اسفندماه 98 رسانه ها با شیوع کرونا پر شد از کلماتی مانند پروتکل های بهداشتی،ماسک زدن،لغو دوره های حضوری،رعایت فاصله های اجتماعی،تعداد فوتی ها و مبتلایان این ویروس منحوس،اما با گذشت یکسال کسب وکارها و افراد متوجه شدن گویا قرار نیست به این زودی ها این تهدید ویروس کرونا از بین برود. شیوع کرونا و تحولات و شرایطی که بر زندگی انسانها تحمیل کرده، در کنار بسیاری از تهدیدهای که برای کسب وکارها ایجاد کرد، فرصتی را دست داده تا افراد با مقوله مهارتهای نوین و نوپا از تحول دیجیتال بیشتر آشنا شوند و به یادگیری آنها احساس نیاز پیدا کنند.نیاز به فروش اینترنتی،بازاریابی دیجیتال،کلاس های آنلاین و مجازی سرعت نفوذ مهارت های دیجیتال را چندین برابر کرد.
لذا بسیاری از کارشناسان و مدیران به شدت به آموزش های حرفه ای مانند دوره های کوتاه مدت و یکساله MBA,DBA در گرایش های مانند کسب وکارهای دیجیتال،تحول دیجیتال،تحلیل کسب وکار و ... علاقه مند شدن.
از یک طرف تعطیلی های کسب وکار و دورکاری های ایجاد شده این فرصت را برای افراد ایجاد می کرد تا در این شرایط دشوار با شرکت در دوره های آموزشی و مهارت محور این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.اما یک چالش جدی تر نحوه یادگیری و شرکت در این کلاس ها بود که با ممنوعیت ها و شیوع ویروس امکان شرکت در دوره های حضوری را بسیار سخت و در مراحلی غیر ممکن می کرد.
MBA,DBA مجازی نیز که به صورت آفلاین از قبل ضبط شده و به صورت سیستم های مجازی و الکترونیکی ارائه شده است نیز نمی توانست کیفیت های لازم یادگیری را داشته باشد،علی رقم اینکه بسیاری از این دوره ها در استدیو های حرفه ای و با تدوین های بسیار شکیل ارائه می گردد اما به علت عدم ایجاد تعامل بین استاد و دانش پذیران با اقبال زیادی مواجه نمی شود.
آمار علاقه مندان به شرکت در دوره های حضوری خود مهر تاییدی بر این ادعا می باشد،دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای از بین بردن این مشکل اقدام به آنلاین کردن کلاس های خود با آخرین ابزارهای جدید نموده است.در MBA,DBA آنلاین کلیه کلاس ها به صورت زنده و لایو برگزار شده و با تعامل استاد با دانش پذیر به صورت پرسش و پاسخ،ایجاد گروه های از دانش پذیران و برگزاری کارگاه های آنلاین توانسته کاملا این خلا را جبران کند. و با دادن تضمین های کافی که با پایان شرایط این بیماری ادامه کلاس ها می تواند به صورت ترکیبی حضوری و آنلاین برگزار گردد. برای بسیاری از دانش پذیران بالخصوص برای مدیران خارج از تهران با استقبال مواجه شده است.
در حال حاضر دوره های MBA یکساله کسب وکارهای دیجیتال،MBA بازاریابی دیجیتال،MBA ریتیل و فروشگاه داری و مد و پوشاک،DBA یکساله مدیریت استراتژیک،DBA یکساله تحول دیجیتال،DBA یکساله مدیریت منابع انسانی، DBA یکساله مدیریت پروژه ،MBA یکساله روانشناسی صنعتی و سازمانی در دانشگاه تهران در حال ارائه می باشد.
افراد علاقه مند می توانند جهت مشاهده کلیه گرایش ها و شرایط ثبت نام به وب سایت https://postmba.org مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 88220537 – 09027017001 تماس حاصل نمایند.
انتهای رپرتاژ آگهی/