بازدید 267877
تیم ملی دو شنبه به تهران باز‌می‌گردد؛

AFC درخواست ایران را رد کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست ایران برای بازگشت به جام ملت‌های آسیا را نپذیرفت. امیدهای تیم ملی برای ادامه حضور در جام ملت‌های آسیا با تأیید دوپینگ عبدالزهرا از سوی فیفا زنده شده بود که در نهایت AFC درخواست ایران را نپذیرفت.
کد خبر: ۴۶۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۴ 25 January 2015
AFC درخواست ایران را رد کردسرانجام حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، آب سردی بود بر ساعت‌ها التهاب و شور ایرانی‌ها. هنوز هواداران تیم ملی از شوک شکست عجیب برابر عراق خارج نشده بودند که خبری روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت که از شکایت ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا، مبنی بر دوپینگی بودن‌ بازیکن عراق خبر می‌داد؛ خبری که در آغاز  شاید چندان مهم نبود، ولی ‌از میانه‌های روز گذشته بود که با تأیید فیفا، مبنی بر دوپینگ علا عبدالزهرا، هواداران ایرانی امیدوار شدند که اتفاق معجزه‌آسایی رخ بدهد و تیم حذف شده ایران دوباره به جام بازگردد.

هرچند در این میان هم بودند، کسانی که از این شیوه بازگشت به جام ابراز خرسندی نمی‌کردند، اما نگاهی به سابقه تاریخی فوتبال کشورمان، نشان می‌داد ‌ما در همین چند سال گذشته از محل همین شکایات‌ ضربه‌های سنگینی خوردیم.

به گزارش «تابناک»، حذف تیم امید با مربیگری علی منصوریان برابر همین عراق را که از یاد نبردید؟ بازی که در میدان به نفع ما تمام شد و با شکایت عراق‌، مبنی بر استفاده ایران از «بازیکن غیرمجاز» ۳-۰ به سود عراقی‌ها خاتمه یافت. کمی بعد سپاهان در مرحله حذفی جام باشگاه‌های آسیا با شایستگی از سد السد قطر گذشت، ولی شکایت قطری‌ها، بار دیگر نتیجه بازی را ۳-۰ به سود آن‌ها بازگرداند تا سپاهان حذف و السد حتی قهرمان جام شود.

به رغم اینکه ایرانی‌ها‌ ده نفره و در ضربات پنالتی به عراق باختند، امیدوار بودند بتوانند ‌با در دست داشتن مدارک مستند، نتیجه بازی را تغییر دهند؛ اتفاقی که در جریان برگزاری یک تورنمنت متمرکز مانند جام ملت‌ها کمی عجیب و نشدنی به نظر می‌رسید!
 
شهریور ماه امسال، علا عبدالزهرا، بازیکن تیم ملی عراق، برای پیوستن به تیم تراکتورسازی راهی ایران و نمونه‌های تست دوپینگ او مثبت اعلام شد و او از ایران به عراق رفت تا محرومیت ناشی از دوپینگ گریبانگیرش نشود. با این حال، مسئولان کمیته دوپینگ ایران در‌‌ همان شهریور ماه، مدارک را به فیفا فرستادند و فیفا هم روز گذشته این ماجرا را تأیید کرد. همین مسأله موجب شد‌ تا ایرانی‌ها پیش از بازی با عراق نسبت به حضور این بازیکن در ترکیب تیم ملی عراق شکایت کنند؛ شکایتی که با شکست کشورمان برابر عراق رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت و کار به جلسه اضطراری کمیته انضباطی کشیده شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران خواست ‌تا روشن شدن ماجرا در استرالیا بماند و تیم ملی بازگشتش به تهران را تا دوشنبه تمدید کرد.

اعضای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکی از سخت‌ترین جلسات خود را پشت سر گذاشتند و بررسی ادعاهای دو طرف، چیزی نزدیک به سه دور به طول انجامید تا اینکه سرانجام کمیته انضباطی AFC حکم به رد شکایت ایران و ‌ماندن عراق در جام ملت‌ها داد.
خلاصه آنکه تیم ملی کشورمان فردا به تهران باز‌می‌گردد و عراقی‌ها هم در همین روز به مصاف کره‌جنوبی می‌روند.

هم‌‌اکنون می‌توانید گزارش لحظه به لحظه تحولات جلسه کمیته انضباطی را در ادامه بخوانید.

به‌روز رسانی یازدهم ساعت ۱۱:‌۱۰


کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت ایران را رد کرد و به این ترتیب، عراق در جام ملت‌ها ماندنی شد و فردا باید به مصاف کره‌جنوبی برود. تیم ملی کشورمان هم که بنا به درخواست AFC و برای مشخص شدن وضعیت پرونده این بازی تا روز دوشنبه در سیدنی ماندنی شده بود، با رد شکایتش فردا به کشور باز‌می‌گردد. ایرانی‌ها ساعات و لحظات پر استرسی را امروز تجربه کردند و سرانجام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از چند دور مذاکره طولانی، حکم به پیروزی تیم عراق داد.

به‌روز رسانی دهم ساعت ۱۱:‌۰۵


بنا بر اعلام تلویزیون استرالیا، اعتراض ایران نسبت به تیم عراق رد شد. تلویزیون استرالیا خبر رد شدن اعتراض تیم ملی فوتبال ایران درباره دوپینگ بازیکن عراقی را داد و اعلام کرد: تیم عراق فردا در سیدنی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با تیم کره جنوبی بازی می‌کند. بنا بر این اعلام، فدراسیون فوتبال ایران، تمام اسناد و مدارک ‌مبنی بر دوپینگی بودن ملی‌پوش عراق را ‌به AFC تحویل داد؛ اما پس از بررسی این کمیته و جلسه‌ای که امروز داشتند، اعتراض ایران رد شد. گفته می‌شود احتمالا تیم عراق و عبدالزهرا، بازیکن خاطی صرفا جریمه خواهند شد!
 
به‌روز رسانی نهم ساعت ۱۱:‌۰۰


برخی منابع خبری داخلی هم از رد شکایت ایران خبر داده‌اند؛ اما همچنان هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

به‌روز رسانی هشتم ساعت ۱۰:‌۵۰


وب‌سایت برنامه نود مدعی شده ‌به علت اینکه فدراسیون فوتبال ایران در زمان مشخص شدن خبر دوپینگ عبدالزهرا، فدراسیون فوتبال عراق را از این ماجرا مطلع نکرده، بنابراین شکایت ایران رد شده است. با این حال، هنوز خبر رسمی حکم کمیته انضباطی صادر نشده است.

به‌روز رسانی هفتم ساعت ۱۰:‌۳۰


هنوز خبر موثقی از جلسه کمیته انضباطی به بیرون درز نکرده ‌و بازار شایعات در شبکه‌های اجتماعی داغ داغ است. آنچه مسلم است، گویا ایران برای شکایت خود مدارک مستدل و محکمی داشته که توانسته جلسه کمیته انضباطی را تا اینجا پیش ببرد، وگرنه کمیته انضباطی تا کنون ‌می‌توانست به سادگی حکمش را صادر کند. با این حال، منابع عربی همچنان از رد شدن شکایت ایران خبر می‌دهند.

به‌روز رسانی ششم ساعت ۰۹:‌۵۵


خبرنگاران‌ ایرانی حاضر در استرالیا گزارش می‌کنند که نتیجه جلسه پس از برگزاری دور سوم نشست مشخص خواهد شد. به گفته حاضران در استرالیا، این یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های حقوقی AFC است و همین ‌موجب شده تا اعلام نتیجه جلسه تا این حد طولانی شود. ارائه مدارک و مستندات دقیق ایران ـ که به تأیید مقامات ذی‌ربط رسیده ـ شانس ایران را بالا برده، ولی هنوز مشخص نیست ‌این مسأله اینقدر قوی هست که نتیجه بازی را تغییر دهد یا خیر. با توجه به مستندات جدید، تصمیم گیری برای مسئولان آسیا سخت شده و این پرونده ‌گره خورده است.

به‌روز رسانی پنجم ساعت ۰۹:‌۳۵


دقایقی پیش، تلویزیون استرالیا به نقل از مقام‌های عراقی مدعی شد، اعتراض ایران رد شده، ولی تا کنون هیچ خبر رسمی در این زمینه مخابره نشده است.

به‌روز رسانی چهارم ساعت ۰۹:‌۳۰


وب‌سایت سیدنی مورنینگ هرالد استرالیا در گزارشی از روند بررسی پرونده بازی ایران و عراق می‌نویسد: عبدالزهرا در گفت‌و‌گو با سایت پیکچر گالری فوتبال عراق گفت، این ادعا واقعیت ندارد و تأکید کرد ‌جدایی او از تیم تراکتورسازی دوستانه انجام شده است. وی گفت: این واقعیت ندارد. این فقط راهی برای برگرداندن شکست ایران است.

وی افزود: هیچ شکایت یا محرومیتی علیه من وجود ندارد و من در تمام دوران فعالیت حرفه‌ای خود چنین اشتباهاتی مرتکب نشده‌ام. الزهرا افزود: باشگاه الشرطه نام مرا در فهرست تیم ملی عراق برای جام ملت‌های آسیا ارسال کرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هیچ مطلبی در این باره اعلام نکرده است؛ ضمن اینکه کارت بازی مرا هم صادر کرده است.

به‌روز رسانی سوم ساعت ۰۹:‌۰۰

دکتر طباطبایی، قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در‌باره زمان تست دوپینگ عبداالزهرا و گزارش آن به فیفا گفت: تست ستاد ملی مبارزه با دوپینگ پس از بازبینی اولیه‌ و رجوع به قوانین بین‌المللی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ «ماده ۱-۳-۱۵ کد WADA»، با توجه به اینکه ورزشکار ملیت ایرانی نداشته و در هنگام مشخص شدن نتیجه آزمایش وی به «تیم الشرطه» عراق پیوسته بود، پرونده نامبرده را در ‌۲۹ شهریور ماه ۹۳ به فدراسیون جهانی فوتبال FIFA جهت ادامه روند دادرسی و تعیین تکلیف نهاد صادره کننده حکم محرومیت ارسال کرد. فیفا نیز تأییدیه اخذ مدارک را در ‌۳۱ شهریور اعلام و چگونگی روند و تداوم دادرسی را به عهده گرفت و از ستاد ملی مبارزه با دوپینگ سلب مسئولیت کرد.

به‌روز رسانی دوم ساعت ۰۸:‌۳۰


صبح امروز علی کفاشیان به «ورزش سه» گفت: جلسه مجددی برگزار شده تا درباره موضوع تصمیم گرفته شود. مسأله این است که از یک طرف مدارک ما کامل است و از طرف دیگر، هرگز در یک تورنمنت با مسأله‌ای مثل این روبه‌رو نبوده‌ایم.

وی ادامه داد: در جلسه اول نتوانسته‌اند تصمیم نهایی را بگیرند و اعلام رأی به بعد موکول شده است. البته در کمیته انضباطی، اعضای عرب زبان هم داریم که این مسأله موضوع را برای ما سخت می‌کند و من فکر می‌کنم اگر این طور نبود، رأی به سود ما اعلام می‌شد.

کفاشیان در پایان ابراز امیدواری کرد، با توجه به حقانیت ایران، رأی به سود طرفی باشد که حق با وی است. او اعلام کرد: شاید مقامات عراقی در ابلاغ حکم محرومیت غفلت کرده باشند.
به گفته کفاشیان با توجه به تأثیر این تصمیم در برنامه‌ریزی بازی‌ها و نشست‌های مطبوعاتی و برنامه تمرینی رأی نباید با تأخیر اعلام شود.

به‌روز رسانی نخست: ۰۸:‌۰۰


تیم ملی کشورمان امروز در میان بدرقه شدید ایرانی‌ها مقیم کانبرا، این شهر را به مقصد سیدنی ترک کرد. گزارش خبرنگاران حاضر در کانبرا روایت می‌کند، ملی‌پوشان کشورمان امید چندانی به تغییر نتیجه بازی نداشتند و تنها به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ دادند. بیش از یک صد خانواده ایرانی مقیم کانبرا، امروز در مراسم باشکوه بدرقه تیم ملی حضور داشتند و با شعار «کارلوس آریایی» از کارلوس کی‌روش قدردانی کردند. تیم ملی کشورمان تا فردا در سیدنی خواهد ماند و در صورت عدم تغییر نتیجه، دوشنبه سیدنی را به قصد تهران ترک خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۰۶
زرشکککککککککککککک
پاسخ ها
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خب که چی؟ هدفت از این نظر چی بود؟ تو دوست داری ایران بمونه یا نه؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
امیدوارم ایران قطعی حذف بشه.تاکی می خوایدازیک سری میلیاردر بی غیرت دفاع کنید
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بازي كفاشيان براي لاپوشاني از اشتباهاتش. بهتر است مهردا پولادي برود خاش خدمت كنند شما چرا فقط به داور چوب ميزنيد يكمي كه به كي روش و پولادي كه با آن حماقتش كارت را گرفت را نقد نميكنيد آخه نميدانم يك قانون گريز كه جعل اسناد گرده و معافيت دروغين سربازي گرفته است چه ربطي به تيم ملي دارد اين شخص بايد در دور افتاده ترين جاي ايران خدمت كند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بایستی تابناک ترتیبی اتخاذ کنه که افراد بی تربیت نتونن تراوشات ذهنی چاله میدونیشون رو منتشر کنن
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
واقعا!
اگه يك سري از آدم ها دهنش رو ببندند دنيا قشنگ تر ميشه
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حرفتو میزدی. زرشک یعنی چی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
همیشه همینطور بوده ، نتیجه ایران به اگر و اما و برد و باخت دیگران و شانس و دعا بنده ، کاش اینقدر قوی بودیم که هیچ تیمی شانسی برابر بازی ما نداشت . خانه از پای بست ویران است.
hany
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
عبدالزهرا غلط کرده کلمه شکست در مورد ایران میگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اعتراض وارد نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حق عبدولی رو به اون آشکاری خوردند. آب از آب تکون نخورد. اینا هر جا بتونن ایرانو زمین می زنن. هیچ کس هم عین خیالش نیست. من موافقم با ین نظر. واقعا زرشک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مردانه بمونه.
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اینشکلی بریم مرحله بعد هیچ لذتی ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
نمونه نمونه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بخدا معلوم بود از اولش
ایران بیچاره
همیشه همین بوده
کشتی یجور
اینم فوتبال
اخه کسیکه باور میخواسته کنه نتیجه اونم با یه تیم عرب برگرده ساده بوده
متاسفم واسه خودمون
البته خط مقدم ما کربلاست هه مارو باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
چرا ماها منطقی نیستیم؟
چرا قبول تداریم که اخراج بازیکن ما به حق بود؟ چرا نمیگیم که خودش رو به موش مردگی زده بود و اخراج شد؟
سيدحسينعلي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
زرشك كي روش...
آرمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اين تابي ثابت كرد كه تاب نظرات مخالف رو نداره
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آخه اینطور بالا رفتن هم خیلی قشنگ نیست با همه وجود بازی را دیدم و صد در صد ایران را برنده میدانستم ولی فوتبال است با هزار بازی سیاسی و ورزشی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
جلوگیری از بازی بازیکن دوپینگی عراقی وظیفه ایران بوده یا فدراسین عراق ؟ فدراسیون عراق باید جلوی بازی بازیکن خودشو میگرفت . این موضوع به ایران مربوط نمیشه . آنها تخلف کردند نه ما !!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
سيد مهدي جات خالي بود . لا اقل يکي از پنالتي ها رو مي گرفتي
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
شوتبال باید کامل تعطیل شود، زیرا که هیچ انسان عاقلی طرفدار شوتبال نیست و باید به سایر ورزش ها توجه شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
afc نامرده. چطور به راحتی تیم امید ایران و سپاهان و استقلال را قبلا از مسابقات حذف کردن اما این دفعه هیچی!!!!!
امیر علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
زرشک که بله.ولی من آن قدر ناراحتم که انگار تیر خوردم.باورم نمیشه.
یک ایرانی با غیرت (ا-غ-ا)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
این قدر خودتون لوس نکنین زود باشین برگردین آبروی هر چی ایرانی رو بردین گول غرورتون رو خوردین واقعا متاسفم میلیاردی های بی غیرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بازم بااین حرفا بریم به استقبال بچه هاتو تهران
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اگر عکس این مسئله بود ایران 3 -0 بازنده بود
بابا بيخيال شُيد و مردم را ببازى نگيريد
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ببینید مسولین ما چه راحت صورت مسئله رو پاک میکنند! زمانیکه با ضعف مدیریتی آقای کفاشیان تیم ملی مقتدری به جام نمیفرستیم و با بازی یک تیمی مثل عراق حذف می شیم به دنبال راه چاره برای توجیح شکست هستیم. آقایان مشکل جای دیگری است
امیدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
به نظر من کلا سر کاریه
هیچ منبع رسمی چنین خبری رو نزده
نه اعتراض نه بررسی
مگه میشه؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بابا ما کفاشیان رو داریم ! مثل شیر حق ما رو میگیره . تاریخ همچین رئیس فدارسیون با کفایتی و با اقتداری رو ندیده به خودش . دو زار بده آش ...
رضوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
راس میگه دیگهههههههههههههه
محسن
| United States |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
تو سایت بازیهای آسیایی و یوتیوب و فیس بوک عراقی ها واقعا با فحش و تصاویر زننده ایرانی ها رو مجوس صدا میکنند با دیدن این لینک تو بازی های آسایی واقعا باید کمکهای بیشتری به این جماعت چند چهره کرد.
اين براي اين است كه مسولين ما هميشه كارها رو تا به اخر پيگير هستند اگر همان موقع كه اين بازيكن ايران رو ترك كرده و به تيم ديگري در عراق رفته بود كار را نصفه و نيمه رها نمي كردند حالا يه اميدي داشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
فردای روز آزمایش از ایران رفته و زمانی هم که از ایران بره دیگه به فدراسیون ایران ربطی نداره و فدراسیون عراق باید تصمیم بگیره که اونا هم محرومش نکردن با وجود اینکه فیفا به اونا اطلاع داده
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دوست عزیز، مطابق قوانین مسئولین ما این بار خیلی هم درست عمل نموده اند،
بعد از اعلام نتیجه آزمایش از آزمایشگاه کلن، مسئولین ما به دلیل خارجی بودن بازیکن موضوع را به فیفا اطلاع داده اند تا آن ها نسبت به محروم کردن بازیکن اقدام نمایند.
از طرفی با خروج بازیکن از کشور چون در موضوع محرومیت بازیکن کشور ما دیگر ذینفع نبوده، پس نمی توانسته مسئله را پیگیری نماید، تا اینکه مسئله به بازی رو در رو می رسد
در قوانین فیفا تا دو ساعت پس از بازی می توان به محرومیت ها اعتراض نمود که مسئولین ما اینجا هم به موقع عمل کرده اند، چراکه ما ذینفع بوده ایم، توجه نمایید که در عمومات حقوقی هیچ پرونده ای نمی تواند مطرح باشد مگر آنکه مطرح کننده ذینفع یا نماینده ذینفع باشد، این دفعه اتفاقا خیلی هم درست عمل شده است.

تابناک جان منتشر کن که دوستان هم مطلع بشن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
نه عزیز اتفاقا کار درست رو کردند
مدارکشون حاضر بود که اگر عراق بازی رو ببره رو کنن
وگرنه که نمیتونستن چیزی رو عوض کنن
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آخه مرد مومن این که دیگه به ایران ربط نداره باید FIFA این کار رو می کرد که ظاهرا نکرده ....
حالا موندن چیکار کنن!؟
ولی در مورد ایران بود همان شب نتیجه رو 3-0 اعلام می کردن ... مثل تیم امید، تیم سپاهان و ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اگه اون موقع پیگیر میبشدن که این بازیکن اصلا بازی نمی کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اگه كار را نصفه و نيمه رها نمي كردند دیگه عبدالزهرایی تو تیم عراق نبود حالا چه اميدي داشتند؟!
واقعا زرشک خوب اومدی
زرشکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
زرشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک
دو زار بده آش
به همین خیال باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مولی می گه حق با ایرانه
سلام خدا کنه نتیجه تغییر کنه واقعا ایران حقشه بره نمیه نهایی ای خدااااااا کمک کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
این بازی همه چیزش عجیب بود خصوصا اینکه از 120 دقیقه هم فراتر رفته و 1200 دقیقه به طول کشیده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اگر حقش هم باشه صعود اينطوري واقعا" لطفي هم داره؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ای خدا کمک کن دیگه ضایع تر نشیم
ای خدا کاری کن نریم نیمه نهایی تا ببازیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حقشه طلا تو مشتش بود!
مهدی میرجعفری
| Germany |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خیلی خوش خیالی
یاسر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بالاخر خدا خوب غرور شما رو شکوند.
این نتیجه ی نژادپرستی و تحقیر و به کاریکاتور کشیدن دیگران است.
نوش جان عراقی هااا
برای ملت ایران متاسفم که شدن بازیچه کفاشیان وکی روش اخه اگر این بازیکن محروم بوده چرا بعد از یک سال داری پیگری میکنید واین همه هزینه بابت مسافرت هییت ایرانی وماندن اقایان در استرالیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کمی با انصاف باشیم ...اتفاقا این یک بار گیپیری نکردن بهتر که الان باعث بهانه ای برای ما شده است ...وگرنه این بازیکن خیلی آدم بزرگی نبوده
هیرسا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حریف رو دست کم گرفتن نتیجه ش میشه همین. باخت حقه ایرانه
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
لطفا براي خودت متاسف باش.
ناشناس
| Canada |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
تو نگران هزینه هییت ایرانی نباش مگه چقدر میشه؟ نگران میلیونها دلاری باش که از مملکت رفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
هزینه هاش از جیب شما داره پرداخت میشه که ناراحتی ؟!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کفاشیان رو خوب اومدی ولی کیروش خیلی ادم درستیه همین که یه مشت جوون رو به اینجا رسونده دمش گرم
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دادا محرومیتش برا شهریور امسال بود
برو بابا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حقشه ؟؟؟؟؟
:)))))))))
اگه عرضه داشت با اون وضع جلوشون نمیباخت
راضیه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
تو خیلی زیادی داری حرف میزنی اخه اگه اقای کی روش نبود ما تا اینجا میومدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ما خودمون چی هستیم که بخوایم حریفو دست کم بگیریم.
یادتونه سپاهانه چطوری از لیگ آسیا سر همین قضایا انداختن بیرون

این چیزا ظاهرا فقط برا ماست و برا دیگران خوبه

خو دوپینگ کرده دیگه باید نتیجه تغییر کنه
پاسخ ها
عاطفه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
استقلالم همینطوری شد
عبدالرضا خدابنده
| United States |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
احسنت...این چیزافقط برای ماست
محمد حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
به جز اون مورد سپاهان همین چند سال پیش تیم المپیک ایران با وجود این که عراق را برده بود بخاطر استفاده از بازیکن محروم 3-0 بازنده اعلام شد و بجای ایران عراق به المپیک رفت...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
Arabian Football Confederation=AFC
خوب مردم رو سر کار گذاشتن خداییش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
شما برو به کارت برس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کو کار ساده ای یاااااااااااااااااااااااااا
بريد تو زمين فوتبال عراق رو ببريد نه تو زمين حاشيه.
رئال ديشب 10 نفره بازي رو برد.
خجالت بكشيد اين پرتاقالي بازيها رو بزاريد كنار و مردونه بازي كنيد و ببريد
پاسخ ها
Mahsa.S
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دوست عزیز:
1- رئال دقیقه 88 ده نفره شد و ایران تقریبا تو نیمه اول (که دو تا نیمه 15 دقیقه ای و پنالتی هم بازی کردیم ده نفره)
2-رئال تا دقیقا 89 با تیم 14 لالیگا (!) 1-1 مساوی بود تا اینکه با پنالتی گرٍٍث بیل 2-1 شدن.
3-تیمی که رئال باهاش بازی کرد رده 14 بود و رئال رده 1 باید با اختلاف بیشتری هم می برد.
4- بازی ایران و عراق (اگه تماشا) کرده باشید خیلی نتایج نزدیک بود...وقتی با اخلاف 10-9 با پنالتی ببازی...حتما یه چیزی به اسم "شانس" مداخله کرده...
یاسسس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
روی من تاثیر گذاشت
خواهش میکنم دوستان داخلی مربیان داخلی زمان مربیگری خودشونو با کیروش مقایسه نکنند.....خودتونو باهم مقایسه کنین و.با کیروش هرگز...فوتبال ما عقب ماندگیش بخاطر شماهاست اقایانی که فک میکنین خودتون فوتبال حالیتونه
اصلا اگر تغییر هم بکند لطفی ندارد و دلچسب نیست. من معتقدم فدراسیون فوتبال ایران شکایتش را پس بگیرد و بگذارد مسابقات روند طبیعی خود را طی کند زیرا اگر نتیجه تغییر هم بکند اولا ایران با بضاعتی که دارد در مرحله بعد شکست می خورد و فقط کنایه هایش برای ایران می ماند ثانیا مردم عراق با آنهمه غم و رنجی که داردند به بهانه پیروزی شادی کرده و در این شادی چند نفری متاسفانه جان خود را از دست داده اند. چه کسی جواب آنها را باید بدهد؟ ایران؟ اعلا عبدالزهرا؟ فدراسیون فوتبال عراق؟ حداقل فعلا ایران از این بابت وجدان درد ندارد.
پاسخ ها
مهیار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ی سوال به نظرت کی اشتباه کرده بوده ؟
چون همونی که اشتباه کرده بوده یا همونا باید جواب خوشحالی عراقی هارو میداد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
به ما چه که عراقی ها تیراندازی کردند و خودشان را با گلوله کشتند؟
حالت خوش نیست ها!
این هم یه جنگ رسانه ای و فرار رو به جلو از طرف فدراسیون فوتباله...توی فوتبال گل مردود هم باعث نمیشه نتیجه بازی عوض بشه چه برسه به دوپینگ یکی از بازیکنان....با همین کارها میخوان خودشون رو توجیه کنن ...
از بازی بچه ها تو 4 تا بازی راضیم. اکثرشون با تمام توان بازی کردن. کم نذاشتن.تا نهایت قدرتشون تلاش کردن.از کیروشم راضیم.
بازی با عراق 10 نفره 2 بار بازی رو بر گردوندن. مدت ها بود که گلوم به خاطر فوتبال نگرفته بود
عمرا اگه کشورهای عربی بذارن نتیجه تغییر کنه. خصوصا اینکه رئیس afc هم بحرینیه!
پاسخ ها
پرویز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کاراسرائیله شک نکن!!!!!!!!
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دقیقا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
کار امام حسین ع است شک نکن با اخلاصی که این مردم به امام حسین دارند.
خجآلت هم چیزه خوبیه
عراق ی کشور نا آرام و در حال جنگ
با فقر و مشکلات مالی
در مقابل ایران آرام
در برابر بازیکن هایی ک بهترین امکانات بهترین
ماشین های روز دنیا حداقل امکانات رفاهیشان هست
در مقابل عراق اینجوری باری می کنند
خدا کنه ک نتیجه تعغیر نکند
و معلوم نیی در مقابل کره و ژاپن چه باید بکنیم
پاسخ ها
امیر
| Australia |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
شما راحت باااااش !!!
مثل اینکه اصلا تو باغ نیستی !!
عزیزم ژاپن که حذف شده!!!
از فوتبال هم چیزی نمیدونی نظر نده،
ما 80 دقیقه 10 نفره تو یه شرایط خیلی بدی بازی رو تثبیت کرذیم اگه نمیدوستی بدون!
هیچ جای جهان این اتفاق نیفتاده.
عوضِ تشویقِ هم وطنات که انقدر زحمت کشیدن مسخره میکنی؟!
خجالت بکش...
البته اگه ایرانی باشی !!
شما اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آی کیو ژاپن حذف شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ديديد جان ، شما نديديد ‍ژاپن حذف شد ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مسئله اینجاست که تمام هزینه ها و برنامه ریزی ها برای عراق از طرف فیفا ساپورت میشه
بهترین مربی ها که نتیجش بهترین بازیهای تدارکاتیه...
این هم دلایل سیاسی خودش داره
که جهان ببینه با اینکه امریکا به عراق حمله کرده اما شرایطشون از قبل بهتر شده و تونستن سال 2007 قهرمان بشن و الآن هم به این خوبی پیش برن
اما ما به همون دلایل سیاسی مانع تراشی برامون میکنن تا حتی یه بازی تدارکاتی و درست حسابی نداشته باشیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ژاپن که حذف اخوی ! خوابی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
واقعا تو خبر نداري كه ژاپن حذف شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دیدید ؟.... دیدید؟.... دیدیدددددددددددد
ز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مجید جان ژاپن حذف شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
عزیز جان اگه خبر نداری نظر نده،کشوری که روزانه 10 میلیون بشکه نفت صادر میکنه،بعد از 10 سال تمام تحریم های بین المللی از روش برداشته شده،که فقط یک قسمتش جنگه،این کشور فقیر و مشکلات مالی داره؟اطلاعاتت و زیاد کن بد نظر بده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ژاپن حذف شده پروفسور!
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
هچی داری میگی یه لحظه فکر کردم داری در مورد افریقا میگی بنده خدا همون ماشینهای روز دنیای که شما میگی تو ایران هست تو عراق همون ماشینا رو تاکسی میکنن مسافرکشی میکنن از شورلت بگیر تا رولزرویس رو اونا تاکسی دارن همین سوناتا که اینجا میشینن پشتش همچی کلاس میان تو عراق تاکسیه یه تصادف میکنه میندازنش دور یکی دیگه جایگزین میکنن اون انداختن دورم واسه اینکه تو عراق خدمات پس از فروش نداره نمیتونن درستش کنن خصوصن همن سوناتا رو بدنمشم خیلی خظ داره نمیتونن در بیارن
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
انصافا داور بازی رو خراب کرد. اون اخراج اوج نامردی داور بود و عراقی ها هم خیلی نامردی کردند که از اخراج اشتباه پولادی شادی می کردند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
شما اول برو يه كم املا تمرين كن يادبگيري تغيير چطوري نوشته مي شه ، بعدش هم در مقابل كره هم كه ديگه مشخصه تو چند تا بازي آخر همه رو برده پس شما دعا كن خدا خودت رو عاقبت بخير كنه براي تيم ملي دعا نكن .
alireza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اولا ک ژاپن حذف شده. دوما اگ رفتیم بالا بعد در مورد کره هم میشه فک کرد. تازه این مسائل چ ربطی به اوضاع داخلی کشور داره؟؟؟؟
کی من؟ ایرانیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
معلومه سن و سالت به 8 سال جنگ قد نمیده و این جماعت رو نمیشناسی و الا اینقدر سنگ عراق جونت رو به سینت نمی زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
زاپن که حذف شده بازی کجا رو تا حالا میدیدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آیکیو ژاپن حذف شده حذفففف
سعید
| United States |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ژاپن که حذف شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
شما که هنوز نمی‌دونی ژاپن حذف شده، اظهار فضل نکن لطفا!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
عراق تو قوطی بود اگه پولادی بازی در نمیاوردو و داور هم ایران رو 10 نفره نمیکرد عراق 4 تا میخورد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
البته پول ایران به جاای اینکه هزینه تیم ملی شود هزینه عراقی ها شد و صد البته عراقی ها با پول ایرانی ها نتیجه هم می گیرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اینو خوب اومدی به نظر من عامل باخت تیم ایران پولادی بود یک مجرم رو وقتی بخوای قهرمان جا بزنی همین میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
یارو .... پاشو..... صبح شده
ژاپن حذف شده..... شما خودشو ناراحت نکن
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
فکر کنم شما کلا از فوتبال امسال تبلیغاتش رو دیدی
حتی نمیدونی ژاپن حذف شده
بازی به اون زیبایی رو ندیدی تیم 10 نفره چطور 2 بار بازی رو برگردوند
یه ایرانی
| Japan |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اقایاخانم کی من ایرانیم چرا شما اون زمان رو می بینی چرا الان رو نمی بینی که مردم عراق دارن قتل عام می شن به نظر من برد حق عراق بود
مهیار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حالا ی چیزی اشتباهی گفت ژاپن . دیگه اینقدر بزرگش نکنید . هرکی میرسه به همینش نگاه میکنه . به بقیش کاری نداره :دی
ساناز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بفرماتو!!!!
دم در بده!!!
دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببین اگه حرف نزنی هم نمیگن لالی!!!!!!!!!
تویی که کمپانی اطلاعاتی اینو میگم که دیگه بشی یه پروفسوتمام عیار:
ژاپن حذف شده.
ای خنگول
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
به این نتیجه ی اخلاقی رسیدیم که چش نزن باشه؟
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
چرا معنی مطلب را نفهمیده اید؟ میگه ایران اگر بخواهد با تیمهای قوی مانند کره و ژاپن مسابقه دهد چه میکند؟اما همه میگن ژاپن که حذف شد!
کفاشیان برای خودش دست و پا میزنه .وگرنه کیه ندونه یه رییس بی کفایتی هست که فوتبال ایران رو به قهر برده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
قعر
تو غصه هزینه را نخور
اونش با من
صعود با حرف و حدیث به ادم نمی چسبه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خیلیم میچسبه
پاشیدبچسبیدبهزندگیتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خودت چرا اینجایی پ؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
والا
چطوره وقتی یه ورزشکار مثلا یه کشتی گیر دوپینگ میکنه بعد مصابقه مدالشو پس میده وباید به نفر پشت سریش جایزرو بدن و در فوتبال طرف رفته یه دل سیر دوپینگ کرده بعد میگه به من چیزی نگفتن خوب اگه اینجوریه فدا یکی دیگه هم میره همین کارو میکنه می‌گه من هنوز محروم نشدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مسابقه با س
رهاموزیک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
چطور جان
مصابقه نه ...مسابقه ه ه
یه دل سیر نه ...یه شیکم سیر
فدا نه ...فرداااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
فرق کشتی با فوتبال اینه که کشتی یک نفره است و فوتبال به صورت گروهی. اگه مسئولان تیم خبر نداشته باشن از دوپینگی که در گذشته بوده اون وقت حق دارن بگن چرا ما ضربه ببینیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مجید جان دلبندم مسابقه درسته!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مجید جان اون مسابقه است نه مصابقه
اعضای عربی زیاد هستند آقای کفاشیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اون زمان که با بچه بازی کرسی ایران رو از دست دادین به این فکر می کردین!!!!!!!!!!!!!!!!
ايران مسوول بازيكن عراقى نبوده كه پيگيرى كنه غير از زمانى كه بازيكن عراقى در تراكتورسازى بازى ميكرده كه اين كار رو انجام داده و به فيفا گزارش كرده و اونو به عراق فرستاده و همچنين روز بازى با ايران. اگه قبل از بازى اين موضوع رو اعلام ميكردن عراق از بازيكن ديگرى استفاده ميكرد ولى بعد از باخت ايران بوسيله داور، بهترين وقت براى پيگيرى اين موضوع بود كه ١ درصد شايد نتيجه بازى به نفع ايران تغيير كند. البته من از طرفداران فدراسيون و آقاى كفاشيان نيستم و اين رو فقط براى روشن شدن خوانندگان مخصوصاً آقاى عابدزاده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بالاخره یک نفر یه کم حقوقی صحبت کرد، دمت گرم
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
منم با نظرت موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آقایان محترم حکمی علیه این بازیکن صادر نشده بود که از بازی کردن منع بشود. بس حرفاتون کاملا غیر منطقی است واینها همش بازی بوده که ملت رو از شکست مفتضحانه فرار کنند
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دوست عزیز 2 روز قبل از شروع جام و دو روز قبل از بازی ایران کمیته مبارزه با دوپینگ اعتراض خودش رو نامه نگاری کرده بود
ناشناس
| United States |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
برای خودت مساله حل می کنی ؟ کی گفته به عراق اعلام شده ؟ طرف شش ماه پیش یه کاری کرده حکمی علیه اش صادر نشده و عراق هیچ اخطاری دریافت نکرده - پس الکی ادای حقوقی در نیار
از اقای ظریف خواهش کنیم بیاد تو مذاکرات شاید بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
انوقت برای نشان دادن حسن نیت تیم ملی را تعلیق می کنه!
البته بد هم نمی شه!
هیرسا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
واقعا ملت رو احمق فرض کردید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ما حرص تیم رو میخوریم تو اومدی مسخره بازی درمیاری؟ بی مزه. واقعا بعضیا کلا لوده ان
قالپاق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
گل گفتی آی گل گفتی
مثله یه .....
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ظریف جونتون فعلا تأسیسات رو پلمپ کرده بیادش فکر کنم فدراسیون فوتبال رو هم پلمپ کرده که ما از این کار استقبال می کنیم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آخه تو مذاکرات هسته ای خوب نتیجه گرفته نه؟؟؟؟؟
مسعود
| Australia |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
همه چیز را به مسخره وسخران نگیرید لطفآ
عمرن نتیجه برگرده.....اگ هم برگرده میرم ب کره میبازیم..پس بهتر ک برنگرده
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
جون مادرت بی خیال با این سوادت . عمرن چیه؟!
مقصر اصلی پولادی است که فکر کرد می تواند همانطور که مسئولین نظام وظیفه را فریب داد داور را هم فریب بدهد و آن حرکت زشت و ناشیانه را انجام داد
از اقای ظریف خواهش کنیم بیاد تو مذاکرات شاید بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اشتون هم بیاد عالی میشه . میگم من و تو هم بریم خوبه ؟!! :))
تا این کفاشیان هست فوتبال ملی ما پیشرفت نمیکنه.....تمام
کفاشیان باید بره از فوتبال
مایه ننگه
خدا با ماست انشاالله حق بحق دار برسه در هر صورت ما برنده هستیم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خوبه
نتیجه هرچه باشه به نفع کره جنوبی است .چون بدون استرس منتظر بازی با تیمی است که تا سرحد مرگ دچار استرس شده است.
عمرا اگه کشورهای عربی بذارن نتیجه تغییر کنه. خصوصا اینکه رئیس afc هم بحرینیه!
چطوره وقتی یه ورزشکار مثلا یه کشتی گیر دوپینگ میکنه بعد مصابقه مدالشو پس میده وباید به نفر پشت سریش جایزرو بدن و در فوتبال طرف رفته یه دل سیر دوپینگ کرده بعد میگه به من چیزی نگفتن خوب اگه اینجوریه فدا یکی دیگه هم میره همین کارو میکنه می‌گه من هنوز محروم نشدم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آقای محترم محرومیتی در کار نبوده وچیزی اعلام نشده - اینها دنبال نخود سیاه می گردند
بیچاره مردم عراق که این همه شادی کردند، من مخالفم، این برد قلابی میشه، اگر بریم نیمه نهایی و به کره جنوبی ببازیم خیلی ضایع میشیم، ارزش آبروریزیشو نداره، بذارین مردم عراق با تمام مشکلاتشان این دلخوشی را داسته باشند!!
توکل به خدا درست میشه انشاله
والا ا اونجایی که من تا حالا خبر دارم کسی که دوپینگ میکنه علاوه بر محرومیت خودش تیم هم باید محروم بشه چون مشگل اصلی کوتاهی سرمربی و مسوولانه
انشالله که رای ب نفع ایرانه
بابا اصلا اين كفاشيان نميدونم چه كاره تو فوتبال. حالا بايد پيگيري كنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشالله اونجا هم همه عرب زبان ما هم خوب ...........
با تمام این حرفها مطمئن هستم رای به سود ایران نمیشود.چون با تبلی و سستی همین آقای کفاشیان و مسئولان وقت ورزش بخصوص علی آبادی و سعیدلو تمام کرسی های بین المللی خودمون را تو afc از دست دادیم.عراق درسته که کرسی و لابی نداره ولی مطمئن باشید قطر و بحرین نمیذاره رای به سود ایران بشه....این خط - و این هم نشون+
اگه خدا بخواد میشه خواهشا" اینقدر موج منفی ندید. ایشالا که درست میشه
ایران هورا
عراق سوراخ
اصلا تیمی که نه فدراسیون خوب، نه رییس فدراسیون خوب، نه بازیهای تدارکاتی خوب، نه برنامه ریزی خوب داره و تازه چند تا سرباز فراری هم داره همون بهتر که حذف بشه. این حکایت امسال ما نیست، سالهاست گرفتار این فوتبال بی در و پیکریم
عمرا اگه کشورهای عربی بذارن نتیجه تغییر کنه. خصوصا اینکه رئیس afc هم بحرینیه!
چطوره وقتی یه ورزشکار مثلا یه کشتی گیر دوپینگ میکنه بعد مصابقه مدالشو پس میده وباید به نفر پشت سریش جایزرو بدن و در فوتبال طرف رفته یه دل سیر دوپینگ کرده بعد میگه به من چیزی نگفتن خوب اگه اینجوریه فدا یکی دیگه هم میره همین کارو میکنه می‌گه من هنوز محروم نشدم
طبق قانون چون قبل از مسابقات رای محرومیت بازیکن صادر نشده و فقط نتیجه دوپینگ مثبت بوده، بازیکن محروم و جریمه میشه و نتیجه بازی تغییر نمیکنه، در مورد تیمهای ایرانی و تغییر نتیجه، ایران از بازیکن محروم استفاده کرده بود و اگر صداقت در کار فدراسیون بود قبل از شروع بازیها باید به کنفدراسیون آسیا نامه میداد و اعلام میکرد نه بعد از باخت به عراق
به امید خدا نتیجه رو به ما میدن
اگه خدا بخواد میشه خواهشا" اینقدر موج منفی ندید. ایشالا که درست میشه
ایران برمیگرده به جام ملت ها
ممد فلش منو بردار بیار.
من نمیدونم چرا یک نتیجه رو مردانه قبول نمی کنیم یک بار به داور گیر دادیم حالا هم به امید کمیته نشستید آخر چرا هم باخت و هم خفت و خواری می خواهید
برادر اگه زودترپیگیری میشد اصلا این فرصت پیش نمیامد چون اصلا نمیذاشتن علی بازی کنه
شما برو تو عراق فقط ببین چه ماشینایی سوار میشن
کفت می بره
حالا برو پراید سوار شو اونم بعد یه زندگی کار کردن اگه بتونی بخری
دیگه ایران برگرده هم مزه نداره. خدا حافظ ای جام ملت ها
هممون سر کاریم....
اگه خدا بخواد میشه خواهشا" اینقدر موج منفی ندید. ایشالا که درست میشه
متاسفم هنوز بعضی از ما خدا خدا می کنیم رای به شکست عراق بدهند. تا کی باشد فوتبال ما تو اگر و اما باشه. کیروش برای فوتبال ما جز پول هنگفت چکار کرد که ایرانی ها نکردند. کاش اینقد انتظاراتمون از خودمون و تیم ملی مون کم نبود. ما تیم درجه دو آسیا هستیم اما ادعای اول شدن داریم...آخه چجوری؟؟؟
برای این عراق داعش هم زیاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حق با شماست از سر ما زیاده برای همین برادران ایرانی به کمک ما شتافتند ....
از عراقی ها متنفرم...هم برای جنگ هشت ساله و هم برای مذوز و دروغگو بودنشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
این نخستین باری است که می بینیم یک رسانه محترم و فرهیخته مانند "تابناک" اجازه دهد به شعور یک ملت توهین شود. پس از سالها ....خدا نگهدار تابناک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
فکر میکنی آنها عاشق تو هستند
خداوکیلی فک کردین اعتراض ایران قبول میشه؟؟؟؟ این واقعا نهایت حماقت و سادگیه!!!!
اخباز لحظه به لحظه انعکاس خبرها از سایت تابناک در گروه مردان
اسیری و غریبی چاره دارد...غم نان و غم نان و غم نان....
ایران اگه از اول خوب بازی میکرد و بازی شل نمی گرفت الان کاسه گدایی اینطوری بدست نمی گرفت. تازه همتونم میدونید یه چیزی به اسم ARAB Nation وجود داره بازم فکر میکنید میزارن ایران به حقس برسه؟؟؟؟؟
اینطور با هزار سلام و صلوات به حتی نیمه نهایی چه لدتی داره؟آیا خجالت آور نیست به تیمی که نه لیگ داره نه یک فدراسیون درست حسابی و با آن وضعیت اسفبار کشورش اینطور ببازیم و بعدش بخواهیم با هر دستاویزی شده خودمونو در مسابقات جا بکنیم؟
آقایون و خانوم هایی که هی آیه ی یاس می خونین یادتون باشه که این اتفاق قبلا در مورد سپاهان و تیم امید ایران در مقابل همین عراق افتاده پس باز هم امکان داره...حالا باید صبر کرد و دید...امیدوارم بشه...
بچه ها که توبازی با عراق باوجود ناداوری باغیرت و تعصب بازی کردن و تیم ما بی ستاره بود ولی همه متحد بودن.انشالله هرچی خیره پیش بیاد
مهم نی دیگه حذف شدیم مهم اینه ک با غیرت بازی کردند مهم اینکه با دل وجون بازی کردن
ایشالا که رای بر میگرده , تا اون عده ای که منتظر بودن ایران ببازه و سریع بیان انتقاد کنن آبروشون بره, واقعا متاسفم که همچین آرزویی داشتن اونا برای تیم ملی
دست بردارید از این بازی ها بچه گانه
احساسات مردم ایران را به بازیچه نگیرید
وقتی ا پولادی این اشتباه بچه گانه مرتکب مشه باید به این مشکل بخوریم وقتی کارت زرد دارد جرا مرتکب خطا شد باعث حذف ایران پولادی است
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کی گفتههه
ایران نباید چشمش ب دنبال این چيزا باشه، یا از قضاوت داور اشکال بگیره، وقتی بازی بلد نیستن، وقتی نمیتونن نتیجه بگیرن، باید حذف بشن
این یک نوع فرار رو به جلوی آقای کفاشیان است
بابا نتیجه چی شد ما که مردیم از استرس.......
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بر اعصابت مسلط باش ویگیر بخواب که هیچ اتفاقی نمی افتد
آقای کفاشیان در هرصورت چه تیم برگرده ایران یا برنگرده ایران تورو خدا دست از سر فوتبال ایران بردار اینها همه بازیه ما در هر صورت حتی اگه این بازیکن هم نبود نمیتونستیم عراق را ببریم
خداوکیلی فک کردین اعتراض ایران قبول میشه؟؟؟؟ این واقعا نهایت حماقت و سادگیه!!!!
خداوکیلی فک کردین اعتراض ایران قبول میشه؟؟؟؟ این واقعا نهایت حماقت و سادگیه!!!!
ایران نباید چشمش ب دنبال این چيزا باشه، یا از قضاوت داور اشکال بگیره، وقتی بازی بلد نیستن، وقتی نمیتونن نتیجه بگیرن، باید حذف بشن
ایران نباید چشمش ب دنبال این چيزا باشه، یا از قضاوت داور اشکال بگیره، وقتی بازی بلد نیستن، وقتی نمیتونن نتیجه بگیرن، باید حذف بشن
زهی خیال باطل
خداوکیلی فک کردین اعتراض ایران قبول میشه؟؟؟؟ این واقعا نهایت حماقت و سادگیه!!!!
اگرنتیجه رای به نفع ایران تمام شه و حتی ایران تیم اول آسیا شود باز هم این بردوپیروزی دلچسب نیست . بنظرم بازیکن با سر بلندی برگردند اینطور بسیار دلچسب تر وزیبا تراست
با این حرفا سوتی نابود کننده پولادی و داور استرالیایی پنهان می مونه
واقعاااااااااااا زرشک نتونستن از یه کشور جنگ زده بازی رو ببرن کجا حقشونه برن بالا
چرا همیشه قانون باید علیه ایران اجرا بشه؟ از زمانیکه بچه بودم اعراب خلیج فارس و داوری ها و ای اف سی علیه ایران بودن
اشتون کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ايران ميره مرحله بعد ولي با دعاهاي مردم خوبمان
چرا هميشه ميگن ايران عقب مونده چون مردماني مثل بعضيا كه الان دارن درمورد كشورمون چرت ميگن بايد دست به دست بديم تا بريم جلو وگرنه تنهايي ميزنن له و لوردت ميكنن
به اميــــــــــــــــ اينكه كشور عزيزمون سربلند باشه و تيم ملي مون موفق باشه ـــــــــــــــــــــــــد
حالا این مذاکرات چند+1؟ احتمال تمدید مذاکرات هست یا نه؟آیا اگه به نتیجه نرسن همه گزینه ها رو میزه؟
الان با مطرح شدن این قضیه اگر نتیجه تغییری نکنه و برد عراق به قوت خود باقی باشه دیگه روحیه تیم عراق بهم ریخته. اگه هم به نفع ما الام بشه بازم روحیه بچه های ما داغونه و فرصت برا ریکاوری بازی فردا نیست. نتیجه اینکه هر کدوم این دو تیم روبروی کره قرار بگیرند قطعا بازنده خواهند بود.
به آقاي كيروش بگوييد تمام مربيان مي دانند كه بازيكن چب پا نمي تواند پنالتي خوب بزند چرا شما نفر اول ازكاپيتان استفاده نكردي ؟
شرمنده موقع شروع بازي اقاي كفاشيان نمي دوست كه اين بازي كن دوپينگي هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دمت گرم اینو خوب اومدی اما تا کفاشیان و داریم هیچ غمی نداریم خخخخخخخ
می تونن توافق موقت رو امضا کنند در پایان بازی ها بشینن سر جزئیات و کلیات به توافق نهایی برسند
اشتون هم تو مذاکرات هست؟
شک نکنید عراق روبروی کره قرار میگیره
هم چنان منتظر بمان تا نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد تیم ملی ایران جوان خواهد شد
واقعا ارزش دارد خوب جلوی کره حذف هستیم
آخر به تنفع عرب تموم میشه
فقط کفاشیآن و کی روش دارند به خودشون فکر میکنند_اگه به فکر فوتبال ایران بودند ک مثلا کی رش درخواست خونه ای نمی کرد که زمستونها هم خونش استخر داشته باشه یا همون کفاشیان که خدا میدونه چقدر پول به جیب میزنه_
اگر نظر کمیته به نفع ایران بشه پس تکلیف اردن وفلسطین که از عراق باختند چی میشه اردن هم شاکی میشه وحتما مدعی صعود می شه
ظریف توی قبلی هم مونده جناب امیر آقا
اگر برای بازیکن ایران این اتفاق افتاده بود تا حالا حکم بر علیه ایران داده بودند
خدا کنه نگین غنی سازی متوقف کنید تا رای سه یر هیچ به نفع ایران بشه
اگر برای بازیکن ایران این اتفاق افتاده بود تا حالا حکم بر علیه ایران داده بودند
مگه چیه ؟
اینجا همیشه حاشیه پررنگ تر از متن هست؛ وقتی یه تیم فقط با یه بازی تدارکاتی میره جام ملت ها و فلسطینی ها هم در کمال شگفتی حاضر به بازی دوستانه در مقابل ایران نمیشند و بسیار حاشیه درمورد معافیتهای بازیکنان ساخته میشه و بنا رو میذارن که تقصیر مسوولین رو هم گردن بازیکنها بندازن و هزار و یک آشفتگی و بی برنامه گی دیگه باعث میشه طبق معمول با اما و اگر و با دعا و توسل امید به صعود داشته باشیم... همون بهتر که حذف بشیم این مملکت و این فوتبال لیاقتش در همین حد هست؛ باید این واقعیت تلخ رو در مورد خودمون بپذیریم.
اين چيزا فقط برا ماست تيم اميد تيم سپاهان نمونه بارزشه عدم حضور يم عضو موثر و با نفوذ در اسيا هميشه برا ما درد سر ساز ميشه واقعا جاي خالي اقاي صفايي فراهاني در فدراسيون به چشم مي ايد
اگر هم حکمی صادر نشده کوتاهی از afcبوده . چطور برای ایران به سرعت وارد عمل شدند ولی اکنون دست دست می کنند
به نظر من که ایران دست از پا درازتر برمیگرده...الان برگرده ابرو خودشو حفظ کنه
بابا تورا بخدا اصل وریشه را درست کنید اینا برا قضی دامن نمیشه پاشید بیلید ایران بیشتر از این خرج سر دست مردم نذارید حق عراق است بیخود دلخوش نباشید اونجا که پولادی باید حواسوش جمع کنه باطمینان خاطر میره توبغل یارو عراقی انتظار داری جی بشه
ای کاش می بردیم کار به اما اگر نمیکشید
مگه چیه ؟
اقا/خانم ديديد يه جوري رو اعراب و عراقيا و مظلوم بودنشان مانور ميدن كه ادم اصلا ناراحت ميشه كه جرا با اين تيم مظلوم بازي كرده؟! جام رو از اول ميدادن به اين ملت مظلوم،ولي اكه داستان برعكس بود شك نكنين كه همون ديشب نتيجه ٣-٠ ميشد به نفع عراق،ادم خوبه مليتش رو فراموش نكنه.
نوشته ها از بالا به پايين آپديت ميشد بهتر بود
شايد يكي بخواد پرينت بگيره و بده بقيه بخونن!‌از پايين صفحه كه نميشه خوند به بالا
لابی عربیییییییییییییی
دیگه همه چی بستگی به عرضه و قدرت فدراسیون فوتبال ایران داره که بتونه حقشو بگیره یا نه !! اگه نتونه که باید جمع کنه بره
من موافقم كه راى به سود ايران بشه،ولي فكر كردين كه فردا بايد ايران بازي كنه،كي ميخوان تمرين كنن،كي اناليز كنن? فكر كنين بعد بحث كنين.يا على
آقای کفاشیان به فوتبال رحم کنید و همین امروز استعفا دهید. تابناک منتشر کن ببینیم چقدر مثبت میکیره این نظر.
من موافقم كه راى به سود ايران بشه،ولي فكر كردين كه فردا بايد ايران بازي كنه،كي ميخوان تمرين كنن،كي اناليز كنن? فكر كنين بعد بحث كنين.يا على
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اینو باش چه خیال باطلی واقعا که شما هم خیلی مغزتون>>>>
فقط این بهانه ها در مورد ایران اجرایی میشه اون هم به دلیل بی لیاقتی و عدم حضور نماینده ایران در کنفدراسیون آسیا .
خیلی جالبه از تیم های رده دوم و سوم آسیایی البته بقول شما در کنفدراسیون نماینده حضور داره بجز ایران رتبه اول آسیا ؟
فکر کن نتیجه برگرده .خداییش اینا روشون میشه بازی کنن
اگه بشه چی میییییشه.....
به عربا بگین واگذارشون کردیم به همون حضرت عباسی که اعتقاد دارن بهش
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
چه ربطی داره - ایران باخته باید قبول کنه دیگر این حرفها چیه
آقاى كفاشيان خجالت بكش خنده هاى شما به ريش ماست!!!!!!
با تيشه به ريشه ى فوتبال زدى!!!!
چرا دست از اين فدراسيون نمى كشى!!!!!
ایشالله که رای به نفع ایران باشه اگرهم اینطور نشد , بازم دم بازیکنای باغیرتمون گرم که عالی جلو عراق 10 نفره 80 دقیقه بازی کردن
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
عراقی که تا یکماه پیش مربی نداشت این مربی را از سر ناچاری آوردند -داعش یک سوم عراق را اشغال کرده ونصف جوانان عراقی عضو ارتش وبسیج وپلیس علیه تروریستها هستند . اما ایران سه ساله مربی ثابت بازیکنان ثابت وامکانات فول الحمد لله وضعیت هم امن . خوب این چه قیاسی که شما می کنی ؟؟؟
هه...........................
یادتونه سپاهانه چطوری از لیگ آسیا سر همین قضایا انداختن بیرون

این چیزا ظاهرا فقط برا ماست و برا دیگران خوبه

خو دوپینگ کرده دیگه باید نتیجه تغییر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
سپاهان بازیکن دو اخطاره بازی داده بود . این آقا بفرض اگر هم درست باشه شش ماه پیش یه چیزی مصرف کرده بود وهیچ حکمی صادر نشده پس الکی خوش نباشید
کفاشیان کسی نیست که بخواد فوتبال رو از پایه برای ما ایجاد کنه و بهترش کنه! بدترش نکنه باید دعا کنیم!
فوتبال بگیر نگیر که نشد فوتبال آخه!
اشتباه این بود که وقتی ما دیدیم چه کسی برای داوری انتخاب شده همون موقع اعتراض نکردیم که داور حداقل عوض بشه!
اگر قرار بود حقمون رو بدن تو بازی داور حقمون رو نمی خورد!
من فکر نکنم حق رو به ایران بدن، احتمالش یک در میلیون هستش!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ایران باخته حقی نداره - ماندن در آنجا هم جز هزینه کردن هیچی نیست
خب تکمیلش کنید دیگه
تا زمانی که مسئولین فوتبال ایران در حال جنگ قدرت هستند و ما در فدراسیون فوتبال آسیا هیچ نماینده ای نداریم اوضاع همینطور خواهد بود. به امید روزی که با جامعه جهانی آشتی کنیم.
این یعنی نهایت سو استفاده گی ... یک سال ازش گذشته درست لحظه که عراق میبازه میاد مدارک اراعه میده...نشد رسم جوانمردی.......کفاشیان
سلام ؛ آدمهای دروغگو کم حافظه اند، آقای کفاشیان در مصاحبه خبری اعلام میکنند ، ما بطور مستند با بررسی مسائل حقوقی پرونده به afc شکایت کردیم ، بعد حالا کارشناسان حقوقی نظر میدهند چون حکمی صادر نشده احتمال ورود شکایت کم است!!!تا کی می خواهید با دروغ آبروداری کنید!!!
نتيجه سرباز فراري فرستادن به مسابقات همينه ديگه.
عادت کردیم به همه چیز معترض باشیم وجالب اینجاست که همیشه هم حق به خودمان میدیم در تاریخ فوتبال برای تیم های بزرگ اشتباهات فاحشی دیدیم مثلا گل بادست مارادونا ویا گل انگلیس به المان و... ولی احترام گذشته اند این ازهمون کارهای بچه گانه وغیر حرفه ای فدراسیون با محوریت کفاشیان هست که مردم را سرکار گذشته اند رها
ای بابا...
دقت کردین تو هر موضوعي،بلاخره ایران یه ماجرایی داره؟اکثرا مسائل عادی طی نمیشه.
هموطن پارو بزن واسه قهرمانی.
به نظر من که ایران دست از پا درازتر برمیگرده...الان برگرده ابرو خودشو حفظ کنه
بابا دست بردارید از این کارهاتون
واقعا که خنده داره
با این همه دبدبه کبکبه و خرجهای هنگفت به یه تیمی باختیم که از سال 2003در اشغال امریکا بوده و بعدشم داعش بهشون حمله کرد(داعشی که برای فوتبال دیدن مردمو اعدام کرد) و کلا کشورشون تو جنگ اشوبه اونوقت الان به هز قیمتی شده دوست داریم تو جام باشیم به من یکی که نمیچسبه.عراقی که تونست با کشور جنگ زدش تیم ملی ما رو ببره به نظرم شایسته تره به موندن در جام
خنده دارش اینجاست گزارشگر بازی هی به 10نفره بودن تیم ملی خودمون اشاره میکرد و جوری از غیرت و ...حرف میزد که 10نفره جلوی تیم ملی المان بازی کردن و بازی رو مساوی کردن نه تیم جنگزده عراق
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
به این میگن حرف حساب
کفاشیان خودت بزرگترین خیانت رو به ایران و ایرانی کرده
ايران ميره مرحله بعد من مطمعنم
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آره من مطمعععععععععععععععععععععععن ام - زرشک
امکان تغییر نتیجه در حد صفر درصد است و نتیجه تغییر نخواهد کرد نفوذ کشو.رهای عربی بسیار زیاده و تنها یک جو سازی رسانه ای در ایرانه
خجالت اور فوتبال باختیم اخلاق را هم داریم می بازیم . ناجوانمردی تا به کی شما که این موضوع میدانستید قبل از بازی به عراقی ها میگفتید. ان هم کشورعراق که 35 سال در گیر جنگ و تحریم است ودر دوران تحریم امریکا 2 میلیون نفر جان باختند. خجالت بکشید
فرشاد چه خبرا.خودت برو جلو شاید بتونی کاریش کنی.
اعتراض ایران رد شد. فردا هم عراق خواهد باخت.
صعود با حاشیه و حرف و حدیث ارزش نداره ولی باید حق رو گرفت مشکل اصلی از خودمونه با این امکانات چطور توقع بازی با ژاپن و غیره رو دارید برگردید بیاید خرج تراشی نکنید باو پایه رو محکم کنید
عمراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چرا پس نتيجه قطعي اعلام نميشه كه تكليفمون معلوم بشه
شما خیلی بی معرفت هستید بازی خوب بچه های تیم ملی هیچ با ده نفر بازیکن تا دقیقه 120بیست تحمل کردن یعنی چه پس فوتبالیست نیستی
حکم نهایی جلسه کمیته انضباطی ای اف سی اعلام شد و بنابر این حکم اعتراض ایران به بازیکن عراق و تغییر نتیجه پذیرفته نشد.

عراق فردا در سیدنی با کره جنوبی در نیمه نهایی جام ملت‌ها بازی می‌کند و بازیکنان ایران هم فردا به خانه بازمی‌گردند.
دور سوم نشست چه زماني هست؟؟؟
از ساعت 9.55 به بعد خبر جديدي نشده؟!!!
عراق بدبخته که بدبخته ما بدبخت تریم.همین عراقیای بد بخت ببین چطوری گوش ایرانو ببرند.ادای آدمای روشنفکری در نیارید خواهشا
شما خیلی بی معرفت هستید بازی خوب بچه های تیم ملی هیچ با ده نفر بازیکن تا دقیقه 120بیست تحمل کردن یعنی چه پس فوتبالیست نیستی
چرا پس نتيجه قطعي اعلام نميشه كه تكليفمون معلوم بشه
مقصر اصلی پولادی پولادیییییییی بااون حرکت بچه گانه ومبتدی
آقای خندان مردم ایران را بازیچه خود کرده کافی نسیت ؟ دیگه چی میخاین ... ؟
امکان نداره به نفع ما رای بدهند اونم با اون رئیس فدراسیون مقتدر و با درایت ما .
احتمال بازگشت ایران به بازی ها کمه اما شدنیه اگه رای به حق باشه .
با در نظر گرفتن وضعیت ای اف سی این احتمال کمتر هم میشه چون به قول خود کفاشیان عرب زبان هایی آنجا هستند...
امیدوارم تیم ملی ایران به بازی ها برگردونده بشه چون استحقاق این بازیکنا و این مربی و این کشور بیشتر از این هستش .
ولی احیانا اگه رای هم بر خلاف امید های ما داده بشه مشکلی نیست .
ما بازیمونو به بهترین نحو انجام دادیم . با یه تیم 10 نفره 120 دقیقه دووم اوردیم و باخت و با مساوی تا لحظات آخر جایگزین کردیم.
بنظر من این یه شکست واسه فوتباله ایران نبود . بیشتر مثل یک پیروزی میموند با نتایج و بازی های ضعیف لیگ برتر خودمون.
بعضی مربی ها هم که ماشالله از باخت تیم ملیشون خوشحالن انگار ! ولی بهتره به اون ها گفت بازیکنایی که شما پرورش دادید بازیکنایی نیستن که بشه باهاشون بیشتر از این انجام داد و اگه تا اینجا پیشرفت کردن بخاطر کی روش هستش . من به عنوان یک پرسپولیسی طرفدار تیم ملی حرف های مربی های 2 تیم پایتخت و به عنوان یک حقارت میدونم :) چون اینها حتی خبر نداشتند عراق هم لیگ دارد !!
ما ک جشمون اب نمیخوره بخواد اتفاقی صورت بگیره
اگه یادتون باشه بعد از باخت سال 2001 به بحرین برای صعود به جام جهانی هم بحث بازیکن دو اخطاره بحرین رو مطرح کردند و مردم رو به بازی گرفتند
پايان جلسه به نفع عراق
آخرین خبر: اعتراض ایران رد شد

تلويزيون استراليا از رد شدن اعتراض ايران در موضوع دوپينگ علا عبدالزهرا خبر داد.
کار ما مصداق جر زنی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دقیقا
پايان جلسه به نفع عراق
آخرین خبر: اعتراض ایران رد شد

تلويزيون استراليا از رد شدن اعتراض ايران در موضوع دوپينگ علا عبدالزهرا خبر داد.
دور سوم نشست چه زماني هست؟؟؟
از ساعت 9.55 به بعد خبر جديدي نشده؟!!!
رای اعلام شد تابناک بیدار شو
عراق بدبخته که بدبخته ما بدبخت تریم.همین عراقیای بد بخت ببین چطوری گوش ایرانو ببرند.ادای آدمای روشنفکری در نیارید خواهشا
ایران رو بخاطر یه همچین چیزی از المپیک حذف کردن.یادمه برد سپاهان رو هم بخاطره یه بازیکن دو اخطاره سه هیچ اعلام کردن.حالا که نوبت ما شد میگن نمیشه.اگر فدراسیون باوجود ناداوری نتونه کاری بکنه واقعا باعث شرمساریشونه.تازه امروز میگفت بنجامین ویلیام داور بازی سپاهان و یه تیم عربی شده چقدر فدراسیون ما سیب زمینیه
عراق بدبخته که بدبخته ما بدبخت تریم.همین عراقیای بد بخت ببین چطوری گوش ایرانو ببرند.ادای آدمای روشنفکری در نیارید خواهشا
رد شد
حالا کمتر مورد انتقاد قرار می گیرند.
شطرنج کفاشیان بازم همه رو مات کرد.
آقااااا ظریف رو ببرید کارو راه میندازه
فقط اعدام
بچه های ما 10 نفره 3تا گل خورده رو جبران کردن حتی اگه به نفع ایران نشه این رای من افتخار میکنم بهشون خیلی زحمت کشیدن مقتدرانه باختن البته این باخت خیلی شیرین تر از برده.
همه جا ک در حق ایران ناعدالتی میشه.بذارید اینجا هم بشه مهم اینه کشور ما مقتدرانه قهرمان باشه که هست. نه با کاپ و جام
پايان جلسه به نفع عراق
آخرین خبر: اعتراض ایران رد شد

تلويزيون استراليا از رد شدن اعتراض ايران در موضوع دوپينگ علا عبدالزهرا خبر داد.
احتمال بازگشت ایران به بازی ها کمه اما شدنیه اگه رای به حق باشه .
با در نظر گرفتن وضعیت ای اف سی این احتمال کمتر هم میشه چون به قول خود کفاشیان عرب زبان هایی آنجا هستند...
امیدوارم تیم ملی ایران به بازی ها برگردونده بشه چون استحقاق این بازیکنا و این مربی و این کشور بیشتر از این هستش .
ولی احیانا اگه رای هم بر خلاف امید های ما داده بشه مشکلی نیست .
ما بازیمونو به بهترین نحو انجام دادیم . با یه تیم 10 نفره 120 دقیقه دووم اوردیم و باخت و با مساوی تا لحظات آخر جایگزین کردیم.
بنظر من این یه شکست واسه فوتباله ایران نبود . بیشتر مثل یک پیروزی میموند با نتایج و بازی های ضعیف لیگ برتر خودمون.
بعضی مربی ها هم که ماشالله از باخت تیم ملیشون خوشحالن انگار ! ولی بهتره به اون ها گفت بازیکنایی که شما پرورش دادید بازیکنایی نیستن که بشه باهاشون بیشتر از این انجام داد و اگه تا اینجا پیشرفت کردن بخاطر کی روش هستش . من به عنوان یک پرسپولیسی طرفدار تیم ملی حرف های مربی های 2 تیم پایتخت و به عنوان یک حقارت میدونم :) چون اینها حتی خبر نداشتند عراق هم لیگ دارد !!
ادعای ایران رد شد . تمام
حق با ایرانه
خدا کنه این مسئله موجب اتمام دوره کفاشیان در فدراسیون فوتبال باشه.
قطعا نتیجه تغییری نخواهد کرد برای یک بازیکن نمیان یه کشورو یه تیمو فدا کنن! اگر واقعا بازیکن عراقی دوپینگ کرده باشه فقط بازیکن محروم میشه
این زمان ها زمانهای لابی و دستور از بالاست که قطعن کفه ترازو به سمت عراق خواهد بود
عاشق قدرت زیادمون تو همه جا هستم
همگی لال شید اگه به ایران باورندارید حق ندارید بهش توهین کنید بعدشم ایران صعودمیکنه مطمعن باشید حقه ایرانه ویلیامز باعث شدایران حذف شه وگرنه ایران نیمه دومم دوتاگل میزد !شمابگید تاقبل ازاخراج پولادی عراق روی حقیقی رودیداصا
چرا پس نتيجه قطعي اعلام نميشه كه تكليفمون معلوم بشه
همش زیر سره کفاشیانه
بايد خروج از اي اف سي رو بررسي كنيم. بريم اروپا مثل قزاقستان.
عقبینااااا.....تموم شد..رد شد
حتی تو این مورد نیز فدرا سیون ایران بازنده شد!
سه باخت متوالی برای آقای کفاشیان
همش زیر سره کفاشیانه
من قبلا هم گفتم! خبرگزاری تابناک ! ممنون میشویم اگه آدرس درست فیس بوک AFC و دست اندرکاران را اعلام کنید. تا اشتباه جای دیگر را حمایت نکنند دوستان.
آقاايران بدبازي نكرد اونم ده نفره يادمون باشه اين عراق همون عراقيه كه دوره قبل باوجودجنگي كه داشت بااون همه درگيري توكشورش قهرمان آسياشد
خب معلومه كه بايد به فدراسيون عراق خبر ميدادند؟ اين را كه بچه ها هم ميدانند.
با اينحال مطمئنم اگه به فدراسيون عراق هم خبر ميدادند يه بهونه ديگه مياوردند.
صعود با حرف و حدیث لطفی ندارد.
کنفدراسیون اسیا اگر نتیجه بازی ایران و عراق و عوض کنه پس باید تمام بازی های عراق و تو مرحله گروهی هم عوض کنه ....ک خیلی بعیده این کار
در ضمن با عوض شدن رای خوده کنفدراسیون اسیا میره زیره سوال ک چرا ب بازیکن محروم اجازه بازی میدن ؟؟؟؟؟
واسهحفظه ابرو هم ک شده متاسفانه عراق میره بالا ایران هم بر میگرده ب میهن عزیزمان :))))))
حالا هی سنگ عربا رو به سینه بزنین
خدا کنه این مسئله موجب اتمام دوره کفاشیان در فدراسیون فوتبال باشه.
قطعا نتیجه تغییری نخواهد کرد برای یک بازیکن نمیان یه کشورو یه تیمو فدا کنن! اگر واقعا بازیکن عراقی دوپینگ کرده باشه فقط بازیکن محروم میشه
این زمان ها زمانهای لابی و دستور از بالاست که قطعن کفه ترازو به سمت عراق خواهد بود
تموم شد به بهونه با خبر نکردن عراق توسط ایران شکایت ایران رد شد
به گزارش "ورزش سه"، حکم نهایی جلسه کمیته انضباطی ای اف سی اعلام شد و بنابر این حکم اعتراض ایران به بازیکن عراق و تغییر نتیجه پذیرفته نشد.

عراق فردا در سیدنی با کره جنوبی در نیمه نهایی جام ملت‌ها بازی می‌کند و بازیکنان ایران هم فردا به خانه بازمی‌گردند.
این ضایع بازیا چیه؟
باختیم قبول کنیم. اینکه بریم شکایت کنیم از یه بازیکن خجالت آوره.
به عراقی ها هم استرس وارد میکنیم بازی فردا رو میبازن این کره میره فینال ها.
از ما گفتن
مرگ بر امریکا
ما از این شانص ها نداریم . بچه ها چمندان ها رو بببندید
قطعا نتیجه تغییری نخواهد کرد برای یک بازیکن نمیان یه کشورو یه تیمو فدا کنن! اگر واقعا بازیکن عراقی دوپینگ کرده باشه فقط بازیکن محروم میشه
حق ایران داور خورد
مرگ بر اسرائیل
حتی تو این مورد نیز فدرا سیون ایران بازنده شد!
چرا پس نتيجه قطعي اعلام نميشه كه تكليفمون معلوم بشه
قهرمانانه باختیم...چون بچه ها جنگیدن..میگم اگه تو پنالتی ما برده بودیم هم اونوقت باز هم شکایت میکردیم که بازیکن دوپینگی آور دن؟ جرزنی ملی ندیده بودیم که میبینم... تیم ملی رو الان قهرمان میدونیم چون با نه نفر غیرتی بازی کردن فردا بره از ژاپن و کره بد ببازه خوشتون میاااد؟
چرا پس نتيجه قطعي اعلام نميشه كه تكليفمون معلوم بشه
بار ديگر ثابت شد كه نتيجه فوتبال خارج از مستطيل سبز رقم ميخورد.
ما از این شانص ها نداریم . بچه ها چمندان ها رو بببندید
خدا کنه این مسئله موجب اتمام دوره کفاشیان در فدراسیون فوتبال باشه.
لطفا زودتر خبر موثق بدین
ما از این شانص ها نداریم . بچه ها چمندان ها رو بببندید
به نظر من مشکل به دست توانای پنج به اضافه یک حل میشه نظر شما چیه ؟
به نظر من مشکل به دست توانای پنج به اضافه یک حل میشه نظر شما چیه ؟
همش زیر سره کفاشیانه
تموم شد به بهونه با خبر نکردن عراق توسط ایران شکایت ایران رد شد
قطعا نتیجه تغییری نخواهد کرد برای یک بازیکن نمیان یه کشورو یه تیمو فدا کنن! اگر واقعا بازیکن عراقی دوپینگ کرده باشه فقط بازیکن محروم میشه
رد شد برادر من رد شد!
انگار خوشی به ما نیومده.
اعتراض ایران رد شده . چقدر تابی جون از اخبار عقب هستی
فدراسیون ما عرضه اینکارا رو نداره اصن
بیخود دلمو خوش کرده بودم
اگه این اتفاق واسه ایران نیوفتاده بود،و واسه یه کشور دیگه اتفاق افتاده بود،احتمال تغییر نتیجه خیلی بیشتر بود
از الان دارن مردم رو با این خبرا آماده میکنن دیگه که نتیجه تغییر نمیکنه
اعتراض ایران رد شد، فردا بچه های تیم ملی به خانه بر میگردند.
فدراسیون ما عرضه اینکارا رو نداره اصن
بیخود دلمو خوش کرده بودم
اگه این اتفاق واسه ایران نیوفتاده بود،و واسه یه کشور دیگه اتفاق افتاده بود،احتمال تغییر نتیجه خیلی بیشتر بود
از الان دارن مردم رو با این خبرا آماده میکنن دیگه که نتیجه تغییر نمیکنه
دور سوم نشست چه زماني هست؟؟؟
از ساعت 9.55 به بعد خبر جديدي نشده؟!!!
همه این ها از اول هم بچه بازی بود ، هیچ سایت خارجی خبر شکایت ایران به AFC را کار نکرد ، فقط سایت های ایرانی بودند که به این خبر شاخ و برگ می دادند ، این اولین باری هم نیست که در اسیا سر ایران را می برند ، راه سادش هم اینه که از دفعه بعد یا مثل کره جنوبی با تیم جوانان مان بریم بازی کنیم یا اصلا از دفعه بعد در این مسابقات شرکت نکنیم پول بلیط و .... را هم خرج بازی تدارکاتی با دو تا تیم درست حسابی بکنیم . از AFC ابی گرم نمی شه ، برای همین کثافت کاری هاست که از اسیا هیچ تیمی در جام جهانی دو امتیاز هم نمی گیره.
همش زیر سره کفاشیانه
آخيييي! صرفا جريمه خواهند شد!! اي كاش ما هم اينجور مواقع صرفا جريمه ميشديم!
Eftekhari digar baray fedrasioon portalash
کشور درب و داغونی مثل عراق مثل شیر در برابر ما بازی کرد و آخرین پنالتی را با به تمسخر گرفتن تمام اداعاهای ما به آرومی زد تو گل کی ما می خواهیم بفهمیم هزینه کردن برای فوتبال ایران ظلمه ظلمی که همیشه ایرانی ها باید استرس یک مشت ........ مثل کفاشیان را بخورند حداقل اگه اینقدر منتن کی روش را نمی کشیدیم اینقدر دلمون نمی سوخت از ایران فوتبال در نمی آد اینقدر دل مردمو خون نکنید یک سر مربی ایرانی بیارید که اگر حذف هم شدیم دلمون به درد نیاد که با این همه هزینه آخرش هیچ .... بی خود مردمو سرکار نذارید نتیجه همونیکه شده مگه بچه اید این حرف ها را باور کنید
شکایت ایران رد خواهد شد مطمئن باشید
کاملا مشخصه که رای به نفع عراق صادر میشه ! نه بخاطر عرب زبان بودن ، نه بخاطر تضعیف نشدن ای اف سی ( چون همچین اعتباری هم نداره) ، فقط و فقط بخاطر اینکه برنامه ریزی جوری بوده که استرالیا رو قهرمان کنن! بالاخره بازی ها نباید بدون تماشاچی باشه که ، باید این همه پولی که خرج شده برگرده دیگه!!
اگر ایران بره فینال که عمرا استرالیا نمی تونه ببره ! همین امر برای ژاپن هم صادقه!
الان امارات خوب ولی کم تجربه ، عراق جنگ زده و کره جنوبی ضعیف شده، استرالیا با اون همه تماشاچی ، به نظر شما بین اینها کسی جز استرالیا می تونه قهرمان شه!!!!
سایت خبری السومریه عراق - بخش ورزشی -ساعت 9:30 روز یکشنیه - عضو فدراسیون فوتبال تصریح کرد که اعتراض ایران از سوی کنفدراسیون آسیا رد شد. وی گفت در صورت محرومیت هر بازیکنی نام وی در سایت کنفدراسیون آسیا منتشر می شود و به باشگاه یا تیم ملی منتسب به آن بازیکن به صورت کتبی اطلاع داده می شد در حالیکه هیچ کدام از این اقدامات صورت نگرفت.
آقاايران بدبازي نكرد اونم ده نفره يادمون باشه اين عراق همون عراقيه كه دوره قبل باوجودجنگي كه داشت بااون همه درگيري توكشورش قهرمان آسياشد
9قدر خوبه مردم همش سر کار میرن و تو استرسن به به چه کشوری داریم ما آدم کیف میکنه
عقبینااااا.....تموم شد..رد شد
قانون انگار فقط برا ما ایرانی ها و سپاهان هست ولی گویا برا این عرب ها با اون رئیس afc نیست !
تجربه ثابت كرده تو 99 درصد دادگاها به ضرر ايران راي ميدن چون اصولا از ايران خوششون نمياد
اقای عابدزاده اگه الان توی ایران هستی خودت بازیچه دست خیلی هاهستی اونوقت از مردم ایراد میگیری؟
ایشالا ک با مفتضحی ببازن
تموم نشد این شایعات!؟؟؟؟؟؟ همش جو میدن سایت های دیگه ...... خوبه تو کشور یه سایت خبری خوبم وجود داره (منظورم همین سایته)
سايت 90تي وي الان تكذيب كرد و گفته هنوز جلسه ادامه داره
تموم نشد این شایعات!؟؟؟؟؟؟ همش جو میدن سایت های دیگه ...... خوبه تو کشور یه سایت خبری خوبم وجود داره (منظورم همین سایته)
ای بابا این بازیها چیه
آخه معلوم بود از اولشم
ایران بیچاره
مگه تخه نفوذ داره تو فدراسیونا
کشتی ازونور
فوتبال از طرف دیگه
اینم از اول معلوم بود
معلوم بود اگر همين داستان برعكس اتفاق مي‌افتاد الان صدبار راي داده بودن 3 بر 0 به نفع عراق
بيشتر كميته آسيا عربن
خدا را شکر که مانند عربها رشوه و مانی نمی دهیم تا بمونیم. قهرمانان ایران خدا قوت. کی روش مچکریم
حق خوری که شاخ و دم نداره
وقتی تمام ترکیب اعضای کمیته انضباطی ای اف سی عرب هستند از اول هم مشخص بود که رای به نفع ایران نخواهد بود.
داشتن کرسی در ای اف سی به درد این روزها می خورد.
یقین بدانید اگر این مساله برعکس بود ایران سه بر صفر در همان جلسه اول بازنده می کردند.
اخه چرا رد شد نظر ایران چه بد
آقاايران بدبازي نكرد اونم ده نفره يادمون باشه اين عراق همون عراقيه كه دوره قبل باوجودجنگي كه داشت بااون همه درگيري توكشورش قهرمان آسياشد
تا کی میخوان با این جور بهانه ها ضعف مدیریت در فوتبال را بپوشانند
تا حالا از ای اف سی چه خیری به ما رسیده بود که هنوز امید داشتید
اینجا همیشه حاشیه پررنگ تر از متن هست؛ وقتی یه تیم فقط با یه بازی تدارکاتی میره جام ملت ها و فلسطینی ها هم در کمال شگفتی حاضر به بازی دوستانه در مقابل ایران نمیشند و بسیار حاشیه درمورد معافیتهای بازیکنان ساخته میشه و بنا رو میذارن که تقصیر مسوولین رو هم گردن بازیکنها بندازن و هزار و یک آشفتگی و بی برنامه گی دیگه باعث میشه طبق معمول با اما و اگر و با دعا و توسل امید به صعود داشته باشیم... همون بهتر که حذف بشیم این مملکت و این فوتبال لیاقتش در همین حد هست؛ باید این واقعیت تلخ رو در مورد خودمون بپذیریم.
ایران باید بقدری ازنظر فوتبالی قوی بشه که به این مسائل متوسل نشیم ، تاوقتی تو فوتبالمون آب مسموم بخورانن و خبری نشه ، داورو بازیکن و بخرن و خبری نشه ، کارت جعلی خدمت، دعوا و بزن بزن ، دوپینگ و ...باشه و بازهم خبری نشه همین خواهد بود که هست
سايت 90تي وي الان تكذيب كرد و گفته هنوز جلسه ادامه داره
این کفاشیان دیکتاتور کی میخواد ب
فدراسیون تایید کرده که دوپینگ کرده از اونطرفAFC رد میکنه .خود درگیری دارن
واقعا ك گودر پدر فيفا
Vaghean moteasefam k ba ehsasate mardome Iran bazi kardand.
ما که از اول گفتیم نمیشه! آقای کفاشیان و گروهش فقط می خواستن یه آبروریزی دیگه واسه ایران درست کنن که کردن. ممنون. حالا برگردین. امیدوارم همه تون عوض شین فقط کی روش بمونه.
آقای کفاشیان به فوتبال رحم کنید و همین امروز استعفا دهید. تابناک منتشر کن ببینیم چقدر مثبت میکیره این نظر.
مطمئنا عراق هر دوبازی بعدشو میبازه ، حداقل اگه ایران بالا میرفت برای آسیا افتخار بود ولی تیم ضعیف عراق که از تیم 10 نفره ایران 2 تا گل خورد هیچ افتخاری برای آسیا نخواهد داشت
قطعا نتیجه تغییری نخواهد کرد برای یک بازیکن نمیان یه کشورو یه تیمو فدا کنن! اگر واقعا بازیکن عراقی دوپینگ کرده باشه فقط بازیکن محروم میشه
آخی خیال همه راحت شد
هر چند با این ضعف فدراسیون کفاشیان بعید بود که اتفاقی بیفتد
چطور بازی سپاهان تغییر نتیجه دادند ؟؟
چطور بازی نوجوانان با عراق رو تغییر دادند ؟؟؟
اما این بازی نه ؟؟ مدارک هم که معلومه خیلی محکم بوده که سه جلسه نشست برگزار شده .
همه می دونیم که وجه بین الملی ایران در جهان غیر قابل قبول و مخدوش شدست و هیچ وقت هیچ کجا به نفع ایران رای صادر نشده ،بعضی وقتها ناراحتم که ایرانی هستم .
ای بابا این بازیها چیه
آخه معلوم بود از اولشم
ایران بیچاره
مگه تخه نفوذ داره تو فدراسیونا
کشتی ازونور
فوتبال از طرف دیگه
اینم از اول معلوم بود
فدراسيون فوتبال ايران هم به فدراسيون فوتبال عراق ايميل محروميت این بازیکن را CC (رونوشت) نكرده است. اگر این کار انجام می شد شايد الان ماجرا مشکل حل شده بود. همه چيز دست به دست هم داده تا بازي سه- هيچ نشود.

نقل قول از سایت نود
زنده باد یوزپلنگان تیم ملی کشورم ایران
آقااااا ظریف رو ببرید کارو راه میندازه
نتیجه بازی توی زمین بازیه .اگه بلد نبودیم خوب پنالتی بزنیم مقصر تیم مقابل نیست . این کارها به دور از جوانمردیه . فوتبال ما باید جوانمردی را یاد بگیره نه اینکه به زور این اداها بخواد برنده بشه . . دنیا بهمون چی میگن . خدا جای حق نشسته . برید خوب تمرین کنید انشائ الله دفعات بعدی برنده میشوید
آقا اوضاع فوتبالمون به کل از پایه خرابه...
تیم ملی اسپانیا رو ببینید. اسپانیا تا سال 2008 اصلا مطرح نبود. 2008 میاد قهرمان اروپا میشه 2010 قهرمان جام جهانی و 2012 باز هم قهرمان اروپا. آقا بسشونه. تا 2008 هیچ کاری نکردن تو 12 سال تلافی همه چی رو در آوردن. مردمش انقدر سیربودن حتی با وجود تحقیر تو جام جهانی 2014 به کسی اعتراض نکردن. ما 40 سال پیش 3 بار قهرمان شدیم. الآن حریصیم. عقده ای شدیم. هی منتظر مقصریم. بابا نه تقصیر کی روشه نه کفکفاشیان نه بازیکنا. ما از بیخ و بن ایراد داریم. وقتی بهترین تیمهای کشورمون پرسپولیس و استقلال این وضعشونه دیگه چه انتطاری از تیم ملی دارین؟؟ برایم مثال بشینین بشمرین چند تا از بازیکنای تیم ملی مقابل عراق توی لیگ خودمون بازی میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فدراسیون ما عرضه اینکارا رو نداره اصن
بیخود دلمو خوش کرده بودم
اگه این اتفاق واسه ایران نیوفتاده بود،و واسه یه کشور دیگه اتفاق افتاده بود،احتمال تغییر نتیجه خیلی بیشتر بود
از الان دارن مردم رو با این خبرا آماده میکنن دیگه که نتیجه تغییر نمیکنه
واقعا حق بچه ها این نیست خدا کنه بشه
اينها همه برا اين بود از غيرت ايرانيها بكاهند وجو عوض بشه دوپينگ كجا بود كفاشيان ديروز طوري حرف ميزد انگار راي صد در صد عوض ميشه
حتی تو این مورد نیز فدرا سیون ایران بازنده شد!
ای بابا این بازیها چیه
آخه معلوم بود از اولشم
ایران بیچاره
مگه تخه نفوذ داره تو فدراسیونا
کشتی ازونور
فوتبال از طرف دیگه
اینم از اول معلوم بود
خوب کرد!
به نظر میاد احتمال تغییر نتیجه بازی خیلی کم و کمتر از 10% باشه
اگه قهرمان هم بشه دیگه فایده نداره.رئال مادرید هم دیشب 10نفره بازی رو برد ایران عادتشه اگه رفت تو دفاع یعنی میخواد گل بخوره 3تا شوت زدن اونم گل شد ایران کی میخواد فوتبال یاد بگیره آخه عراق هم تیمه که هم ببازی بعد هم بخوای با دبه بری بالا
بهتر.... زود بيان ايران كه مرز سيستان تا زمستون تموم نشده سرباز لازم داره!
حتی تو این مورد نیز فدرا سیون ایران بازنده شد!
تیم مذاکره تو جلسه AFC ضعیف عمل کرده و نتونسته حق ما رو بگیره. بازیکن عراقی غیر قانونی بازی کرده. بهرحال ما همیشه از اعراب ضربه خوردیم .... اینم روش !!!
فقط اوضاع سیاسی رو درست کنید و در همه جا پذیرفته شید و از انزوا خارج شید تا بتونید حقتون رو بگیرید
والسلام
زرشک
همگی لال شید اگه به ایران باورندارید حق ندارید بهش توهین کنید بعدشم ایران صعودمیکنه مطمعن باشید حقه ایرانه ویلیامز باعث شدایران حذف شه وگرنه ایران نیمه دومم دوتاگل میزد !شمابگید تاقبل ازاخراج پولادی عراق روی حقیقی رودیداصا
سلام _ این هم یکی دیگه از بی لیاقتی مدیران ورزشی ما!!!!!!
چرا نباید فدراسیون عراق رو در خصوص این قضیه اطلاع نداد؟؟ چون مدیران ما بی لیاقتن
معلوم بود به نفع عراق رای ميدن ، خيلی ما تو AFC نفوذ داريم؟ تازه ادامه بازيها با اين اتفاقها اصلا به آدم نميچسبه
برای کفاشیان متاسفم
یکی نیست بگه اگه بازیکن عراق دوپینگ کرده،عوضش بازیکن خودمون خلاف کرده!همین آقای فولادی اسناد مملکتو جعل کرد و بعدم خیلی راحت رفت استرالیا!اونوخ این آقایون ادعای قانون و حق خواهی دارن!
مشخص بود به نفع ایران رای داده نمیشه طرح این موضوع از سوی فدراسیون ایران تنها برای مظلوم نمایی فوتبال ایران بوده
یاد عبدولی و حق کشی که ازش شد افتادم...با ناداوری و بازیکن دوپینکی مبارکشون باشه آقا...
بازم مثل همیشه ایران بازنده میشه
اگر در مورد ایران، این اتفاق می افتاد، قطعا ایران را بازنده می کردن!!!
تمام کنیید این بازی کثیفو
مطمئنا عراق هر دوبازی بعدشو میبازه ، حداقل اگه ایران بالا میرفت برای آسیا افتخار بود ولی تیم ضعیف عراق که از تیم 10 نفره ایران 2 تا گل خورد هیچ افتخاری برای آسیا نخواهد داشت
متاسفانه ما دیپلماسی خوبی در ورزش نداریم.
بابا قبول کنیدباختیم دیگه این دبه ها چیه درمیارن زشته بخدا
آقا معطلش نکنید زود بیاید لیگ رو شروع کنید قهرمانی آسیا رو تو خوابم نمیبینید ما کجا قهرمانی آسیا کجا.یاشاسین تراکتور فقط اون مهمه
مسولان از اینکه مردم را به بازیچه می گیرند لذت می برند و مردم ساده ایران هم باور می کنند.اینها همه بازی بود برای اینکه مردم باخت رو فراموش کنند و ذهن ها را به سمت دیگری ببرند.
مرگ بر afc
تازماني كه ساختارفوتبال تغييرنكنه و راس هرميها نخواهند وضع بهترازاين نميشه چراكه همش پارتي بازي و باي شايسته سالاري درنظام فوتبالي ما حاكم هست البته درجاهاي ديگرهم كم نيست بنازم به شهامت بزرگ مرد ورزشي ايران آقاي دكتر دادكان را كه واقعا باشهامت هرچه تمام واقعيتهارو به زبان مياره (بخدا قسم كه من با دادكان هيچ نسبتي ندارم و لي ايران و فوتبال ايران رادوست دارم )
یا اللعجب !!!!!!!!!
با توجه به اینکه ایران یکی از وزنه های فوتبال آسیاست و برای اعتبار ای اف سی مهمه، با توجه به تمام بی احترامی ها و بی رحمی های و بی عدالتی های این کنفدراسیون بهتره از این کنفدراسیون جدا بشه و از یوفا درخواست کنه عضو بشه. همونجوری که کشورهای دیگه ای قبلا این کار رو کردن و از آسی جدا شدن و الآن سال هاست عضو اتحادیه فوتبال اروپان. اونجا دیگه حداقل باید قدرت بازیمون رو بالا ببریم. نه اینکه تلاش کنیم حقمون رو بگیریم.
لعنت به اين شانس...
كلاً نه از داور شانس مياريم نه از فدراسيون...نه از مديراى داخلى ورزش نه Afc اى خدا....
هر کسی احترامش دست خودش ما بی لیاقتیم که دنیا با ما اینطوری رفتار میکنه
به قول گزارشگران فوتبال ایرانی هیچ چیز از ارزشهای تیم ما کم نشده ایشالا دوره های بعدی حتما درصورتی که با تیم مالدیو .سنگاپورو....بیفتیم ازگروه بلا رفته و در مرحله حذفی به دلیل ناداوری و داشتن تیم حریف از بازیکنان سیاه وسفید حذف میشویم البته آقای کفاشیان حتما شکایت خواهند نمود تا از استرس ما کم ودلخوشی ما زیاد شود0
واقعا جای تاسف داره ،امید کاذب دادن باز با روحیات مردم بازی کردن و اینا بکنار کنار باختنمون که با شرافت بازی کردیم با طرح این مسئله دوپینگ فقط باعث تمسخر ایران شدن یک کلام کفاشیان استعفا کن و برو
زمانی که تو سایت رسمی کنفدراسیون آسیا زبان صفحه هم عربی و هم انگلیسی هست انتظار دارید رای به حقانیت ما بدن
vayyyyyyyyyyyyyyyy.daram divoone misham.
اه حالم بد شد از صبح استرس دارم حالا رای هم به نفعه اونا شد معلوم بود برای اولین بار و
تو این سطح جام ملت ها رای ندن تازه رییس afc هم بحرینی هست البته کوتاهی از طرف خودمون بود این طور شد همیشه از یه جا نیش می خوریم اون هم بی عرضگی خودمون و نبودمسئول درست
نابرده رنج گنج میسر نمی شود مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
خواهشن کمی هم انصاف داشته باشیم همیشه نیمه خالی لیوان را نبینیم تیم ملی ایران سه برد در این بازیها داشت بازی با عراق هم در آن هوای گرم وشرجی وبا ده نفر خیلی کار آسانی نبود زنده بازییکنان تیم ملی وطنم ایران عراق هنوز باورنداره که حکم به نفع او صادرشده زندباد ایرانی وطن پرست
همه مسولين و بچه هاي تيم و كادر فني خسته نباشين ، تازه كار شروع شده ، اميدوارم فدراسيون اگه حق با ماست شكايت خود وا به دادگاه مرجع ببره و كيروش با حمايت مردم و كوشش بچه ها كار را ادامه بده
اگه مثل خیلی از تیم های دیگه ، هنگام ده نفره شدن یه استراتژی درست فنی و روانی برای بچه ها داشتیم ، کارمون به اینجا می رسید ؟!!!
صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا را خدمت همه هموطنان عزیر تبریک عرض می کنم
این مشکل مشکل کل مدیریتی در ایران است 0 وقتی که دچار مشکل میشویم دنبال حق هستیم0 اگه ازهمان روز اول پیگیری دوپینگی بازیکن عراقی بودیم وپیگیری مستمر مدیریتی میکردیموهر مدیری فقط دنبال اتمام کا اداری خود نبوداین مشکل حل شده بودیا پیش نمیامد
حیف ازاون میلیاردها تومان پول بی زبان این مردم که توی کیسه آقای کی روش نامسلمان واریزشد!!!اینهمه مربی وطنی داریم که حاضرندباکمترین مبلغ نیز تیم ملی رابه اوج خود برساند.آقای کفاشیان کی ازخواب بیدارخواهی شد؟
مرد حسابی مذاکره یعنی چی. تخلف کردند باید حذف بشن فقط این رو میدونم بخاطر بعضی مشکلات هرکاری را که دوست داشته باشند با میکنند این اوضاع سالیان سال است که یکطرفه ادامه دارد
خدا باعث و بانی شکست ایران و حذف ایران رو لعنت کنه انشالله حالا میخواد هرکی باشه چه داور. و چه مسولین خودمون و چه مسولین کنفدراسیون اسیا
باید در زمین تکلیف روشن شود نه در کمیسیون ها و روی کاغذ
نداشتن کرسی های بین اللملی باز هم برامون گرون تموم شد
اگه مثل خیلی از تیم های دیگه ، هنگام ده نفره شدن یه استراتژی درست فنی و روانی برای بچه ها داشتیم ، کارمون به اینجا می رسید ؟!!!
انجام به موقع و دقیق و برابر مقررات و پیگیری تابه نتیجه رسیدن کار با عث موفقیت است.نمی توانیم بگوییم ما فکس را فرستادیم خودشان اقدام نکرده اند.یا جملات دیگه ای که در همه کارهای اداری و پشتیبانی آنها را به عنوان دلایل انجام نشدن و عدم موفقیت می شنویم.بهتره از این شکست هم درس بگیریم و کار را درست و تا آخر و به موقع انجلم دهیم!!!
اگه نتیجه تغییر میکرد باعث تعجب بود و گرنه از بی عرضگی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران بعید بود که بتونن کاری بکنن فقط یه سفر استرالیا کم داشتن که به این بهانه مسافرت آقایون هم جور شد
آخه اين چه وضعيتيه براي مردم درست كرديد.خداوكيلي درسته با اين همه خرج و مخارج تيم ملي ايران از يه كشور جنگ زده شكست بخوره .واقعا كه.....
هعیییی
از اول معلوم بود اعتزاض بی مورد است وقتی محرومیتی از طرف AFC در نظر گرفته نشده بود اعتراض به جایی نمیرسید به جای این موضوعات بهتر است به مشکلات اساسی فوتبال کشور پرداخته شود با این وضعیت و لیگ ما به جایی نخواهیم رسید
اي ملت بدانيد و آگاه باشيد دولت احمدي نژاد براي يكصد سال هيچي براي ملت ايران به جا نگذاشته
اه حالم بد شد از صبح استرس دارم حالا رای هم به نفعه اونا شد معلوم بود برای اولین بار و
تو این سطح جام ملت ها رای ندن تازه رییس afc هم بحرینی هست البته کوتاهی از طرف خودمون بود این طور شد همیشه از یه جا نیش می خوریم اون هم بی عرضگی خودمون و نبودمسئول درست
چقدر این بازی استرس ایجاد کرد!!!!
داور، دنیا و کشورهای عربی هم به تیم عراق کمک دادند!!!!
اما بازیکن های ما و مردم ما صبور بودند و ایستادگی کردند!!!
یادم به دوران جنگ تحمیلی افتاد!!!!
شتر در خواب بیند پنبه دانه
عراقی که 30 درصد خاکش دست تکفیری هاست. و کل دولتمرئان گرفتار ان هستندهر روز اعضاء خانواده که سر کار میروند با همدیگر خداحافظی میکنند چون ممکن است در اثر انفجاری کشته شوند . مربی تیمش بدون اسم ورسم است و چهل وپنج روز شده به تیم امده و ... . یک کم خجالت هم خوب چیزی هست اینهمه اردو رفتید و مربی جهانی داریم و ... اخر ش جز اعصاب خردی چیزی برایمان نماند . به دولت و ملت و تیم عراق از صمیم قلب تبریک گفته و انشاله که امسال هم جام راببرند چون غیرتمند و بدون ادعا هستند !
بی عرضه ها
اگه نتیجه تغییر میکرد باعث تعجب بود و گرنه از بی عرضگی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران بعید بود که بتونن کاری بکنن فقط یه سفر استرالیا کم داشتن که به این بهانه مسافرت آقایون هم جور شد
نام جاوید وطن
صبح امید وطن
جلوه کن در آسمان
همچو مهر جاودان
وطن ای هستی من
شور و سرمستی من
جلوه کن در آسمان
همچو مهر جاودان
.
.
.
همه با یک نام و نشان
به تفاوت هر رنگ و زبان
همه با یک نام و نشان
به تفاوت هر رنگ و زبان
همه شاد و خوش و نغمه زنان
ز صلابت ایران جوان ز صلابت ایران جوان ز صلابت ایران جوان
اگه مثل خیلی از تیم های دیگه ، هنگام ده نفره شدن یه استراتژی درست فنی و روانی برای بچه ها داشتیم ، کارمون به اینجا می رسید ؟!!!
بابا مگه ما توAFCنماینده داریم. اونجا پر عربه. خودتون قضاوت کنید قطری که با پول و پارتی میزبانی جام جهانی رو صاحب می شه و همین عربها همه جا مثل بازی نوجوانان و سپاهان بانامردی بازی برده ی ما رو از چنگ ما در میارن، حالا بیان به نفع ما رای بدن!!!!!!
همینجور که در ابتدای خبر خوندیم برعکس این اتفاق در بازی تیم امید ایران افتاده بود و نتیجه تغییر کرد. اما چون عراق طرف مقابل بود نتیجه رو تغییر ندادن . واقعا " متاسفم برای قوانین مزخرف فوتبال دنیا.
باسلام خبر به دسته من رسید که متصفانه رای به تیمه ملی ماندادندوبازی کنای ما باید برگردن خانه.به امید روزهای خوب برای تیممون
رد درخواست ایران نتیجه بی تدبیری و عدم داشتن پست در fifa و afc است.
واقعا باید بر این بی تدبیری تاسف خورد؟؟؟؟؟
چرا واقع بین نیستم .واقعا فوتبال ما افتضاحه.لگد زدن به توپ که فوتبال نیست.چرا همیشه دیگران رو مقصر میدونیم.همه داورها یعنی با ما بد هستن.عرب و عجم دشمنه با ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یک بازیکن که قبلن دوپینگی بوده .اگر این قضیه بخواد باعث رفتن ما به جمع چهار تیم بشود من یکی هیچ احساس سرفرازی نمیکنم ما به عدم حرفه ای گری بازیکن و فدراسیون باختیم بیخیال دوپینگ بازیکن حریف بشویم
بايد اي اف سي را ترك كنيم و به اروپا بپيونديم. مثل قزاقستان.
دور سوم نشست چه زماني هست؟؟؟
از ساعت 9.55 به بعد خبر جديدي نشده؟!!!
عاقا مردم دارن از گشنگی میمیرن یکی بداد اینا برسه
اين پرونده يک پرونده پيچىده است که کنفدراسيون 3 روز درگير پرونده است حتماايران شواهد خود رادارد
فوتبال ایران در پیته چون مدیریت درستی نداره . اصلا منحل بشه به نفع همه هست
زپلشكككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك
دستگاه دیپلماسی با فیفا رایزنی کنند .
ای اف سی بی خودترین فدراسیون جهانی است
اي بابا ولش بيايد ايران ......................................
رد درخواست ایران نتیجه بی تدبیری و عدم داشتن پست در fifa و afc است.
واقعا باید بر این بی تدبیری تاسف خورد؟؟؟؟؟
شکایت ایران رد خواهد شد مطمئن باشید
از اینکه همه چی رو با پول میخرن و هیچ کس نمیتونه کاری کنه حرصم درمیاد
وقتی ما خودمون حق رو ناحق میکنیم چه توقعی داریم دیگران در حقمون نامردی نکنن. حالا به هر دلیلی
من سایت فیفا رو زیر و رو کردم یه خبردر مورد عبدالزهرا نیس. ای اف سی واسه این بازیکن کارت بازی صادر کرده
چطور همه اشتباه. کردن
خب طرف دوپینگ هم کرده باشه مراحل صدور محکومیت رو طی نکرده
یه اگر خیلی بزرگ داشت این قضیه که این مسئولین ندیدن
خوبه حالا یه سفر رفتن استرالیا اقایون...
باور کنید از اولش هم معلوم بود...
AFCخودش عقب افتادست که یه هم چین داور آماتوری برای جام ملت های آسیا انتخاب کرده این داور یاردوازدهم عراق بودAFC فوتبال آسیاروبه گند کشیده
خوب آقای کفاشین مستحضر باشید که هم بازی را باختیم و هم اخلاق را. متاسفم که همه مسئولین در همه کارها سیاسی عمل می کنند. اون از برخورد ما با داور در فضای مجازی و این هم برخورد ما با آبروی یک شیعه عراقی. اگر واقعا چنین چیزی صحت داشت چرا همان 19 شهریور ماه که عبدالزهرا از ایران رفت به باشگاه بعدی و AFC اعلام نکردید؟ با این بازی ها فقط می خواستید چند صباحی بیشتر در راس فدراسیون باشید و افکار عمومی ایران را به بازی گرفتید. لعنت بر دروغ و ریاکاری
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ایول این و خوب امدی
ایول این و خوب امدی.حالا وقتشه فوتبال و بیخیال بشیم،بریم سراغ ظریف جون
آقا اشتون نظری نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
ایران حقش هست که به سرش بیاد اینا مال برق مجانی که ما خیلی چیزها ی دیگه بهشون میدیم ترس دیگه؟
معلوم بود از اول.
باسلام خبر به دسته من رسید که متصفانه رای به تیمه ملی ماندادندوبازی کنای ما باید برگردن خانه.به امید روزهای خوب برای تیممون
خوب شد خیالم راحت شد. داشت آبرومون میرفت. به قول معروف " یا که مردانه بجنگ یا که مردانه بمیر".
فدراسیون قبل از بازی باید جنگ روانی به پا می کرد نه حالا و قول می دهم که فدراسیون ما یه جای کار سهل انگاری کرده و صداش را در نمی اوره
همه ی تیمهای ملی کشورم را دوست دارم ازجمله فوتبال.اما خدا وکیلی این نوع برنده شدن را دوست ندارم.دوست دارم اعضای تیم های ملی کشورم مردانه مبارزه کنند.نشان های جهانی مهم اند.اماهموطنان غیورو قدردانمان خود بهترین داوران هستندو در نهایت تلاشها و شایستگی ها ی بازیکنان را بیش از مدالها ارزش گذاری و امتیاز می دهند.در نهایت پای هزینه ها هم هستند.به نظرم هیچ کس حاضر نیست جایی که مردانه مبارزه کردن هنر است ، کم فروشی کند.
فکر کردن شهرداری تبریزه یا تیراختوره حقشو هاپولی کنند
کوروش آریایی !!!! از طرف آریاییهای مقیم پرتغال. اصلا یکی از پایتختهای فصلی کوروش لیسبون بوده.
اين كار فدراسيون همش تبليغات بود و فقط هزينه بيخودي واسه ايران داشت..اگه اين هزينه و پول واسه انجام 4 تا بازي دوستانه خرج ميشد الان با بچه بازي،بازي رو واگزار نميكرديم.
اگه اين بازيكن دوپينگي مال تيم ما بود همون شب اول بعد بازي ما رو سه هيچ بازنده ميكردن و از دو دوره پياپي جام ملتها هم محروممون ميكردن اينقد كه اين مسيولين ما قوي هستند تو اين مجامع بين المللي ماشاله بگين چشم نخورن ي وقتي ...
خدا روشکر که رد کرد.
خخخخخخخخ
لهشون کردید.....
مهمتر از همه اینا اینه که ما چقدر ضعیف هستیم حتی تو آسیا (که الکی ما تیم اول آسیا هستیم) که همین عراق با همین ادعا تیمم امید ما رو می بره یا تیم السد قطر تیم سپاهان رو می بره اما ما نمی تونیم.
آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخه چرا؟؟ اینقدر ضعیفیم ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا که ....اگه ما بودیم یه سوته شوتمون کرده بودن کشورمون اما فقط به خاطر نابلدی مسوول ایران همیشه باید حقش خورده باشه
آقا اگر اینا مدارکشون کامل هست و رای نادرست چرا از AFC به FIFA شکایت نمیکنند؟
واقعا که ایران تو فونبال آسیا بهش نامردی میکنند.
و حق ایران را میخورند. کنفدراسیون آسیا همش عربه
توقع نداشته باشین که ایران بره مرحله ی بعدی مسابقات
آقاى كفاشيان بيا از مردم عذرخواهى كن و استعفا بده ديگر بس است!!!
به نظر من اشتباه فردی بازیکنان ما باعث حذف ایران شد.اخطار الکی و پنالتی الکی که دادیم .به طور خلاصه تیم ایران هنوز حرفه ای نیست و کم تجربه است.
اقای نویسنده بازی امیدهای عراق وایران در رفت وبرگشت بنفع عراق تمام شد عراق در تهران 2-0 پیروز شد واصلا نیازی به محرومیت ایران نبود
اون تیم سپاهان بود که حذف شد با رای AFC...نه عراق!!!
واقعا عدالت کجاست؟
این درسته که ایران همیشه چوب ناداوری ها رو بخوره؟
از بازی های جام جهانی گرفته تا جام ملت های اسیا....
چی میشد اگه یه بار هم در حق ایران سوت زده بشه.....
واقعا برا کسانی که این حکم رو صادر کردن متاسفم.
اگه نتیجه تغییر میکرد باعث تعجب بود
هرچه باشدمرادشمنست
فقط یادمه یه داوربحرینی حدودسال ۸۳ تو یه بازی که اتفاقابایه کشور عرب(بنظرم عمان)بودخیلی بنفع ایران گرفت وگرفت-بقیش هرچه یاد داریم بضررمابوده . به ایران چه مربوطه به فدرسیوان عراق اعلام کنه؟؟؟!!!!!!
ایران تا دوساعت بعدبایدبازی بایدشکایت کنه که کرده
سنگ روی یخ.....
خیلی .................................................بد بود
کاش ایران مرفت با کره بازی می کرد
هیاهوی بسیار برای هیچ.........
یه مشت مفت خور نشستن تو فدراسیون فوتبال دارن نابود میکنن فوتبال ایران رو اما دستشون دیگه روشده..............
تابناک بچاپ اگه انصاف داری
چقدرخودتون رو اذیت کردید ولی ایران بالا نرفت ,خخخخخخ
در هيچ دوره اي نشده ،دروازه بانها ي ايران از 8 پنالتي يک دونه را هم نگيرن. جات خالي بود سيد مهدي رحمتي
دوستان جهت حمایت به فیس بوک AFC سری بزنید شاید تونستیم از تاکتیک مسی - ولیامز از فرهنگ غنیمون برایشان صحبت کنیم تا کمی آبی باشد بر جگر سوخته...
مبروووووووووووووووووووووووووك به عراق
کاملا موافقم کفاشیان کسی نیست که فوتبال ایران و بکردونه واقعا متاسفم برای تیم کشورمون که همیشه ازبی لیاقتیها ضربه خورده، اخه این عراقیها جی داشتن که این قدر سراسیمه بودیم بازیکنا توزمین از جی شون ترسیدن، حیف خداحافظی دردناکی بود
خسته نباشین یوز پلنگ ها هه.......
ای ول به همه ........................................... !!!!×!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
************************************************************************************************************************************************************************************
با سلام از مسئولین تقاضا میکنم این شکایت را از طریق فیفا (مرجع بالاترازای اف سی) حتما پیگیری بکنند.وقتی ای اف سی این بازیکن را از بازی بعدی محروم کرده و برای تیم عراق جزای نقدی قرار داده پس ادعای ایران درست بوده است .پیگیری مسئله باعث رو شدن زد وبند های پشت پرده ای اف سی و احقاق حق ایران (حتی بعد از جام فعلی) خواهد شد.درکل بعد از این همه سال حضور درفوتبال ،ایران هیچ نماینده ائی درهیچ سطحی درفیفا وای اف سی ندارد.علی دائی هم که درفیفا سالیانه دعوت میشد بدلیل عدم حضور و عدم حمایت داخلی (از سوی فدراسیون) آن جایگاه را از دست داد کلا ما از نظر نفوذ و حضور در فدراسیون های جهانی ضعیف هستیم.مثلا آقای مرادی که از طرف ایران دروزنه برداری آسیاسمت داشت بدلیل کاندیدشدن رضازاده!؟ سمتش رااز دست داد(فقط بخاطرلج بازی!!).چراعلی دائی راحمایت نکردیم تااینچنین روزهائی استفاده کنیم؟جزاین است که خود صداوسیما بامسخره کردن لهجه ایشان باعث تخریب وجه ایشان شد.خواهشمندم موضوع ول نشود.با احترام
اقا چرا حرف رو میپیچنن این اقایایون فدراسیون. این بازیکن زمانی که از ایران رفت مصاحبش رو ورزش 3 قرار داد رو سایت و دقیقا یادمه که اصلا خبری از دوپینگ نبود و حتی ادعا میکرد به خاطر اینکه در پست غیر تخصصی خطیبی ازش بازی میگرفته از این تیم جدا شده. اون موقع این موضوع برای اینکه حاشیه درست نشه و تیم های دیگه لیگ معترض نشن علنی نشد و دنبالشم گرفته نشد تا الان بشه کاری باهاش کرد. نامه دیروز صبح فیفا هم که ابتدا حرف ازش زدن اشاره به محرومیت نداشت بلکه فقط دوپینگی بودنشو برملا میکرد نه حکم محرومیت. از ماست که بر ماست. در ضمن با همه طرفداری که از کی روش دارم نتیجه فتبال ما همینه یا عراق یا ارژانتین بلاخره یه جا گیر میافتی.
لطفا سانسور نکن تابناک.
اگه نتیجه تغییر میکرد باعث تعجب بود و گرنه از بی عرضگی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران بعید بود که بتونن کاری بکنن فقط یه سفر استرالیا کم داشتن که به این بهانه مسافرت آقایون هم جور شد
تیر آخر را باید ایرانی های حاضر در استرالیا شلیک کنند:
آنها باید برن استادیوم و کره ای ها را تشویق کنن.
همیشه بجای تلاش دنبال این هستیم مشکل را گردن کسی دیگر بندازیم
حالا یکبار عراق برده مگه چی شده آیا وقتی اعتراض میکنید نباید ببیند ادله محکمه پسند دارید یا خیر
آقاي كفاشيان باعث رباني أين مشكلات هست بهتر برود
حقيقت اينه كه تو 30 سال گذشته همونطور كه در ديپلماسي باكشورهاي جهان پيشرفتي نداشتيم و مجبور بوديم هميشه با كشورهاي درجه 3 و4 مراوده داشته باشيم در ورزش هم كنفدراسيونهاي جهاني هيچگاه مارو به يك كشور عربي ترجيح نميدن.
وقتی هیچکجا لابی نداریم همین میشه دیگه.
حقمون را مثل آب خوردن میخورن
چشمه بایدخودش بجوشه با اما واگرانشااله نمیشه حقوق یک فصلشون برابر30سال خدمت منه بیخیال بابا فکرنون باش که خربزه ابه
وقتی یک سرباز فراری اونجور خودشو مفتضحانه می اندازه زمین و تیم رو به فنا میده بهتر بود به جون بازیکن دوپینگی عراق نمی افتادیم....!!!
غیرت ایرانی یعنی اینکه با بازیکنی که تیم رو نابود کرد برخورد بشه نه بچه بازی در بیاریم...
کنفدراسیون عربی آسیا تعطیل باید گردد!
آقاي كفاشيان باعث وباني أين مشكلات هست بهتر برود
من‌میخوام‌بدونم‌واقعا‌ایران‌برده‌یانه
کفاشیان استعفا تنها راه حل شرافتمندانه است
اگرم با کره بازی کنن بازم تو گوروه خودشون می بازن همون بهتر ک برگردن
ترا به خدا بگید که چه کسی پشت سر این کفاشیان!!! است.
آقا اگر اینا مدارکشون کامل هست و رای نادرست چرا از AFC به FIFA شکایت نمیکنند؟
به این میگن نفوذ ایران در مجامع ورزشی دنیا! حالا اگر بازیکن ایران انگشت توی دماغش میکرد،5 سال تیم ما
را محروم می کردند
از afc کاری بر نمیاد . من نمیدونم ! هر طور شده و به هر شکلی ما باید سعود بکنیم ! عوارض جانبیشم پای خودتونه
واقعا حق ما باخت نبود کاش میبریم
آقا اگر اینا مدارکشون کامل هست و رای نادرست چرا از AFC به FIFA شکایت نمیکنند؟
خخخ حالا به ای اف سی و فیفا حمله کنید لطفا ادرس درست را پیدا کنید نرید فدراسیون کشتی و شنا را فحش بدید
مسولان بی کفایت
چرا این کفاشیان دست از سر فوتبال ایران برنمی داره ؟؟؟؟؟؟؟
این که اعتراض کردند خیلی بجا بود ولی از این که کمیتهء انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا منطق و دلیل ایران را نپذیرفت، اطلاع رسانی نشده. لطفا اطلاع رسانی فرمائید که به چه دلیل دلائل و استدلال ایرانی ها پذیرفته نشد.
اخبار ایران اعلام کرده بود که تیم ملی به دلیل شلوغی پرواز ها نتوانست به ایران بیاید؟چرا راست نمیگن اینا؟
یوزپلنگهای پارسی!!!!
امیدوارم در سالهای آینده نام ایران بر این تیم قرار بگیره نه نام یک قومیت از دهها قومیت ایرانی
بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد....
زحمتش بلبل کشید و پر گل باد برد.
کی روش جان مهم اینه که تو زحمتت راکشیدی-بنده به نوبه خود از حضرتعالی تشکر می کنم
واقا اين كسايى كه گفتن ايشالاايران ببازه يزره غيرت ندارن به كورى چشمشون مذاكرات به نفع ما ميشه
واقا اين كسايى كه گفتن ايشالاايران ببازه يزره غيرت ندارن به كورى چشمشون مذاكرات به نفع ما ميشه
باز هم کشور های عربی خوب پول خرج کردن!
به این فکر کردید که به فرض حکم به سود ما صادر میشد و ما فردا در بازی با کره میباختیم اونوقت میخواستیم چکار کنیم ! ما بازی را در میدان باختیم حالا بهر دلیل نادونی یه بازیکن و یا ضعف دروازه بان و یا هر دلیل دیگه ! آیا در شان تیم ما بود که با کلک کمبل و لوپرتک بریم مرحله بعدی !! اگه عراقیها و قطریها با ما این کارو کردن که دلیل نمیشه مثه اونا که عادت به استفاده از روشها ناجوانمردانه دارند ، ما هم همان طور عمل کنیم . اگه رای بسود ما صادرمیشد و حتی بر فرض ما قهرمان هم میشدیم فکر نمیکنم این قهرمانی برای هیچ ایرانی قابل پذیرش بود !
واقعابراى مربى هاى داخلى متعاسفم به جاى اين حرفابه فکرتيم خودتون باشين نه. احتراض به کى روش ماکه ازاقاى کارلوس راضيم
من تيم ملي دوست دارم خدايش حق ايران بود بره بالا با اين بازي زيباي که انجام داد من همه جور بهشون افتخارميکنم
دیگه ارزش و لطفی نداشت حتی اگه موافقت هم میکردند
حقشون ولشون کنیم به امان خدا بعد ببنیم داعش براشون فوتبال استادیوم میذاره یا میکنتش صحن اعدام یا چزاگاه !
فوتبال با این همه حقد و کینه دوستان چهره زشتی پیدا میکنه
چرا جمع میبندن دوستان
از عراقیها متنفرم یعنی چی
همین چن وقت پیش پا به پای اونا اربعینو رو موندگار کردیم
همه که بد نیستن
میخواستن دو سه روزی بیشتر بمونن استرالیا این بازی رو در اوردن و الا هر کسی بهتر میدونه که این شکایت ارزش نداشت و آبروی ما رو بیشتر برد و ایرانیها رو به حاشیه سازی معروف کرد. بازیهای چند سال پیش که یادتونه بعد از باخت به بحرین شایعه کردیم بازیکن بحرین محروم بود و باقی قضایا.
فدراسیون ما عرضه اینکارا رو نداره اصن
بیخود دلمو خوش کرده بودم
اگه این اتفاق واسه ایران نیوفتاده بود،و واسه یه کشور دیگه اتفاق افتاده بود،احتمال تغییر نتیجه خیلی بیشتر بود
از الان دارن مردم رو با این خبرا آماده میکنن دیگه که نتیجه تغییر نمیکنه
من قبلا هم گفتم! خبرگزاری تابناک ! ممنون میشویم اگه آدرس درست فیس بوک AFC و دست اندرکاران را اعلام کنید. تا اشتباه جای دیگر را حمایت نکنند دوستان.
واقااينايى كه گفتن ايشالا نتيجه بره براعراق يه زره غيرت ندارن.هالا اميدوار باشيد اگر ايرانى هستيد
تیم ملی عالی بود و دوسش داریم عیب نداره بچه ها عالی بازی کردن و نشون دادن شایسته هستن
ایران برندست نه عراق ایران قویه وپایدار هم میمونه عراقی همیشه زیر صفر کیلو مترن
عراق داعش زده هم را برد
نکونام یار اضافی باری به دوش تیم ملی کی روش دفاعی پولادی حماقت
هو هو اخه مرد مومن اینکارای زشتت از مدیران نالایق ایرانی بر میاد یک تیم زحمت کشیده بیان بخاطر تخلف یک بازیکن از فینال محرومش کنن؟برو بابا زمین و امکانات درست کن برو جلو فساد رو بگیر نه اینکه سامسونتتو بر داشتی با عجله رفتی استرالیا!خجالت بکش اقای مسءول
زپلشككككككككككككككككك....
عراقيا پول دارن پول فيلم هم نشون بدي قبول نميكنن ....
بچه هاي ما بايد مواظب بازي كردنشون بودن كه ده نفره نشن كه شدن.
دقت کردید مقصر اون بازیکنی بود که سرباز فراری بود... و اخراج شد!!!
اگر بجای کدخدا منشی با این قانون شکنان، قانون تو کشور ما رعایت می شد شاید الآن سرنوشت دیگری داشتیم.
بهتر که رد شد . اگه قبول می شد هم نمی چسبید .
ایران حقشه ببره این از جام جهانی اینم از بازی های آسیایی
پولادی اگر به ایران برنگردد بهتر است قوه قضائیه شخص کفاشیان را دستگیر کند جرا فولادی کار احمقانه ای کرد و کفاشیان هم از او حمایت کرد تا تیم حذف شود کفاشیان برو از فوتبال و بگذار فدارسیون بدون حاشیه شود
چرا ما تو فوتبال همیشه به اما واگرها متوسل میشیم. ؟!!چرا نمیخوایم یک فکر اساسی وزیر بنایی برای فوتبالمون بکنیم. !!؟چرا هر چهار سال که شکست میخوریم . همه میگیم باید بر نامه ریزی کنیم برای چهار سال بعد .اما تا یکماه میگذره همه چی رو فراموش میکنیم و نزدیک مسابقات بین المللی . از جمله جام جهانی . جام ملتهای آسیا و غیره تازه به فکر مربی. تدارکات و برنامه و... می افتیم !!؟. چرا این روال داره چند دهه تکرار میشه !!؟ اشکال از کجاست .؟ مگر بجز ضعف مدیریتی است ؟!!
بچه ها میگن عراقی ها از بازیکنان داعش استفاده کرده کجا شکایت کنیم شاید انبار بشه یکاری کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
هههههههههه
بریم بچسبیم به همون والیبال که فعلا آبروی ایران و آسیا هستش . آخرش در برابر عرب ها کم اوردیم . ( زرشک ) .
آقاي كفاشيان درسته رئيس فدراسيون برات آب ونون خوبي داره ولي حضرت عباسي كمي هم به فكر اين فوتبال فلك زده باشيد خودت از عملكرد چندين وچند سالت خجالت نمي كشي
ایران به نیمه نهایی میره.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
زرشک
همون بهتر كه حذف شدن همين جوري دارن هر چي پول و بودجه تو ورزش هست فوتبالي ها مي خورن اگه بعد از چهل سال يه جام بيارند كه ديگه كسي از پس ادعاها شون بر نمياد
چقد غیرت دارین شماها ..
بچه ها با تمام جوووووونشون بازی کردن و خوب هم بازی کردن..
اگر باختیم شانس نداشتیم...بدشانسی بود...
وگرنه لیاقت برد رو داشتن بچه ها...
ب هرحال دمشون گرم ..
اگه نتیجه تغییر میکرد باعث تعجب بود و گرنه از بی عرضگی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران بعید بود که بتونن کاری بکنن فقط یه سفر استرالیا کم داشتن که به این بهانه مسافرت آقایون هم جور شد
ایول این و خوب امدی.حالا وقتشه فوتبال و بیخیال بشیم،بریم سراغ ظریف جون
ایرانیا قبل از انجام بازی همچین ترق و تروق میکنن که انگار وحی شده برنده ان .... بعد از باخت هم سیل آسا به هم می پرن .... که انگار این بازیها برا تسویه حسابهای حاشیه ایی اونا برگزار میشه
آقاي كفاشيان چه براي فوتبال كرده كه انتظار صعود داشت تا همين جا با تدبير مربي خاجي رسيديم ولي براي اين كه تيم به جايي نرسد به بهانه نداشتن بوجه ديدار تداركاتي نگذاشتند
هرچی جرزنی روی ما خالی میشه.
بازیه کفاشیان و کیروش جواب نداد
این همه بیت المال رو خرج فوتبال نکنید ، تا کی باید شاهد حیف و میل منابع ملی به خاطر فوتبالی باشیم که هیچ سودی برای ما ندارد. این بودجه ها را میشه صرف عمران و اشتغالزایی کرد. حالم بهم خورد از فوتبال اه اه اه
الان اگه ایران دوپینگ کرده بود نه تنها ب بادشون میدادن،بلکه از صفحه روزگار هم محوشون میکردن...عربا پول دارنو پارتی...این وسط ایران مونده و حوضش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
چون همه جا نماینده دارند ولی ما ایرانی ها فکر قدرت طلبی داخلی، فرصتهای خارجی را ازمون گرفته مانند آقای رضازاده در فدراسیون وزنه برداری آسیا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
زمان اون بابا هاله نور، همون یک دونه نماینده مون رو هم از فدراسیون فوتبال آسیا انداختن بیرون که دیگه راحت حقمون بخورن مثل امروز.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
نه اينطوري ها هم نيست.
يكذره عاقلانه نظر بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
دوست عزيز فقط پول و پارتي ندارن.ديپلماسي خوب دارن و با دوسوم كشورهاي دنيا قهر نيستن.
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
و بی لیاقتی مدیرانش
فوتبال نماد انحطاط اخلاقی جامعه ی ماست
ورزش گزاره های اصلیش پهلوانی و بعد قهرمانی هست .
الحمدالله تو هیچکدومش فوتبال ما حرفی برای گفتن نداره !
ون
حالا که کار تمام شده ولی بهتر است یک گزارش برای فدارسیون بین المللی فوتبال ارسال شود تا حداقل آنها در جریان ظلمی که به ایران شد باشند.
به درک!
اب در کوزه ما تشنه لبان میگردیم ...
بازي خوبي بود، نتيجه بدي داشت. اين كشورهاي عربي گوشت هم را بخورند استخوان هم را نمي‌خورند.
واقعا داور استراليايي تا توانست اين جام را به گند كشيد. نه براي ملت ما براي همه.
با اين حال بايد طوري بازي مي‌كرديم كه زانو بزنند،
كاش ياد بگيريم كه يك شكست پايان همه چيز نيست آنوقت از دقايق كوتاه و در گذر بهتر استفاده مي‌كرديم.
واقعا تيم‌هاي ملي براي دقايق سخت نياز به افرادي دارد كه روحيه‌اشان را بالا ببرد همه ديديم كه چه دقايق ارزشمندي را در بهت گل زده به سر بردند و اين يعني باختن.
اینجا همیشه حاشیه پررنگ تر از متن هست؛ وقتی یه تیم فقط با یه بازی تدارکاتی میره جام ملت ها و فلسطینی ها هم در کمال شگفتی حاضر به بازی دوستانه در مقابل ایران نمیشند و بسیار حاشیه درمورد معافیتهای بازیکنان ساخته میشه و بنا رو میذارن که تقصیر مسوولین رو هم گردن بازیکنها بندازن و هزار و یک آشفتگی و بی برنامه گی دیگه باعث میشه طبق معمول با اما و اگر و با دعا و توسل امید به صعود داشته باشیم... همون بهتر که حذف بشیم این مملکت و این فوتبال لیاقتش در همین حد هست؛ باید این واقعیت تلخ رو در مورد خودمون بپذیریم.
تو رو خدا مربی تیم ملی آقای کیروش رو نگه دارید
دیگه دیر شد حففی بیچاره
چشم حسود کور انشاالله سعودیم
فدراسیون ما عرضه اینکارا رو نداره اصن
بیخود دلمو خوش کرده بودم
اگه این اتفاق واسه ایران نیوفتاده بود،و واسه یه کشور دیگه اتفاق افتاده بود،احتمال تغییر نتیجه خیلی بیشتر بود
از الان دارن مردم رو با این خبرا آماده میکنن دیگه که نتیجه تغییر نمیکنه
بابا بازی بودکردن؟؟من یه تیم محله ای دیدم به خدا بهتر از اینا بازی میکردن
ما فوتبال نمیخواهیم ،پول و سرمایه فوتبال را صرف اشتغال زایی و ازدواج اسان و فقیر فقرا کنید،،افرادی که با بدهی یک میلیون و اینا تو زندان هستند اونوقت تیلیاردی خرج چند صد نفر مفت خور میشه که نه هیچ افتخاری کسب کردن و نه میکنن همش پوچه فوتبال ،همه پول و خورد وخوراکشان حرامشان باد که با بدبختی جوانها پول به حلقوم اینها میریزن شرمتان باد والسلام
راستش رو بخوای توی AFC زورمون نررسید اینا قبل از FIFA از کله گنده های دیگه ای دستور های اصلی رو میگیرن . مخصوصا" بعضی کشور هایی که (نمیخوام مثل بعضیا دشمن تراشی کنم و... ) حتی موفقیت تیم ورزشی ایران رو تحدید میبینن ..
البته همچین موفقیتی هم نداشتیم :دی
بشین تابیاد
فقط دژاگه و قوچي خوب بودند بقيه...
خواهشمندم به اصل خبر توجه بفرمائید:
"امیدهای تیم ملی برای ادامه حضور در جام ملت‌های آسیا با تایید دوپینگ عبدالزهرا از سوی فیفا زنده شده بود که در نهایت AFC درخواست ایران را نپذیرفت."
این خبر توضیح نمی دهد که چرا AFC، دلائل ایران را با وجود محرز بودن دوپینگ آقای عبدالزهرا، نپذیرفت!!
برای من این پرسش پیش می آید که آیا فدراسیون ایران طی پنج ماه گذشته به ظایفش به طور کامل در خصوص بازیکن خاطی، پرداخته است یا نه؟ اگر فدراسیون عراق و بازیکن خاطی از مجازات خود خبر نداشته باشند، چه کسی نهادی میبایست از ابتدا پیگیر این قضیه می بود؟
اگر بعنوان مثال آقای مهدوی کیا در دوران حضورش در آلمان دوپینگ می کرد، خود آلمانیها در قدم اول طبل رسوائی آقای مهدوی کیا را به صدا در می آوردند، و در قدم دوم: آنقدر پیگیر میشدند تا مطمئن گردند که آقای مهدوی کیا به طور کامل مجازات میشد. آیا فدراسیون فوتبال ما در خصوص آقای عبدالزهرا همین روند را طی کرده است؟!
باید دید که آیا جائی کم کاری از ابتدا با فدراسیون ما بوده است یا خیر. چرا شکایت قطری ها و یا اماراتی ها بر علیه باشگاههای ما منجر به حذف ما میشود، اما در این خصوص ما نمی توانیم از حقوق خود دفاع کنیم؟ من فکر میکنم در باره این پرونده، کم کاری از ابتدا از فدراسیون خود ما بوده است. آقای کفاشیان این هم از ادارۀ تحت نظارت خودتان، تاکی باید چوب ندانم کاریهای شما را بخوریم؟
این دیوار بنیانش بد است
درسته که ایران از جام ملت ها حذف شد......
ولی طلا مال نقی بود,,تو مشتش بود..إإإ
من قبلا هم گفتم! خبرگزاری تابناک ! ممنون میشویم اگه آدرس درست فیس بوک AFC و دست اندرکاران را اعلام کنید. تا اشتباه جای دیگر را حمایت نکنند دوستان.
خدا کنه حداقل تیم رو از هم نپاشن.
بذارن کی روش کار کنه. بالاخره بهتر از خیلی هاست. اگه کسی بود بهتر از اینکه بیاریم یه چیزی. الان به چی گیر دادن این کم عقل ها. آخه کسی هست با این شرایط و دانش و اعتبار و فهم و اینکه تو این چند ساله با جو ایران هم آشنا شده و به هیچکس اجازه مداخله نمیده چون میدونه اگه کسی باشه با رانت گند میزنن به تیم. خدا کنه دیونه بازی در نیارن این خود خواه ها و کی روش بمونه
فرض کنید ما می رفتیم بالا و عراق حذف میشد. این پیروزی به دلتون مینشست؟ باید بدون این حرف و حدیث ها کارو تموم کرد. ما مردانه بازی کردیم. بیایید بعد از بازیها با تبر به ریشه تیم نزنیم وایراد از مربی - بازیکن- ... نگیریم.
بازم مثل همیشه ایران بازنده میشه
شکر گوجه ارزون شده با گوجه و تخم مرغ میریم استقبال از سربازان فراری وطنخدارو
حق ایران نبود ببره
اگه مثل خیلی از تیم های دیگه ، هنگام ده نفره شدن یه استراتژی درست فنی و روانی برای بچه ها داشتیم ، کارمون به اینجا می رسید ؟!!!
با این شامورتی بازیها به جایی نمیرسه تیم ایران!
هرچي بود. خلاصه..."!
اشکال نداره چیزی از توانایی های ایرانیا کم نشده همش تقصیر داور بود که باختیم
ما باید قبول کنیم که بچه های تیم ملی در مقابل عراق کم کاری کرده اند باید فبول کرد برای کشور ما خوب نسیت به تیمی ببازیم که 20سال است در حالت جنگ و اشتغال قرار دارد هم دیدیم که عراقیها با چه غیرت و تعصبی بود زمین فوتبال را میدان جنگ می دانستند چه خوب بود تیم ما از مسئولینش تا بازیکنان هم چنین تنفکری داشت مگر این تیم در جام جهانی وجو نداشت مگر مربی ان قول قهرمانی نداده بود پس چی شد
ببين يه سرباز فراري چه بلايي به سر تيم آورد
سلام به همگی همه مشکلات از خودمونه اخه تیمی که در جام جهانی بوده باید اینطوری حذف بشه داور و چرا مقصر میکنید اقای پولادی ی سرباز فراری ومتخلفه باید بجای استرالیا در زاهدان سرباز ی میکرد چرا واقعیت نمیبینید چرا پولادی ادا اطوار دربیاره وقتی که ی کارت داره
عرب ها هر کاری کردن ک بچه ها نرن بالا بار اولشون نیست,ای ول بپه های با غیرت ایرا.پیشینه شما نشان غیرتتان است.نوادگان خشایار شاه
خدا کنه حداقل تیم رو از هم نپاشن.
بذارن کی روش کار کنه. بالاخره بهتر از خیلی هاست. اگه کسی بود بهتر از اینکه بیاریم یه چیزی. الان به چی گیر دادن این کم عقل ها. آخه کسی هست با این شرایط و دانش و اعتبار و فهم و اینکه تو این چند ساله با جو ایران هم آشنا شده و به هیچکس اجازه مداخله نمیده چون میدونه اگه کسی باشه با رانت گند میزنن به تیم. خدا کنه دیونه بازی در نیارن این خود خواه ها و کی روش بمونه
l
من و تو چه ميدانيم ايران-عراق يعني چي.
بازي را خانه يك دوست ديدم.سه نفر بوديم.گل اول را كه زديم،ميزبانم بال
دراورد.همه بال دراورديم.گل دوم را كه زديم،خانه را منفجر كرد.گل سوم
ايران را توي بغلمان گريه ميكرد.بازي كه تمام شد صد و چند كيلو مرد گنده
تا يك ربع گريه اش بند نمي امد.چند بار وسط بازي گفته بود امير اين بازي
رو ميبريم.گفته بودم ميبريم.اما حالا كه چيزي نشده بود.خب خوب بازي كرده
بوديم.خب خوب جنگيده بوديم.ده نفره بوديم.داور فلان فلان شده بود.خب توپ
گرد است ديگر.يكي اين مرد صد و چند كيلويي را جمع كند از زمين،جمع كند از
اشك ،جمع كند از ويراني.بازي بود ديگر ،برد دارد ،باخت دارد.
دوست مشتركمان گفت ميدانستي فرزند شهيد است؟ميدانستي پدرش را قطعه قطعه
از جبهه جنگ ايران و عراق برگردانده اند؟
و من و تو چه ميدانيم ايران-عراق يعني چي.
حالا چه اهميتي دارد كه كيروش بزرگ كي چمدانش را ميبندد؟چه اهميتي دارد
كه كي استفراغات ذهنش را تيتر كند كه سرباز فراري ما را فلان كرد و
ميليون دلارها حيف و ميل شد و تيم دفاعي و بود و هزار زر مفت ديگر؟چه
اهميتي دارد كه گلر خوشگل ما نه ميتواند لنگ و لترش را جمع كند كه لايي
نخورد نه ميتواند دستش را دراز كند كه يك پنالتي بگيرد؟ديگر چه اهميتي
دارد كه چقدر اين تيم و اين بچه ها و اين قوچي و ازمون و اميري و غفوري و
پورعلي گنجي دوست داشتني بودند و با اينها ميشود تا سالها اقايي كرد و
خوش بود؟
من حتي آن مكث كيروش لب خط و انتظارش
براي رسيدن داور هم در خاطرم نخواهد ماند.
من به ميزبانم فكر ميكنم.امشب دو ركعت نماز براي پدرش خواهد خواند.فردا
حتما به مادرش سر ميزند.و من و تو چه ميدانيم ايران -عراق يعني چي
کلا عراق چه بالا بره چه نره تیم مزخرفی است و برد ان به نظرم کاملا شانسی و به خاطر زدن به تیرک یه بازیکن بود
یه زمانی پربازدید ترین زبان سایت AFC فارسی بود
برید امار سایت AFC رو ببینید 27% بازدیدش از آی پی های ایرانه
بعدیش 7% از استرالیاست
با این همه زبان فارسی رو حذف کردند
الان فقط انگلیسی و عربی اون فعاله
این نشون از این میده کلا با ایران مشکل دارند
http://www.alexa.com/siteinfo/the-afc.com
کفا شیان باید استفا شو بده چون فوتبال ایران رو داغون کرده هنوز می خنده
خدا کنه حداقل تیم رو از هم نپاشن.
بذارن کی روش کار کنه. بالاخره بهتر از خیلی هاست. اگه کسی بود بهتر از اینکه بیاریم یه چیزی. الان به چی گیر دادن این کم عقل ها. آخه کسی هست با این شرایط و دانش و اعتبار و فهم و اینکه تو این چند ساله با جو ایران هم آشنا شده و به هیچکس اجازه مداخله نمیده چون میدونه اگه کسی باشه با رانت گند میزنن به تیم. خدا کنه دیونه بازی در نیارن این خود خواه ها و کی روش بمونه
به جهنم باخت وقتی دائمأ میگویند شیران پارسی ،گویا ایران مال فارسهاست،
خبر مهم هيچى
مد شده ایران حذف میشه یا میبازه تو هر رشته ای
مندازن گردن استکبار جهانی 20:30 هم سریع میاد چرت میگه مخ مردم رو تیلیت میکنه
بعدش مقصرای اصلی به ریش مردم میخندن و حساب بانکیشونو چک میکنن
بابا به خدا این حقه ها قدیمی شده
عراق ما رو برد و صعود کرد. تبریک
امارات هم ژاپن رو برد. به اونها هم تبریک
و بقیه دوستان در سراسر دنیا
آفرین!!چرا هیچ کشوری برامون تره هم خرد نمیکنه!مشکل کجاست؟
زمان رژیم صدام در صورت شکت تیم فوتبالشان بازیکنان شلاق می خوردند حالا بازیکنان فوتبال ما با وجود حذف از این بازیها در طول این دوره از جام چه قدر پاداش نقدی گرفتن.
هنوز ک نتیجه نهایی اعلام نشده!!!
حالا باید تمام سایتها علیه afc ,وارد شوند واین حکم به مسخره بگیرند و یک با م دوهوای ان را که بیشتر بوی سیاسی می دهد را افشا کنند
مشکل اصلی‌ فاصله عمیق فوتبال ایران با علم و تکنولوژی روز فوتبال مدرن است.
دوستان جهت حمایت به فیس بوک AFC سری بزنید شاید تونستیم از تاکتیک مسی - ولیامز از فرهنگ غنیمون برایشان صحبت کنیم تا کمی آبی باشد بر جگر سوخته...
از همه اينا بگذريم مگه شما ایرانی نیستید خودتو ن که دیدید در حق ایران جفا شد
خدا قوت به ههمه بازیکنان و غیرت کی روش که شرف داره به همه مربیا ن کارشکن داخلی که در حدش نیستند....
این ایران دستش از فوتبالم کوتاه است بعد اون عربا هر جا بگی پارتی دارن.فقط یه سوال عدالــت کـــو؟
و
تاسف فقط تاسف به خاطر وطن پاکمون که چه ها باهاش نمیکنن ...
واقعا که ....اگه ما بودیم یه سوته شوتمون کرده بودن کشورمون اما فقط به خاطر نابلدی یه مشت مسوول ایران همیشه باید حقش خورده باشه
این چه وضعشه آخه... تو روز روشن حقمونو میخورند. خدا ازشون نگذره
حق مابود که ببازیم . در این برهه که به پیامبر عزیزمان هتک حرمت شده و اعلام شده که به هر طریق عشق به پیامبر(ص) را فراگیر کنیم ، بعنوان مسلمان واقعی و شیعه علی ابن ابی طالب (ع) بجای اینکه بر روی پیراهنهای تیم ملی جمله " من عاشق محمد(ص) هستم"،را بنویسیم ،عکس ببر مازندران را با افتخار نقش ببندیم . این است هویت دینی ما؟!!! با این افتضاح میخواهیم جلوتر پیامبر وارد بهشت شویم.
یک سوال چرا ما هر دفع تو جام ملت ها یا جام جهانی حذف میشیم! سریع به فدراسیون یا به خاطر داوری شکایت میکنیم ! یا به خاطر وجود یک بازیکن حریف؟؟؟؟
این بار اول نیست که همچین شکایاتی مطرح کردیم! و بار اولی هم نیست که فدراسیون آسیا و یا فیفا جواب رد داده . پس در نتیجه باید بدونیم وقتی که بازی باختیم دیگه هیچکاری نمیشه کرد و بهتره بجای این کارا زودتر برای سال ها آینده و بازی های بعدی برنامه ریزی کنیم تا 4 سال دیگه دوباره همین حرف ها مطرح نشه!
خیلی ها میخوان ایرانو زمین بزنن
ولی نمیدونن که بزنن زمین هوا میره
ایران ما همیشه قهرمان میمونه
همش الکی شاید اصلا ما را به بازی های اسیا ی سال بعد دعوت نکنند حتی شاید کیروش را بیرون کنند .
یعنی بازهم فدراسیون مقصر شناخته شد همانند تیم امید و سپاهان. حالا دیگه وقت استعفای کفاشیان است.
همیشه حق ایران خوردن در همه زمینه ها اگر همین عربها با ما این مشکل رو داشتن می دیدین که چه جوری حق به این عربها می دادند
تیمی که با دوز و کلک می بالا بهتره که ببازه .
افکار نیوز نوشته بود :AFC حق هفتاد میلیون ایرانی را برای کلاسش خورد!

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اگر قرار بود رای صادره به نفع ایران باشد آن وقت کل مسابقات جام ملت‌ها زیر سؤال می‌رفت. جام ملت‌های آسیا در حال حاضر با جام ملت‌های اروپا و آفریقای جنوبی مقایسه می‌شود و اگر قرار بود بازی ایران و عراق ۳ بر صفر به نفع ایران صادر شود در آن صورت کل مسابقات زیر سؤال می‌رفت و مشخص می‌شد بی‌نظمی زیادی در بازی‌ها وجود دارد که این مسئله خیلی به ضرر AFC بود.
با عرض سلام و ادب خدمت ملت شریف ایران و عاشقان فوتبال ای ن مملکت : اگه ما می خواهیم به معنای واقعی فوتبالمون پیشرفت کنه و در میادین آبرومندانه فوتبال بازی کنیم و از بازیهامون لذت ببریم و کمتر خون جگر بخوریم فقط یه راه بیشتر نداریم . خروج از کنفدراسیون آسیا و عضویت در یوفا
با این کار عرضه بازی کردن پیدا می کنیم و فوتبالمون پیشرفت می کنه اونوقته که اگه تونستیم تیم های تراز اول جهانی رو ببریم یا به اونا گل بزنیم سرمونو بالا بگیریم و به تیممون افتخار کنیم و لی تا زمانی که در آسیا بمونیم و به تیم های میانمار و افغانستان و و... صدتا صدتا هم گل بزنیم و برنده بشیم چیزی به فوتبالمون اضافه نمیشه که هیچ بدتر در باد غرور این پیروزی ها میمونیم و از فوتبال مدرن و پیشرفته جهان عقب می مونیم .
جناب آقای کفاشیان و سایر مسئولین محترم ورزش و سیاست گذاران کشور خواهش میکنم یکبار هم که شده دست از سیاست بازی و لجبازی برداشته و به خاطر دل مردم و افتخار ایرانی روی این پیشنهاد فکر کنید و آن را اجرا کنید و پس از چند سال ثمره آن را که از عسل شیرین تر خواهد بود را همه ما و شما خواهیم چشید .
باور کنید اگر کشورهای شرق آشیا این امکان برایشان فراهم بود حتما این کار را می کردند .
امیدوارم از این پیشنهاد سوء تعبیر نشود و انگ ناجور به آن نچسبد چونکه فقط عزت و سربلندی ایران و ایرانی مد نظر بوده و است .
از خوانندگان محترم تقاضا دارم نظارات کارشناسی خودشان را بیان کنند .
با تقدیم احترم
باید یک فرقی بین دکتر مصدق و افرادی مثل آقای نبی در شکایات بین الملی باشه.
ویلیامزجان توی بازی ایران وعراق بهتر بود پیراهن تیم ملی عراق روبه تن می کردی تاحواس مون بیشتر جمع باشه
اين هم فوتبال
برگشت ایران ته ته خوش خیالیه.این طولانی شدن قطعا نتیجه خوبی داره اونم با نفوذی که عربا دارن.
ای خدا شانسو ببین
با عرض سلام و ادب خدمت ملت شریف ایران و عاشقان فوتبال ای ن مملکت : اگه ما می خواهیم به معنای واقعی فوتبالمون پیشرفت کنه و در میادین آبرومندانه فوتبال بازی کنیم و از بازیهامون لذت ببریم و کمتر خون جگر بخوریم فقط یه راه بیشتر نداریم . خروج از کنفدراسیون آسیا و عضویت در یوفا
با این کار عرضه بازی کردن پیدا می کنیم و فوتبالمون پیشرفت می کنه اونوقته که اگه تونستیم تیم های تراز اول جهانی رو ببریم یا به اونا گل بزنیم سرمونو بالا بگیریم و به تیممون افتخار کنیم و لی تا زمانی که در آسیا بمونیم و به تیم های میانمار و افغانستان و و... صدتا صدتا هم گل بزنیم و برنده بشیم چیزی به فوتبالمون اضافه نمیشه که هیچ بدتر در باد غرور این پیروزی ها میمونیم و از فوتبال مدرن و پیشرفته جهان عقب می مونیم .
جناب آقای کفاشیان و سایر مسئولین محترم ورزش و سیاست گذاران کشور خواهش میکنم یکبار هم که شده دست از سیاست بازی و لجبازی برداشته و به خاطر دل مردم و افتخار ایرانی روی این پیشنهاد فکر کنید و آن را اجرا کنید و پس از چند سال ثمره آن را که از عسل شیرین تر خواهد بود را همه ما و شما خواهیم چشید .
باور کنید اگر کشورهای شرق آشیا این امکان برایشان فراهم بود حتما این کار را می کردند .
امیدوارم از این پیشنهاد سوء تعبیر نشود و انگ ناجور به آن نچسبد چونکه فقط عزت و سربلندی ایران و ایرانی مد نظر بوده و است .
از خوانندگان محترم تقاضا دارم نظارات کارشناسی خودشان را بیان کنند .
با تقدیم احترم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
... تو سوراخ راه نمی دادند یه جارو هم به دمش بست !!!
فلغغلذ







اغاتلىىغانىغنللىغغىنل
دوستان سلام هیچوقت ایران فوتبالش تو دنیا به این قشنگی نبوده و تا دنیا دنیا ست مربی به این خوبی و فنی به خود نمی بینه پس قدر کروش را بگیرید تو تمام کشورها اروپا ی آرزوی کروش را میکنند
کشتی مونو که حذف کردن و حق عبد ولی رو خوردن چیکار تونستیم بکنیم که حالا از حق فوتبال ملیمون دفاع کنیم
ورزش ایران هیچ نفوزی تو دنیا نداره بازم از این کارا بکنن کاری نمیتونیم بکنیم
کشتی مونو که حذف کردن و حق عبد ولی رو خوردن چیکار تونستیم بکنیم که حالا از حق فوتبال ملیمون دفاع کنیم
ورزش ایران هیچ نفوزی تو دنیا نداره بازم از این کارا بکنن کاری نمیتونیم بکنیم
عادل بگو که عادل نست
اقا من حال ندارم همه رو بخونم يه دفعه نتيجشو ميگفتي ديگه اه اه
خاک بر سر بازیکنان بی غیرت ایرانی و فدراسیون فوتبال
بچه ها خیلی باقیرت ده نفره بازی کردن دمشون گرم ولی داور خیلی مقسر بود afc هم اب پاکی ریخت رو دستمون ولی چیزی که مشخصه غیرتی بازی کردن بچه ها بود بچه ها مچکریم
باختیم دیگه همین دیگه این بازیا چیه
همه سر کاریم و بس . بازی با احساسات مثل همیشه
سلام به ایرانی های غیور ..............
تیم ایران بد شانس ترین تیم جهان است.......
عراقی ...ما به ناداوری باختیم..که یکی از بازیگنان عراق دو کارته شد وداور اون رو اخراج نکرد...... ولی مارو 10 نفره کرد.......ما که مردونه بازی کردیم 3-3مساوی کردیم.تو پنالتی باختیم.حالا عراقی 11 نفر بودند 3 تا دوپینگی و ینفر هم دوکار ته
باید بدونیم که اولا اگه این بازیکن دوپینگی بوده ومستحق محرومیت ! مگه کور بودین اونو تو تیم ملیش ندیدید؟ حدس هم نزدیدی ممکنه باهاش روبرو بشید ؟ چرا یاد نمیگیرید هر کاری رو بایست به موقع و تا تهش برید؟ خب اینکاره نیستید به سلامت ...دوما داور قصدو غرض داشت و عمدا ٰ؛ فولادی چی ؟ نمدونست کارت داره ؟
شعری با عنوان شکست ناپذیر از ویلیام ارنست هنلی تقدیم به همه هموطنان عزیزم:
در فراسوی این شب تیره که چون مغاکی میان دو قطب مرا در برگرفته است
برای سرشت استوار و تسخیرناپذیر خویش شکرگزار خدایانم
در شرایط طاقت فرسا نه دست از تلاش برداشتم و نه به لابه و زاری افتادم
با پتک ایام و زیر آوار سرنوشت، سرم خونین اما برافراشته است
فراسوی این جایگاه پر از خشم و اشک، جز سایه های وحشت دیده نمی‌شود
و با تمامی تهدید و رنج سالیان دراز, در من نشانی از هول و هراس نیست
از این گذرگاه تنگ و تاریک و از پیامدهای در تقدیر، واهمه‌ای ندارم.
من، ارباب سرنوشت خویشتنم, من ناخدای سرشت خود هستم
پاسخ ها
کاروشنلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
آفرین . دست مریزاد
خوب شد اگر حقمان بود جوانمردانه بالا می رفتیم نه با این دغل کاریها.
دلاوران نام آوران به نام......
با حذف قرارداد یا کیروش پیشرفت فوتیال کشور همچنان به روال 50 سال قبل به پای بساط منقل دلال های کثیف فوتبال جا حوش خواهد کرد و تکرار خواهد شد لطفا خودتان را آزار ندهید.
به نظرم عامل باخت ایران در درجه اول آقای پولادی است کسی که با کارت جعلی معافیت از خدمت قانون را به سخره گرفته و در عین پررویی به مملکت بازنگشت و با دریافت دو کارت زرد تیم ملی و مربی آنرا فلج کرد ما اگر جای آقای کیروش بودیم چه می کردیم؟ بنده خدا تمام تلاش خود را بکار برد وقتی بازیکن نمی تواند ضربه پنالتی را گل کند مربی بجای او پنالتی بزند؟ در ضمن مربیان داخلی که دم از انتقاد از آقای کیروش می زنند کارنامه گذشته خود را ببینند آنوقت اعتراض کنند واقعاً بعضی باختها ناراحتی ندارد می گوییم حقمان بود که باختیم اما در برابر عراق ده نفره و مردانه جنگیدیم و یک بازنده سرافراز بودیم مطمئن باشید کنفدراسیون فوتبال آسیا با این تصمیم جنجالی خود چوب این کار خود را خواهد خورد و به قول معروف خدا جای حق نشسته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
به اول نظرت منفی دادم.
واقعاً حسادت از سروروی بعضی از مربیان ناکارآمد کشورمان می بارد آقای درخشان بس کنید شما با چه پیشینه و افتخاری کارنامه و عملکرد آقای کیروش را زیر سوال می برید اون از نتایج درخشان شما در باشگاه پرسپولیس
شكست مقدمه پيروزيه و كسب تجربه، سي و چند ساله داريم از مقدمات عبور مي كنيم چقدر عجله داريد يكي دو تا سي و چند ساله صبر كنيد به نتيجه مي رسيم لطفا عجول نباشيد.
هرچی بود تموم شده.... آخه چرا میرین تو پیج کاپیتان عراق هرچی ناسزاست ردیف میکنید میگید.... این چه بی فرهنگی رایج شده... اونها مارو بردن حق ابراز شادمانی دارن...
ای اف سی تغییر نام داده به ای اف سیرک
هرچی بود تموم شده.... آخه چرا میرین تو پیج کاپیتان عراق هرچی ناسزاست ردیف میکنید میگید.... این چه بی فرهنگی رایج شده... اونها مارو بردن حق ابراز شادمانی دارن... اونوقت یه عده ای که ماشاالله تعدادشون خیلی هم زیاده ميرن فحش دادن به تیم حریف.... یعنی دستمون درد نکنه با این نسل....
کی روش دوستت داریم-بی خیال - ایشالا دوره بعد......
هر تیم هر چقدر هم قوی باشد اگر مغرور وطرف را دست کم بگیرد شکست میخورد . شکست حق ایران بود
ظاهرا ما جز گیردادن به همدیگه کار دیگه ای بلد نیستیم. چرا نمیخوایم باور کنیم تیم ما یه تیم دفاعی شده به همین دلیل امکان گل خوردنش زیاده .ازون گذشته ما رزرو دروازه بان بیرانوند و داشتیم که پنالتی گیره خفنیه چرا باید این کنده درخت و بزاریم تو دروازه که نتونه حتی یکیشو بگیره . بهرحال اگه قرارباشه همه پنالتی ها گل بشه و گلر هیچنقشی نداشته باشه خب پس دروازه رو باز میزارن تا بالاخره یکی بزنه بیرون
اول باید باین تیم خسته نباشید بگیم که گل اول را به آن زیبایی زد و توانست علیرغم ده نفر شدن و در دو مرحله عقب افتادن در وقت قانونی نتیحه را مساوی تمام کند.
در ثانی باید قبول کنیم حرکت آقای پولادی با داشتن یک کارد زرد اضافی بود هر چند اشتباه داور مسلم است. ضمنا از آقای کی روش انتظار میرفت ایشان را بعد از گرفتن کارد زرد از زمین خارج میکرد.
اقای داور شما داورید
فرستادن داور استرالیایی برای قضاوت در ایران شیطنتی است دامی است که گسترده اند. مواظب باشید که افراد عامی و کج فهم با توهین به داور ،کشور را با مشکلات جدید و مجازات های جدید مواجه نکنند
بابا یکی به اون بازیکن اخراجی بگه این چه وقت فیلم بازی کردن بود
از اينكه اجازه مى دين مردم در رابطه با توپ نظرات خود را ازادانه و بيشتر از هر مسىله بى ارزش ديگر بيان كنند از سايت تابناك كمال تشكر را داريم
اینکار برای سرگرم کردن و انحراف اذهان از ناکامی بود.
20
اگه بر گرده چی میشه می ترکونن
توره خدا مسئولین عزیز این مبالغ هنگفتی که برای فوتبال که همیشه باعث تحقیر ایران عزیز شده اختصاص بدید به ورزش هایی که همیشه باعث سرافرازی کشور عزیزمان شده این فوتبال نه عرضه داره در آسیا نه در جهان پس شایسته است هزینه های اون به ورزشی مثل بوکس که چهارنفر المپیکی داشت تکواندو، والیبال ، کیک بوکسینگ، ووشو ، کشتی و...که در واقع همیشه سرافرازی کشورعزیزمان را تقدیم داشته واریز شود و فوتبال یک ورزش خانگی محسوب شود و دیگر برای این ورزش سرمایه گزاری نکنند متاسفیم از باخت فوتبال که همیشه باخته و الان هم به عراق باخت عراق!!!!!!!!!!!!!!
هر سال حق مارا می خورند هر سال در این مرحله کره ای ها حق مارا می خورد خوردند امسال عراقی ها خوردند
حتما سال بعد افغانی ها می خورند...حتما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست