قتل راننده پير تاكسي

با كشف اين جسد گروهي از كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي كنارك تلاش براي شناسايي و دستگيري قاتل يا قاتلان را آغاز كردند.
کد خبر: ۱۳۰۸۸۱
|
۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۴ 15 November 2010
|
4307 بازدید
تهران امروز: مسافرنماهايي كه پس از كشتن پيرمرد 61 ساله خودرو وي را به سرقت برده بودند، دستگير شدند.

به گفته محمد خواجه‌علي، فرمانده انتظامي كنارك 11 آبان ماه جاري در پي مراجعه فردي به كلانتري شهرستان چابهار مبني بر مفقود شدن پدرش به نام «ابراهيم.ر» 61 ساله تحقيقات در اين باره شروع شد. سه روز بعد جسد فرد مفقود شده پيدا و با بررسي جنازه به قتل رسيدن وي محرز شد.

با كشف اين جسد گروهي از كارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي كنارك تلاش براي شناسايي و دستگيري قاتل يا قاتلان را آغاز كردند.

آنها با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند يكي از متهمان به هويت«عبدالوهاب.ن» را شناسايي و در عملياتي ضربتي دستگير كنند. اين متهم در تحقيقات پليس به ابراهيم با همدستي دو نفر ديگر به نام‌هاي «اسلام.د» و«سعيد.ت» اعتراف كرد و گفت: روز حادثه من و دو نفر همدستم به‌عنوان مسافر سوار خودرو مقتول شده و پس از طي مسافتي با ترفندي خاص وي را پياده كرده و به قتل رسانده و خودرويش را هم به سرقت برديم.

با تلاش ماموران دو همدست ديگر اين قاتل دستگير و اعتراف به اين جنايت كردند.

خواجه‌علي از رانندگان مسافر كش خواست در اواخر شب و اوايل صبح از سوار كردن افراد مشكوك و انتقال افرادي كه مسيرهاي ناآشنا در حال تردد هستند،پرهيز كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟