ثروت پدر و غفلت پسر

نقشه آن ها اين بود که دختر جوان با حيله و نيرنگ مرا به شيشه آلوده کند. وقتي از اين مواد زهرماري استفاده مي کردم دچار توهم شديدي مي شدم و او با سوءاستفاده از اين موقعيت، چندين برگ سفيد امضاء از من گرفته و حتي يک چک به مبلغ ۸ ميليون تومان نيز صادر و از حساب بانکي ام برداشت کرده است.
کد خبر: ۱۴۸۳۵۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۸ 15 February 2011
|
5809 بازدید
خراسان: سال قبل پدرم عمرش را به شما داد و فوت کرد. مرگ او احساس بدي در من نسبت به زندگي به وجود آورد و با خودم گفتم تا روزي که جوان هستم بايد خوشگذراني کنم و از زندگي ام لذت ببرم. با اين باور غلط اشتباه هاي بزرگي را مرتکب شدم و نتوانستم از ثروت بزرگي که پدرم برايم به ارث گذاشته است، استفاده خوبي ببرم.در اين مدت من با دوستاني ارتباط برقرار کردم که عامل بدبختي و سيه روزي ام شدند.

متاسفانه مادرم و شوهر خواهرم که خيلي نگرانم بودند چند بار به من گوشزد کردند که کمي بيشتر مراقب خودم باشم ولي هر موقع که آن ها از سر دلسوزي و خيرخواهي حرفي مي زدند، جواب سربالا مي دادم و با الفاظي توهين آميز مي گفتم در کارهايم دخالت نکنيد.

جوان ۲۹ ساله افزود: شوهر خواهرم که مديريت شرکت پدرم را بر عهده دارد، هر ماه سهم درآمد من را به حسابم واريز مي کند، ولي من که طبق وصيت پدر بايد به سر کار مي رفتم پس از خريد يک دستگاه خودروي سواري مدل بالا، اسکناس هاي بي زبان را مي گرفتم و خرج عياشي هايم مي کردم و بي خيال کار و زندگي شده بودم.

در اين شرايط دوستانم نيز که مگس هاي دور شيريني بودند مرا رئيس صدا مي زدند تا براي شان پول خرج کنم. من از طريق يکي از دوستانم با دخترخانمي آشنا شدم که روزهاي اول فقط در صدد بودم سرش را کلاه بگذارم اما غافل بودم که اين دختر جوان و دوستانم چه نقشه اي برايم کشيده اند.

نقشه آن ها اين بود که دختر جوان با حيله و نيرنگ مرا به شيشه آلوده کند. وقتي از اين مواد زهرماري استفاده مي کردم دچار توهم شديدي مي شدم و او با سوءاستفاده از اين موقعيت، چندين برگ سفيد امضاء از من گرفته و حتي يک چک به مبلغ ۸ ميليون تومان نيز صادر و از حساب بانکي ام برداشت کرده است. دوستانم نيزمرا به کريستال معتاد کردند و در موقعيت هايي قرار گرفتم که با چند زن خياباني نيز ارتباط نامشروع داشته ام و مي ترسم که به بيماري ايدز مبتلا شده باشم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟