بازدید 24408

انتقاد دادکان از قرارداد دایی

محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان که چندی است نسبت اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس، انتقاداتی را مطرح کرده است، امشب در برنامه رایویی چهار چهار دو به گفت‌وگو با امیر رضا خادم پرداخت؛ اما این مناظره شنیدنی به دلیل گستردگی موضوع در همین برنامه به پایان نرسید و قرار شد در برنامه بعدی هم ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۴۲۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳ 17 August 2014
انتقاد دادکان از قرارداد داییمحمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان که چندی است، نسبت به اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس، انتقاداتی را مطرح کرده است، امشب در برنامه رایویی چهار چهار دو به گفت‌وگو با امیر رضا خادم پرداخت؛ اما این مناظره شنیدنی به دلیل گستردگی موضوع در همین برنامه به پایان نرسید و قرار شد در برنامه بعدی هم ادامه پیدا کند.

به گزارش «تابناک»، محمد دادکان که با روی کار آمدن دولت حسن روحانی در مقطعی حتی ‌گزینه وزارت ورزش و جوانان هم مطرح می‌‌بود، در چند وقت گذشته و پس از تعیین تکلیف وضعیت استقلال و پرسپولیس، انتقاداتی‌ ‌به وضعیت مدیریتی تیم سرخ‌پوش پایتخت داشت که در برنامه امشب رادیو جوان، بخشی از آن را مطرح کرد و امیررضا خادم هم به آن پاسخ داد.

دادکان که همیشه اعلام کرده بهترین مربی ایرانی بیش از چهل میلیون تومان نمی‌ارزد، در این برنامه از قرارداد میلیاردی علی دایی با پرسپولیس انتقاد کرد و آن را مغایر با سیاست‌های وزارت ورزش دانست.

مناظره محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال و امیررضا خادم، معاون وزیر ورزش و جوانان در رادیو جوان حاوی نکاتی جالبی بود که برخی از آن‌ها را می‌خوانید؛
 
خادم: آقای دادکان راهکار بدهید


گفت‌و‌گوی این دو تن با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بود؛ دادکان که اصرار به ناکارآمد بودن شیوه مدیریت خادم و سیستم وزارتی برای هدایت دو تیم پرسپولیس و استقلال داشت در مقابل این پرسش خادم که زمان شما چگونه عمل شد تا‌‌ همان راهکار را ادامه دهیم، پاسخ روشنی نداد و با تکرار انتقادهای قبلی که شامل تعطیلی شش ماهه فوتبال و ارزش بازیکن ۱۰۰ میلیون و مربی چهل میلیون تومان است، بحث را ادامه داد.

البته در بخشی از برنامه، خادم با یاد‌آوری قرارداد سنگین نیکبخت واحدی در زمان ‌دادکان پرسید، آیا راهکار شما برای امروز فوتبال اجرایی است، گفت: قراردادهای سنگین به من چه ربطی داشت و بهترین راهکار نپذیرفتن مسئولیت از جانب شما بود.

قرارداد‌ها 30 درصد افزایش داشته است


در بخش دیگری از این مناظره رادیویی، دکتر دادکان مدعی شد قرارداد برخی مربیان و بازیکنان در این فصل 30 درصد افزایش داشته است. در مقابل خادم خواستار مصداقی برای اثبات این موضوع شد که دادکان به قرارداد دو ملیلیارد و صد میلیون تومانی دایی اشاره کرد و گفت: اگر من بودم، چنین پولی نمی‌دادم؛ هر چند توضیح خادم مبنی بر سه ساله بودن قرارداد دایی باز هم دادکان را قانع نکرد و گفت: الان مربی پرسپولیس ۵۰۰ میلیون تومان گرفته ‌که مجری برنامه پرسید: منظور شما برادر دایی است؟ که پاسخ شنید: حالا نمی‌خواهد اسم بیاورید!

دادکان اگر اشتباه گفتم، دیگر در مورد ورزش حرف نمی‌زنم


میزان هزینه‌های این فصل رقابت‌های لیگ بر‌تر هم از جمله موضوعات مورد مناظره طرفین بود که هنگامی که خادم اعلام ۱۵۰ میلیارد یا نهایتا ۱۷۰ میلیارد هزینه شده است، دادکان با اعتراض به درستی این گفته اعلام کرد، اگر چنین رقمی را آقای تاج تأیید کند، دیگر تا پایان عمر در مورد ورزش چیزی نمی‌گویم.

مناظره ادامه دارد


پافشاری خادم بر ارائه راهکار و برنامه روشن از سوی دادکان برای حل مشکلات فوتبال و هزینه‌های آن در طول برنامه چندین بار تکرار شد و در پایان هم دکتر دادکان پاسخ روشنی به آن نداد و با دعوت مجری برنامه قرار شد طرفین هفته آینده حضوری در رادیو، مناظره را دنبال کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار