جوابیه بانک صادرات به یک خبر

موضوع صرفاً سوء استفاده از نام و اعتبار بانک صادرات ايران مي‌باشد به نحوي که مديران گروه ملي فولاد ايران با تباني احدي از کارکنان اين بانک خارج از محيط و سيستم بانکي اقدام به سوء استفاده اعتبار اسنادي ريالي داخلي (LC) مي‌نمايند، در حالي که هيچ گونه سابقه و مستند قانوني نزد اين بانک موجود نبوده و اعتبارات مذکور صوري و فاقد پشتوانه مي‌باشند.
کد خبر: ۱۸۶۰۷۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۵ 25 August 2011
|
14341 بازدید
پیرو انتشار خبری در سایت «تابناک» درباره تخلفات مسئولان بانک تأسیس نشده آریا و اشاره به برخی تخلفات صورت گرفته که منجر به دستگیری این افراد شده، روابط عمومی بانک صادرات، جوابیه‌ای را فرستاده که در ادامه می‌آید.

به گزارش تابناک، در جوابیه بانک صادرات آمده است:

پيرو انتشار و درج خبر «اختلاس ميلياردي از بانک صادرات خوزستان» در برخي از مطبوعات و سايت‌هاي خبري، روابط عمومي بانک صادرات ايران اعلام مي‌دارد:

موضوع صرفاً سوءاستفاده از نام و اعتبار بانک صادرات ايران مي‌باشد، به نحوي که مديران گروه ملي فولاد ايران با تباني احدي از کارکنان اين بانک خارج از محيط و سيستم بانکي اقدام به سوء استفاده اعتبار اسنادي ريالي داخلي (LC) مي‌نمايند، در حالي که هيچ گونه سابقه و مستند قانوني نزد اين بانک موجود نبوده و اعتبارات مذکور صوري و فاقد پشتوانه مي‌باشند.

در ادامه، افراد فوق با همکاري عوامل خود نزد ساير بانک‌هاي کشور ضمن ارایه و تنزيل اسناد اعتباري، موفق به سوءاستفاده مبالغي از ساير بانک‌هاي کشور مي‌گردند.

شايان ذکر است در پي اين اقدامات نه تنها سوءاستفاده مالي از بانک صادرات ايران انجام نشده، بلکه خسارتي نيز به اين بانک وارد نگرديده است.

در پايان اشعار مي‌دارد، به محض اطلاع و پس از بررسي و موضوع از سوي بانک پرونده با تکميل مستندات جهت رسيدگي در اختيار مرجع محترم قضايي قرار گرفته و تحت رسيدگي مي‌باشد.

 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟