برای ساختن وب سایت لازم است 4 مرحله ی ساده را پشت سر بگذارید:
نام دامنه ی شما باید بازتاب دهنده ی محصولات یا خدمات شما باشد، به شکلی که مشتریان بتوانند از طریق موتورهای جستجو به آسانی کسب وکارتان را پیدا کنند. مشتریان شما احتمالاً انتظار خواهند داشت نام دامنه ی شما مشابه نام کسب و کارتان باشد.
نام دامنه همچنین برای نشانی ایمیل شما استفاده خواهد شد. اگرچه می توانید از سرویس های ایمیل رایگان مانند هات میل استفاده کنید، اما ارسال ایمیل از نشانی تجاری خودتان همیشه حرفه ای تر جلوه خواهد کرد.
به یاد داشته باشید دامنه ها به صورت دوره ای خریداری می شوند و باید پیش از انقضای دوره، برای تجدید آن اقدام کنید. همچنین دقت کنید که پسوند درستی برای دامنه انتخاب کنید. برای سایت های فروشگاهی و شرکتی پسوند های co, ir,com بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.
برای وارد کردن نام دامنه به فضای اینترنت نیاز به یک میزبان یا شرکت ارائه دهنده ی خدمات هاستینگ دارید. هزینه های ماهانه ی هاستینگ بسته به بزرگی وب سایت شما و تعداد بازدیدها متغیر است. برخی از شرکت های سرویس دهنده این خدمات سرویس هایی را ارئه می دهند که دارای پهنای باند یا فضای نامحدود می باشند که حتی با توجه به محدودیت هایی که دارند، می تواند برای بسیاری از سایت ها به صرفه باشند. یکی از مواردی که باید مد نظر قرار دهید این است هاست مورد نیاز شما از نوع هاست ویندوز است یا هاست لینوکس. این انتخاب با توجه به استفاده شما از ASP و نوع دیتابیس سایت، انجام می شود که پیشنهاد می شود از یک متخصص در زمینه طراحی سایت برای این امر مشاوره بگیرید.
نمونه تولید محتوای متنی و گرافیکی سایت فروشگاهی
تصمیم بگیرید که مشتریان از طریق وب سایت شما توانایی انجام چه کارهایی را داشته باشند. این به شما کمک می کند بخش ها یا صفحه هایی را که می خواهید در وب سایتتان داشته باشید مشخص کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که ساختار سایت، یافتن و اجرای عملیات را برای مشتری ها آسان می کند.
دقیقاً همان طور که یک متخصص را برای طراحی وب سایت استخدام می کنید، می توانید برای آماده کردن محتوای مدنظرتان نیز از شخص یا شرکتی که خدمات تدوین استراتژی محتوایی، تولید و بارگذاری محتوا را انجام می دهد کمک بگیرید.
وب سایتی که به خوبی طراحی شده و استفاده از آن برای مشتریان راحت است می تواند به برجسته شدن کسب وکار شما کمک کند. داشتن محتوا و تصاویر مرتبط و مناسب، به مشتریان کمک می کند محصولات و خدمات شما را بهتر درک کنند و در خرید از بیزنس شما احساس راحتی داشته باشند.
برای طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی می توانید خودتان آموزش ببینید که قطعا بین 2 الی 3 ماه حداقل زمان بر هست و مواردی مثل پشتیبانی و امنیت ... مواردی هستند که مانع داشتن یک وب سایت خوب می شود. راه دیگر داشتن پروژه طراحی سایت با اشخاص یا شرکت های فعال در این حوزه است.
پروژه طراحی سایت را با یک شرکت معتبر انجام دهم یا شخص؟
قطعا دانش یک تیم با یک فرد قابل مقایسه نیست پس حتما توصیه می شود با تیم کار کنید. اینکه تیم به صورت رسمی فعال باشد یا به صورت فریلنس نیز نکته قابل توجهی است.
طراحی سایت فروشگاهی تجهیزات نظافتی منزل
ریسپانسیو بودن یعنی سایتتان طوری طراحی شود که با گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های همراه قابل استفاده باشد. طی آخرین بروز رسانی گوگل تنها نسخه موبایل وب سایت ها تایید می شوند و امتیاز شما برای کسب جایگاه این نسخه است.
در بندی از قرارداد حتما به این نکته اشاره شود که تمامی اطلاعات ثبت شده مانند ایمیل ادمین، مالک دامنه و هاست... برای مالک سایت باشد.
بازه بین 1 الی 3 ماه پشتیبانی از شرکت طراح سایت بخواهید. بسیاری از قابلیت های سایت حین اجرای کار ممکن است طبق چیزی که پیش بینی شده بود اجرا نشود و برای همین حتما قرارداد پشتیبانی سایت با همان شرکت ببندید. لازم به ذکر است که این پشتیبانی می تواند بخشی از خدمات در طراحی سایت باشد یا هزینه ای مجزا دریافت شود، که کاملا به توافق طرفین بستگی دارد.
از شرکت طراح سایت بخواهید چند ساعتی را به عنوان تعهد آموزش به نیرو ها یا ادمین سایت برای شما در نظر بگیرند.
آژانس آنلاین مارکتینگ دانا پیوست طراح سایت های شرکتی و فروشگاهی، پشتیبان و ارتقا دهنده سایت، تجربه همکاری با بیش از 100 کسب و کار آنلاین و آفلاین را دارد. از مزیت های پروژه سایت با داناپیوست داشتن تیم متخصص و پشتیبانی سریع است. کسب و کار ها با دریافت مشاوره اولیه با تیم سایت دانا ویژگی های مد نظر خود را اعلام می کنند. تیم سایت پس از ارزیابی های لازم، از مرحله خرید دامنه، هاست تا تهیه اینماد و درگاه پرداخت همراه شماست. علاوه بر این پس از تکمیل پروژه سایت خدماتی مانند سئو و تبلیغات را می توانید از این شرکت تبلیغات آنلاین دریافت نمایید.
انتهای رپرتاژ آگهی/