتیجه خواهد رسید.

مخبر، همچنین درباره انتخابات، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، شرکت در این عرصه، هم ضرورت سیاسی و شرعی و هم تکلیف قانونی است که مردم بیایند در سرنوشت خود شریک شوند.

سرپرست ریاست جمهوری اظهار داشت: دو موضوعی که حضرت آقا فرمودند، یکی مشارکت بالا است که با امنیت، استقلال و اقتدار کشور، رابطه جدی دارد و امیدواریم ان‌شاءالله مردم عزیزمان تصمیم بگیرند و شرکت کنند، زیرا رأی آنان بسیار مهم است؛ یکی هم فرمودند که مردم، فرد اصلح را انتخاب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری